Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2004, 18:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
xliselottex schreef op 10-05-2004 @ 19:04 :
meerrrrrrrrr
ik ben ff uit, moet ook nog naar huiswerkcursus
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 11-05-2004, 18:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Surjirro schreef op 10-05-2004 @ 19:45 :
Ik had lekker tijd gewacht zodat ik een keer weer lekker veel kon lezen. Zeker positief: eerst was het allemaal wat eentonig maar nu juist niet meer. Ik meldt me aan als fan!

Dankje, ik vind het echt leuk om zoveel leuke berichtjes te lezen! Super!

Vervolg komt snel, zoals ik al zei MOET ik naar huiswerkcursus, maar ik zal er alles aan doen zo snel mogelijk een vervolg te plaatsen...
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-05-2004, 18:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
xliselottex schreef op 10-05-2004 @ 20:18 :
dat kan ik niet
sorry
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-05-2004, 18:17
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
Little Phoebe.... je bent ons toch niet vergeten he? waar blijft het vervolg?
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Oud 18-05-2004, 20:52
Giovanna
Avatar van Giovanna
Giovanna is offline
Citaat:
xliselottex schreef op 17-05-2004 @ 19:17 :
Little Phoebe.... je bent ons toch niet vergeten he? waar blijft het vervolg?
ja...idd...
__________________
Weer terug van weggeweest.... | Alleen, eenzaam, waarom verlaat iedereen mij?
Oud 22-05-2004, 11:30
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 11-05-2004 @ 19:33 :
Vervolg komt snel, zoals ik al zei MOET ik naar huiswerkcursus, maar ik zal er alles aan doen zo snel mogelijk een vervolg te plaatsen...
eehm... misschien een beetje brutaal maar ik geloof er niks van dat je nog niet klaar bent met die huiswerkcursus....
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Oud 22-05-2004, 13:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
sorry sorry ik heb niet zoveel tijd meer voor mezelf

ik probeer zoveel mogelijk tijd aan ze te besteden, al weet ik zelf ook niet zo goed hoe het nu verder moet...
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-05-2004, 14:29
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 22-05-2004 @ 14:03 :
sorry sorry ik heb niet zoveel tijd meer voor mezelf

ik probeer zoveel mogelijk tijd aan ze te besteden, al weet ik zelf ook niet zo goed hoe het nu verder moet...
heb je helemaal geen vervolg meer?
kunnen we helpen?
nouja, succes dan, en nou weten we tenminste dat je ons niet bent vergeten
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Oud 23-05-2004, 15:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
xliselottex schreef op 22-05-2004 @ 15:29 :
heb je helemaal geen vervolg meer?
kunnen we helpen?
nouja, succes dan, en nou weten we tenminste dat je ons niet bent vergeten
ik kan jullie mooi niet vergeten

ja nee, ik heb op dit mmt geen vervolg, ik doe er echt alles aan, maar ik heb t druk met school en ik moet zorgen dat ik overga enzo...zucht, ik ben blij als ik mn dagschema haal

maar zoals ik al zei, ik doe er alles aan
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-05-2004, 15:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
helpen kan trouwens altijd, je kunt je ideeen enzo naar mij pm-en of me gewoon toevoegen op msn ofzo (zie mn gegevens maar) want ja, btje inspiratieloos word ik wel
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-05-2004, 18:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
LET OP!!

als ik zo de muis weer heb teruggebracht naar boven ga ik ff nieuw deel erop zaetten. Het is een gemiddeld lang stuk en ik vind het persoonlijk beter dan de rest, maar zeggen jullie het maar...

ik ga NU naar boven, tot zo...
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-05-2004, 18:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nieuw deel



