Oud 15-04-2003, 23:18
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
We schrijven vrijdag 11 april 2003. Het was @ het examenfeest van onze school. De sfeer was goed. Er werd goede muziek gedraaid. Er werd volop gedanst. Zelfs de havo 5 computernerdgroep bevond zich op de dansvloer. (nee dat ben ik niet, deze jongen zit in vwo6) Ik had mijn best gedaan om er zo goed mogelijk uit te zien. Ondertussen vloeide de alcohol rijkelijk. Je voelt je wat losser, danst met wat meiden en ja, dan ineens komt je er eentje tegen waarmee je gewoon oogcontact houdt. Van het een komt het ander en binnen no-time stonden we te zoenen. Ja gewoon midden in die discotheek. Hoppa, dat had ik echt weer eens nodig. De rest van de avond hebben we de hele tijd nog in elkaar geschroefd gezeten. Het was gewoon heftig, dat anderen je gewoon even uit elkaar trekken omdat ze het niet aan kunnen zien.

Maargoed, dan wordt je de volgende ochtend wakker, mja.. Foutje! De alcohol is uitgewerkt, natuurlijk je lover ziet er iets minder uit dan de avond ervoor. Ik ook natuurlijk. Wie niet 's morgens vroeg? Maargoed, daar ging het niet om. Ik was wakker geworden van de piep van me mobiel. Een smsje. Ik wist al van wie eigenlijks. Een smsje van mijn klasgenootje waar ik al 2 jaar gevoelens voor heb, tevens me beste vriendin. "hey mark, je hebt wel lekker gescoord gisterenavond he?!." Nou zeg dat wel ja. Dus ik stuur haar een smsje terug. "Of ze nog wist wat ik voor haar voel?! En dat ik een grote fout had gemaakt." Mja, dat wist ze wel. Ik had dus een grote fout begaan. Hoe kon ik zo dom zijn om een meid te scoren waar ik niets voor voel? Ze ziet er goed uit, ze is lief, maar er zit geen liefde achter. Die liefde heb ik wel voor mijn klasgenootje cq beste vriendin. Mja maar die heeft het gevoel weer niet voor mij. (zie ook: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=434730 ). Dat was me dus wel een weekendje.

Nu mogen jullie je liefdesverhaal plaatsen. Brand maar los.

Snow (die zijn ervaringen graag deelt)
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Advertentie
Oud 15-04-2003, 23:32
MissMorena
Avatar van MissMorena
MissMorena is offline
nou ik heb dus een vriend al 11,5maand maar het gaat niet zo goed ik voel me echt k*t en ik weet dat het mijn schuld is..ik heb namelijk gelogen (ik weet het,het is slecht)maar ik heb er echt spijt van maar hij geloofd me dus niet wel begrijpelijk ik heb het zelf verpest..ik weet zeker dat het binnenkort over zal zijn tussen ons hij zegt dat ik zijn hart heb gebroken maar hij zit wel lekker ondertussen met zijn vrienden te feesten..
hij zit de heletijd te zeggen van dat ik slecht ben en op een gegeven moment ga je er in gelove ik heb er echt spijt van ik hem ook nog een brief geschreven maar het deed hem nix hij zei"ik ben afgeknapt op je" en nog veel meer wat me raakt misschien heb ik dit wel verdient maar toch wil ik redden wat er nog te redden valt..en ik hoop dat het goed komt maar dan ook echt helemaal goed maar daar zal ik maar niet op rekenen nog maals ik voel me schuldig maar ook tegelijkertijd verdrietig en heb een gebroken hart die niet gelijmd kan worden


adios Miss Morena
Oud 15-04-2003, 23:36
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ik begin verliefd te worden en dat is KUT MET PEREN!!
Oud 16-04-2003, 00:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
GRRR schreef op 15-04-2003 @ 22:36:
ik begin verliefd te worden en dat is KUT MET PEREN!!
tis iid niet leuk! maar ja.. het gebeurt accepteren en er het beste van maken
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 16-04-2003, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 16-04-2003 @ 00:41:
tis iid niet leuk! maar ja.. het gebeurt accepteren en er het beste van maken
Oud 16-04-2003, 14:18
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 15-04-2003 @ 23:18:

Nu mogen jullie je liefdesverhaal plaatsen. Brand maar los.
Van een weekend of van je hele leven??
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Oud 16-04-2003, 14:18
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 15-04-2003 @ 23:18:
Nu mogen jullie je liefdesverhaal plaatsen. Brand maar los.
Van een weekend of van je hele leven?
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Oud 16-04-2003, 14:51
Verwijderd
Geen liefdesverhaal echt, wel een gnagna-actie.

