Oud 19-04-2003, 09:46
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
Na 3 keer de liefde over laten waaien hebben, heb ik toch de jongen gevonden waar ik uberhaupt langer van kan houden dan een paar maandjes... ik kan me zelfs niet meer voorstellen om niet meer van hem te houden. (L) al bijna een jaar... *zwijmel*..
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Advertentie
Oud 19-04-2003, 12:34
whycare?
whycare? is offline
nou een echt liefdesverhaal heb ik niet , maar ik ben wel al lang vreliefd op iemand( een vriend) en ja ondanks dat hij niet vreliefd op mij is , doet ie wel hele lieve dingen bijv ik had een keertje gezegd dat ik het heel schattig vind als een jongen zo met zijn handen om een meisjes middel gaat staan en toen deed ie dat vorig jaar op pinkpop en hij is gewoon heel lief...
Oud 19-04-2003, 12:44
Judelientje
Avatar van Judelientje
Judelientje is offline
Een echt liefdesverhaal heb ik ook niet, maar wel het omgekeerde:
elke jongen waar ik iets mee begin, gaat vreemd!!!!!
Welke heks heeft mij vervloekt!!!
Judi
__________________
The greatest thing, you'll ever learn, is just to love, and be loved in return! ( moulin rouge )
Oud 19-04-2003, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 18-04-2003 @ 13:33:
Ik word vrolijk van al die positieve verhalen! Het leven is mooi
Ik word er cynisch en manisch van. Ik krijg zin om naar buiten te gaan en een basisschool overhoop te schieten. Het leven is veel te mooi.
Oud 19-04-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 19-04-2003 @ 16:07:
Ik word er cynisch en manisch van. Ik krijg zin om naar buiten te gaan en een basisschool overhoop te schieten. Het leven is veel te mooi.
ooooh... ziek....
Oud 19-04-2003, 15:17
Thomas
Thomas is offline
Ja, we hadden ooit gezoend en nu zijn we alweer een jaar samen. Gaat nog steeds goed.
Oud 20-04-2003, 15:47
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
misschien een beetje een liefdesverhaal incluus happy-end!

Het begon dus allemaal op de laatste dag van RockWerchter (Belgisch festival), ik leerde daar een leuke jongen kennen en heb daar toen de hele nacht plezier meegemaakt (in de zin van: zitten lachen en verhalen vertellen enzo) samen met nog wat andere mensen. Maar er gebeurde dus niets ... Achteraf bleek dat die jongen heel dikwijls komt in het café waar ik ook heel dikwijls kom en dat we dezelfde vrienden hadden en zo ... Maar in juli vertrok ik op vakantie en stond de tijd dus even stil en dacht ik soms nog eens aan die leuke jongen waar ik zoveel plezier meegemaakt had ... In augustus dan al gaven 2 van mijn vriendinnetjes een feestje, waar ik en hij dus ook op uitgenodigd waren. Mede door de vloeiende alcohol deed ik de hele tijd verliefd tegen hem (tja, achteraf bekeken schaamde ik me wel een beetje) maar weeral gebeurde er niets Toen begon het school terug en kwam ik dus weer veel in die café en hadden we samen met onze andere vriendjes heel veel fijne avondjes, maa
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Oud 20-04-2003, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 19-04-2003 @ 16:15:
ooooh... ziek....
Ja, ik wil graag lid worden van Evil Brains Anonymous.
Oud 20-04-2003, 16:06
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Offtopic: het lijkt er op dat Wawl in een rnstige identiteitscrisis zit
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-04-2003, 16:07
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-04-2003 @ 16:03:
Ja, ik wil graag lid worden van Evil Brains Anonymous.
*schrijft op als agenda-punt voor nieuwe vergadering*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-04-2003, 18:07
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
freakje schreef op 20-04-2003 @ 16:47:
misschien een beetje een liefdesverhaal incluus happy-end!

Het begon dus allemaal op de laatste dag van RockWerchter (Belgisch festival), ik leerde daar een leuke jongen kennen en heb daar toen de hele nacht plezier meegemaakt (in de zin van: zitten lachen en verhalen vertellen enzo) samen met nog wat andere mensen. Maar er gebeurde dus niets ... Achteraf bleek dat die jongen heel dikwijls komt in het café waar ik ook heel dikwijls kom en dat we dezelfde vrienden hadden en zo ... Maar in juli vertrok ik op vakantie en stond de tijd dus even stil en dacht ik soms nog eens aan die leuke jongen waar ik zoveel plezier meegemaakt had ... In augustus dan al gaven 2 van mijn vriendinnetjes een feestje, waar ik en hij dus ook op uitgenodigd waren. Mede door de vloeiende alcohol deed ik de hele tijd verliefd tegen hem (tja, achteraf bekeken schaamde ik me wel een beetje) maar weeral gebeurde er niets Toen begon het school terug en kwam ik dus weer veel in die café en hadden we samen met onze andere vriendjes heel veel fijne avondjes, maa