De volgende dag moesten Anouk en Kate heel veel moeite doen om Danny te negeren. Ze gingen zo gewoon makkelijk langs de balie en zo gewoon mogelijk naar de eetzaal, zonder hem één blik waardig te gunnen. Maar de ketting had Anouk nog steeds niet afgedaan. Hij voelde koud aan tegen haar huid onder haar truitje. Na het ontbijt gingen de meisjes weer terug naar hun kamer om te bekijken wat ze gingen doen. Ze besloten naar de tennisbaan te gaan, al was dat in eerste instantie alleen maar om uit de buurt van Danny te blijven. Dus na zich te hebben omgekleed in sportieve polo’s met rokjes verlieten ze het hotel. Anouk zag hoe Danny eerst naar hen keek en toen verdrietig haar blik ontweek. Ze wist niet zo goed wat ze daarmee moest.
Aangekomen bij de tennisbaan hadden ze meteen al sjans van drie jongens. Kate glimlachte naar hen terwijl Anouk een baan huurde. Ze liepen erheen en speelde een tijdje. De jongens van net ging op de stoelen bij de baan zitten en volgden hun spelletje. Anouk en Kate bleken aan elkaar gewaagd: ze konden er allebei niks van. Uiteindelijk won Anouk door een fout van Kate en met een luide juichkreet sprong ze zonder aanloop over het net. Kate grinnikte en liep naar de zijkant van de baan waar de jongens ook zaten. De meisjes hadden hen nog helemaal niet opgemerkt en Anouk zag ze pas toen ze een paar overslagen had gedaan.
“Dat doe je goed.” zei een jongen met blonde stekeltjes vol bewondering tegen haar. Ze haalde haar schouders op en zei: “Ik moet mezelf een beetje lenig houden h腔
Hij liep naar haar toe en stak zijn hand uit.
“Ik ben Sven.”
“Anouk.” zei ze en ze schudde zijn hand.
De jongen met zwarte stekels richtte zijn aandacht op Kate.
“Hey schoonheid, hoe heet jij?”
“Kate. En jij?”
“Wesley.”
En de overgebleven jongen, met de rode stekeltjes, stelde zichzelf voor als Thomas.
Met z’n vijven gingen ze wat drinken in de kantine. Ze werden iets te luidruchtig en werden verzocht om te vertrekken. Ze liepen door het stadje en praatten de hele dag. Tegen zessen doken ze een bar in. Anouk en Kate dronken vooral alcohol door hun problemen met Danny, tot hun geld op was, maar toen kwamen de jongens elke keer met nieuwe drankjes voor hen. Eerst wilden ze weigeren, omdat ze al dronken waren, maar de jongens duwden de drankjes in hun handen.
“En hahahaha toen ging ze zo WOE op haar plaat! Hahahaha, je had het moeten zien!” giebelde Kate luid. Ze was inmiddels stomdronken en vertelde een verhaal wat niemand van de rest echt begreep, maar die waren allemaal ook dronken genoeg om de slappe lach te krijgen. Rond sluitingstijd was al hun geld op en vielen ze allemaal om. Ze stonden voor de deur van de bar op elkaar te leunen.
“Ik weet wel een leuk plekje waar we…alleen kunnen zijn…” zei Sven en hij streek met zijn vinger over Anouks wang. Ze giechelde.
“Ok酔 zei ze. Slingerend liepen de vijf jongeren over straat tot ze bij een met heggen omringd grasveld kwamen. Er was één grote opening aan de smalle kant van het veld. Er stonden twee voetbaldoelen en verder niks. Thomas haalde een touw tevoorschijn en wenkte Kate. Met haar dronken kop besefte ze niet goed wat er gebeurde en liep met hem mee naar één van de doelen. Ze lachte luid toen ze werd vastgebonden aan de paal en de jongens daarna wegliepen.
“Wat voor spelletje doen we eigenlijk?” riep ze. De jongens negeerden haar en liepen naar Anouk, die met Sven op het gras zat. Sven streek met zijn vingers over haar wangen, langs haar hals en over haar borsten. Nu begon ze zich ongemakkelijk te voelen, dus duwde ze zijn hand weg. Maar Sven gaf niet zo snel op en kuste haar in haar nek. Weer werd hij weggeduwd.
“Wil je nou niet meer? Al de hele dag loop je me op te geilen. Nou zal ik wat krijgen ook.” zei hij en hij likte haar in haar nek en over haar wang. Wesley hield haar benen vast en Thomas haar armen. Ze voelde zich machteloos terwijl er tussen haar benen gevoeld werd en over haar borsten gestreeld werd. Ze probeerde zich los te rukken, maar tevergeefs. Ze gilde. Die gil werd gesmoord door Thomas, die zijn hand op haar mond legde.
“Ssht…Je wilt toch niet dat iemand ons hoort hč?”
Toen begon Kate, ondanks haar zware dronkenheid, in te zien dat dit geen spelletje meer was en begon ook te gillen. Geërgerd keek Wesley achterom, liet Anouk even voor wat het was, liep naar Kate en gaf haar een harde klap in haar gezicht. Ze gaf hem een fikse trap in zijn kruis en hij zakte op de grond. Kate ging verder met gillen.
