Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2002, 16:47
SHAZZ
SHAZZ is offline
Hai,

Ik heb een beetje een probleem. Ik vind al een jaar een jongen leuk. Op zich zou dat niet zo'n ramp zijn. Maar al vrij in het begin bleek dat mijn beste vriendin hem ook leuk vond. Dat vond ik toen nog niet zo'n ramp. Ze is wel 10x knapper als mij . Dus dan raak je sowieso wel een beetje gefrustreerd wat betreft jouw kans bij die jongen.

Hij flirte ook best veel met haar. Uiteindelijk vonden ze elkaar alletwee leuk , alleen mijn vriendin durfde (gelukkig) nix te ondernemen.

Nu zijn we een jaar verder, hij heeft nou al 8 maanden een vriendin. (die overigens niemand moet). Dat kind behandelt hem helemaal niet goed, maar dat is nog het minste. Ondertussen zegt ie wel op msn nog allemaal van die dingen tegen mijn vriendin.

Als ik dat hoor kan ik wel janken en springen de tranen me bijna gelijk in mijn ogen. Hij had iets gezegd in de trant van ik kan ook niet verwachten dat je eeuwig vrijgezel blijft (kortom ik vind je leuk).

WAAROM DOET IE DAT NOU NIET BIJ MIJ!? Zo'n dingen vraag ik me dan de godganse dag af. Ik wil hem vergeten want ik weet toch dat het nooit wat wordt. Ik heb hem in oktober ofzo al gezegd dat ik hem leuk vond alleen ja hij voelde zich vereerd enzo. Nou mijn vriendin had het een maand geleden gezegd in het echt!!!!!! Ik weer stikjalours want hij is best een goeie vriend geworden, je kent het vast wel in het echt spreek je elkaar niet veel maar op internet vertel je alles over jezelf.

Maar ik voelde me zo kut, zij had een echt gesprek met hem gehad. Ik nog nooit, hij flirt altijd met haar, hij heeft haar al eens leuk gevonden. Ik ga me dan helemaal met haar vergelijken, en baal ervan waarom dat bij mij niet zo is. wat is er mis met mij. Was ik maar zoals haar dan deed ie dat allemaal bij mij ...

Ik had hem laatst dus geblokt omdat ik hoopte hem te vergeten. maar ja dat gaat ook opvallen, want ik chatte bijna iedere dag met hem. Heb ik hem maandag maar ervan af gehaald, want hij had het toch wel door, ik alles maar vertel waarom ik het gedaan had enzo.. hij vond het heel kut voor me enzo maar ik wil hiervan af!!!!!!

Ik maak mezelf gek en blijf hopen op een situatie die zich nooit voor zal doen, ik met hem een relatie...

Wie weet hoe ik ervan af kom. Het lijkt wel alsof ik nergens anders meer aan kan denken. Hij zei ook dat het niet zoveel voorstelde maar dat vind ik wel!!!!!! Overdrijf ik echt? Ik weet het allemaal niet meer ben een beetje aan het flippen...

Maar ja als jullie me hieruit willen helpen graag, alle hulp is welkom

xxx Shazz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2002, 16:57
Verwijderd
Ik ben zelf 2,5 jr verliefd geweest op dezelfde jongen, die daarvan ook een jaar of zo verkering had... :\ Nou ja, uiteindelijk gaat het weer over. Ik had verkering genomen met een ander

Je moet gewoon zoveel mogelijk andere dingen doen, andere jongens zien en zo. Als er sowieso geen kans is dat je ooit bij elkaar zult komen, kun je beter de hoop opgeven. Ik weet dat het kut is, maar het lukt uiteindelijk wel...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 19:55
Verwijderd


je moet het echt opgeven.
Maar dan wel beseffen dat het niet aan jou ligt, dus niet gaan denken dat jij niet leuk genoeg bent!!
Want daar ligt het niet aan.
Iemand wordt verliefd op je of hij wordt het niet.
Ookal ben je nóg zo leuk!!
En dat ziet hij echtwel, want hij is niet voor niets vrienden met je.
En het is ook niet zo'n eikel die je onterecht hoop gaat geven, dus eigenlijk weet je gewoon waar je aan toe bent.
En het doet pijn, maar je vriendin en die vriend vonden elkaar al heel lang leuk merk ik uit dit verhaal.
Daar kom je dan niet zo ineens tussen en dat moet je ook niet gaan proberen.
Want je gaat jezelf op die manier naar beneden halen, je afvragen wat er mis met jou is, etc.
Das nergens voor nodig!!
En door je zo op hém te concentreren, merk je misschien niet dat er misschien ergens een leuke jongen rondloopt die wél helemaal gek op jou is.
En das toch zonde? want die jongen zul je tegenkomen, dat is zeker
kuzzies en sterkte,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 20:59
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
Just Forget him he will never be yours!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie het kon dus toch nog kutter worden...
SHAZZ
25 13-11-2002 17:53
Verhalen & Gedichten Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling.
Flipje het Kipje
126 06-09-2002 14:49
Liefde & Relatie Net op school, nu al verliefd!!
INeedSomeone
19 02-09-2002 15:31
Liefde & Relatie ik ben hopeloos wat jongens betreft
SHAZZ
41 11-06-2002 17:13
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.