Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2005, 18:52
Roberto15
Roberto15 is offline
Mark van Bommel zegt vandaag in de Volkskrant dat hij vindt dat bondscoach Van Basten de spelers van PSV consequent negeert.

Hij doelt hiermee op het feit dat noch Bouma, noch Ooijer en hijzelf op een basisplaats kunnen rekenen. Terwijl ze toch allen in de basis staan bij de ploeg die nummer één staat in de eredivisie.

'We vinden het raar dat geen enkele speler van PSV een basisplaats heeft, terwijl wij bovenaan staan en wekelijks bij onze club spelen.'


Wat vinden jullie van de keuzes van Van Basten wat betreft de PSV'ers. Is het terecht dat ze gepasseerd worden?
__________________
ik groet u
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2005, 19:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Misschien kan deze beter in het kwalificatietopic?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 19:46
squat
squat is offline
Zeikwijf is het ook. Eerst zat hij al constant te zeiken over de "voorkeursbehandeling" van Ajax in de pers en nu is van Basten tegen PSV'ers. Calimero ten top.

Bouma melde zichzelf ziek. Bovendien vind ik iedereen die speelt in de verdediging tegen Engeland beter dan Bouma. Zelfde geldt voor Ooijer. En Landzaat is beter dan van Bommel.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 20:25
baas
Avatar van baas
baas is offline
Ik vind het absoluut terecht dat hij daar over klaagt. In mijn ogen zou hij juist dé man van het huidige Nederlands elfal moeten worden, die wat sturing geeft aan de minder ervaren krachten. Daarbij komt dat van Bommel gewoon een klasse voetballer is met winnaarsmentaliteit. En hij is in zeer goede vorm.

Dat van Basten dan voor Heitinga kiest vind ik onbegrijpelijk. Die staat net 3 wedstrijden op die plek in een slecht draaiend Ajax. Landzaat speelt best goed, maar kan nog niet tippen aan van Bommel.

Ooijer had wel bij de selectie moeten zitten, maar de verdediging tegen Engeland deed het uitstekend dus een basisplaats had niet gehoeven.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 20:40
number9
number9 is offline
Bouma heeft normaal ook een basisplek, maar van Basten wilde een nieuwe achterhoede proberen, dus moet ie daar niet over klagen.
Ooijer en van Bommel horen zelf niet in de basis thuis. Heitinga ook niet maar was meer de speler die Van Basten toen nodig had als verd middenvelder.

t beste middenveld blijft Sneijder, Cocu en Davids
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 22:53
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Lachwekkende berichten vanuit Eindhoven... Wat zijn we toch zielig, we krijgen geen basisplaats of worden niet opgeroepen, en als reactie daarop gaan we een potje lopen janken. Wat een mentaliteit zeg.

Ik ben ermee eens dat Van Bommel ipv Heitinga had moeten spelen. En de overige PSV'ers hebben gewoon net iets betere spelers voor zich op dit moment... Daarnaast waren Bouma en Cocu geblesseerd, en dat zijn toch 2 spelers die toch wel wat crediet van van Basten hebben gekregen tot nu toe. En in Ooijer zie ik eigenlijk alleen een matige bankzitter, zeker nu Boulahrouz is opgestaan...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 18:12
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Volgens mij janken ze in Eindhoven al sinds de invoering van het betaalde voetbal.
Helaas, maar aan alles is duidelijk dat Feyenoord en Ajax stukken verder zijn als voetbalclub dan PSV. De ene keer heeft de NOS het gedaan (die noooooooooooooooit, maar dan ook echt nooooooooooit tijd voor het zielige PSV heeft), de andere keer is het de KNVB die ze consequent te kort doet en nu is het weer van Basten. Misschien kan hun harde kern ook weer een klankbordclub oprichten en kunnen ze naar elkaar geloven als ze vertellen dat het een complot is tegen PSV.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 18:39
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Van Bommel hoort op dit moment wel in de basis, maar hij moet gewoon wachten en zijn kans pakken als het zo ver is. Hij moet niet zo zeuren, al kan ik Van Basten ook niet echt begrijpen. Van Bommel speelt al het hele seizoen goed en zo iemand als Heitinga heeft dit seizoen al een vormcrisis gehad en speelt pas op het middenveld bij Ajax. Maar ik denk dat-ie gewoon ff moet wachten, zijn kans komt heus nog wel.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 18:45
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Ben het volkomen met Bommel eens.