Gierende remmen klonken. Een autodeur sloeg. Felle autolampen schenen het veld op. Een persoon stond in het licht. Anouk kon niet zien wie het was, maar ze maakte gebruik van deze afleiding door Sven tegen zijn hoofd aan te schoppen. Maar haar armen kreeg ze niet los van Thomas. De onbekende figuur rende naar haar toe, greep hem vast en gooide hem bij Anouk weg.
“Dan?” stamelde Anouk zacht en ze probeerde zich te concentreren op de figuur die ze drie keer dubbel zag. Hij keek haar heel even aan, zijn ogen vol pijn en spijt, maar stortte zich daarna op Wesley, die alweer bezig was met Kate in haar gezicht te meppen. Danny trapte de jongen in zijn knieholte en trok hem daarna aan zijn stekels naar achteren. Kate was in ademnood en keek met grote ogen hoe Danny Wesley vasthield. Hij maakte haar snel los en ze wankelde naar Anouk. Thomas en Sven stortten zich ook op Danny. Na ze een tijdje op afstand gehouden te hebben, werkten ze Danny tegen de grond en sloegen hem helemaal in elkaar. Kate en Anouk keken er een moment met grote ogen naar, maar liepen er toen op af en deelden een paar rake klappen uit. Met z’n drieën verweerden ze zich tegen de jongens, tot ze een sirene hoorden.
“Hou ze vast.” zei Danny alleen tegen de meisjes.
Kate greep Wesley om zijn keel, Anouk hield Sven in zijn nekvel vast en Danny hield Thomas in de houdgreep.
“Mooi werk Dan.” klonk een vrouwenstem. Een politie agente kwam uit de bosjes, gevolgd door nog een agente en twee mannelijke agenten. Die namen de drie jongens over van de meisjes en Danny.
“Geen probleem, Jen.” zei Danny. De agente, Jennifer, liep naar de meisjes toe om te checken of alles goed met hen was. Ze moesten mee naar het bureau en daar vertelden ze, met een deken om en een kop koffie in hun handen, wat er precies was gebeurd. Ze gaven toe dat ze zich stomdronken hadden laten voeren en dat dat stom was geweest. Ook vertelden ze dat ze waren ingegaan op het geflirt van de jongens, en toen Anouk dit zei, keek ze heel even naar Danny en toen naar de grond. Jennifer voelde de spanning tussen het groepje en verliet de kamer, na even bemoedigend in de schouder van Danny te hebben geknepen.
Anouk zat voor zich uit te staren, haar handen om de kop koffie gesloten. Schuldbewust keek ze naar Danny.
“Het spijt me.” fluisterde ze met tranen in haar ogen.
“Mij ook.” zei Kate zacht.
“Nee, ik ben degene die dat moet zeggen. Ik had niet moeten liegen. Niet tegen jou en niet over jou.” zei hij en hij keek de meisjes aan. “Jullie betekenen veel te veel voor mij…Ik wil jullie niet kwijt.”
“Wat deed je daar?”
“Jullie zoeken. Ik was al bang dat jullie tegen hun waren aangelopen. Dit gebeurd wel vaker, maar die meisjes voeren ze dan zo dronken dat ze niet meer weten wie hen verkracht heeft. Ik was net op tijd…”
“Bedankt Dan.”
“Zit wel goed. Ik wil jullie gewoon niet kwijt.”
Ze keken een tijdje stil voor zich uit. Deze tweede situatie veranderde de hele eerste situatie en Anouk wist niet hoe ze hem nu niet kon vergeven. Peinzend zette ze haar koffie neer. Hij had hen gered van een verschrikkelijk lot, hoe kon je dat negeren? Plotseling stond ze op en viel Danny om de hals. Tranen liepen over haar wangen. Hij sloeg zijn armen om haar heen en kuste haar op haar voorhoofd. Kate kwam er ook bij en zo stonden ze een tijdje in zijn armen.
“We moeten maar eens gaan.” zei Danny en hij pakte zijn autosleutels. Hij nam afscheid van Jennifer en de meisjes bedankten haar.
“Geen dank. Enne, doe een beetje zuinig op hem. Zo één vind je niet nog een keer.”
Anouk keek hem aan.
“Nee.” zei ze. “Dat klopt.”
En met z’n drieën liepen ze het politiebureau uit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-05-2004, 18:42
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Umh... Leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vervolg vervolg
Oud 26-05-2004, 19:43
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
yeaahhh
meerrrrrrrr
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Oud 26-05-2004, 20:51
Slettelina *
Slettelina * is offline
uhm heb ik iets gemist want ineens negeren ze danny. Why?
van dat ene wat kate niet wou vertellen?
__________________
New York City, Dance or die
Oud 27-05-2004, 12:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Slettelina * schreef op 26-05-2004 @ 21:51 :
uhm heb ik iets gemist want ineens negeren ze danny. Why?
van dat ene wat kate niet wou vertellen?
meisje lees terug dan begrijp je het mss...

