Oud 20-02-2002, 15:16
Flyrider
Flyrider is offline
Ikzelf (meisje) heb er geen problemen mee om het te doen. De eerste keer dacht ik wel van 'oh my god, wat nu' maar nu vind ik het hartstikke leuk en spannend.
Maar van veel van mijn vriendinnen hoor ik dat ze het eng vinden, of vies, of dat ze niet weten wat ze moeten doen... Sommigen zijn ook bang om het initiatief ervoor te nemen.
Ik ben heel erg benieuwd hoe er hier over dit onderwerp gedacht wordt (en dan zonder grootspraak aub )
Jongens mogen natuurlijk ook hun mening geven he... grtz
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 15:21
Janicha
Janicha is offline
Ik vind het helemaal niet erg om te doen hoor! Spannend en opwindend juist, als je je vriend zo hoort genieten! Ik vind het echt geweldig om te doen, niet vies hoor, helemaal niet. Maar ik zou het niet zomaar bij iedereen doen..
Alleen bij iemand die ik zou vertrouwen, en waarvan ik hou!
__________________
I love my Friends!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 18:31
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
Wat zal ik (als jongen) nou eens voor zinnigs hierop zeggen?

Het LIJKT me niet vies, maar verder kan ik heel wat begrip en waardering opbrengen voor de meid die haar lachen kan inhouden bij het zien van zon geval in erecte toestand, laat staan hem in haar mond nemen.

Ik kan alleen maar de link leggen naar beffen, watzelf lekker en zeer opwindend vind om te doen, als het hetzelfde is (in principe), en ik heb nog geen jongens gehoord die het dara niet mee eens zijn.
Niet opwindender dan het kronkelend, genietend lijf onder je van degene van wie je houd...

~zwijmel~

Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 20:00
E-V-E
E-V-E is offline
Bij mij is het er nog nooit van gekomen om een jongen te pijpen... ook geen behoefte aan...
zelf wel gebeft en daar kan ik wel van genieten!!!!
doe mij maar meteen de pik tussen de poten

luvs eve
__________________
^*-The Absence Of Fear-*^
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 00:05
Verwijderd
Heb het pas één keer gedaan, voelde me er niet echt fijn bij eigenlijk

ten eerste, voelde me er onvertrouwd.
ten tweede, bang om fout te doen
ten derde, ik kon me niet ontspannen,
voelde me niet op m'n gemak...

mjah kweenie
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 00:15
sha
sha is offline
ik pijp wel.... maar ik rook niet!

ja dit is serieus
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 09:46
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Pijpen lijkt mij ook niet vies (als de jongen zich goed schoonhoudt natuurlijk)...maar het moet wel bij iemand zijn waarvan je echt houdt, waarbij je je prettig voelt
anders krijg je nare situaties
bij beffen is het misschien anders omdat pijpen meteen zo'n machtsverhouding lijkt aan te duiden...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 13:54
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

ten eerste, voelde me er onvertrouwd.
ten tweede, bang om fout te doen
ten derde, ik kon me niet ontspannen,
voelde me niet op m'n gemak...
Na al deze andere positive reacties weet je dus iig dat er niks is om je druk over te maken, en dat je niet snel iets fout kunt doen.

Wat jij fout doet is dat je je niet ontspant... geen zorgen maken en ontspannen is dus mijn ad/devies....

das dan 50 euro..
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 14:10
MeLvIn-DUDE
MeLvIn-DUDE is offline
waarom om fout te doen ??? jullie meiden doen het toch altijd goed
__________________
Melvin RULEZ,hadrcore ist uns heilg
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 15:17
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik vind het ook niet vies ofzo, maar ben wel onzeker, k ben altijd bang dat ik het niet goed doe

__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 15:19
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:

bij beffen is het misschien anders omdat pijpen meteen zo'n machtsverhouding lijkt aan te duiden...
?

Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 16:02
lake bodom
lake bodom is offline
heb het nog niet gedaan, hij heeft mij wel aantal keren gevingerd..
maar aftrekken durfk ook niet.. bang dak t foutdoe.. weet ook niet hoet moet duss...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 16:06
Just me*
Just me* is offline
k d8 altijd van ik doe het niet, lijkt me eg nix... maar heb het wel gedaan is ech nie eng of vies ofzoow
__________________
*~~Geniet nooit met mate*~~:-) *waarom rennen de wereld draait toch om jou
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 17:07
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik vind t wel lekker en opwindend om te doen. Maar ik zou het idd alleen maar bij degene doen van wie ik hou en waar ik op t moment mee samen ben... Heb t niet zo met one-night stands en dergelijke.
Maar oke, ik dacht eerst ook van: nee, dat doe ik niet. En nu, in een dronken bui heb ik een keer t initiatief genomen en sindsdien doe'k t wel vaker. Ik heb er dan ook echt geen moeite mee om dat te doen. En mn vriend geniet er o zo van. Dan vind ik dan eigenlijk nog t belangrijkste. Gewoon die geile oogies te zien en dan zo'n blik: dankjewel schat! Ik weet niet, vink wel lief uitzien...
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 17:44
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
sha schreef:
ik pijp wel.... maar ik rook niet!

ja dit is serieus
humor
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 18:07
cyrillic
cyrillic is offline
Citaat:
E-V-E schreef:
Bij mij is het er nog nooit van gekomen om een jongen te pijpen... ook geen behoefte aan...
zelf wel gebeft en daar kan ik wel van genieten!!!!
doe mij maar meteen de pik tussen de poten
Jou houd ik in de gaten
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 20:19
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
bij beffen is het misschien anders omdat pijpen meteen zo'n machtsverhouding lijkt aan te duiden...

precies!! dat is denk ik het gevoel dat er bij komt... kweenie... tis nie fijn
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 22:42
Moederbord
Moederbord is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
heb het nog niet gedaan, hij heeft mij wel aantal keren gevingerd..
maar aftrekken durfk ook niet.. bang dak t foutdoe.. weet ook niet hoet moet duss...
Daar schiet je in de fout! Het initiatief zal je vriend al geweldig vinden, hij zal je met veeel plezier helpen, je moet niet bang zijn dat je het fout doet, hij is echt al lang blij dat je het erop waagt..!.,,.?!!
__________________
- Moederbord
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 22:57
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
precies!! dat is denk ik het gevoel dat er bij komt... kweenie... tis nie fijn

ja precies
maar als het uit liefde is, hoef je geen machtsverhouding te voelen, omdat die er dan niet is...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 10:19
AlmereGirl
Avatar van AlmereGirl
AlmereGirl is offline
De eerste keer is het altijd vreemd, dat is gewoon zo...maar als je het eenmaal hebt gedaan wil je niet meer anders
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 16:00
Janicha
Janicha is offline
Ja, de eerste keer is ff doorbijten (niet letterlijk, want dan heeft ie pijn, haha) maar je raakt er vanzelf mee vertrouwd
__________________
I love my Friends!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 16:02
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Vind zelf persoonlijk gepijt worden niet zo heel fijn.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 12:10
Verwijderd
Het is misschien een beetje dom vraagje. Maar als een jongen klaarkomt als je hem pijpt, kan je daarna toch niet meer echt ´neuken´? Een jongen kan toch niet gemakkelijk 2x achter elkaar klaarkomen?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 12:17
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Roosje17 schreef:
Het is misschien een beetje dom vraagje. Maar als een jongen klaarkomt als je hem pijpt, kan je daarna toch niet meer echt ´neuken´? Een jongen kan toch niet gemakkelijk 2x achter elkaar klaarkomen?
De ene jongen wel, de andere jongen niet. Maar volgens mij halen de meeste jongens de 2x sowieso wel.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 12:18
Popje_temp
Avatar van Popje_temp
Popje_temp is offline
Citaat:
Roosje17 schreef:
Het is misschien een beetje dom vraagje. Maar als een jongen klaarkomt als je hem pijpt, kan je daarna toch niet meer echt ´neuken´? Een jongen kan toch niet gemakkelijk 2x achter elkaar klaarkomen?
Tuurlijk kan een jongen wel twee keer achter elkaar klaarkomen. Het neuken word juist leuker als hij voor de tweede keer moet komen, want dan duurt het vaak wat langer voor hij komt, en heb je er dus langer plezier van.
__________________
I will work to elevate you just enough to bring you down. Trust me. wilt trouwen met oemoemenoe! geeft vakje27 een kus!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 15:19
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
Roosje17 schreef:
als een jongen klaarkomt als je hem pijpt, kan je daarna toch niet meer echt ´neuken´? Een jongen kan toch niet gemakkelijk 2x achter elkaar klaarkomen?
jawel hoor het duurt bij jongens alleen even voordat ie zeg maar weer bijgekomen is. bij de ene jongen duurt dat wat langer dan bij de andere. maar in die tussentijd kan je gewoon nog ff lekker knuffelen met elkaar of hij verwend jou even lekker. het voordeel is vaak inderdaad dat het voor de jongen de 2e keer wat langer duurt voordat ie klaarkomt dus kunnen jullie er samen langer van genieten.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 17:02
Verwijderd
Aha, ok. das duidelijk
Mn exvriend kon ook wel vaker achter elkaar klaarkomen, maar wist niet zeker of dat dat voor alle jongens geldt. Maar thanx for the anwsers!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 17:09
*little_princess*
Avatar van *little_princess*
*little_princess* is offline
Ik weet nog dat ik het de eerste keer doodeng vond (vond ik de eerste keer bij aftrekken trouwens ook). Maar ik wou hem op een avond verrassen en toen we aan het vrijen waren heb ik het gewoon gedaan en mezelf voorgenomen dat als het me niet beviel gewoon niet meer te doen, maar ik wou het in ieder geval proberen. Ik wist eerst niet goed wat ik moest doen, maar ik heb gewoon op zijn reactie gelet en dan kan je zo merken wat ie wel en niet lekker vindt. En je kan het hem anders natuurlijk ook gewoon vragen...
__________________
dennis, wat ben je een lul vandaag!!!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 17:41
florenske
florenske is offline
mmm moet er eigelijk niet aan denken.... lijkt mij dus wel vies, maar goed ieder zijn eigen mening.

