Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2006, 10:08
DarkeyeTR
Avatar van DarkeyeTR
DarkeyeTR is offline
Ik mis je zo
Sinds mijn laatste kijk in je grote bruine ogen gaan mijn dagen niet sneller dan eerst.
Ik mis je zo
Mijn hart mist je zo dat het iedere keer en dat is altijd als ik aan je denk zo hard bonkt om mijn lichaam te verlaten voor jou. Waar je ook bent.

Het begon als 2 vlinders die vliegen boven geurende bloemen..heel normaal.
Dat veranderde snel en we werden zelf 2 vlinders die samen vlogen in een weg zonder bestemming, maar dat maakte niks uit want we hadden elkaar.

De dag langs het water vroeg in de ochtend is nog in me alsof het vandaag is. Wij tweeën zittend en wachtend op zonsopgang. De Zon kwam op in onze ogen maar het gevoel diep binnen ons was de hele tijd aanwezig.

Mijn gevoelens voor jou zijn zelfs dieper dan de diepste wateren. Zoals stille wateren diepe bodems hebben heb ik oneindig diepe gevoelens voor jou. Het was een tijd dat ik je niet zag en ik droomde over je, je was in mijn droom verdrietig en nutteloos, ik voelde dat er iets met je was. Je bevestigde mijn verhaal en wist dat mijn gevoelens voor jou niet niks waren. Iedere stap dat ik zet zonde jou bij me voelt zo licht alsof het niet bestaat. Eens stond je lachend naast me en de mensen om ons heen zagen de stralen en de magie van ons tweeën .Ik droomde over je omdat ik wat voel voor jou
Onze weg zonder bestemming was altijd mooi en voor altijd. Dat is wat we diep van binnen zweerden tegenover elkaar. Nu ben ik hier en jij ver van hier en hebben beide onze wegen met een bestemming. Wat van diamant leek was uiteindelijk toch breekbaar glas.

Ik mis je zo
Sinds mijn laatste kijk in je grote bruine ogen gaan mijn dagen niet sneller dan eerst.
Ik mis je zo

Mijn hart mist je zo dat het iedere keer en dat is altijd als ik aan je denk zo hard bonkt om mijn lichaam te verlaten voor jou. Waar je ook bent.
__________________
Succes is my only MoFu** option ..Failure is Not..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2006, 11:23
*nerwen elensar
Avatar van *nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Ik denk dat dit naar letteren moet...
__________________
Je moet de kat niet bij de melk zetten. Ik ben de kat, wil jij dan de melk zijn?!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 11:38
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Citaat:
*nerwen elensar schreef op 19-09-2006 @ 12:23 :
Ik denk dat dit naar letteren moet...
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Gedicht: Ik mis je
Ferrywoman
6 09-05-2007 22:16
Verhalen & Gedichten Ik mis je zo...
moi-lkkrding-mo
3 23-05-2005 17:36
Verhalen & Gedichten Ik mis je zo
Sprinkle
4 04-07-2004 21:22
Verhalen & Gedichten opa ik mis je!!!
dollie
1 03-07-2003 15:05
Verhalen & Gedichten ik mis je
QuEeNoFhArTs
8 04-06-2002 16:25
Verhalen & Gedichten Ik mis je zo
LissaPissa
4 27-09-2001 12:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.