Oud 18-05-2005, 16:25
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
vaak lees je in topics , vooral op l en r , dat je echt van iemand houdt, en dat soort dingen, nu is dit houden van op vele manieren uit te leggen en kun je je afvragen wat nou echt houden van is.
Dat doe ik dus bij deze, wat is voor jou het bewijs dat je van iemand houdt en dat iemand van jou houdt ?

Ik vind het zelf heel moeilijk, maar ik weet wel dat ik van mn vriendin hou, vooral omdat ik haar nu mis omdat ze er niet is en omdat ik vrolijk ben al ze er we is.

Mja, lastig om uit te leggen, ben benieuwd naar jullie ideeen.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2005, 16:31
IRKill
IRKill is offline
Ik denk dat je gewoon weet als je van iemand houdt, van binnen zul je altijd weten of je echt van iemand houdt.

Een andere manier is om jezelf af te vragen of je voor de ander zou sterven als je antwoord namelijk 'ja' is dan is er volgens mij geen twijfel mogelijk.

Deze vraag is trouwens al eerder gesteld.
__________________
You can't kill me, because you can't kill a man who's heart is already dead
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 16:33
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Puur hormonale kwestie.
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 17:03
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
IRKill schreef op 18-05-2005 @ 16:31 :
Ik denk dat je gewoon weet als je van iemand houdt, van binnen zul je altijd weten of je echt van iemand houdt.

Een andere manier is om jezelf af te vragen of je voor de ander zou sterven als je antwoord namelijk 'ja' is dan is er volgens mij geen twijfel mogelijk.

Deze vraag is trouwens al eerder gesteld.
ja, maar te lang geleden, imo.

Maar sterven voor iemand, op welke manier...? alsin ik doneer mn hart aan haar anders gaat zij dood.
Of pleeg zelfmoord,anders hou je niet genoeg van me,lastige kwestie.

hormonaal..ja ook onder andere, zeker in de periode van verliefdheid.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 17:12
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
sterven voor iemand...sja wanneer zou je dat niet doen.
als ze me nu voor een wildvreemde zetten en ze stellen me voor de keuze hij/ zij dood of jij..sja dan ga ik er wel aan vrees ik..

als ik echt van iemand hou heb ik soms spontaan de neiging om die persoon een knuffel te geven of als ik op een leuk moment aan die persoon denk krijg ik een lachje op mn gezicht..
dat is denk ik echt houden van.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 17:14
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Dat weet je en voel je.. Maar volgens mij verplaatst je naar gelang je ouder wordt je grens van wanneer je spreekt van 'houden van'.. Misschien denk ik over 10jaar "En jij zei dat je van die jongen hield .. Geit!"
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 17:19
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Tinekeuh schreef op 18-05-2005 @ 17:14 :
Misschien denk ik over 10jaar "En jij zei dat je van die jongen hield .. Geit!"
idd, het verandert wel.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 17:20
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Als je recht in het gezicht van de ander kan zeggen en er geen raar gevoel bij krijgt maar als je het ook fijn vindt om te zeggen.

Als die mensen van 13 of 14 strooien met hvj! hfjou
maar ik weet 95% zeker dat ze et niet IRL tegen die persoon zeggen....

via sms/msn is het zo makkelijk...maar ik weet wel dat ik best schrok toen mn vriendje ik hou van je zei (in het echt dus) maar nu, een maand later, is het fijn om te horen en om te zeggen...
__________________
I dream of you tonight, tomorrow you'll be gone..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 17:21
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
gekmeisje18 schreef op 18-05-2005 @ 17:20 :
Als je recht in het gezicht van de ander kan zeggen en er geen raar gevoel bij krijgt maar als je het ook fijn vindt om te zeggen.
Ik heb er juist wel een raar gevoel mee.. Ik kan het niet zeggen zonder iets of wat stiller te praten of ogen wegdraaiend en dan zo heel verlegen lachen ..
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 17:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Er zijn volgens mij wel verschillende manieren van houden van.

1: Houden van - familie
2: Houden van - vrienden
3: Houden van - vriend/vriendin

Ik vind ze alle 3 verschillend en bij een aantal hele goede vrienden en vriendinnen weet ik zeker dat ik ontzettend veel om ze geef, van ze houd, maar niet op een verliefderige manier.