Alleen had hij er misschien verstandiger aan gedaan, zijn mond te houden.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 20:06
number9
number9 is offline
om heeeeeel flauw te reageren:

Wie vraagt wordt overgeslagen
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 20:18
Verwijderd
Die van Basten roept een aantal klungels die voetballen in alkmaar op.
Er lopen tientallen nederlanders in het buitenland die beter presteren, maar die ziet meneer niet
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 20:30
Verwijderd
die van bommel moet z'n lelijke paddestoelengezicht maar es dicht houden... de bondscoach bepaald.. that's it

en ooijer = slecht
bouma = een mietje, altijd geblesseerd...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 20:34
EaSy-M3
Avatar van EaSy-M3
EaSy-M3 is offline
eigelijk wat USPalermo zegt,

ik vind dat van Bommel eigelijk wel in de bases hoort, aangezien Heijtinga bagger speelt, dus waarom van Basten hem niet in de basis zet? Maar dat van Bommel zich daar nu zo over op moet winden vind ik wel een beetje kinderachtig en nu heeft ie kans dat van Basten zegt van 'bekijk 't maar'.
__________________
Wanna play..?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 22:07
Marloeske
Avatar van Marloeske
Marloeske is offline
Hebben ze nu al een complex dat ze zich te goed voelen? Waar gaat dat heen.. pfff
__________________
nee
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 09:25
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
AGH schreef op 15-02-2005 @ 19:12 :
Helaas, maar aan alles is duidelijk dat Feyenoord en Ajax stukken verder zijn als voetbalclub dan PSV.
Aan alles is te zien dat PSV stukken verder is jij kan geen goed voorbeeld geven dat ajax en feyenoord verder zijn , ajax niet met zn rotventjes mentaliteit voetbal en feyenoord met het meer dan slechte aankoopbeleid, trainer en spelers kwaliteit.

maar goed, Bommel zou eigenlijk niet moeten zeiken. Maar ik begrijp hem wel, zelfs de voetballers van FC den bosch zitten zondag avond om 10 uur met het zweet tussen de billen bij de telefoon te wachten totdat van Basten belt. Van Basten heeft erg veel geluk gehad met zn keuzebeleid, ik verwacht dat het niet al te lang duurt totdat ie door de mand valt.
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 09:46
squat
squat is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 15-02-2005 @ 21:18 :
Die van Basten roept een aantal klungels die voetballen in alkmaar op.
Er lopen tientallen nederlanders in het buitenland die beter presteren, maar die ziet meneer niet
Zoals?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 09:50
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
squat schreef op 16-02-2005 @ 10:46 :
Zoals?
seedorf, melchiot, zenden... die spelen elke week bij hun club, maar worden niet meer opgesteld
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 10:11
AJACIED
AJACIED is offline
Van bommel moet gewoon niet zeuren, als heitinga de voorkeur krijgt tegen engeland dan krijgt hij dat gewoon, van basten is ook niet gek or.
Psv is gewoon een club die arrogante wousjes voortbrengt en als ze de zin niet krijgen gaan na trappen, die van bommel is het grote voorbeeld van een vieze voetballer
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-02-2005, 10:18
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
AJACIED schreef op 16-02-2005 @ 11:11 :
Van bommel moet gewoon niet zeuren, als heitinga de voorkeur krijgt tegen engeland dan krijgt hij dat gewoon, van basten is ook niet gek or.
Psv is gewoon een club die arrogante wousjes voortbrengt en als ze de zin niet krijgen gaan na trappen, die van bommel is het grote voorbeeld van een vieze voetballer
die vieze voetballer gaat het verder brengen dan die arrogante kleine kutjong van ajax ... als je goed oplet zie je dat van Basten kant nog wal slaat met zn keuze beleid, dat is zelfs uit zijn eigen woorden te halen.
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 10:55
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
AJACIED schreef op 16-02-2005 @ 11:11 :
Van bommel moet gewoon niet zeuren, als heitinga de voorkeur krijgt tegen engeland dan krijgt hij dat gewoon, van basten is ook niet gek or.
Psv is gewoon een club die arrogante wousjes voortbrengt en als ze de zin niet krijgen gaan na trappen, die van bommel is het grote voorbeeld van een vieze voetballer
*doe je rood wit gestreepte a'dom bril eens af*

Edje Davids, ook in het buitenland spelend en er ook niet bij.