Danny had om Kate gelogen en TEGEN Anouk dus daarom negeerden ze hem

savvy?



@duivelaartje en xliselottex:mjuh als ik tijd heb zal ik ns kijken wat ik nuw eer kan laten foutlopen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-05-2004, 15:31
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 27-05-2004 @ 13:58 :



@duivelaartje en xliselottex:mjuh als ik tijd heb zal ik ns kijken wat ik nuw eer kan laten foutlopen
jippiejj k zal duimen
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Oud 27-05-2004, 16:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
xliselottex schreef op 27-05-2004 @ 16:31 :
jippiejj k zal duimen
ja als je een paar ideeen hebt, moet je zel wel pm-en he
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-05-2004, 20:39
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 27-05-2004 @ 17:44 :
ja als je een paar ideeen hebt, moet je zel wel pm-en he
uiteraard... maar ik ben niet zo creatief

*zich dood schaamt*
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Oud 28-05-2004, 13:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
xliselottex schreef op 27-05-2004 @ 21:39 :
uiteraard... maar ik ben niet zo creatief

*zich dood schaamt*
maaaaaaakt niet uit

stuur maar wat je denkt dat er gaat gebeuren, mss kan ik daar ook nog iets mee

alles helpt he, ook de niet creatieve mensen en das niks om je voor te schamen hoor!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-05-2004, 14:20
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 28-05-2004 @ 14:59 :
maaaaaaakt niet uit

stuur maar wat je denkt dat er gaat gebeuren, mss kan ik daar ook nog iets mee

alles helpt he, ook de niet creatieve mensen en das niks om je voor te schamen hoor!
zie pm
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Oud 29-05-2004, 07:54
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline
Hmm... ik vond het best leuk om te lezen, maar er staan best wat dingen in die niet duidelijk zijn.

* De eerste ontmoeting als Dan uit school komt met Kate wordt helemala niets over gezegd. Zomaar ineens negeren ze hem... Ik snap wel dat het is omdat ze iets verzwegen had, maar je hebt nog niet verteld hoe Anouk daar achter gekomen is enzo....

* Ik dacht dat Anouk moest werken in het hotel... dat is ook ineens afgelopen. Misschien moet je er even bij zetten dat ze een paar dagen vrij heeft ofzo.......

Was dit het einde al?
Oud 29-05-2004, 09:07
Loveflowertje
Avatar van Loveflowertje
Loveflowertje is offline
Ja dat vond ik ook raar...ik snap wel waarom ze hem negeren, maar dat heb je niet verteld het is gewoon van het een op het andere moment...hoe weet zij nou dat hij iets verzwegen heeft...?
__________________
♥ Jij bent zo slank als een ree, of hoe heet zo'n grijs dier met een slurf ook alweer?
Oud 29-05-2004, 11:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
aha ik zie jullie probleem

stukje ertussen mist

w8 ff
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-05-2004, 11:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
MIJN SCHULD!!! Ontzettend sorry ik dacht dat die er al stond

Hier istie alsnog:


