Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2009, 17:05
Foromoi
Foromoi is offline
Gegroet,

Graag wou ik een vraag plaatsen op deze forum met hoop dat mensen mij kunnen helpen.

Een beetje verward ben ik omtrend het gebeuren met particuliere opleidingen. Ik heb een toelatingstest gedaan voor de opleiding Tolken en Vertalen Russisch aan het ITV Hogeschool te Utrecht en ben aangenomen. De opleiding wordt vermeld als particulier.

Op het moment heb ik precies de helft van het geld bij elkaar. Ik was dus van plan om de andere helft bij IB-Groep of als dat niet kan bij een bank te lenen. Heeft iemand hier advies over?

Ook heb ik gelezen dat het mogelijk is om het geld bij de belasting terug te vragen dat je hebt betaald voor je school. Weet iemand hier iets meer van? Waar zou ik kunnen kijken voor meer informatie?

En als laatste optie heb ik gelezen dat je als student bij elk goed gekeurde opleiding (Zo als de ITV van hierboven) gewoon een OV kaart krijgt en stufi. Want voor hoe verre ik begrijp heeft de ITV wel gewoon een IB-Groep nummer.

(Het is een deeltijdsopleiding, zie: http://itv-h.nl/russisch.html)

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2009, 16:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vermoed dat de hogeschool waar je de opleiding gaat volgen en de IB-groep zelf wel een antwoord hebben op jouw vraag. Je hogeschool zal deze vragen wel vaker krijgen, dus ik zou gewoon even bellen of een mailtje sturen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 15:35
Lisl
Lisl is offline
Opleidingen aan prive-instellingen waarbij je geen recht hebt op stufi/OV hebben soms ook een financieringsplan of contact met een specifieke bank waar je dan een lening kunt regelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Het grote IBG-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #2
Verwijderd
500 11-01-2008 10:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.