Robin van Persie, zelfde verhaal.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 11:59
one.
one. is offline
Van Der Vaart < Landzaat en Van Bommel
Landzaat = Van Bommel
Heitinga < Van Bommel
Boulahrouz, Mathijsen en Kromkamp > Bouma, Ooijer
Bouma > Van Bronckhorst (Bouma kan LB spelen)
Edgar Davids zou ik er altijd bij willen hebben, maar als Van Basten hem selecteert spreekt hij zichzelf tegen.(als je niet regelmatig speelt bij je eigen club word je niet geselecteerd)

Van Persie is nog te onvolwassen en heeft nog een te groot ego, is echter wel een belofte voor de toekomst.

Naar mijn mening zou het ideale middenveld bestaan uit Davids, Van Bommel en Landzaat. En de verdediging uit Bouma, Mathijsen, Boulahrouz en Kromkamp/Melchiot. En de aanval uit Robben, Van Nistelrooij, Castelen/Van Der Meyde..
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:13
miss-ajax
Avatar van miss-ajax
miss-ajax is offline
van bommel moet niet zeuren die komt heus wel weer op het middenveld testaan. het was een oefenwedstrijd en dus de ideale
gelegenheid om teoefenen met andere spelers op bepaalde posities en heitinga heeft in de jeugd wel vaker op die positie gespeeld. dus zo'n rare keus was het niet.
__________________
ajax 4-ever/ oh johnny zing een liedje voor mij alleen/daniel is goed!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:38
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
miss-ajax schreef op 16-02-2005 @ 15:13 :
van bommel moet niet zeuren die komt heus wel weer op het middenveld testaan. het was een oefenwedstrijd en dus de ideale
gelegenheid om teoefenen met andere spelers op bepaalde posities en heitinga heeft in de jeugd wel vaker op die positie gespeeld. dus zo'n rare keus was het niet.
heitinga moet lekker oprotten uit het nederlands elftal, samen met sneijder en van der vaart... stelletje omhooggevallen rotvoetballertjes, ik durf te wedden dat koeman het niet eens zo leuk vindt dat die jongens opgesteld worden terwijl ze er in de arena niks van bakken.
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:46
Verwijderd
Ed de Goey moet gewoon opgeroepen worden en Henk Vos
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:47
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
van Basten spoort sowiezo niet qua selecteren. Castelen werd na 2 goede wedstrijden en van Persie krijgt nooit een kans.
Verder heeft PSV imo alleen in de zaak van Bommel gelijk, die is imo beter dan Heitinga en dus moet ie spelen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2005, 14:49
miss-ajax
Avatar van miss-ajax
miss-ajax is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-02-2005 @ 15:47 :
van Basten spoort sowiezo niet qua selecteren. Castelen werd na 2 goede wedstrijden en van Persie krijgt nooit een kans.
Verder heeft PSV imo alleen in de zaak van Bommel gelijk, die is imo beter dan Heitinga en dus moet ie spelen

van basten geeft gewoon veel mansen een kans, niks mis mee volgens mij en van persie krijgt die ook nog wel.
en trouwens ze hebben toch nog geen 1 wedstrijd verloren.
__________________
ajax 4-ever/ oh johnny zing een liedje voor mij alleen/daniel is goed!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:52
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Jongens, kap nou eens met die Van Persie...
Die jongen zit 9 van de 10 keer op de bank bij Arsenal. Daarnaast heeft hij nog nooit constant gepresteerd. Niet bij Feyenoord, en ook niet bij Arsenal. Ook bij Jong Oranje heeft hij niet 1 keer echt laten zien dat hij bij het grote Oranje hoort.