Toen Danny de bel hoorde, pakte hij zo snel mogelijk zijn spullen bij elkaar en liep vlug naar zijn auto. Natuurlijk kwam hij Kirsten onderweg tegen.
“Waar ga je zo snel heen? Naar je liefje?”
“Gaat je niks aan. Donder op.” bromde hij en hij liep langs haar.
“Je bent zeker bang om haar kwijt te raken aan iemand anders hč?”
“Waarom zou ik?”
“Dat overkomt iedereen. Soms laat je je relatie wel eens in de steek voor iemand anders en…Oh wacht! Dat wás jij!” zei ze en ze lachte hard. Hij keek haar met grote ogen aan, maar stapte daarna snel in zijn auto. Ze ging er tegenaan staan.
“Rijd maar snel. Je wilt toch niet dat zij dezelfde fout begaat als jij.”
“Je solliciteert naar een klap, dat besef je toch wel, hoop ik?” zei hij grimmig en hij reed nijdig naar huis.
Eenmaal aangekomen, liep hij met grote passen de lobby binnen. Hij zag Anouk zitten achter de computer, hij zag een oud stel met een krant op de bank zitten en hij zag een dienstmeisje de trap op rennen. Hij liep naar Anouk toe.
“Komt ze niet?”
Anouk glimlachte naar hem en Kate sprong op zijn rug. Hij draaide rond met hem.
“Schaam je diep dat je me niet zag.”
Hij zette haar weer neer.
“Oef, je weet dat ik dat haat. Waarom doe je dat dan altijd?” grijnsde Kate.
“Ja dat weet ik. Je haar. Mijn god, had je niks te doen?” zei hij en lachend nam hij de stomp in ontvangst. Toen liep hij naar Anouk en gaf haar een zoen.
“Waar hebben jullie het allemaal over gehad?” vroeg Danny nieuwsgierig en een tikkeltje bezorgd aan de meisjes.
“Dat gaat jou helemaal niks aan.” grinnikte Kate.
“Want?”
“Meiden zaken hč?”
“Ja, en die gaan wij jou mooi niet aan je neus hangen.” lachte Anouk. Ze draaide zich even om, om een paar mensen te helpen.
Kate nam Danny even mee naar de hal.
“Waarom weet zij niet dat wij wat hadden?” zei Kate een beetje gekwetst.
“Heb je het haar verteld?”
“No, but yóú should.”
“Ja, maar…”
“Geen gemaar meneertje. Je gaat het haar vertellen. Het interesseert me niet wanneer, als je het maar doet. Begrepen?” Ze keek hem streng aan.
“Oké, oké ik vertel het wel.”
Ze liepen weer terug.
“Je zult het wel koud krijgen, Dan.” zei Kate glimlachend.
“Hoezo?”
“Geen nachtelijke uitstapjes naar je vriendin meer.”
“waarom niet?”
“Met z’n drieën in een bed is nogal krap.” lachte Anouk.
“Het zou wel kunnen. Dan ga ik gewoon in het midden en dan…”
“Nee!” riepen de meisjes lachend.
“Ik weet in ieder geval wat ik mis. Niks bijzonders.” grijnsde Kate en ze stak plagend haar tong uit.
“Let maar niet op haar, hoor.” grinnikte Anouk. “Ze heeft er geen idee van wat ze mist.”
Ze zaten de hele dag achter de balie te praten, tot Kate zich om half elf uitrekte en aankondigde dat ze naar haar kamer vertrok.
“Dan kunnen jullie nog even babbelen.” zei ze en daarbij keek ze een moment streng in Danny’s richting, die duidelijk maakte dat hij het ging vertellen.
“Niet meteen in slaap vallen hč!” riep Anouk haar achterna.
“Nee hoor! Tot zo…”
Anouk leunde een beetje moe tegen Danny aan, terwijl hij zat te bedenken hoe hij het haar zou vertellen. Hij had geen flauw idee, hij had immers gelogen.
“Anouk?”
“Hmm?”
“Ik moet je wat vertellen.”
“Klinkt ernstig.” Ze ging rechtop zitten en keek hem vragen aan. “Wat is er dan?”
Danny keek naar de grond en raapte al zijn moed bij elkaar.
“Weet je nog wat ik je heb verteld over Kate en mij?”
“Ja…”
“Nou, ik heb wel wat met haar gehad. Maar toen deed Anna net als Kirsten nu doet. En toen ging het uit, en ik weet dat het mijn eigen schuld. Maar…nou weet je het.”
Anouk staarde hem gekwetst aan. Tranen sprongen in haar ogen, maar voor ze eraan toegaf, liep ze zonder nog een woord te zeggen naar haar kamer en smeet de deur achter zich dicht. Danny kromp ineen bij de klap en gooide, woedend op zichzelf, het rekje met ansichtkaarten van de balie. Zijn moeder kwam op het lawaai af, toen Danny de kaarten opraapte en opnieuw sorteerde.
“Wil je erover praten?” vroeg mevrouw Maclay aan hem toen ze zijn gespannen gezicht zag. Hij klungelde wat met de kaarten.
“Weet je. Ik heb het helemaal verpest. Ik had op m’n gitaar gezworen dat ik niks met Kate heb gehad en ik heb net opgebiecht dat dat dus niet waar is. Ik heb Kate gekwetst en nu ook nog Anouk. En dit is dus precies waar Anna en Kirsten op uit zijn. Mij kapot maken. Je weet toch wel wat er was gebeurd met Kate en mij?”
“Nee, dat wilden jullie nooit vertellen.”
Hij vertelde het hele verhaal. Hoe Anna hem verleid had en hoe hij daar stom genoeg op in was gegaan. Hoe Kate gekwetst was en hoe kwaad hij op zichzelf was geweest.
“En nu probeert Kirsten hetzelfde bij Anouk en mij.”
“Echte sloeries dus.”
“Dank je! Ja.” zei hij, dankbaar voor begrip.
“Maar waarom heb je niet gewoon gezegd dat je iets met Kate had?”
“Dat weet ik dus niet.”
“En wat ga je eraan doen? Want als je dat rekje om blijft gooien, moeten het vastlijmen en kom je niet verder.”
“Ik weet het niet. Ik weet het echt niet.” zei hij verdrietig en hij begroef zijn gezicht in zijn handen. Daarna streek hij verward door zijn spikes.
“Ik ga naar bed.”
Hij gaf zijn moeder een zoen en liep weg. Maar bij zijn deur aarzelde hij en liep door naar kamer 21. Hij klopte aan. Kate deed de deur een stukje open.
“Danny.” zei ze.
“Hoe is het met haar?”
“Ze is er kapot van dat je tegen haar hebt gelogen.”
Hij zweeg.
“Maar ik begrijp niet waarom je het niet gewoon hebt verteld. Schaam je je soms voor mij ofzo?”
“Nee! Nee, ik weet het ook niet.”
“want ik vind het teleurstellend dat je niet voor je fouten uitkomt. Echt waar.”
“Ja, ik weet het.”
“Als je ons wilde kwetsen: Gefeliciteerd. Het is gelukt.”
Zonder nog een woord te zeggen, sloot ze de deur.
“En waag het niet om de loper te gebruiken Danny Maclay!” riep ze net op het moment dat hij die uit zijn zak haalde. Zuchtend liep hij zijn kamer in en smeet ook de deur dicht.

