Oud 08-06-2005, 18:28
moi-lkkrding-mo
Avatar van moi-lkkrding-mo
moi-lkkrding-mo is offline
ik vind het wel wat hebben dat hij niet goed bij z'n hoofd is, je kan er wel om lachen en het word minder saai (niet dat het saai is!!!!! maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen ) ieder verhaal heeft zo iets bijzonders in dit geval een gekke hoofdpersoon
__________________
~°~ Love = Life * No Love = No Life * True Love = Real Life ~°~*|*PLease neem m'n nick niet serieus, okej? *|*
Advertentie
Oud 09-06-2005, 14:21
moi-lkkrding-mo
Avatar van moi-lkkrding-mo
moi-lkkrding-mo is offline
zeg ik nouw zo veel, of jullie nouw zo weinig
__________________
~°~ Love = Life * No Love = No Life * True Love = Real Life ~°~*|*PLease neem m'n nick niet serieus, okej? *|*
Oud 09-06-2005, 16:08
Verwijderd
Citaat:
moi-lkkrding-mo schreef op 09-06-2005 @ 14:21 :
zeg ik nouw zo veel, of jullie nouw zo weinig
Je zegt vrij veel, het is hier geen chatsubstituut. Probeerj e reacties te verdelen over de topics en als je een onaardse dwang hebt naar nog meer posts of om met mensen te kletsen, dan raad ik je het subforum Onzin aan.
Oud 11-06-2005, 12:48
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Hoe herkenbaar allemaal
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 11-06-2005, 12:55
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik heb alles uitgeprint
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 11-06-2005, 13:05
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Grimm schreef op 09-06-2005 @ 16:08 :
Je zegt vrij veel, het is hier geen chatsubstituut. Probeerj e reacties te verdelen over de topics en als je een onaardse dwang hebt naar nog meer posts of om met mensen te kletsen, dan raad ik je het subforum Onzin aan.
xDDD

Ik vind de laatste alinea erg hoopgevend. Z'n arrogantie en vertekende zelfbeeld komen weer tevoorschijn.
Oud 11-06-2005, 17:53
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Dus. Wanneer komt de rest?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 12-06-2005, 17:18
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
ik heb het in één middag achterelkaar (met 1 plaspauze) gelezen en ik vond het echt geweldig!! een paar kleine spelfoutjes nog (afgezien van degenen die aangegeven waren) maar dat maakt niet veel uit. (Misschien dat ik ze nog allemaal aangeef maar op laptop wil dat zo moeilijk, met verotte muis)
Ik vind het echt geweldig en het is eindelijk eens een verhaal dat gewoon lekker op niveau leest, als je begrijpt wat ik bedoel. Na het lezen van dit verhaal ging ik wat andere lezen en het lezen van dit verhaal ontkrachte alle anderen. (ja beetje vaag maar geen 1 was gewoon zo goed)
Ik wacht nu al op de volgende..
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Oud 13-06-2005, 11:47
tjerk
tjerk is offline
In één woord geweldig. Als de zijketens verder worden uitgewerkt, kan dit in novellevorm nog hoge ogen gooien schat ik.
Oud 13-06-2005, 19:41
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 12-06-2005 @ 17:18 :
ik heb het in één middag achterelkaar (met 1 plaspauze) gelezen en ik vond het echt geweldig!! een paar kleine spelfoutjes nog (afgezien van degenen die aangegeven waren) maar dat maakt niet veel uit. (Misschien dat ik ze nog allemaal aangeef maar op laptop wil dat zo moeilijk, met verotte muis)
Ik vind het echt geweldig en het is eindelijk eens een verhaal dat gewoon lekker op niveau leest, als je begrijpt wat ik bedoel. Na het lezen van dit verhaal ging ik wat andere lezen en het lezen van dit verhaal ontkrachte alle anderen. (ja beetje vaag maar geen 1 was gewoon zo goed)
Ik wacht nu al op de volgende..
Ik vind dit ook een van de betere verhalen op het forum, tot nu toe. Het hangt er natuurlijk ook van af hoe het verder gaat, en, inderdaad, hoe de zijketens gaan worden uitgewerkt.