Van Persie moet eerst goed presteren (al is het maar 2 wedstrijden achter elkaar in de basis bij Arsenal). Talent heeft hij zonder meer, maar ik denk dat het ook voor hem beter is als hij het eerst bij zijn club voor elkaar krijgt...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:54
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
miss-ajax schreef op 16-02-2005 @ 15:49 :
van basten geeft gewoon veel mansen een kans, niks mis mee volgens mij en van persie krijgt die ook nog wel.
en trouwens ze hebben toch nog geen 1 wedstrijd verloren.
je kunt ook doordraven met mensen een kans geven met als dieptepunt Kevin Bobson en ndaarna vd Bergh
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 15:00
miss-ajax
Avatar van miss-ajax
miss-ajax is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-02-2005 @ 15:54 :
je kunt ook doordraven met mensen een kans geven met als dieptepunt Kevin Bobson en ndaarna vd Bergh
waarom is dat doordraven hij wil gewoon veel uitproberen om uiteindelijk met de beste 11 spelers over teblijven en dat zijn echt niet altijd de vedette uit het buitenland. en mischien moet hij het met belangrijke wedstrijden wat minder doen, maar met oefenwedstrijden geen probleem denk ik.
__________________
ajax 4-ever/ oh johnny zing een liedje voor mij alleen/daniel is goed!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 15:04
Chickenwing
Avatar van Chickenwing
Chickenwing is offline
Bluh van Bommel heeft gelijk. Hij speelt bij PSV de sterren van de hemel. Heitinga heeft geen speel ritme, dus zou me het logisch lijken dat van Basten van Bommel opstelt. Maarja zo denkt die k*t ajacied niet. Zolang er maar arrogante ventjes (lees: heitinga, sneijder, vd vaart) van ajax instaan vind iedereen het wel goed. De heren van de NOS zullen dan niet mopperen evenals de andere journalisten..
Ik snap de woede van de PSV'ers wel, hoewel ik wel moet zeggen dat Bouma en Ooijer niet moeten zeuren. Bouma meldde zichzelf af en Ooijer heeft denk ik niet meer het niveau voor een basisplaats in het Nederlands Elftal. Wat niet zegt dat hij niet moet worden opgeroepen.

Als van Basten nu eens goed kijkt wie hij gaat opstellen zal hij tot de conclusie komen dat hij er nu goed naast zit.
Ik kan me namelijk niet herrineren dat de spelers van WIllem II een aantal jaar geleden met zn alle in het Nederlands elftal zaten toen ze een goed seizoen draaide. Waarom moet dan nu opeens AZ hoofdleverancier zijn??
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 15:07
miss-ajax
Avatar van miss-ajax
miss-ajax is offline
nee van bommel is de bescheidenheid zelve.
__________________
ajax 4-ever/ oh johnny zing een liedje voor mij alleen/daniel is goed!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 15:08
Chickenwing
Avatar van Chickenwing
Chickenwing is offline
Citaat:
miss-ajax schreef op 16-02-2005 @ 16:07 :
nee van bommel is de bescheidenheid zelve.
zeg ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 15:30
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Chickenwing schreef op 16-02-2005 @ 16:04 :
Bluh van Bommel heeft gelijk. Hij speelt bij PSV de sterren van de hemel. Heitinga heeft geen speel ritme, dus zou me het logisch lijken dat van Basten van Bommel opstelt. Maarja zo denkt die k*t ajacied niet. Zolang er maar arrogante ventjes (lees: heitinga, sneijder, vd vaart) van ajax instaan vind iedereen het wel goed. De heren van de NOS zullen dan niet mopperen evenals de andere journalisten..
Ik snap de woede van de PSV'ers wel, hoewel ik wel moet zeggen dat Bouma en Ooijer niet moeten zeuren. Bouma meldde zichzelf af en Ooijer heeft denk ik niet meer het niveau voor een basisplaats in het Nederlands Elftal. Wat niet zegt dat hij niet moet worden opgeroepen.