De jongen die ik rond kerst erg leuk vond en me toen vrij lullig heeft meegedeeld dat hij niets meer wou dan zoenen, loopt nu de hele tijd te kijken (Ja, hij zit bij mij op school. In de klas, zelfs. En grmbl iedereen weet ook dat we gezoend hebben. Nou zeg). Op zo'n manier dat zelfs IK (mevrouw Ik Heb Nooit Door Dat Jongens Mij Leuk Vinden Tot Ze Het Zeggen) het merk.

Wraak! Mwahaha. *heeft zin in zaterdag*
Oud 16-04-2003, 14:54
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik heb nog nooit iets op dat gebied meegemaakt.
Oud 16-04-2003, 15:05
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
telefoon gaat:
heey..uhm ik zie je toch meer als een gewone vriendin..
Ik denk dat we er beter een punt achter kunnen zetten.

Oke. doei.

daar heb je je liefdesverhaal.
Oud 16-04-2003, 15:06
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Nou zal ik mijn verhaal dan maar in grote, globale lijnen weergeven

Ik was 14 jaar toen ik mijn eerste echt vriend kreeg...Daarvoor allemaal kinderliefdes enzo...Stelde weinig voor (heel weining, bijna niets duzz hehe) maar goed...Hij was toen 17 en we werden allebei een jaar ouder omdat we 11 maanden met elkaar hebben gehad...Hij begon me in het openbaar naar beneden te halen en dat was heel kwetsend dus toen heb ik het uitgemaakt...Ik ben met deze jongen voor het eerst naar bed geweest en daar heb ik nu een beetje spijt van...Niet op dat moment hor maar nu....Een halfjaar nadat het uit is...

Nu, nu ik bijna 16 ben; nog 2 maandjes ) heb ik een andere vriend en dat was echt liefde op het eerste gezicht!
Ik heb er ook een topic over gemaakt, omdat hij een kleurling is...
Topic heet buitenlandse vriend maar kan um niet meer vinden...Misschien kan een forumbaas hem opzoeken??Zou um graag weer ff lezen
Heb nu 3 maanden met um (morgen precies hehe) en het gaat best lekker...!
We hebben een tijdje gewacht met ;verder gaan' maar dat is nu duz wel gebeurd...Dat we hebben gewacht vind ik heel mooi!Met m'n ex was dat na een week al en ik merk nu aan mezelf dat dat te vroeg was, maar goed das achteraf praten!

Nu ben ik heel gelukkig met mn viend duz!
Toen het uit was met mn ex ben ik wel 3 maanden single geweest maar das ook wel es lekker!Ik was toen wel verliefd op een (oud)collega van me die ik nu nog wel es zie met uitgaan, maar we zijn nu gewoon goede vrienden (ik heb t hem verteld dat ik verliefd op hem was, maar hij 'wou zich niet binden' duz das verder niets gworden (laatst vertelde hij em toen we samen wat dronken met t stappen dat hij wel een serieuse relatie wou...Daar ga ik nu niet meer op in...Misschien wel als ik m'n vriend niet had...Maar die heb ik gelukkig wel duzzz

Nou, dat was het wel zo'n beetje maar ik ben nog jong duzz der kan vanalles nog bijkomen
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Oud 16-04-2003, 15:07
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 16-04-2003 @ 15:05:
telefoon gaat:
heey..uhm ik zie je toch meer als een gewone vriendin..
Ik denk dat we er beter een punt achter kunnen zetten.

Oke. doei.

daar heb je je liefdesverhaal.
Woow, wat een laffe shitactie!!!!
Heb je lang met die gozer gehad??
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Oud 16-04-2003, 15:09
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 16-04-2003 @ 15:07:
Woow, wat een laffe shitactie!!!!
Heb je lang met die gozer gehad??
3 maanden te lang..laatste maand was hopeloos maar toch..
Oud 16-04-2003, 15:13
Verwijderd
Leuk