meeeeeeeeeeer!
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 20-04-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-04-2003 @ 17:03:
Ja, ik wil graag lid worden van Evil Brains Anonymous.
Dat kan geregeld worden...
Oud 20-04-2003, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 20-04-2003 @ 17:06:
Offtopic: het lijkt er op dat Wawl in een rnstige identiteitscrisis zit
Offtopic: mjah, jongen van 19 -> meisje van 19 -> meisje van 14...
Oud 20-04-2003, 20:03
-x-Kaa-x-
Avatar van -x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 17-04-2003 @ 03:31:
Jongen vind mij al meer dan een jaar leuk, ik hem nu ook een maand of twee.
Hij weet het, wou het eerst niet geloven, zei dat ik niet mocht weten dat hij het weet jaja. en ummmmmmmm mjah heeeeel veel geflirt en gesjans heen en weer, En tgaat echt zoooo sloom en hij's zo leuk (goede vriend van me)
En tsja we durven allebij niet echt er recht voor uit te komen (want stel die ene kans op een 'nee')
HEerlijk kinderachtig, heerlijk verliefd
Ik ken 't. Jongen en ik vinden elkaar al meer dan een jaar leuk, flirten en sjansen incluis. 3 maal gezoend, maar langer durven we niet aan. Zijn te bang om in 't diepe te springen. aan de ene kant heel jammer en frustrerend. Weet niet pcies wat ik aan 'm heb. Andere kant ben je wel vrij, maar of dat nou echt zo'n voordeel is
Oud 20-04-2003, 20:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nou, ik heb hem via het forum leren kennen, had op zijn foto gereageerd. Toen hebben we urenlange gesprekken op msn gehad, en zo hebben we een soort verliefdheid ontwikkeld. (Hij wist alleen nog niet hoe ik eruit zag). Nou, toen hebben we besloten elkaar te gaan ontmoeten op 2 april, we hadden eerst even gebeld. Op die dag is hij naar Maastricht gekomen en heb ik 'm op het station ontmoet. We hebben wat gegeten/gedronken en gewinkeld, en toen het wat later was heb ik hem geknuffeld en gezegd dat ik hem lief vond. Nou, toen hebben we nog wat geknuffeld en zo, verder niks omdat hij toen nog een vriendin had. Hij was wel ook verliefd op mij. Hij heeft het die avond uitgemaakt met z'n vriendin, en sindsdien zijn we samen. Het is heel leuk en gezellig en ik ben heel verliefd op 'm.
Oud 20-04-2003, 22:18
Verwijderd
hier mijn liefdesverhaal, en gelijk eronder de versie van mijn liefste (sorry alst een te lang bericht is om te lezen, maar mn liefste en ik leek het het makkelijkste om onze verhalen bij elkaar te zetten zodat het duidelijk is dat de verhalen bij elkaar horen (overigens staan de verhalen ook op onze cu2's)

liefs, hanne

mijn verhaal:

Ik heb hem een paar maanden geleden leren kennen via mijn ex. We zaten in een gesprek met ik geloof 4 mensen op de msn. Daar heeft mn lieve schat mn mail adres opgeschreven en mij toegevoegd op de msn. Het was altijd erg gezellie met hem te kletsen, een hoop lol samen gehad. Op een gegeven moment hebben we maar eens onze webcams aangezet en in een gesprek via netmeeting eens bekeken wie we eigenlijk aan de andere kant van de lange telefoonkabel hebben zitten. (we hadden al wel foto’s uitgewisseld, maar toch als het beweegt heeft het net iets meer) We hebben toen erg veel achter de webcam gezeten, eigenlijk wel iedere avond. Het leek nog steeds gezelliger te worden. Na ongeveer 4 weken achter elkaar (of langer zelfs) achter de webcam elke avond gezeten te hebben, besloten we elkaar op 26 juni 2002 maar eens te gaan ontmoeten. De afspraak was om die datum elkaar in sixflags holland te zien, vlakbij de ingang. Ik daar dus smorgens om 11 uur heenrijden en wachten op hem. Toch wel een beetje zenuwachtig. Na een paar smsjes naar elkaar en verschrikkelijke lange minuten wachten zag ik eindelijk iemand lopen die mijn lieve Juul bleek te zijn. Hij had die dag een overhemd met allemaal cute blauwe visjes aan, maar toch, het hooffie boven dat kewle overhemd was het cuteste van alles. Gelijk toen hij me zag gingen zn armen omhoog (ja ja, dat was het begin van de eerste echte knuff) en hebben we daar ffies in elkaars armen staan te knuffelen. De dag in 6flex was ontzettend gezellig, erg veel lol gehad daar. Een aantal keren in het reuzenrad gezeten, en we konden het ni laten, toch maar weer geknuffeld, en niet zown klein knufje ook, een knuff van zow ongeveer het hele rondje reuzenrad Aan het einde van de dag, toen we beiden weer naar huis moesten (ik voor een diploma uitreiking) en hij weer helemaal terug richting het zuiden des landes. Vlak voordat ik de bus in stapte richting mijn woonplaats toch nog een knuffel. En uiteindelijk na een verschrikkelijke domme opmerking te maken (“eigenlijk hebben we vandaag nog iets gemist”) heb ik em nog 3 kussies op zn wang gegeven. Daarna nog maar gelijk een knuffel er achteraan, en helaas… toen moest ik de bus instappen. Bij het vertrekken van de bus zag ik hem nog in zijn bus zitten en dacht bij mezelf: “Kvind dit echt ni leuk dat hij weer weg is “. Savonds laat hebben we elkaar dan nog even gesproken, hij was ontzettend laat thuis door erge vertragingen van zijn treintjes.
De dagen erna weer achter de webcam gezeten, maar beiden iets stiller tegen elkaar, van mijn kant af omdat ik erg veel na zat te denken, vooral over hem. De zaterdagavond diezelfde week was ik voor de verandering een keertje vroeg thuis van mn werk. Thuis gelijk achter de computer gegaan en kijken of Juul online is, en gelukkig, hij was online. We hebben echter beiden een beetje erg moeilijk gedaan door steeds iets te willen typen, maar niet weten hoe. Uiteindelijk heb ik hem een smsje gestuurd waarin stond dat er blijkbaar wat vonkjes waren overgeslagen… En inderdaad, ik zat ni fout met mijn gevoel (gelukkig maar) Daarna kwam van beide kanten af alles wat we de afgelopen tijd eigenlijk al hadden willen zeggen, waaruit dus bleek dat we elkaar eigenlijk wel meer mochten dan een beetje. De volgende dag kwam de eerste “Ik hou van je” Gelijk hebben we weer afgesproken voor de komende donderdag om weer naar 6flags te gaan. Weer een bijzonder geslaagde dag, eigenlijk perfect, het was heel erg gezellig. De hele dag geknuffeld en kusjes uitgedeeld. Vlak voordat we met de bus richting mijn huis zouden gaan zijn we maar ff in het gras gaan liggen. Gewoon lekker een uurtje liggen knuffelen. Was erg gezellig. Rond een uur of half 5 zijn we dan maar richting mijn huis gegaan. Eerst was mijn idee mijn liefste op de bus te zitten richting de bushalte het dichtste bij mijn huis en ik er naartoe fietsen, maar we konden elkaar ni zow lang missen. Dus tjah dan maar een stukkie gewandeld, lekker dicht tegen elkaar aan, tot we mn beste vriendin hoorden roepen: Wie is dat nou weer!? Eigenlijk alletwee een beetje geschrokken, hebben we maar eventjes een stukkie los van elkaar gelopen, tot Sabine weer verder fietste. Thuis eenmaal aangekomen heeft mn vriend eerst een berg vragen over zich heen gehad van mijn ouders (hij was er gelukkig wel n beetje op voorbereid) Na een paar vreemde vragen en goede antwoorden verder zijn we maar richting mijn kamer gegaan, met het idee om een film te gaan kijken. Maar natuurlijk, mijn videorecorder deed het weer eens ni. Dus broertjelief gevraagd of we bij de computer een film mochten kijken. Van de halve film hebben we niets gezien, maar ach, het gaat om het idee, de film stond in ieder geval aan (het was The crow). De halve nacht erna nog geknuffeld en de volgende dag helaas aslweer afscheid moeten nemen. Maar jah, het belangrijkste was, we wisten zeker dat we gek op elkaar waren en we keken al uit naar de volgende keer dat we elkaar zouden zien. En die keer kwam natuurlijk ook, de woensdag er op. Woensdag tot en met vrijdag is hij bij me gebleven, het waren de mooiste dagen van mn leven tot nu toe, het was gewoon perfect. We hebben van de dagen samen genoten. Sindsdien zijn we helemaal heppie met elkaar en we willen elkaar nooit meer kwijt, en hopelijk zal dat ook nooit het geval zijn. Als het aan mij ligt zal de liefde tussen Juul en mij alles overwinnen en zullen we lang en gelukkig samen zijn!