Ditzelfde geldt bij familie (lang niet al mn familie, maar wel een aantal personen).

Als ik verliefd ben, stel op een vriendin, dan krijgt het houden van waarschijnlijk wel een andere betekenis daarvoor, maar dat wil dan niet zeggen dat het vorige gevoel totaal verdwijnt. Ik ben niet iemand die het rondstrooit dat ik van iemand houd, ben er eerder heel voorzichtig in.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 18:32
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik merk dat ik van mijn vriend hou omdat ik niet meer zonder hem kan. Ik woon met hem samen en hij is nu echt mijn thuis geworden. En ik zie ook gewoon mijn hele toekomst met hem voor me en mijn dromen. Hij is echt mr.Perfect voor me.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 18:35
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Als je echt van iemand houd ben je bereid je leven voor hem/haar te geven...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 21:07
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik denk niet dat je van iemand kunt houden als je veertien bent; verder heb ik geen mening.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 21:45
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
MTpower schreef op 18-05-2005 @ 18:35 :
Als je echt van iemand houd ben je bereid je leven voor hem/haar te geven...
Volgens mij houd ik dan van iedereen... Ik zou mezelf eerder opofferen dan een ander laten doodgaan, daarvoor hoef ik echt niet van iemand te houden
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 22:43
darkpsycho_666
Avatar van darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Houden van is nooit helemaal te bewijzen..alleen te lezen in daden.

Stel je hebt een relatie en bepaalde dingen die je vriend(in) zegt of doet laat hij/zij jou weten dat hij/zij van je houdt.
__________________
.:The Perfection Of Religion Becoming Our Own Death:.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 23:34
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Voor iedereen anders, maar volgens mijn kijk erop is houden van:

- hem missen als hij er niet is, hoe langer hij weg is, des te meer ik hem mis. Liefdesnummers op de radio, feestdagen foto's of andere kleine dingen wat je doet herinneren aan degene waarvan je houdt.
- Ik heb simpel weg alles voor hem over. Dat is denk ik het grootste bewijs
- Hij is echt "alles" voor me. De belangrijkste reden om door te gaan met dit (...) leven
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Roosieh schreef op 18-05-2005 @ 21:07 :
Ik denk niet dat je van iemand kunt houden als je veertien bent; verder heb ik geen mening.
Natuurlijk kun je wel van iemand houden als je 14 bent.
In de loop der jaren krijgt houden van een andere betekenis.

Ik weet ook niet te omschrijven wat houden van "is" maar ik denk niet dat je het moet relateren aan 'als je van iemand houdt wil je je leven geven voor diegene'. Ik ben het met WolterB eens.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 00:54
Verwijderd
Ik weet niet hoe je dat aan een ander zou kunnen merken. Ik denk dat je het alleen met alle zekerheid van jezelf kunt zeggen. En dat voel je gewoon.
En je hebt natuurlijk ook verschillende manieren van houden van. Zo hou en hield ik van mijn ex (nu wel op een andere manier, maar goed), maar zo hou ik ook heel veel van mijn vriendinnetjes en sommige vriendjes. Toevallig voelde ik dat laatst zo sterk bij een vriend van mij. We kennen elkaar nu zo'n jaar en toen zei ik opeens zomaar dat ik van hem hield. Ik dacht er helemaal niet over na ofzo, het kwam er gewoon uit. Gelukkig houdt hij ook van mij Maar van hem hou ik natuurlijk op een andere manier dan ik van mijn ex heb gehouden of van mijn moeder en zusje hou en zelfs van mijn moeders vriend hou ik.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-05-2005, 02:21
Verwijderd
Ik vóel het in me, meer kan ik niet zeggen.
Ik zou mezelf onbaatzuchtelijk opofferen voor haar, om wat voor reden dan ook.
Het intense gevoel van een combinatie van genegenheid en vriendschap en romantische verlangens.
En het gelukkig worden van elk klein dingetje van haar of wat me aan haar herinnert.

En hoe ik het aan haar merk?
De dingen die ze zegt en met me deelt, hoezeer ze me in vertrouwen neemt en hoe ze soms kan kijken. En bovendien, hoeveel voorrang ik heb op anderen.