Het begint allemaal heel lang geleden, rond juni/juli 1999 vermoed ik. Ik raak, samen met een vriendinnetje, achter de computer verzijlt en stiekem gaan we internetten - dat mocht nml niet over dag ivm telefoonrekening - we belanden op een chatbox, een heel lege saaie chatbox. Ineens komt daat ene Eddy binnen, de enige persoon. We raken met Eddy aan de praat, en zeggen Eddy dat we 19 zijn etc etc (in het echt zijn we dus 14 oid). We beginnen behoorlijk spannend te praten, over hoe je lekker kan tongzoenen etc... Vriendinnetje moet naar huis, Eddy en ik praten nog even verder over vieze dingen... we zijn duidelijk aan het flirten.
Eddy verteld me dat hij eigenlijk Rogier heet en geeft me zijn e-mail adres.
We mailen en mailen, we icq'en en chatten... Ik kom tot de conclusie dat ik hem maar eens moet vertellen over mijn echte ik, immers denk hij nog steeds dat ik vier jaar ouder ben dan ik werkelijk ben.... Pijn pijn, dom dom.... hij gekwetst, maar hij is bereidt verder te gaan met mailen en chatten. Ondertussen weet ik echt al ongelofelijk veel van zijn leven af, en hij ook van het mijne. Ik vertrouw hem geheimen toe waar niemand anders vanaf weet...
Op een dag mail ik hem dat ik het gevoel heb verliefd op hem te worden, inmiddels ben ik 15. Rogier is 24.
We besluiten elkaar eens te gaan ontmoeten, en dat doen we dan ook... Op 26 juli 2000 ontmoeten we elkaar en het klikt meteen... Op onze derde ontmoeting blijft hij slapen, en geven we elkaar onze eerste zoen...

Inmiddels zijn we bijna 3 jaar samen, en daarvan wonen we bijna 1 jaar samen...

Oud 16-04-2003, 15:13
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 16-04-2003 @ 15:09:
3 maanden te lang..laatste maand was hopeloos maar toch..
Mhhh, ik zou die gozer (als de eerste 2 maanden wel lekker gingen) helemaal verrot schelden als ik um tegen kwam denk ik...Maar okej....En nu?Geen andere leuke jongen op t oog?
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Oud 16-04-2003, 15:16
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 16-04-2003 @ 15:13:
Mhhh, ik zou die gozer (als de eerste 2 maanden wel lekker gingen) helemaal verrot schelden als ik um tegen kwam denk ik...Maar okej....En nu?Geen andere leuke jongen op t oog?
Nee niet egt..
Oud 16-04-2003, 15:16
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-04-2003 @ 15:13:
Inmiddels zijn we bijna 3 jaar samen, en daarvan wonen we bijna 1 jaar samen...
Wauw!Wat een leuk verhaal!Wel een beetje een leeftijdsverschil maar dat hinderd blijkbaar totaal niet!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Oud 16-04-2003, 15:17
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Ze moesten me stuk voor stuk niet. Nou dan niet. Probleem voor de dames
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Ads door Google
Oud 16-04-2003, 15:22
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 16-04-2003 @ 15:16:
Nee niet egt..
Ach, komt vanzelf wel weer!~
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Oud 16-04-2003, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 16-04-2003 @ 15:16:
Wauw!Wat een leuk verhaal!Wel een beetje een leeftijdsverschil maar dat hinderd blijkbaar totaal niet!
'k Heb wel veel overgeslagen, in het begin hadden we behoorlijk wat problemen met het verschil, vooral hij... was bang dat ik echt te jong was etc... Uiteindelijk heeft een goede vriend van hem een behoorlijk rottige opmerking over mij tegen hem gemaakt, over mijn leeftijd dus.. Toen heeft mijn vriend de knoop doorgehakt, de vriend duidelijk verteld dat hij op kon rotten en vanaf toen was hij echt zeker van mij... Fijn
Oud 16-04-2003, 15:31
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-04-2003 @ 15:25:
'k Heb wel veel overgeslagen, in het begin hadden we behoorlijk wat problemen met het verschil, vooral hij... was bang dat ik echt te jong was etc... Uiteindelijk heeft een goede vriend van hem een behoorlijk rottige opmerking over mij tegen hem gemaakt, over mijn leeftijd dus.. Toen heeft mijn vriend de knoop doorgehakt, de vriend duidelijk verteld dat hij op kon rotten en vanaf toen was hij echt zeker van mij... Fijn
Haha!Zo hoort t!!!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Oud 16-04-2003, 15:35
Verwijderd
Wees zeer vereerd... jullie krijgen iets uit mijn dagboek (beter kwartaalboek genoemd, want ik schrijf er bijna nooit in. Zo krijg je betere verhalen.) De tekst is een beetje ingekort, en namen zijn afgekort.