Edit: post 56665
Oud 14-06-2005, 08:10
Verwijderd
We hebben de grote lijnen wel al vaststaan. Waar we naartoe gaan met het verhaal bedoel ik. Het word behoorlijk serieus, maar ik vraag me af of jullie het nu zien als een serieus boek of een grappig boek of wat dan ook. Anders word het wel een hele omschakeling denk ik, dat serieuze gedeelte. Ik vraag me dus ook af of we dat wel moeten doen (het zo serieus maken)
Oud 14-06-2005, 09:33
moi-lkkrding-mo
Avatar van moi-lkkrding-mo
moi-lkkrding-mo is offline
Citaat:
pandarve schreef op 14-06-2005 @ 08:10 :
We hebben de grote lijnen wel al vaststaan. Waar we naartoe gaan met het verhaal bedoel ik. Het word behoorlijk serieus, maar ik vraag me af of jullie het nu zien als een serieus boek of een grappig boek of wat dan ook. Anders word het wel een hele omschakeling denk ik, dat serieuze gedeelte. Ik vraag me dus ook af of we dat wel moeten doen (het zo serieus maken)
nou, ik moet ff eerlijk zijn ik heb nog niet het hele verhaal gelezen, maar af en toe wat stukjes.
wat mij het mooiste lijkt is dat je de hoofdpersoon altijd erin terug kan vinden in zijn gedrag.
dus dat er af en toe zulke grappige stukjes in zitten zoals in het begin.
maar wat ik vooral zo zou laten is zijn verwaande gedrag, dat is soms echt lachen
maarja dat vind ik, jullie kunnen er wel heel anders over denken
__________________
~°~ Love = Life * No Love = No Life * True Love = Real Life ~°~*|*PLease neem m'n nick niet serieus, okej? *|*

Laatst gewijzigd op 14-06-2005 om 09:36.
Oud 14-06-2005, 11:19
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Vrij serieus met af en toe een grap ja.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 14-06-2005, 14:48
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Niet te veel veranderen aan de stijl tot nu toe, en al helemaal van de allereerste post afblijven, want dat was een prima binnenkomer voor een goed boek.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 14-06-2005, 19:57
Flosdraad
Flosdraad is offline
verbazend boeiend. flosdraad steekt zijn duimpje omhoog naar u.
Oud 16-06-2005, 16:59
Verwijderd
Na een uurtje heb ik toch wel weer zin om een broek aan te doen, mijn pyjamabroek welteverstaan. Er gaat een stekende pijn door mijn armen als ik de rest van mijn pyjama aan wil doen. Ik hoor iemand de trap opkomen en schuif de rondslingerende vork met mijn voet snel terug onder mijn bed. Ik hoor mijn zus meekrijsen met de nieuwe cd van Destiny’s Child en ik ben zo godvergeten blij dat ik niet van deze wereld ben. Als ik op mijn pianokruk wil gaan zitten valt mijn oog op mijn gehavende Mozart borstbeeld. Schattend neem ik hem in me op. Als Vincent van Gogh zijn oor af sneed kan mijn borstbeeld er toch ook prima mee door zonder neus, constateer ik. Prima, prima had ik veel eerder moeten doen. Mijn kamer is bezaaid met rotzooi en ik heb geen zin om de laden terug in te ruimen. Het heeft wel iets artistieks zo. Doet me denken aan die scène uit Pink Floyds “The Wall” dat de hoofdpersoon Pink zijn hele kamer naar de vernieling helpt en dan de rotzooi die hij heeft gecreëerd geordend op de grond legt. Ik hoor dat oma naar huis gaat en dat Kris naar beneden rent om haar een kusje te geven. Vanavond walg ik van Kris. Besluiteloos drentel ik wat rond en ga maar weer achter mijn computer zitten. Op een site waar kamers aangeboden worden zie ik een oproep staan van een studentenvereniging die in hun huis een nieuw huisgenootje zoeken. In een vlaag van verstandsverbijstering reageer ik met zoiets als ; “vage intellectueel zoekt mede-intellectuelen om onder het genot van een kroes bier het leven te overpeinzen” en ik druk snel op verzenden voor ik me bedenk. Proestend reageer ik op nog een paar suf ogende kamers. “Jongens met wiskundeclubje zoeken cijferfreak om de omtrek van het heelal te berekenen. Gedeeld toilet, wc verfrisser ten strengste verboden”. Al proestende werk ik me door het internet tot ik op het laatst doodvermoeid besluit dat het wel goed is geweest zo. Ik hoor Kris de cd van Jeff Buckley draaien, dat doet hij altijd als hij verdrietig is, de kleine nerd. Ik voel me plotseling weer piekfijn en stap vol goede moed mijn bed in.
Oud 16-06-2005, 17:54
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Je gebruikt twee keer achter elkaar proestend, dat staat niet zo mooi. Verder wat bedoel je eigenlijk met proestend? Proestend in de zin van lachen?