groetjes floortje
__________________
1+1=2, maar wat de wortel uit 110 is ?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 18:21
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
mjah ben er wel klejn beetje gek op om het te doen
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 19:01
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik durf dat ding niet ver in mijn keel te doen, ik ga ervan kokhalzen. IK weet ook echt niet wat ik daaraan moet doen. Bovendien ben ik als de dood dat hij in mijn mond klaarkomt en dat lijkt me echt ranzig. Volgens mij ga ik dan echt over mijn nek .
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 19:22
Verwijderd
Ik vind het echt ontzettend lekker om bij me te voelen gebeuren, maar ik zie het niet als doel opzich. Ik ben mezelf er terdege van bewust dat het een soort machtsverhouding creeërt, helemaal als je als jongen ook nog in de mond van het meisje klaarkomt. Daarom probeer ik het ook altijd zo 'lief' mogelijk te houden. Gewoon een onderdeel in een groter geheel...niet beginnen en hop, binnen vijf minuten even zuigen, maar gewoon relaxed elkaar verwennen..ik beleef er net zoveel en misschien zelfs nog wel meer plezier aan als ik kan beffen als wanneer ik zelf gepijpt wordt.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 14:29
Wladimir
Wladimir is offline

\doe mij maar meteen de pik tussen de poten


en welk deel aan GEEN GROOTSPRAAK heb je niet helemaal begrepen?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 15:20
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
Moederbord schreef:
Daar schiet je in de fout! Het initiatief zal je vriend al geweldig vinden, hij zal je met veeel plezier helpen, je moet niet bang zijn dat je het fout doet, hij is echt al lang blij dat je het erop waagt..!.,,.?!!
hehe ja, da begrijpk ook wel.. maar dan moek eerst eve weten hoe t moet, anders doek t toch niet en hoe kank hem ooit een stijve bezorgen? hmz ben heel erg onervarren dus..

Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Pijpen onder druk.
Alpaca
137 17-01-2020 17:07
Seksualiteit Klaarkomen bij pijpen
droomkoningin
63 26-06-2016 23:18
Seksualiteit SOA test, of niet?
meisje16jaar
21 07-11-2009 22:19
Seksualiteit Buikpijn na het pijpen
squeezed
37 22-11-2008 10:18
Seksualiteit trekken en pijpen
diablolord
51 28-08-2006 20:32
Seksualiteit Pijpen, jouw mening
Shitonya
165 21-05-2005 16:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.