zijn verhaal:

Mijn allerliefste schattigste schatje,
Ik zal wat gaan vertellen over het meisje dat mijn leven compleet heeft veranderd. Ik heb wel haar tekst een beetje gebruikt om dit verhaaltje te fabriceren omdat ik niet precies wist waar ik moest beginnen. Ik zal et wel ff naar het “juuls” vertalen, lijkt et toch nog n beetje of ik et verzonnen heb.

De mensen die geen zin hebben om dit hele verhaal te lezen, raad ik aan om onderaan de pagina de conclusie te lezen.. deze zegt het wel ongeveer

Het is allemaal een paar maanden geleden begonnen, kweet niet precies wanneer want ik ben niet iemand die een dagboek bijhoud ofzo.. dus helaas.. we zullen et nooit weten. Een vriend van mij voegde zijn huidige vriendin (wat ik dus niet wist) toe in een gesprek van ons samen. Je gaat je toch afvragen wie da meisje is en later blijkt et zelfs zijn vriendin te zijn.. wie had dat gedacht.. ik niet dus.. anders zou ik et me niet afvragen. De stemmen in mijn hoofd die mij normaal gesproken alleen maar lastig vallen met vervelende wiskunde vraagstukken vonden et een goed idee om haar email adres op te schrijven.. waarom weet ik ook niet.. moet je aan hen vragen.
Diezelfde avond heb ik haar dus toegevoegd aan mijn MSN lijstje. Zo heb ik haar dus leren kennen. We hadden het altijd heel erg naar onze zin, ik had toen al het gevoel dat ik haar alles zou kunnen vertellen. Toen de volgende stap.. foto’s uitwisselen!! Ze stuurde me een cute emailtje met haar fotootje dr in.. t was dr een om meteen verliefd op te worden.. maar goed.. je houdt je in natuurlijk. Aangezien ze zich niet meteen was doodgeschrokken door mijn foto bleven we lekker door chatten. Gelukkig bestaat er zoiets als webcams en hebben mijn vrienden bij Microsoft een programmaatje uitgevonden dat netmeeting heeft. De combinatie van deze twee dingen heeft ervoor gezorgd dat ik mijn lieve schat voor het eerst “live” kon zien. Het maakte me gewoon zo gelukkig dat ik die bewuste avond niet kon ophouden met super vrolijk te kijken.. en die smile wilde ook niet meer van me gezicht. Dit is toen zo goed bevallen dat we dit vervolgens bijna elke avond zijn gaan doen.
Na ongeveer een maand, misschien zelfs meer, gecamd te hebben besloten we dat het toch wel tijd werd om elkaar eens in het echt te zien. We besloten dat ik haar kant op zou gaan.. niet alleen omdat ik een gentleman ben en een dame dus niet zo ver laat reizen maar ook omdat bij mij in de buurt de eendjes in de visvijver de grootste attractie zijn.
We besloten om 26 juni 2002 naar sixflags te gaan. Na drie uur in de trein gezeten te hebben (wat ik er graag voor over had en heb) kwam ik aan in Harderwijk. Van daar uit moest ik met de bus naar sixflags. Ik wist toen nog niet precies waar ik heen moest. Dr stond namelijk een bus met “sixflags express” dr op en een vreemd treintje op wieltjes.. heel verdacht allemaal. Uiteindelijk toch maar besloten om in de “sixflags express” bus te stappen. Tja.. en dan zit je daar… tussen de, hoe zal ik dat zeggen, mensen die van origine geen Nederlander zijn of dr in iedere geval niet zo uitzien.. nu heb ik niks tegen euh.. jah.. die mensen die van origine geen Nederlander zijn.. begrijp me niet verkeerd. Maar hun manier van communiceren bevalt me niet echt en de inhoud van hun gesprekken beperkt zich ook tot elkaar uitmaken voor “niggah”. Aangezien deze mensen hun tamtam’s, didgeridou’s en uitgeholde boomstammen die dienst doen als trommel hadden thuisgelaten kon ik gelukkig horen dat ik een smsje gekregen had. Al smssend heb ik de busreis goed doorstaan.. al vlogen de bananen en kokosnoten me bijna letterlijk om de oren. Toen de bus eindelijk het terrein van sixflags opreed en ik de lianen uit me oren peuterde werd ik toch een klein beetje zenuwachtig. We hadden bij de fontein afgesproken.. en dus daar zat ze.. ik kon haar - vanuit de bus - zien nadat ik de slingerapen en allerlei ander jungle beesten (die blijkbaar met hun soortgenoten.. euh .. ik bedoel baasjes waren meegekomen) voor de ruit vandaan had verwijderd (lees: geschopt). Na mijn kauwgum aan een voorbijlopende vuilnisbak gegeven te hebben (jaja.. das boeiende informatie) liep ik op dr af.. ik had zoiets van.. nou van veraf is ze cute.. dus dat is goed. Toen ik dichtbij genoeg was om de helemaal te kunnen zien kwam ik tot de conclusie dat ze helemaal 100% lekker was dus ik gooide mijn armen in een reflex omhoog met de intentie en knuffel te geven. Dit gebaar kam haar gelukkig bekend voor en zo geschiedde onze eerste knuff. De eerste zin die ze tegen mij zei was: “Nou.. jij bent echt niet schrikken”.. prachtig toch?!
Die dag in sixflags was dr een om nooit te vergeten, helaas heb ik een slecht geheugen en heb ik geen aantekeningen gemaakt dus ik weet dr niet veel meer van, nee.. das te flauw.. zelfs voor mijn doen. We zijn een aantal keer in het reuzenrad gegaan, hierdoor is de term “reuzenrad-knuff” ontstaan.. je mag nu (of straks of helemaal niet.. wat jij wilt) zelf invullen wat we dan wel niet allemaal in het reuzenrad gedaan hebben (behalve snoepjes eten dan). Na een poging gedaan te hebben om Bugs Bunny te bezoeken, hij was niet eens thuis.. dom knijn, zijn we ergens gaan zitten om wat te drinken. Toen konden we elkaar eens rustig in onze oogjes kijken, ware het niet dat ik van nature ietwat verlegen ben waardoor ik dat niet lang volhield.. maar goed.. het gaat om het idee.