En nee, ik heb het niet over een "verkering", maar over mijn beste vriendin met wie ik best "verkering" zou willen...

Laatst gewijzigd op 19-05-2005 om 02:24.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 11:33
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Multilot schreef op 18-05-2005 @ 21:45 :
Volgens mij houd ik dan van iedereen... Ik zou mezelf eerder opofferen dan een ander laten doodgaan, daarvoor hoef ik echt niet van iemand te houden
Ik geloof daar vrij weinig van, aangezien het een natuurlijke drang is om te willen overleven...dus dat kan je wel mooi zeggen, maar uiteindelijk zal je lichaam iets anders zeggen...totdat het houden van gevoel je lichaam weer beheerst en dat is waar ts op doelt, dacht ik.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 12:21
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 18-05-2005 @ 17:38 :
Er zijn volgens mij wel verschillende manieren van houden van.

1: Houden van - familie
2: Houden van - vrienden
3: Houden van - vriend/vriendin

Ik vind ze alle 3 verschillend en bij een aantal hele goede vrienden en vriendinnen weet ik zeker dat ik ontzettend veel om ze geef, van ze houd, maar niet op een verliefderige manier.

Ditzelfde geldt bij familie (lang niet al mn familie, maar wel een aantal personen).

Als ik verliefd ben, stel op een vriendin, dan krijgt het houden van waarschijnlijk wel een andere betekenis daarvoor, maar dat wil dan niet zeggen dat het vorige gevoel totaal verdwijnt. Ik ben niet iemand die het rondstrooit dat ik van iemand houd, ben er eerder heel voorzichtig in.
Ik vind de houden vans daarvan nou juist allemaal hetzelfde... Het komt erop neer dat ik graag bij ze ben en dat ik ze heel erg zou missen als ze weg waren. De mensen van wie ik de gedachte aan hun dood niet kan uitstaan. Het zijn de mensen die van mij zijn.

Op m'n vriendje ben ik ook verliefd, maar dat vind ik dan weer wat anders. En je vrienden heb je zelf uitgekozen, dat is het verschil met je familie.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 12:22
Brasco
Avatar van Brasco
Brasco is offline
Citaat:
Olafant schreef op 19-05-2005 @ 02:21 :
Ik vóel het in me, meer kan ik niet zeggen.
Ik zou mezelf onbaatzuchtelijk opofferen voor haar, om wat voor reden dan ook.
Het intense gevoel van een combinatie van genegenheid en vriendschap en romantische verlangens.
En het gelukkig worden van elk klein dingetje van haar of wat me aan haar herinnert.

En hoe ik het aan haar merk?
De dingen die ze zegt en met me deelt, hoezeer ze me in vertrouwen neemt en hoe ze soms kan kijken. En bovendien, hoeveel voorrang ik heb op anderen.


En nee, ik heb het niet over een "verkering", maar over mijn beste vriendin met wie ik best "verkering" zou willen...
wederom had ik het niet beter kunnen verwoorden.. toch wel relaxt zon alter forum ego
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 12:31
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Kreator schreef op 18-05-2005 @ 16:33 :
Puur hormonale kwestie.
dat zou ik als verliefdheid omschrijven (geilheid zelfs eventueel)

houden van zie ik als de geestelijke uiting van optimale waardering, ik vind het zelf ook heel moeilijk yte omschtrijven hrelemaal, omdat je je kan afvragebn of waarlijk 'houden van' ook te maken heeft met iemand waarderen zoals die is, er zijn immmers ook mensen die iemand helemaal niet kennen en zeggen dat ze van diegene houden, ze houden dan van het beeld dat ze van iemand hebben, maar weten dit natuurlijk zelf niet

echt houden van is denk ik dit allemaal los laten en puur 'zomaar' heel veel om iemand geven los vab zijn/haar daden en verdere bijzaken
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 13:55
waves
Avatar van waves
waves is offline
ik weet dat ik van mijn vriend hou omdat:
- ik hem mis als hij er niet is, ook al is het maar even.
- ik altijd blij ben om hem te zien.
- als ik bij hem ben voel ik me gelukkig.
- ik glimlach altijd onbewust als het over hem gaat.
- ik vertrouw hem, met alles.
- ik zoals het er nu voorstaat, de rest van mn leven bij hem wil blijven.

ik weet dat hij van mij houdt door:
- de manier waarop hij naar me kijkt (zn oogjes stralen dan altijd, heel schattig ).
- omdat hij het zegt en daar heel voorzichtig mee is .
- omdat hij zo lief is voor mij.
- omdat hij mij vertrouwt.