Bijna een jaar gelden, in februari 2002 (toevoeging: ik schreef het op 1 januari 2003), was ik te vaak te laat gekomen, volgens de conrector, meneer G.. Om m8ij te leren wat pas écht vroeg zijn is, bepaalde meneer G. dat ik drie dagen lang om kwart vóór acht op school moest zijn.
Gelukkig was ik niet de enige notoire telaatkomer in 5VWO en had ik precies die drie ochtenden gezelschap van mijn klasgenoot Theodoor. Hij is op school nogal stil, en contact met mensen die ik niet ken verloopt meestal erg stroef bij mij, maar vreemd genoeg hoefden we geen gesprek te forceren en hadden we zelfs te veel gespreksstof voor die drie halve uren. Ik begon over hem te dagdromen, voerde gesprekken met hem in mijn hoofd, al dacht iuk in die tijd natuurlijk nog meestal aan D. (toevoeging: D. is mijn ex-vriend) .
In april begon er bij Nederlands een groot werkstuk-project waarbij je in groepjes van vier moest werken., Mijn goede vriendin S. en ik besloten om samen te gaan werken met F., toen een vriend van ons, en Theodoor - niet aleen omdat hij ons iemand lkeek die goed om mee samen te werken zou zijn, maar ook omdat ik 'm wel beter wilde leren kennen.
Dat laatste lukte verrassend goed en snel, ik ging mezelf er zelfs in afremmen toen ik me duidelijk tot hem aangetrokken begon te voelen, ik had D. immers nog... telkens voelde ik me steeds meer verwant met Theodoor (die manier om te zeggen hoe het voelde, als een verwantschap, heeft hij me aangereikt), ging ik me daarover schuldig voelen, probeerde ik hem een tijdje te mijden, wat dan nog niet eens lukte...
Kort voordat D. het uitmaakte besloot ii dat het me niets kom schelen en dat ik gewoon graag bevriend met Theodoor wilde zijn. Dat lukte vrij goed, al begin juli zaten we, samen met (toevoeging: al eerder eerdergenoemde) F. en mijn nicht M., een hele nacht te praten.
Aan het eind van de zomervakantie waren we echt goed bevriend, gedurende de herfst deden we bijna elk weekend wel iets samen, en ook mijn liefste vriendin H. raakte erg goed bevriend met hem.
Twee maanden geleden (toevoeging: ik schreef dit in januari, dus 'twee maanden geleden' betekent november vorig jaar) hielden we met onze heilige drieëenheid (toevoeging: ik bedoel dus Theodoor, H. en ik) een filmmarathon, we keken twee films, gingen slapen, en de volgende ochtend moest Hanneke naar huis en besloten wij om nog twee films te kijken.
Tijdens de films kwamen we steeds in elkaars armen terecht, zten we dicht tegen elkaar aan naar het scherm te staren zonder dat de films helemaal tot ons doordrongen... en aan het eind van de dag wilde ik 'm nauwelijks loslaten, ik vond 'm zo lief, zo goed vooral, alles klopte...
Die avond hebben we op msn een lang en fantastisch gezprek gevoerd, dat ik me nu nauwelijks kan herinneren, alleen mijn vreugdeverwarring staat me nog bij... ik wist niet of ik verliefd was, wilde eigenlijk niet verliefd zijn maar wilde wel bij hem zijn... die zondag die de volgende dag was, heb ik vooral besteed aan het denken en dromen over Theodoor. Later bleek dat hij die dag een brief aan mij schreef die ik vannacht pas kreeg (toevoeging: de nacht van 31 december op 1 januari dus).
Verliefdheid kun je ontkennen, maar je kunt het niet tegenhouden, en na een tijdje valt het ook niet meer te ontkennen en moest zelfs ik het beseffen.
Een maand geleden bleef hij na een feestje bij me slapen, voor de gezelligheid zeiden we allebei, maar natuurlijk zagen we het beiden als een mooie kans. Op het feestje leek alleen hij te bestaan, de rest van de wereld was onscherp (en toch had ik wel m'n lenzen in).
Na het feest gingen we, na eventjes tv gekeken te hebben, op mijn kamer zitten praten, steeds dichter tegen elkaar aan zitten praten tot we in elkaars armen lagen en nauwelijks nog praatten, maar vooral gelukkig lagen te zijn.
Laat gingen we 'slapen', hij nog eventjes in mijn bed, nog eventjes, en nog eventjes, en toen nog eventjes, tot we tegelijkertijd elkaar zoenden en daar niet gauw mee ophielden.