Na een compleet volmaakte dag achter de rug te hebben – en zo hier en daar geschreeuwd te hebben als een klein meisje omdat die attracties zo verdomde snel en hoog gaan – kwam er helaas toch het moment van afscheid. We liepen richting de uitgang en zagen onze bussen al staan.. na een paar heerlijke knuff’s besloten we om nu echt ‘doei’ te zeggen en te gaan. Ware het niet.. dat mijn lieve schat gelukkig meer lef heeft dan ik.. ze zei ineens: “En toch mis ik wat” en toen kreeg ik drie kleine kusjes op mn wang. Volgens haar keek ik toen heel verbaasd, maar van binnen voelde ik me even compleet gelukkig. Toen liepen we beide naar onze bus, na nog eens omgedraaid en gezwaaid te hebben ben ik toen in mijn bus gestapt. Nadat ik het ventje dat naast me zat in de bus duidelijk had gemaakt dat ik et niet apprecieerde dat hij tegen me op aan het rijden was probeerde ik haar in het mensengedruis te onderscheiden. Liedjes als ‘daar gaat ze’ kwamen spontaan in me op toen ik haar bus zag wegrijden. Aangezien ik niet zoals menig zwartrijder (letterlijk jah) geen fatsoen heb, ben ik niet spontaan in een serenade uitgebarsten, mede omdat zij het dan toch niet gehoord zou hebben.
De NS wilde zoals gewoonlijk niet meewerken, vandaar dat mijn 3 uur durende reis meer dan 6 uur duurde. Menig straatkrant verkoper en straatmuzikant later. Kwam ik eindelijk in Heerlen aan. Mezelf voor te houden dat er niet meer inzat dan een vriendschap en dat het dus niet verstandig was om verliefd op haar te worden ben ik in de bus gestapt en uiteindelijk thuis aangekomen.
De dagen daarna hebben we weer zoals gewoonlijk toegegeven aan onze webcam verslaving doch waren we iets stiller tegenover elkaar, vooral omdat ik gewoon stapelverliefd op haar was en ik niet wist of deze liefde wel beantwoord werd. Ze had ten slotte nog een vriend.. mede daarom durfde ik er niks van te zeggen, misschien wilde ze dan niks meer met me te maken hebben en dat was wel het laatste wat ik wilde.
Toen ineens was het zaterdag, na vakkundig in elkaar te zijn geschopt door mijn neefje (tijdens een potje voetbal) zat ik ’s avonds weer achter de pc.. te wachten op het meisje van mijn dromen.. nee.. niet Assepoester. Gelukkig was ze die bewuste avond vroeg thuis. Na een paar uur vrij moeilijk gedaan te hebben en elke keer mijn woorden op MSN terug te nemen.. stuurde ze me zondag 30.06.2002 om 00:30 een smsje met de tekst: “hebt gevoel alsof er wat vonkjes door de lucht zijn over gesprongen…”
Na dit bevestigd te hebben met en vrij droog antwoord: “dat zou best kunnen” is het balletje aan het rollen geraakt. Voordat ik het wist zei ze dat ze van me hield.. na een volmondig IK OOK VAN JOU (dat is toch stukke minder droog) wist ik zeker dat ik haar nooit meer kwijt wilde.
We zouden onszelf niet zijn geweest als we niet meteen een nieuwe date hadden gepland.. onder het motto van “de treinen rijden nooit op tijd dus wie weet hoe laat ik ’s avond thuis ben” ben ik die donderdag daarna, na een heerlijke dag sixflags vol knuffs en kusjes die nacht bij haar blijven slapen. Ten minste.. dat was de bedoeling. Eerst onszelf verplaatsten vanuit sixflags naar haar thuis. Na met de bus tot het station in Dronten te zijn gereden liepen we te voet (logisch) richting huize BlutEngel. Na onderweg ruw te zijn gestoord door iemand die zich afvroeg wie ik nou weer was – later bleek dit dingetje.. ook wel Sabine genoemd te zijn – hebben we onze reis na een bezoekje aan Elvis afgerond. Bij haar thuis gekomen kwam er een spervuur aan vragen op me af. Niks werd geschuwd.. ik moest zelfs zeggen hou oud ik was, wat ik lekker niet gedaan heb.
Toen werd het tijd om de wereld die Hanne heet in te stappen. Ik betrad haar kamer met een zo groot mogelijke zorgvuldigheid.. je weet natuurlijk nooit wat er op je af komt. Na geconcludeerd te hebben dat er geen vleermuizen, spinnenwebben en doodskisten te bekennen waren plofte wij ons neer op de bank met de intentie om een filmpje te gaan kijken.. maar nee.. het werd ons niet gegund.. de videorecorder had blijkbaar een slechte dag.. waardoor we gedwongen waren haar broertje te verzoeken om van de computer af te gaan (lees: weg te jagen) zodat wij toch nog een film konden kijken. Welke film we ‘gekeken’ hebben vraag ik me nu nog af aangezien ik er nauwelijks iets van gezien heb. Het ging over een zwarte vogel en een vent die het leuk vond om uit ramen te springen.. meer weet ik ook niet. De nacht daarna heerlijk geknuffeld, er ging nog net niet letterlijk een hele wereld voor me open. Met de volgende ochtend kwam ons afscheid nader.. we wisten dat we elkaar weer los zouden moeten laten. Maar we wisten zeker dat we niet meer zonder elkaar konden en dat we zielsveel van elkaar hielden.
Met smacht keek ik uit naar de dag dat ik haar weer in mijn armen zou kunnen sluiten, deze kwam er gelukkig en nog redelijk snel ook. De woensdag daarop zag ik haar weer.. deze keer zonder tussenstop in sixflags.. gewoon wij tweetjes bij haar thuis.. heerlijk gewoon. En dat drie dagen lang!! Ik kan me niet herinneren dat ik me zo goed heb gevoeld, wetende dat het mooiste en liefste meisje van de wereld van je houdt doet af en toe spontaan tranen in mijn ogen opwellen.
Sindsdien zijn we compleet gelukkig met elkaar en willen we elkaar nooit meer kwijt. Als het aan mij ligt zal de liefde tussen Hanne en mij alles overwinnen en zullen we lang en gelukkig samen zijn!