Als van Basten nu eens goed kijkt wie hij gaat opstellen zal hij tot de conclusie komen dat hij er nu goed naast zit.
Ik kan me namelijk niet herrineren dat de spelers van WIllem II een aantal jaar geleden met zn alle in het Nederlands elftal zaten toen ze een goed seizoen draaide. Waarom moet dan nu opeens AZ hoofdleverancier zijn??
hear hear

ik zit te wachten totdat van basten door de mand valt met zn rare opreoep beleid.
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 15:31
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Best veel vooroordelen over PSV, niet ?
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 15:49
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
miss-ajax schreef op 16-02-2005 @ 16:00 :
waarom is dat doordraven hij wil gewoon veel uitproberen om uiteindelijk met de beste 11 spelers over teblijven en dat zijn echt niet altijd de vedette uit het buitenland. en mischien moet hij het met belangrijke wedstrijden wat minder doen, maar met oefenwedstrijden geen probleem denk ik.
liever een 'vedette' met enorm veel talent dan iemand die aardig hard kan lopen bij Willem II
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 15:52
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-02-2005 @ 16:49 :
liever een 'vedette' met enorm veel talent dan iemand die aardig hard kan lopen bij Willem II
Krap een jaar terug dacht men hier nog heel anders over... Toen moesten de verwaande vedetten oprotten. En zag men liever spelers die iets minder talent hadden maar wel de longen uit hun lijf renden...

De publieke opinie veranderd met de dag...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-02-2005, 16:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-02-2005 @ 16:49 :
liever een 'vedette' met enorm veel talent dan iemand die aardig hard kan lopen bij Willem II
Wat een bullshit, je moet gewoon kijken wie het beste speelt op het moment. Dan vind ik overigens dat er enorm veel net-niet spelers in oranje zitten op het moment en de echt goede spelers staan er niet eens in. Jammer is dat.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 16:28
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 16-02-2005 @ 12:59 :
Van Der Vaart < Landzaat en Van Bommel
Boulahrouz, Mathijsen en Kromkamp > Bouma, Ooijer
Bouma > Van Bronckhorst (Bouma kan LB spelen)
hoe kan je van mathijsen en krompkamp nou zeggen dat ze beter zijn dan bouma en ooier, bouma en ooier hebben minde rdoelpunten tegen in de competitie, als je uitgaat van 1 wedstrijd in oranje kom je wel kort door de bocht.
en speelt van bronckhorst overigens niet voor neits elke week bij barca, die is zeker beter dan bouma.
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 16:55
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-02-2005 @ 17:21 :
Wat een bullshit, je moet gewoon kijken wie het beste speelt op het moment. Dan vind ik overigens dat er enorm veel net-niet spelers in oranje zitten op het moment en de echt goede spelers staan er niet eens in. Jammer is dat.
kijken naar wie het beste speelt op het moment, zo krijg je nooit een enige vastigheid. Dan kan het elftal elke keer veranderen en dat lijkt me niet echt goed.
Waarom van Persie geen kans geven, (waar Wenger tevreden over is en het gewoon goed doet in de jeugd en als hij mag invallen) en Kevin Bobson... wel.
De een moest weg bij Feyenoord en ging naar Arsenal
De ander moest weg bij Ajax en kwam via omzwervingen bij WII....
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 18:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-02-2005 @ 17:55 :
kijken naar wie het beste speelt op het moment, zo krijg je nooit een enige vastigheid. Dan kan het elftal elke keer veranderen en dat lijkt me niet echt goed.
Waarom van Persie geen kans geven, (waar Wenger tevreden over is en het gewoon goed doet in de jeugd en als hij mag invallen) en Kevin Bobson... wel.
De een moest weg bij Feyenoord en ging naar Arsenal
De ander moest weg bij Ajax en kwam via omzwervingen bij WII....
Een speler die de ene week wel en de andere week niet goed speelt, moet je sowieso niet selecteren. Je weet echt wel wie het beste is in een bepaalde periode en die mensen moet je selecteren! Natuurlijk is het belangrijk er een team van te maken, maar het lijkt me niet dat van Basten dat met deze methode aan het doen is. Daarnaast blijft het gewoon een feit dat als je Davids niet selecteert, bijvoorbeeld, je een donders goede vervanger moet hebben. En die zie ik niet...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 09:35
AJACIED
AJACIED is offline
ik snap nog niet waarom bovenstaanden nog niet gesolliciteerd hebben naar de functie van bondscoach.
ze denken er allemaal verstand van te hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 10:11
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
AJACIED schreef op 17-02-2005 @ 10:35 :
ik snap nog niet waarom bovenstaanden nog niet gesolliciteerd hebben naar de functie van bondscoach.
ze denken er allemaal verstand van te hebben.
je schaart jezelf daar dus ook onder
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 10:25
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
AJACIED schreef op 17-02-2005 @ 10:35 :
ik snap nog niet waarom bovenstaanden nog niet gesolliciteerd hebben naar de functie van bondscoach.
ze denken er allemaal verstand van te hebben.
goh vanaf nu mag er dus nooit meer over voetbal gepraat worden
__________________
Como se dice..
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 10:54
number9
number9 is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 16-02-2005 @ 15:38 :
heitinga moet lekker oprotten uit het nederlands elftal, samen met sneijder en van der vaart... stelletje omhooggevallen rotvoetballertjes, ik durf te wedden dat koeman het niet eens zo leuk vindt dat die jongens opgesteld worden terwijl ze er in de arena niks van bakken.
Over Heitinga kan ik je begrijpen, maar Sneijder hoort zeker wel bij t NL elftal. Van der Vaart mits hij in vorm is