Het verhaal gaat nog twee dagboekpagina's door, maar 't is zo al lang genoeg, en dan wordt het ook iets te persoonlijk, dus ik laat het hierbij
Oud 16-04-2003, 15:42
Verwijderd
@sarahbressers: mooi verhaal lief ook vooral

Ik weet zelf nog dat ik op m'n 15de in mijn dagboek het adres en telefoonnummer van Rogier had opgeschreven, ik had ze toevallig gevonden en moest ze van mezelf opschrijven zodat ik hem altijd zou kunnen vinden wanneer ik dat wilde... Ik schreef erbij dat dát een jongen was die ik niet moest laten gaan... En toen kende we elkaar nog niet eens echt goed... nog helemaal niet in irl....
Oud 16-04-2003, 16:06
josdebos
josdebos is offline
Nouw... mijn liefdesverhaal is nu al ruim 9 maanden lang.. met de mooiste en liefste jongen die er voor mij op deze wereld is.. Het begon allemaal heel aarzelend op het strand (Reddingsbrigade!) en met zn tweetjes steeds meer praten en (thank god!) smsen.. waar mobieltjes al niet goed voor zijn! Na een tijdje gingen we film kijken bij vrienden, en vanaf toen zijn we bij elkaar. Voor ons is alles perfect, alleen krijg ik reacties van mensen als ze horen dat hij 19 is en ik 14 (nog precies 1 week en dan ben ik 15!!) maar ik trek me er nix van aan, ik weet dat hij de jongen is voor mij en met hem wil ik altijd zijn.. het maakt niet uit wat mensen daarvan zeggen of vinden, als wij maar gelukkig zijn, en dat zijn we ook! Geen haar op mijn hoofd (en dat zijn dr nogal wat!!) die eraan denkt om het uit te maken! *zo, tevreden??? hoop dat dit een goed liefdesverhaal is.. btje ingekort..*
Oud 16-04-2003, 16:23
Mindfields
Mindfields is offline
ehm, hij zat in een commissie op school die feesten organiseert en ik in de 2e. hij moest suriveren op een feest, en ik liep te kloten. zo kwamen we in contact. na msn, veel praten op school en een paar keer naar de kroeg zijn geweest hadden we gezoend

inmiddels zijn we anderhalf jaar verder en ik ben nu 15 en hij bijna 18.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Advertentie
Oud 16-04-2003, 17:04
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
My love story-KLIK HIER!

Meer a problem story...

Ach ja vakantieliefdes

Bisous,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Oud 16-04-2003, 17:08
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
sarahblessers WAUW!

super verhaal!
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 16-04-2003, 18:13
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Hum we spreken over december 2002, week voor mn verjaardag, studiegenoot was verliefd op me maar durfde me niet binden, andere oud schoolgenoot ook en dat overwoog ik, ondertussen kwam er een nieuw persoon bij op msn die dacht dat ik iemand anders was, maar bleek les met me te hebben, dus veel gemsn't en eens iets gaan drinken op universiteit als we samen les ahdden. ondertussen had ik ja gezegd aan de oud schoolgenoot, toen wkamen de examens, zag men lief niet vaak, wel veel msn met die andere, we zijn februari, ik twijfelde aan men lief en kreeg meer om meer gevoelens voor de persoon van msn, ik vertelde het hem, hij maakt emoeilijke periodes door, ik steunde hem, bleek hij hetzelfde te voelen, maakte het uit met men lief omdat ik hem meer als vriend zag, en mja, ben nog nooit zo gelukkig geweest want heb men ware ontmoet en inmiddels zijn we al bijna 2 maand samen en life is great
Oud 16-04-2003, 18:44
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 16-04-2003 @ 15:35:
*verhaal*
Wauw...t is bijna een sprookje
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 16-04-2003, 21:14
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
4 juli ..vakantie , ik achter msn een vriendin stuurt mij een mailte ..foto;s van twee leuke jongens ...JAah die zijn vrienden van een meisje die ik via een site ken ..zegt vriendin ....
aah leuk voor je ..Zal ik de oudste toevoegen op msn ?vraagt ze . Hij komt me bekend voor zou het de jongen van parkpop zijn ? *jaah toen hadden we een jongen gezien en hij leek er veel op mjha achteraf bleek hij niet te zijn*
5 juli vriendin bij mij thuis wij achter msn ...jongetje komt online we chatten en ik ondek dat hij ook naar lowlands gaat ...
s'avonds voegt hij mij toe op msn
10 juli ..ik ben in Amsterdam en wie zie ik daar lopen ..HIJ .ik was helemaal hyper en verbaast ...loop naar jongetje toe en begin heel hyper te vertellen hoe toevallig het is dat ik hem hier tegenkom ..*ik sta voor lul ..dacht ik toen ...hij keek me heel vreemd aan ..en zei vrijwel niks ...Daarna heb ik hem laaaaang niet gesproken op msn ...ik schaamde me dood en ik had het gevoel dat hij niks met mij te maken wilde hebben .
ergens begin augustus ..wil vriendin graag naar hilversum om dat meisje te ontmoeten en nog een paar mensen ..en HIJ zou ook komen ...veel zin heb ik er niet echt in maar ik ga uiteindelijk meee ..ik schaamde me bij de gedachte dat ik hem weer zou zien ...
We kwamen aan op het station ik zag hem daar staan hij lachte heel lief naar mij en ik was VERLIEFD ...GELIJK ..het was vreemd ..ik werd verliefd ik vond hem niet eens leuk van tevoren ofzo ..en opeens ..was ik verliefd op hem ..
Ik wist niet of het wederzijds was ..*maar het was wel zo*
de dagen daarna hebben we echt ZIEKELIJK veel gechat ..dagen lang ...
22 augustus ....LOWLANDS ..we hadden met zijn alle afgesproken om de tenten bij mekaar te zetten ...en jah ..hij kwam s'avonds ..rond 12 uur ..ik zag hem en ik kwam tot de conclusie dat ik echt ONTZETTEND verliefd op hem was ....
s'nachts hebben we voor het eerst gezoend ..het was dus wederzijds ...
en 8 maanden later zijn we nog steeds samen
__________________
Pardon my French