Conclusie:
Ik hou zielsveel en met heel mijn hart van mijn lieve schat Hanne.

Leuk dat jullie toch het hele bericht gelezen hebben
groetsels, hanne & juul
Oud 22-04-2003, 12:53
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 18-04-2003 @ 22:12:
meer? als je me m'n gang laat gaan kan ik twintig topics vullen met dit soort verhalen, dus pas op met wat je vraagt
fantastische nickname trouwens, lieveheerstbeesten regeren!
Leef je uit Wil best 20 topics lezen met dergelijke verhalen

Dankje voor het complimentje Lieveheersbeesten regeren (eindelijk eens iemand die het met me eens is!)
Oud 22-04-2003, 13:14
Verwijderd
Nog een hoofdstuk uit mijn liefdesleventje;

Rogier (= mijn vriend dus) en ik hadden een beetje ruzie. 't Ging allemaal ongelofelijk snel en we hadden 't beide best moeilijk met het leeftijdsverschil en de afstand. Ik ging er echt bijna aan onderdoor, omdat ik zó verliefd was en hem absoluut niet kwijt wilde. We spraken af om wat rustiger aan te doen, gewoon door gaan met afspreken etc, maar niet hals-over-kop in een relatie te springen. Na 't telefoongesprek vroeg mijn moeder of hij niet eens een weekje wilde blijven ipv een weekendje..
Ik sms'te die vraag, lekker naïef omdat we het rustig aan zouden doen, en hij sms'te een dag later terug dat het goed was... Gek allemaal, maar we sprongen dus tóch die relatie in...
Oud 22-04-2003, 17:31
Sleepingpill
Avatar van Sleepingpill
Sleepingpill is offline
zow heel lang geleden,ik was 13, was er eens een jongetje die bij mij op de camping stond....het was een heel leuk jongetje
we vonden elkaar leuk, we kregen iets van"verkering"...dat ging snel uit, maar we bleven goede vrienden...terug van de camping hielden we contact, alleen per msn/mail, maar we konden overal over praten als we elkaar spraken, 1 jaar later waren we weer op de camping, en onze vriendschap werd steeds beter, we waren gewoon de beste maatjes, hij kreeg ook iets met een hele goede vriendin van me en ik was gewoon super blij voor ze.....Totdat we weer weggingen van de camp en ik thuis zat te msnen met ´m....we zouden afspreken voor in de kerstvakantie, het leek me echt super leuk, toen ik bij ´m was gebeurde er iets, ik voelde gewoon meer als vriendschap, al op de 1ste dag maar ik wilde het niet laten merken, het zou toch niks worden (dacht ik)...De dagen erna was het gezellig, maar er gebeurde niks...maar opeens op de laatste dag voelde ik dat hij ook iets voelde, ik weet hoe hij zich gedraagt als er iets is, ken hem langer als vandaag....en ja hoor, het vonkje was ook bij hem overgeslagen, ik was helemaal blij echt onwijs. En nu hebben we 4 maanden...
Oud 23-04-2003, 13:07
king112
Avatar van king112
king112 is offline
liefde?
Oud 23-04-2003, 13:12
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 23-04-2003 @ 14:07:
liefde?
Wat voor een soort reply verwacht je nu?