Code:
                 Van der Sar

Kromkamp  Bouhlarouz  Mathijsen  Van Bronckhorst                            

                   Davids

          Cocu                Sneijder


Yildirim(mits hij gewend is)           Robben
                   Makaay
Bank:

Timmer (voorlopig nog)
Bouma
Van Bommel
Van Nistelrooij
Van der Meyde
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 10:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wat doet sneijder daar?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 11:39
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
number9 schreef op 17-02-2005 @ 11:54 :
Over Heitinga kan ik je begrijpen, maar Sneijder hoort zeker wel bij t NL elftal. Van der Vaart mits hij in vorm is


Code:
                 Van der Sar

Kromkamp  Bouhlarouz  Mathijsen  Van Bronckhorst                            

                   Davids

          Cocu                Sneijder


Yildirim(mits hij gewend is)           Robben
                   Makaay
Bank:

Timmer (voorlopig nog)
Bouma
Van Bommel
Van Nistelrooij
Van der Meyde
wat een kut elftal, ik mis van nistelrooij en van bommel is kwalitatief stukken beter dan sneijder, en om de gelegenheidsverdediging van afgelopen keer nou gelijk het voordeel van de twijfel te geven is ook wel erg makkelijk.
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 11:51
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Code:
                  Van der Sar

Kromkamp    Bouhlarouz    Mathijsen    Van Bronckhorst 

                   Van Bommel

            Landzaat          Cocu

    Kuyt          Van Nistelrooy       Robben
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 12:46
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 14-02-2005 @ 23:53 :
En in Ooijer zie ik eigenlijk alleen een matige bankzitter, zeker nu Boulahrouz is opgestaan...
opgestaan??? hij heeft 1 wedstrijd gespeeld, beetje voorbarig lijkt mij...
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 12:49
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Chickenwing schreef op 16-02-2005 @ 16:04 :
Zolang er maar arrogante ventjes (lees: heitinga, sneijder, vd vaart) van ajax instaan vind iedereen het wel goed. De heren van de NOS zullen dan niet mopperen evenals de andere journalisten..
ik ben ook arrogant, mag ik dan meevoetballen?
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 14:45
Chickenwing
Avatar van Chickenwing
Chickenwing is offline
Citaat:
bracelance schreef op 17-02-2005 @ 13:49 :
ik ben ook arrogant, mag ik dan meevoetballen?

als je daar gelukkig van wordt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Nederland op weg naar EK 2008
Fides
500 22-08-2007 22:55
Vrije tijd Van Bommel terug bij Oranje
nieuwszicht
2 08-11-2005 16:18
Vrije tijd Het Grote kwalificatie WK 2006 Topic
USPalermo
236 21-09-2005 14:12
Vrije tijd Bosschaart naar PSV?!
DeGexxte
24 04-11-2003 19:50
Vrije tijd nieuw in oranje
Joosn
10 19-02-2003 14:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08.