Laatst gewijzigd op 16-04-2003 om 21:19.
Oud 16-04-2003, 22:07
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
en voor zero geldt tzelfde super!

whiee
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 17-04-2003, 03:10
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
schijt kut liefdes verhalen
Oud 17-04-2003, 03:31
Verwijderd
Jongen vind mij al meer dan een jaar leuk, ik hem nu ook een maand of twee.
Hij weet het, wou het eerst niet geloven, zei dat ik niet mocht weten dat hij het weet jaja. en ummmmmmmm mjah heeeeel veel geflirt en gesjans heen en weer, En tgaat echt zoooo sloom en hij's zo leuk (goede vriend van me)
En tsja we durven allebij niet echt er recht voor uit te komen (want stel die ene kans op een 'nee')
HEerlijk kinderachtig, heerlijk verliefd
Oud 18-04-2003, 00:50
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Wat een dondersmooie verhalen zitten er tussen. Toch niet zo'n slecht idee van mij om er een topic over te openen he?!

Vooral die van sarahbressers en die van Andijvie vind ik net sprookjes.

Snow (die vandaag weer een lief smsje heeft gehad)
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Oud 18-04-2003, 09:20
Verwijderd
Hmm..daar gaan we...

Ik ken mijn vriend al lang, hij is leiding bij scouting, en wij hebben er de sleutel van, dus die kwam hij wel eens halen hier. Op een gegeven moment werd ik ook leiding bij die scouting, moest vrijwilligerswerk doen voor mijn opleiding. En van de een op de andere dag zijn we veel gaan sms-en, we spraken wel eens af, maar ik wilde niet verleifd worden. Had nare ervaring met vriendje op scouting, bla bla, je kent dat wel...

Maar hij was zo lief, en ik merkte gewoon dat ik verliefd werd. Toen we een regio activiteit hadden (voor de scouts onder ons: de DWEKs-Dag) sprong de vonk van mijn kant pas echt over! Maar ik durfde nix toe te geven, hij trouwens ook niet.

We bleven smsen, steeds meer! Zomerkamp naderde en hij kwam een paar dagen later door zijn werk. We sliepen samen met de Kabouters (ben ik leiding van, meiden van 7 tot 11) en de Welpen (is hij leiding van, jongens van 7 tot 11) op 1 zaaltje, ergens in een gebouw op een zoldertje.
Samen met mijn mede leiding en tevens beste vriendin bedacht ik een plannetje. We hadden alle bedden zo verschoven, dat er alleen naast mij nog plek was!

En ja, van het één komt het ander en bijna 10 maanden verder zijn we nog steeds samen! Ik zou echt nooit meer willen ruilen! (voorlopig dan )

Het was trouwens wel grappig, want toen iemand on vroeg vanaf wanneer we samen waren moesten we elkaar even aankijken. We zoenden voor t eerst om 2 uur snachts..Dus ja, we hebben toen maar de nieuwe dag gepakt...Anders wast nog n dag eerder geweest, maar dat maakt voor mij absoluut nix uit! Als je maar gelukkig bent!
Oud 18-04-2003, 12:14
CraZyLaDy
Avatar van CraZyLaDy
CraZyLaDy is offline
Sjah.....