Je hebt de keuze uit:

1. De geirriteerde reply ("stel je niet zo aan man!")
2. De meelevende reply ("jouw tijd komt nog wel")
3. De sarcastische reply ("www.vandale.nl")

*?*
Oud 23-04-2003, 13:13
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
Citaat:
******** schreef op 23-04-2003 @ 14:12:
Wat voor een soort reply verwacht je nu?

Je hebt de keuze uit:

1. De geirriteerde reply ("stel je niet zo aan man!")
2. De meelevende reply ("jouw tijd komt nog wel")
3. De sarcastische reply ("www.vandale.nl")

*?*
__________________
they really got us by the nezmins
Oud 23-04-2003, 14:17
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Citaat:
miewbeessie schreef op 20-04-2003 @ 23:18:
hier mijn liefdesverhaal, en gelijk eronder de versie van mijn liefste (sorry alst een te lang bericht is om te lezen, maar mn liefste en ik leek het het makkelijkste om onze verhalen bij elkaar te zetten zodat het duidelijk is dat de verhalen bij elkaar horen (overigens staan de verhalen ook op onze cu2's)

liefs, hanne

VERHAAL

Conclusie:
Ik hou zielsveel en met heel mijn hart van mijn lieve schat Hanne.

Leuk dat jullie toch het hele bericht gelezen hebben
groetsels, hanne & juul
Oehh, msn, 6 flags. Eindelijk weer eens een msn relatie die wel goed uitpakt!

Mark (die nog niemand irl ontmoet heeft van msn)
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Oud 23-04-2003, 14:56
Thomas
Thomas is offline
Nou zal ik het hele verhaal dan eens vertellen. Nou daar gaan we dan..

In April 2002 ging het - na 2 jaar verkering - uit tussen mijn toenmalige vriendin en mij. Dit kwam mede door het feit dat ze vreemdgegaan was en al met al ging het gewoon niet goed meer. Ik nam me voor om een tijdje van de vrouwen af te blijven, maar dat lukte me helaas niet echt..

In de navolgende maand had ik met 2 meisjes gezoend, waar ik verder absoluut niets mee wilde. Ik ging wekelijks 3 keer stappen en was bijna elke week wel 2 maal goed dronken. Toen opeens mijn ex-vriendin met een van haar beste vriendinnen op de proppen kwam. Ik kende haar toen al wel, maar niet echt super goed. Het klikte ook bijzonder goed, en ruim een maand nadat het uit was mijn mijn ex-vriendin zoende ik met haar. Sindsdien zijn we een stelletje en ik moet zeggen dat het einde er nog lang niet aan zit te komen.



Offtopic: Wat er nu bij mijn avatar staat is de waarheid.
Oud 23-04-2003, 15:02
Verwijderd
ik heb echt heeeel erg veel getypt, maar dat had ik op fok gedaan

echt een leuk verhaal, je kan zien hoe zenuwachtig ik eerst was, maar toen werd het even later beter

check alsjeblieft uit!

http://forum.fok.nl/showtopic.php/286331/1/25
Oud 23-04-2003, 16:14
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Hmm er zijn 2 meisjes op mij verliefd geweest!
Ik durfde niet met ze te nemen!
Ik was bang uitgelachen te worden!
Toen heb ik ze maar op een vervelende manier afgewezen!
1Ste was ik 13 nog good looking!
En ik was net in een andere klas gezet!
Ik nam niet met haar omdat ik d8 dat mensen mij er over gingen pesten!
Niet omdat ze iets apart had!
Maar ik was er gewoon bang voor!
de 2de was ik 15 a 16!
van vakantie kreeg ik later te horen dat ze op me verliefd was!
Ik wou heel graag maar durfde niet!
raar want zo verlegen ben ik niet!
Ik was toen al deppri en heb haar uit eindelijk maar uitgescholden!
dit geeft al aan dat ik dom ben!

En dat is waar ik naar verlang een echte lieverd!
Ik ben echt zo dom geweest om dat te doen!
Ik was bang dat andere raar naar me zouden opkijken als ik naar haar toe ging ofzo!
Ik wou erover liegen tegen me ouders!
Ik heb er nog lang meegezeten dat ik zo dom deed (en ben)
Nouja voor de rest was ik rond me 14de nog aantrekkelijk voor de meiden!
Maar van die 2de baal ik wel nog een beetje!
hoe had ik zo stom kunnen zijn!
Was eens iemand verliefd op me!
Wees ik het af omdat ik de stap niet durfde te zetten!
Kon ik het maar terugdraaien!!!
Oud 23-04-2003, 16:15
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
******** schreef op 23-04-2003 @ 14:12:
Wat voor een soort reply verwacht je nu?

Je hebt de keuze uit:

1. De geirriteerde reply ("stel je niet zo aan man!")
2. De meelevende reply ("jouw tijd komt nog wel")
3. De sarcastische reply ("www.vandale.nl")

*?*
nu wel een verhaal!
Oud 23-04-2003, 17:00
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-04-2003 @ 16:07:
Ik word er cynisch en manisch van. Ik krijg zin om naar buiten te gaan en een basisschool overhoop te schieten. Het leven is veel te mooi.
eens!
Oud 23-04-2003, 17:16
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
King112, ben jij ingehuurd door Nijntje?

