Oud 25-10-2012, 12:20
Marc4231
Marc4231 is offline
Hallo mensen,

Ik ben nu 19 jaar en werk 2 jaar bij een supermarkt waar het goed verdient.
1 keer in de week moet ik erheen, voor 2.5 uur. Ik wil graag meer werken, maar dit kan niet omdat er veel collega´s zijn die ook willen werken, dus iedereen werkt zowat maar 1 keer in de week. Nu was mijn vraag, waar kan ik het beste extra werk zoeken?
Ik studeer in Groningen Biologie, maar woon in Drachten. Zou ik me inschrijven bij een uitzendbureau of heeft iemand andere ideeën wat ik als bijbaantje kan gaan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2012, 15:47
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Dat hangt er vanaf wat je wilt gaan doen hè. Als je weer in een supermarkt wil werken moet je gewoon bij supermarkten in de buurt rondvragen. Als je postbode wilt worden, kun je beter naar PostNL stappen dan naar een uitzendbureau. Als je in de thuiszorg wilt werken, bel je naar de thuiszorg. Etc etc. Naar wat ik heb gehoord hebben uitzendbureaus bijzonder weinig banen liggen en al helemaal als het gaat om bijbaantjes. Dus je kunt het wel doen, maar dan alleen als je echt geld nodig hebt: dan word je misschien af en toe gevraagd om een avond schoon te maken, een dag stickers te plakken, o.i.d. Ik kan me voorstellen dat je binnen enige tijd ook naar je studiestad verhuist, misschien is het een idee om daar wat te gaan zoeken? Bij veel studies hebben ze student-assistenten nodig voor practica (en ik ken mensen die dat ook bij biologie in Groningen hebben gedaan), dat kan je vaak vanaf je tweede jaar doen, staat goed op je CV en verdient meestal prima. Ik zou zeggen, vraag het eens na bij de verschillende vakgroepen op de universiteit.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Het groot geweldige IZSADC topic deel 83! Hallo¿
Wammus
500 10-01-2009 17:30
Werk, Geld & Recht sexuele intimidatie
perfectsense
43 11-07-2006 13:15
Werk, Geld & Recht nieuw bedrijf zoek studenten
eur1001
3 27-11-2005 23:42
De Kantine Goeie voornemens
Shitonya
50 01-08-2004 18:23
Werk, Geld & Recht enquete bijbaantje
Nessa
56 24-05-2004 11:45
Werk, Geld & Recht Waar zoek ik nou werk
Fine
6 25-02-2004 21:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.