Wat is hij toch verschrikkelijk lief
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 14:03
Verwijderd
Het bewijs is als je er geen bewijs voor nodig hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2005, 14:58
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 18-05-2005 @ 17:12 :
sterven voor iemand...sja wanneer zou je dat niet doen.
als ze me nu voor een wildvreemde zetten en ze stellen me voor de keuze hij/ zij dood of jij..sja dan ga ik er wel aan vrees ik..

Grappig dat je dat zegt. Dat dacht ik vòòr ik mijn vriend had namelijk ook. Als ik nu voor die keus gesteld zou worden zou ik er zeker voor kiezen te blijven leven, juist omdat ik zo van mijn vriend hou en bij hem wil zijn.
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 16:49
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Flijn schreef op 19-05-2005 @ 14:58 :
Grappig dat je dat zegt. Dat dacht ik vòòr ik mijn vriend had namelijk ook. Als ik nu voor die keus gesteld zou worden zou ik er zeker voor kiezen te blijven leven, juist omdat ik zo van mijn vriend hou en bij hem wil zijn.
ja idd nou je het zegt...daar zit ook wat in.
maar als je je realiseert wat je de familie van de ander aandoet?? zou je jezelf dan ook niet 'geven'
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 16:57
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Sithan schreef op 19-05-2005 @ 11:33 :
Ik geloof daar vrij weinig van, aangezien het een natuurlijke drang is om te willen overleven...dus dat kan je wel mooi zeggen, maar uiteindelijk zal je lichaam iets anders zeggen...totdat het houden van gevoel je lichaam weer beheerst en dat is waar ts op doelt, dacht ik.
Misschien heb je gelijk, maar zo zie ik het op dit moment.

Die natuurlijke drang te overleven heb ik niet, daar ben ik op een vrij harde manier achter gekomen. Ik denk wel dat die drang bij meer mensen niet te vinden is..
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 17:06
moontje16
moontje16 is offline
houden van is voor mij het veilige gevoel dat je aan elkaar geeft. Dat je elkaar optimaal kunt vertrouwen, alles met hem/haar kunt bespreken en dat hij/zij jou kan opkikkeren in momenten dat je het nodig hebt. In een relatie komen er natuurlijk de aspecten van liefde bij, elkaar beminnen en het in elkaar opgaan.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 20:30
Antinoniem
Antinoniem is offline
Als ik van iemand hou dan weet ik dat gewoon zeker diep van binnen, dan hoef ik daar geen bewijs voor te zoeken.
__________________
Nee.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 21:14
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
als je blij wordt als je de ander ziet, als je m mist als je m even niet ziet, als je t gevoel hebt dat je alles tegen m kan zeggen, als je m vertrouwt, kortom, ik hou van m
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Brasco schreef op 19-05-2005 @ 12:22 :
wederom had ik het niet beter kunnen verwoorden.. toch wel relaxt zon alter forum ego
Als jij het nou verteld aan mijn beste vriendin vertel ik het aan de jouwe.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 09:13
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Multilot schreef op 18-05-2005 @ 21:45 :
Volgens mij houd ik dan van iedereen... Ik zou mezelf eerder opofferen dan een ander laten doodgaan, daarvoor hoef ik echt niet van iemand te houden
Mwah, dat betwijfel ik, ligt natuurlijk weer wat er gebeurt.