King112 ziet een meid lopen.
King112 denkt, wat een lekker wijf.
King112 stapt er op af.

Het wijf ziet King112.
Het wijf lacht en slaat King112.
Nu is het wijf stoer.
Want King112 is lelijk!
__________________
Sig heil.
Oud 23-04-2003, 17:25
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 23-04-2003 @ 18:16:
King112, ben jij ingehuurd door Nijntje?

King112 ziet een meid lopen.
King112 denkt, wat een lekker wijf.
King112 stapt er op af.

Het wijf ziet King112.
Het wijf lacht en slaat King112.
Nu is het wijf stoer.
Want King112 is lelijk!
lol
Oud 23-04-2003, 17:55
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
hey king112, kun je ook niet gewoon een punt achter elke zin zetten? Overal die uitroeptekens achter staat zo raar.
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Oud 23-04-2003, 18:31
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 23-04-2003 @ 18:55:
hey king112, kun je ook niet gewoon een punt achter elke zin zetten? Overal die uitroeptekens achter staat zo raar.
okee
Oud 23-04-2003, 18:47
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
zal mijn "romantische"verhaal hier ook maar zetten

Ik zag hem voor het eerst toen ik met mijn broer ging vissen en hij daar toevallig ook was. Ik vond het toen om te zien wel en leuke knul hij zei alleen niet zoveel.De broer van hem en mijn broer waren toen al vrienden. Later ook mijn vriend en mijn broer.
Maaar de dag na dat vissen kwam hij bij mij thuis met nog wat vrienden en mn broer om te nintendo-en. Later zat ik toen met hem op mijn kamer nog.
Toen hebben we verders niet veel boeiends gezegd ofzo tegen elkaar eigenlijk, ik vond het alleen wel een leuke knul

2 dagen daarna ga mijn broer een feest omdat hij zijn vwo-examen had gehaald. Nu ik de drank nog niet zo lang had uitgevonden op dat moment begon ik flink te zuipen en deed dus best wel wazug, maar toen kwam mn hij dus ook opeens langs.
Hoe het toen is gekomen weet ik ook niet precies maar we schijnen toen vrij lomp en klef gedaan te hebben en even later lagen we ergens op een veld te zoenen

Daarna wist ik me god niet meer wat ik tegen hem moest zeggen en dat was niet zo fijn aangezien ik em erg vaak tegen kwam ( woont bij me in de straat). Hij wist dat blijkbaar ook niet want toen ik em 2 dagen na dat feest tegen kwam hadden we echt een ongelooflijk kneuzig gesprek...
Toen hebben we iets van 5 maanden echt niet veel meer dan hallo tegen elkaar gezegd..Echt gruwelijk kinderachtig dus.
Ik begon wel iets voor hem te voelen in die tijd en was altijd blij als die hier was, ookal was het voor mn broer.
Toen de vriendin van mijn broer zei dat hij msn had heb ik zijn adres gevraagd.
Die dag heb ik hem aangemeld en hebben we meteen heel lang zitten chatten.
Was best wel een leuk gesprek maar die dag daarop moest hij op schoolkamp, heb em toen dus een week niet gesproken.
Daarna ging het best wel snel, gingen veel chatten en ik merkte dat hij iets voor me voelde, dat heeft die toen op een hele rare manier verteld wat eigenlijk toch best wel lief was...
Die week kwam hij naar me toe om red alert op te halen die bij mij thuis lag en hebben we voor et eert irl echt lang gepraat. Toen vroeg die me mee uit, zijn we gegaantoen was het echt iets.
Hij vertelde nog dat die echt al heel lang smoorverliefd op me was, was echt lief. En dat ik zijn eerste zoen was, vond ik wel lullig aangezien ik er niet zo veel meer van weet
Maaaaaaar ja, dat was et wel
Oud 23-04-2003, 19:41
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Citaat:
king112 schreef op 23-04-2003 @ 19:31:
okee
Top!
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Oud 25-04-2003, 11:05
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 23-04-2003 @ 16:02:
ik heb echt heeeel erg veel getypt, maar dat had ik op fok gedaan

echt een leuk verhaal, je kan zien hoe zenuwachtig ik eerst was, maar toen werd het even later beter

check alsjeblieft uit!

http://forum.fok.nl/showtopic.php/286331/1/25
hihi zo'n topicje zou ik ook kunnen maken!
iedere week nieuwe ontwikkelingen

nu zit ik maar te w88
tot ik ein-de-lijk mijn verhaaltje hier neer kan zetten
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 25-04-2003, 11:28
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 17-04-2003 @ 03:10:
schijt kut liefdes verhalen
Jaloers??
Oud 25-04-2003, 17:30
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Haha, volgens mij heb ik het al 3 x getypt ofzo, maar het is ook zoooo lief:
2 jaar geleden (haha, das echt bijna precies 2 jaar geleden, nog een paar daagjes en Loezzel is 18!! Yahoo, haha) was mijn vriend bij me de dag voor mn verjaardag. Hij had een of ander raar smoesje waardoor hij eerder weg kon en ik vroeg naar bed kon omdat het een drukke dag zou worden de volgende dag. Ik had er helemaal niet bij nagedacht en ging ook daadwerkelijk naar bed.
's Nachts om 12 uur kwam mn moeder de kamer binnengelopen: er is telefoon, ga ff naar beneden (nee, toen hadden we nog geen draagbare telefoon). Ik had niet in de gaten dat het 12 uur was en dat ik dus eigenlijk jarig was. Ik met mn slaperige kop aan de telefoon. Begon mijn vriend "Lang zal ze leven" te zingen. Ik vond het superlief. Toen zei hij dat ik naar de garage moest lopen. Hij zei niet waarom, dus ik zei dat ik dat wel deed als hij had opgehangen omdat ik nog ff aan de lijn wilde blijven met hem. Met veel moeite kreeg hij me alsnog de garage in (op blote voeten, errug koud!!). Stond hij daar voor mn neus!!! Met een groot cadeau en een klein cadeau!!! Echt geweldig!
Samen met mijn moeder zat hij in het complot. Ik baalde wel: toen mochten we nog niet bij elkaar blijven slapen, dus hij had me nog nooit met een slaperige kop, haar in de war en in pyjama gezien. Maar hij vond mij ook erg schattig. Hihi!