Op het moment dat Anouk de kamer binnenkwam, keek Kate naar de grond.
“Het spijt me. Ik vond dat hij het zelf moest vertellen en…-“
“Het is niet jouw schuld, Kate. Hij heeft gelogen, jij niet.”
Anouk ging op het bed zitten met haar rug en hoofd tegen de muur en haar ogen dicht. Kate kwam onder de deken vandaan en ging ook tegen de muur aanzitten. Ze zeiden een tijdje niks.
“Hij wilde je geen pijn doen, weet je.”
“Zoals hij bij jou heeft gedaan?”
“Ja…” zei Kate met een pijnlijke blik in haar ogen.
“Sorry.”
“Geeft niet.”
“Maar wat moet ik nou doen dan? Wachten tot hij aan Kirsten toegeeft ofzo?”
“Ik weet het niet. Echt niet. Maar ik zou niet afwachten. Dat deed ik namelijk en toen was het te laat.”
“Ik begrijp niet waarom hij Anna leuker vond dan jij.”
“Dank je.” glimlachte Kate.
Anouk zuchtte diep en maakte twee vlechten in de lange, roze haren van Kate. Toen maakte Kate er één in haar haren. Anouk speelde met het uiteinde.
Na een tijdje zo gezeten te hebben, ging Anouk haar tanden poetsen. Er werd op de deur geklopt. Kate stond op van bed en deed de deur een stukje open.
“Danny.” hoorde Anouk Kate zeggen. Ze volgde het hele gesprek en hoorde de pijn en kilheid in Kate’s stem. Toen ze terugkwam, zat Kate op het bed voor zich uit te staren.
“Ik ben niet gewend dat hij zo doet.” zei ze zachtjes.
“Nee, ik ook niet.”
“Ik begrijp niet dat hij om mij gelogen heeft.” zei Kate met tranen in haar ogen.
“Ik begrijp niet dat hij op zich gelogen heeft.” zei Anouk met tranen op haar wangen.
De twee meisjes keken allebei triest voor zich uit, gekwetst door dezelfde jongen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-05-2004, 18:50
Loveflowertje
Avatar van Loveflowertje
Loveflowertje is offline
goed zooow ik snap em weer
__________________
♥ Jij bent zo slank als een ree, of hoe heet zo'n grijs dier met een slurf ook alweer?
Oud 29-05-2004, 18:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Lisettuh schreef op 29-05-2004 @ 19:50 :
goed zooow ik snap em weer
ja sorry hoor
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-05-2004, 20:56
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline
Hmm... das een stuk beter ja.. jammer dat het afgelopen is.
Oud 30-05-2004, 18:59
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
het is nog helemaal niet afgelopen!!!!!!!!!
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Oud 30-05-2004, 19:14
BrightEyes
BrightEyes is offline
Pfieuw, ikdacht al
Oud 31-05-2004, 13:07
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
eeeeeeh, little phoebe....
ik zie geen poll
xxx
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Oud 31-05-2004, 13:08
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
en geen vervolg
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Oud 31-05-2004, 15:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
tis nog niet afgelopen joh gekken

@Liselotte: das een aparte topic schat, Welke naam

en vervolg? HALLO ik ga waarschijnlijk niet eens over

maar goed, net met ijsje in t zonnetje op t terras van McDonalds gezeten en heb al een stukje. ALs de alinea af is, krijg je hem
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-05-2004, 15:44
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 31-05-2004 @ 16:43 :


@Liselotte: das een aparte topic schat, Welke naam

en vervolg? HALLO ik ga waarschijnlijk niet eens over

maar goed, net met ijsje in t zonnetje op t terras van McDonalds gezeten en heb al een stukje. ALs de alinea af is, krijg je hem
sorry ik ga meteen stemmen!!

oei.... nou, zorg daar dan maar eerst voor....

maar niet helemaal het verhaal vergeten he
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Oud 31-05-2004, 16:22
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Arme phoebe
in de ban van het forum.
Ik ken dat.
examens binnen 1.5 week, en hier ben ik dan.
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Oud 31-05-2004, 16:26
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline
Als het nog niet afgelopen is.... waar blijft het volgende deel dan??
Oud 01-06-2004, 14:56
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
rustig....
phoebe heeft het druk met school, en dat gaat wel IETSJE voor denk ik......
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Oud 01-06-2004, 16:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
xliselottex schreef op 31-05-2004 @ 16:44 :
sorry ik ga meteen stemmen!!

oei.... nou, zorg daar dan maar eerst voor....