Jongen ontmoet... Leuk en aardig, paar keer afgesproken en leuke dingen gedaan Hmm jah was he-le-maal in de wolken krijg smsje: Vergeet me maar ik heb geen zin meer in vrouwen.

Reden: ik was vervanging voor zn ex wat niet was gelukt

Was er kapot van ookal hadden we niets maar toch hadden we "iets"
__________________
Thanks For Making Me A Fighter...
Ads door Google
Oud 18-04-2003, 12:17
Verwijderd
1 woord:

Wijven. Zucht

(Nouja, eigenlijk twee.)
Oud 18-04-2003, 12:23
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
geen romantisch of speciaal verhaal.
ik leerde hem via via kennen, maar kende hem eerder al van zien en toen had hij ook wel mijn interesse gewekt. dat was blijkbaar wederzijds dus. en nu zijn we zo ongeveer samen. maar we hebben verder geen verkering ofzo, tis meer zo'n moderne uitgebreide vriendschap eigenlijk.
Oud 18-04-2003, 12:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
wallflower schreef op 18-04-2003 @ 11:23:
geen romantisch of speciaal verhaal.
ik leerde hem via via kennen, maar kende hem eerder al van zien en toen had hij ook wel mijn interesse gewekt. dat was blijkbaar wederzijds dus. en nu zijn we zo ongeveer samen. maar we hebben verder geen verkering ofzo, tis meer zo'n moderne uitgebreide vriendschap eigenlijk.
aha...


*denkt na* hmmm... ne ik laat het lekker te raden insiders weten al te veel
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 18-04-2003, 13:09
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 16-04-2003 @ 15:35:

*verhaal*
Meer! Meer! Meer!

(vind het een geweldig verhaal )
Oud 18-04-2003, 13:27
de goeie fee
de goeie fee is offline
Wiiiiii....
na mijn ongelofelijk leuk verhaaltje al tegen el-ke vriendin te hebben verteld, kan ik het hier nog eens overdoen

Ik kende P. al langer (broer van een vriendin en heel bekend hier in de gemeente, duss) maar heel oppervlakkig. We zeiden wel eens hallo, maar daar bleef het dan ook bij.
Tot 15 maart, het was mijn schoolbal, en aangezien ik in het zesde jaar zit, moest ik 's namiddags alles klaarzetten enzo...
Hij was er ook...
Samen moesten we nummertjes op de kapstokken van de vestiaire plakken enzo, en dat was echt supergrappig, we hadden er geloof ik een heel systeem bijgevonden, compleet met liedje. Later vertelde hij dat hij toen ik binnenkwam echt een gevoel had van: waaauw, die ziet er leuk uit (had ie nooit over nagedacht, kwas gewoon de vriendin van de zus )

's avonds op het bal kom ik helemaal uitgedost in galakleed toe en we raken aan de praat...
Heel stom begonnen; ik vroeg of hij die das helemaal zelf had geknoopt, hij beweerde van wel, en ik geloofde hem niet en toen knoopte ie em heel zachtjes rond mijn nek... waaaaaaa
later op de avond vroeg ie wat ik in een lief zocht en ik antwoordde dat het vooral een maatje moest zijn.

3u-4u @ night: ik moest werken aan de coctailbar, en ie stond een heel uur te staren, kwam paar keer langs om te kletsen, kortom het was heel gezellig...
Toen ik om 4u gedaan had, kwam ie naar me toe en zei: "D., ik moet je iets keivreemd vertellen... Ik liep op straat en een klein stemmetje riep: Piiiieeeetteeeeerrrr, pieeeeeeetteeeeerrrr, pieeteeeer! Ik keek om, en nee, nix te zien. Ik liep dus verder en plots was het er weer: pieeetteeer, geef mij aaan D. !! en ik keek om en ik besloot te doen wat het stemmetje zei" En toen gaf ie mij die narcis die hij had geplukt
Nadien nog hele nacht gebabbeld tot aan de opkuis van de zaal...
Toen ik helemaal uitgeput thuiskwam, las ik mijn mails en er zat er eentje van hem tussen: "*prentje van een narcis* Je vindt ze overal dacht ik zo! Je maatje, P. xx"