Dit stukje vond ik niet zo heel erg geweldig, maar het was ook zo klein. Zegt niet zo veel dus
Oud 16-06-2005, 18:13
Verwijderd
Dit is niet mijn stuk, dus ik weet niet wat er met proestend bedoelt word, maar kzal vragen of Sophie misschien ook ns wil reageren opt forum
Oud 16-06-2005, 20:50
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Simoen schreef op 16-06-2005 @ 17:54 :
Je gebruikt twee keer achter elkaar proestend, dat staat niet zo mooi. Verder wat bedoel je eigenlijk met proestend? Proestend in de zin van lachen?

Dit stukje vond ik niet zo heel erg geweldig, maar het was ook zo klein. Zegt niet zo veel dus
My words.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 16-06-2005, 23:04
Verwijderd
Is het al gezegd? De tijden zijn iig in het eerste gedeelte niet consequent... Opzettelijk?
Oud 21-06-2005, 22:08
zop
Avatar van zop
zop is offline
de tweede schrijver meldt zich! (natuurlijk heb ik al jullie reacties al gelezen, stiekem )
is inderdaad een kort stukje en proestend moet ff veranderd. (en het is in de zin van lachend)

greetings!
__________________
de harde rake streken van een zinderend penseel
Oud 28-06-2005, 18:18
Verwijderd
Citaat:
zop schreef op 21-06-2005 @ 22:08 :
de tweede schrijver meldt zich! (natuurlijk heb ik al jullie reacties al gelezen, stiekem )
is inderdaad een kort stukje en proestend moet ff veranderd. (en het is in de zin van lachend)

greetings!
En, wanneer verschijnt er weer wat van jouw of pandarve's hand?
Oud 03-07-2005, 15:39
Bumpie
Avatar van Bumpie
Bumpie is offline
perfect
__________________
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Oud 26-11-2005, 22:00
(PiTT)
(PiTT) is offline
zo, misschien ist een poosje terug, maar ik ben dus vet benieuwd naar de rest van dit verhaal. komt er nog een vervolg of is het einde van dit verhaal zoek?
Oud 26-11-2005, 23:32
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
(PiTT) schreef op 26-11-2005 @ 22:00 :
zo, misschien ist een poosje terug, maar ik ben dus vet benieuwd naar de rest van dit verhaal. komt er nog een vervolg of is het einde van dit verhaal zoek?
Als je serieus zo nieuwsgierig bent, kun je beter even een PM'metje sturen. De kans dat ze die leest is toch even wat groter, én het voorkomt nutteloze forumvervuiling.
__________________
Recht voor je raapje!
Oud 26-11-2005, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Zut Alors! schreef op 26-11-2005 @ 23:32 :
Als je serieus zo nieuwsgierig bent, kun je beter even een PM'metje sturen. De kans dat ze die leest is toch even wat groter, én het voorkomt nutteloze forumvervuiling.
Uppen is geil, je weet toch.
Oud 27-11-2005, 12:00
Verwijderd
In ieder geval is het einde van de/het topic zoek. Als er nog een nieuw deel komt, verdient dat vast een nieuw(e) topic voor zichzelf alleen.

LUH-3417
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.