maar niet helemaal het verhaal vergeten he
juh goed zo

juh dat weetik

ja nee, hoe kan ik t nou vergeten
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2004, 16:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Millroy schreef op 31-05-2004 @ 17:22 :
Arme phoebe
in de ban van het forum.
Ik ken dat.
examens binnen 1.5 week, en hier ben ik dan.
ja oeps he

oeh je moet wel leren hoor (hoor wie t zegt )
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2004, 17:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
merijn schreef op 31-05-2004 @ 17:26 :
Als het nog niet afgelopen is.... waar blijft het volgende deel dan??
dat staat nog op papier en is nog niet helemaal af, maar zodra het af is, typ ik t over en zet ik t hier...
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2004, 17:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
xliselottex schreef op 01-06-2004 @ 15:56 :
rustig....
phoebe heeft het druk met school, en dat gaat wel IETSJE voor denk ik......
thanks
maar ik doe mn best om er zo nu en dan een stuk op te gooien
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2004, 17:52
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 01-06-2004 @ 18:01 :
thanks
maar ik doe mn best om er zo nu en dan een stuk op te gooien
jippie
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Oud 01-06-2004, 22:49
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
leuk verhaaltje
Ik snap eerlijk egzegd niet waarom Anouk zó boos is. Maarja, zij is misschien wat minder vergevingsgezind, dat kan best.
Het is geen hoogstaande literatuur, maar ik vind het toch erg leuk! Keep it up
Oud 02-06-2004, 19:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
VirginVampiress schreef op 01-06-2004 @ 23:49 :
leuk verhaaltje
Ik snap eerlijk egzegd niet waarom Anouk zó boos is. Maarja, zij is misschien wat minder vergevingsgezind, dat kan best.
Het is geen hoogstaande literatuur, maar ik vind het toch erg leuk! Keep it up
thanks

ja, waarom was ze zo boos? ik weet t niet, ik had ff zin in ruzie denk ik?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-06-2004, 22:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De volgende morgen belde Danny Liz op om te zeggen dat hij en Anouk niet kwamen trainen.
"Waarom niet?" vroeg ze.
"Kate is hier."
"Oh, gezellig, doe haar de groeten."
"Ja, dat is goed. Jullie gaan toch alleen maar herhalen?"
"Ja, we hebben jullie niet hard nodig."
"Oh, nou, oké, we komen wel helemaal niet meer." lachte Danny. Liz lachte ook.
"Tot morgen Dan."
"Tot morgen Liz."
Ze hingen op. Danny ging naar de kamer van de meisjes en klopte op de deur.
Anouk deed de deur open en liet hem binnen. Ze begonnen te zoenen. Kate kwam de badkamer uitlopen, met alleen een handdoek om, en slaakte een gilletje. Ze stopten met zoenen en keken naar haar. Anouk grijnsde en legde haar hand over Danny's ogen.
"Ik heb je nog naakter gezien, het is niks nieuws meer."
"Ja, maar nu ben je niet meer bevoegd om me zo te zien." grinnikte Kate en snel trok ze wat ondergoed aan.
Ze knikte naar Anouk en die haalde haar hand weg.
"Oh, en zo bloot wel hč?" grijnsde Danny. Kate haalde haar schouders op en liep op haar gemak naar de kledingkast en kleedde zich op haar normale langzame tempo aan, om duidelijk te maken dat BH en string 'no big deal' was.
Toen ze na een kwartier eindelijk klaar was, gingen ze naar de eetzal en namen een uitgebreid ontbijt.

More too come soon, maar khad ff geen zin meer (dis niet einde van alinea heh) maar jullie mensen willen zonodig een nieuw deel
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2004, 16:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weer een stukje, tis weer niet het einde van de alinea want daar heb ik ff geen zin meer in

Have fun!