Die week kreeg ik erg veel smsjes, stond ie een keer aan de schoolpoort, voerden we the battle of the cereals (supergrappig, maar niet als je er niet bijwas ), bestookten we elkaar met mailtjes en vrijdag was er dan ons laatste100dagenfeestje, waar hij ook was.. Hij moest de hele avond werken achter de toog, dus besloot ik naar huis te gaan (ik was moe en zag em toch niet).
Daar voelde ie zich slecht over, want hij wist niet waar ie stond (hij zag me knuffelen met S., een vriend). Toen heeft ie, om 4u30 snachts alle huizen in mijn straat (hij wist het huisnummer niet) afgegaan, alle bellen gelezen om te zien waar ik woonde, en een heel bundeltje narcissen afgeleverd...
die zaterdagmorgen moest ik naar gent, en 's avonds ging ik ff int jeugdhuis langs, we zaten er helemaal alleen en t was onwijs gezellig... Later op de avond kwamen zijn vrienden langs, zagen we een film en ja, ineens lagen we te kussen
En ja hoor, het gaat al 3 weken en 6 dagen goed

kiss,
D.

ps: wel spijtig dat de narcissen bijna zijn uitgebloeid...
__________________
Het is goed, kgeef je een zoe-oen & een knuffel heb ik vandoe-oen (8) FLAGRANTIOR IN DIES AMORE P.
Oud 18-04-2003, 13:33
Verwijderd
Ik word vrolijk van al die positieve verhalen! Het leven is mooi
Oud 18-04-2003, 14:14
Verwijderd
Citaat:
de goeie fee schreef op 18-04-2003 @ 13:27:
Oeh, ook al zo geweldig lief!
Oud 18-04-2003, 15:36
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
geloven jullie mij als ik zeg dat ik nog nooit verliefd ben geweest. Het lijkt misschien vreemd, maar het is echt waar. Helaas dus geen verhaal, misschien komt er nog eens ééntje.
Oud 18-04-2003, 15:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
smartie! schreef op 18-04-2003 @ 14:36:
geloven jullie mij als ik zeg dat ik nog nooit verliefd ben geweest. Het lijkt misschien vreemd, maar het is echt waar. Helaas dus geen verhaal, misschien komt er nog eens ééntje.
Ik geloof je Ik ben recentelijk voor het eerst verliefd

*zingt I feel good van James Brown*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 18-04-2003, 18:42
Verwijderd
Citaat:
smartie! schreef op 18-04-2003 @ 15:36:
geloven jullie mij als ik zeg dat ik nog nooit verliefd ben geweest. Het lijkt misschien vreemd, maar het is echt waar. Helaas dus geen verhaal, misschien komt er nog eens ééntje.
Ik geloof je wel hoor, al lijkt het me niet leuk... Verliefd zijn is geweldig! tenminste als het wederzijds is... anders sucks het
Oud 18-04-2003, 19:12
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Citaat:
de goeie fee schreef op 18-04-2003 @ 13:27:
Verhaal
Donders mooi verhaal ook weer!

Snow (die dit topic niet voor niets heeft geopend)
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Oud 18-04-2003, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 18-04-2003 @ 13:09:
Meer! Meer! Meer!

(vind het een geweldig verhaal )
meer? als je me m'n gang laat gaan kan ik twintig topics vullen met dit soort verhalen, dus pas op met wat je vraagt
fantastische nickname trouwens, lieveheerstbeesten regeren!
Oud 19-04-2003, 00:34
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 18-04-2003 @ 22:12:
meer? als je me m'n gang laat gaan kan ik twintig topics vullen met dit soort verhalen, dus pas op met wat je vraagt
fantastische nickname trouwens, lieveheerstbeesten regeren!
Lieveheersbeesten? Bedoel jij die dikke lompe insecten die op brute en bloedige wijze onschuldige bladluisjes aan stukken scheuren om ze vervolgens met poot en segment op te slokken?!

Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 00:37.
Oud 19-04-2003, 09:49
Verwijderd
Citaat:
HeerVanHasselt schreef op 19-04-2003 @ 00:34:
Lieveheersbeesten? Bedoel jij die dikke lompe insecten die op brute en bloedige wijze onschuldige bladluisjes aan stukken scheuren om ze vervolgens met poot en segment op te slokken?!
Ja precies. Die zijn gaaf. Ze lijken zo lief, en ze zijn zo gemeen. Heerlijk, die geniepigheid van lieveheerstbeesten.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verhaal van een vriend - nog geen titel
Caelis
35 29-07-2003 16:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.