Trouwens. Houden van is een groot woord.
Moederliefde is echte liefde!Je bent uit haar ontstaan, uit haar geboren.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 10:02
Verwijderd
Citaat:
cookie16 schreef op 19-05-2005 @ 16:49 :
ja idd nou je het zegt...daar zit ook wat in.
maar als je je realiseert wat je de familie van de ander aandoet?? zou je jezelf dan ook niet 'geven'
Nee Ikzelf heb er meer aan als ik blijf leven. Als jij doodgaat, doe je toch je eigen familie hetzelfde aan?
Ik zou eerder per ongeluk mijn leven voor iemand geven, en dan echt "KUT, dat was nou ook weer niet de bedoeling," denken en doodgaan
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 13:04
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 19-05-2005 @ 16:49 :
ja idd nou je het zegt...daar zit ook wat in.
maar als je je realiseert wat je de familie van de ander aandoet?? zou je jezelf dan ook niet 'geven'
Ik denk niet dat ik daarop kan antwoorden eigenlijk. Want wat je ook kiest, je maakt mensen enorm verdrietig. Ik wil dolgraag blijven leven natuurlijk, maar als ik er in zo'n situatie voor zou kiezen dat die ander dood moet, zou ik me de rest van mijn leven schuldig voelen.
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 13:09
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Multilot schreef op 18-05-2005 @ 21:45 :
Volgens mij houd ik dan van iedereen... Ik zou mezelf eerder opofferen dan een ander laten doodgaan, daarvoor hoef ik echt niet van iemand te houden
Sorry hoor, maar dat is natuurlijk BS.
Je zou misschien willen dat je zo was (ik niet, maar dat is natuurlijk jou keuze), maar het is tegen je natuurlijke drang om te overleven in. Als ik dat zou doen zou ik heel veel van die gene moeten houden.
Misschien ben ik ook wel te nuchter voor dit soort kansloze discussies, vooral als het 'je leven geven voor iemand'-argument uit de kast komt.
Ik denk dat ik namelijk meer voor de maatschappij kan betekenen dan 90% van de rest van de wereld. Noem het eigendunk, noem het realisme. I don't really care.
Voor mensen waar ik van hou zou ik waarschijnlijk wel ver gaan, incl. de dood, maar er zijn maar een stuk of 5 mensen waar ik dat voor zou doen.
Als de keuze tussen een wildvreemde en mij gaat dan is het simpel, bye bye zwaai zwaai onbekende...

Ik weet het, ik klink nu vrij hard, maar denk eens eerlijk bij je zelf na, als je dan nog steeds overtuigd bent dat je je leven voor een vreemde zou geven dan, misschien, ben je echt (te) goed voor de wereld.

Mmm, misschien was dit een beetje offtopic, als ik zo de beginpost lees
Houden van vind ik een heel groot woord, ik zeg het ook alleen tegen mijn vriendin en zelfs dan nog niet gewoon doodleuk elke keer als ik haar zie. Andere mensen mag ik graag/heb ik lief misschien zelfs, maar houden van is iets wat je imho maar met een enkeling hebt.
Als je een kind hebt dan houd je daar van, je levenspartner houd je ook wel van, je ouders. Verder? Ik denk het niet.
Mensen die zeggen dat ze van iedereen houden hebben gewoon een ander beeld van 'houden van' dan ik...
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-05-2005, 14:35
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-05-2005 @ 10:02 :
Nee Ikzelf heb er meer aan als ik blijf leven. Als jij doodgaat, doe je toch je eigen familie hetzelfde aan?
Ik zou eerder per ongeluk mijn leven voor iemand geven, en dan echt "KUT, dat was nou ook weer niet de bedoeling," denken en doodgaan
haha ja ok maar voor je familie het draaglijker ommet het idee te leven dat jij jezelf gegeven hebt ipv van dat er iemand dood is gegaan omdat jij zonodig wilde blijven leven..
maar ik snap je wel
en volgens mij gaan we offtopic
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 00:32
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Multilot schreef op 18-05-2005 @ 21:45 :
Volgens mij houd ik dan van iedereen... Ik zou mezelf eerder opofferen dan een ander laten doodgaan, daarvoor hoef ik echt niet van iemand te houden
Dat heb ik dus totaal niet
Laat dan die vreemde maar lekker dood gaan, ik heb toch geen geweten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Houden van
Bren-
4 19-09-2004 14:33
Verhalen & Gedichten houden van
druiveke
2 12-09-2003 21:24
Psychologie 2 soorten houden van?
Preaper
23 30-12-2002 19:13
Liefde & Relatie "ik houd van je"
~odol~
6 20-03-2002 20:53
Liefde & Relatie Leeftijd en 'houden van' .. een discussie :)
Calvin
12 31-01-2002 23:28
Verhalen & Gedichten Een beetje houden van...
Secreet
7 29-08-2001 16:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.