"Anouk, we hoeven niet te trainen en Kate, je krijgt de groeten van Liz." zei Danny tijdens het ontbijt.
"Thanks. Waarom gaan jullie niet trainen?"
"Jij bent er toch?"
"Oké. Maar kunnen we er straks toch even heengaan?"
"Tuurlijk." zei Danny.
Ze aten snel door en onderweg naar kamer 21 groetten ze Mary, die op de vrije diensturen van Anouk zat.
Meneer en mevrouw Dedstee kwamen net uit het gangetje en Anouk was er bijna langsgelopen.
"Mam! Waar gaan jullie nou heen?" vroeg ze en ze wees naar de koffers, die haar ouders hadden meegenomen.
"Wij gaan door naar Los Angeles. Wij zijn een beetje uitgekeken op dit stadje. We zijn hier al een week en hebben alles al gezien. Ik weet niet wat we hier nog moeten doen."
"Oh...Oké."
"Hier heb je geld voor de 5 dagen zodat je een beetje kunt rondkomen. Niet allemaal voor alcohol!"
"Na gisteren hoef ik voorlopig geen alcohol meer." zei ze en ze wreef over haar pijnlijk kloppende hoofd. Haar moeder keek haar vragend aan, maar Anouk wuifde het weg.
"Laat maar."
Ze nam het geld aan en stopte het weg. Nadat ze hadden uitgecheckt liep het groepje mee naar buiten en Danny hield mevrouw Dedstee met haar koffers.
"Waarom laten jullie me eigenlijk achter?" vroeg Anouk aan haar moeder.
"We kunnen je toch niet meenemen en je afscheid laten nemen van je eerste echte grote liefde, die we trouwens als schoonzoon willen hebben?" grinnikte haar moeder. Anouk glimlachte en omhelsde haar. haar vader had ze genegeerd sinds hij haar had geslagen. Meneer en mevrouw Dedstee stapten in de auto en reden weg. Ze werden uitgezwaaid door Anouk, Kate en Danny.
Toen ze uit het zicht waren sprong Anouk Danny om de hals en sloeg haar benen om zijn middel. Hij hield haar vast en ze kuste hem.
"Weet je wat dit betekent?" vroeg ze.
"Wat?"
"Dat ik nu nog 5 dagen ongestoord dingen kan doen, zonder dat m'n ouders op m'n lip zitten."
"Niet geheel ongestoord hoor." lachte Kate en ze sprong op Danny's rug. Danny keek benauwd naar Anouk toen Kate dit deed, maar droeg de meisjes naar binnen. Bewonderend om zijn kracht keek Anouk hem aan en gaf hem een kus op zijn lippen. Ze liet hem los en plofte op de grond.
Kate liet hem ook los en stelde voor naar de training te gaan.
"Ja, dat is goed, ben zo terug." zei danny en hij verdween naar zijn kamer.
"Wat wil je gaan doen?" vroeg Anouk.
"Die Anna even een flink harde klap voor haar paardenbek geven natuurlijk. Deze kans krijg ik nooit meer."
Door de strijdlustig- en felheid in haar stem moest Anouk hard lachen. Danny kwam terug en keek bedenkelijk naar de meisjes, maar liet het maar bij een bedenkelijk gezicht.
Ze liepen weer naar buiten en sprongen in zijn auto.
"Anouk?" vroeg Danny.
"Hmm?"
"Wil jij rijden?"
Anouk keek hem ongelovig aan.
"Ik heb haar ook leren rijden." lachte hij en hij knikte naar Kate.
"Nou, vooruit. Maar als ik je auto in de prak rijd, is dat je eigen schuld hč?"
"Ja, nee, oké."
Anouk schoof op de linkerstoel en startte de auto. Danny sprong naast haar in de auto. Anouk had al eerder een paar rijlessen van haar ouders gekregen, dus wist ze wel zo ongeveer waar alles zat. Daarom waren ze al snel van het parkeerterrein af en op weg naar school. Ze parkeerde hem zo netjes, dat het leek alsof ze dit elke dag deed en verbluft en vol bewondering keek Danny haar aan.
"Dit is niet de allereerste keer dat ik achter het stuur zit hoor." grinnikte Anouk en ze zette de auto af. Ze stapte uit en met z'n drieën liepen ze naar de gymzaal, waar de muziek al buiten te horen was.
Ze liepen naar binnen. Door het appeltjesgroene topje van Anouk en het felroze haar van Kate vielen ze gelijk op en werd de routine gestaakt. Kate liep door de enthousiaste menigte meteen naar Anna.
"Zo, ben jij er ook weer?" zei Anna hatelijk.
"Ja, fijn hč." zei Kate zonnig.
"Enig."
"Volgens mij waren wij nog niet helemaal klaar toen ik verhuisde."
"Ik wel."
"Maar ik niet. En ik ben hier om iets te doen."
"Wat dan?"
Kate haalde uit en raakte Anna hard en snel in haar gezicht. Haar hoofd sloeg opzij en een rode handafdruk verscheen.
"Kreng!" gilde ze en ze hief haar hand ook op.
Anouk sprong ervoor en Anna stopte net op tijd. Het was niet haar bedoeling Anouk te raken, daar wilde ze niks mee te maken hebben.
"Als je haar wilt hebben, moet je eerst door mij." zei Anouk met vuur in haar ogen.
"En door mij." zei danny en hij ging ook voor Kate staan.
Anna keek van de één naar de ander en liet haar hand zakken.
"Ik krijg je nog wel." siste ze naar Kate.
"Ik twijfel er niet aan dat je dat gaat proberen. Maar of het ook lukt?" glimlachte Kate. Ze draaide zich om en liep naar Liz. Die keek haar breed grijnzend aan en omhelsde haar.
"Mooie schat. Je bent het nog niet kwijt." grinnikte ze zachtjes in haar oor. Kate lachte.
"Ja, dat komt ervan als je messt met mij. Ik pak je hoe dan ook terug. Had ze kunnen weten hoor."
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2004, 16:49
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline
Nice! en het volgende deel??
Oud 07-06-2004, 16:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
merijn schreef op 07-06-2004 @ 17:49 :
Nice! en het volgende deel??


niet zo zeuren jij

ik denk dat er nog 1 of 2 delen op komen, maar dan een week niet, want dan heb ik proefwerkweek...

naja ik ga ik de tuin zitten met een Harry Potter! doei
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2004, 16:54
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
jess
spanning en sensatie

__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Oud 07-06-2004, 19:45
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline
Jaja..... verspil je tijd maar aan Harry Potter. En ons laten wachten he
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18.