Zo, lang verhaal, maar wel super! Loes is echt super in love
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 25-04-2003, 22:09
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef op 23-04-2003 @ 15:17:
Oehh, msn, 6 flags. Eindelijk weer eens een msn relatie die wel goed uitpakt!

Mark (die nog niemand irl ontmoet heeft van msn)
En t gaat nog steeds super het is het beste wat mij ooit overkomen is...

liefs, hanne
Oud 25-04-2003, 23:23
Verwijderd
Ik was verliefd op haar. Zij niet op mij. Ik kwam op bezoek bij haar op haar studentenkamer in Utrecht. Aanvankelijk gebeurde er niets maar na een tijdje praten kwam van het één het ander en heeft ze me ongelooflijk lekker gepijpt, helaas hadden we geen condooms anders hadden we ook nog hard geneukt.

Zo goed?

Schijt kut liefdesverhalen
Oud 25-04-2003, 23:58
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-04-2003 @ 00:23:
Ik was verliefd op haar. Zij niet op mij. Ik kwam op bezoek bij haar op haar studentenkamer in Utrecht. Aanvankelijk gebeurde er niets maar na een tijdje praten kwam van het één het ander en heeft ze me ongelooflijk lekker gepijpt, helaas hadden we geen condooms anders hadden we ook nog hard geneukt.

Zo goed?

Schijt kut liefdesverhalen
Ssst!
Oud 26-04-2003, 00:03
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Morgan schreef op 26-04-2003 @ 00:58:
Ssst!
Did he return the favor? Dat maakt het pas echt een liefdesverhaal, nu is het gewoon geiligheid.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 26-04-2003, 00:08
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 26-04-2003 @ 01:03:
Did he return the favor? Dat maakt het pas echt een liefdesverhaal, nu is het gewoon geiligheid.
We spreken binnenkort weer af. Details volgen.

misschien.
Oud 26-04-2003, 10:58
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
******** schreef op 23-04-2003 @ 14:12:
Wat voor een soort reply verwacht je nu?

Je hebt de keuze uit:

1. De geirriteerde reply ("stel je niet zo aan man!")
2. De meelevende reply ("jouw tijd komt nog wel")
3. De sarcastische reply ("www.vandale.nl")

*?*
en jij hebt ze allemaal al eens gehad?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 26-04-2003, 17:42
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Waar dit forum al niet goed voor is.
Twee jaar geleden, toen ik nog lief en schattig en 16 was, zag ik hier ene Angel Shaped Bastard. En die vond ik geweldig cool, want ik moest huilen van zijn verhalen, zo mooi. (Die gingen dan wel over zijn toenmalige vriendin.)
Beetje oppervlakkig contact via ICQ en forum. Later, toen hij al Ulfheidin was spraken we elkaar wat regelmatiger over MSN, maar ik had toen nog verkering en hij wist niet zo goed wat hij met mij aan moest.
In december jongstleden zijn we intenser gaan praten over MSN. We waren toen allebei vrij en de gesprekken gingen.. Aardig de diepte in. Hij stuurde mij toen een hele mooi magische mail.
Bellen. Ontmoeting. 24 januari. Liefde. Drie maanden en twee dagen nu.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Oud 27-04-2003, 10:16
)Vampje(
)Vampje( is offline
Aww, op mijn verjaardag nog wel.

Laatst gewijzigd op 27-04-2003 om 10:30.
Oud 05-05-2003, 19:36
ilseke
Avatar van ilseke
ilseke is offline
mijn liefdesverhaal is spijtig genoeg niet zo positief als diegene die ik al gelezen heb
maar ik zat het toch eens vertellen:
vorig jaar was een jongen verliefd op mij, maar ik niet op hem, pijnlijke situatie
Hij begon te flippen als hij vermoede dat ik op iemand anders verliefd was. Ik zat echt met hem in, maar ik moest toch niets tegen mijn zin doen?
Na een tijd werd ik wel verliefd... op zijn beste vriend .
Ik heb toen met die vriend gezoend omdat hij zei dat hij ook verliefd was op mij, maar dat was uiteindelijk niet zo, hij was verliefd op mijn vriendin .
Na een paar maanden was ik er toch over. (het is niets geworden tussen hem en mijn vriendin tussen haakjes)
Na een maand, werd ik opnieuw verliefd, maar op een andere vriend van die eerste . Op dat moment was mijn zus net ook verliefd op die jongen . Maar die ander was ook nog steeds verliefd op me, dus er is daar veel spel rond geweest, uiteindelijk zijn we een koppel geworden . En dat heeft 6 maanden geduurd.
toen was ik zo stom om te beginnen twijfelen en ik heb het uitgemaakt , toen ik na een tijdje inzag dat ik hem toch nog graag zag, was hij al een koppel met een andere vriendin van me . Dat is nu een maand geleden, en ik voel me er nog altijd niet echt goed bij, want ik moet er voortdurend op zitten kijken, maar ik kan niet anders , dus ik moet erwel over raken.
Maar geleidelijk aan begint dat te lukken ,
maar toch, liefde suckt!!!!
__________________
if words could kill, I'd spell out your name
Oud 05-05-2003, 19:39
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Citaat:
ilseke schreef op 05-05-2003 @ 20:36:
mijn liefdesverhaal is spijtig genoeg niet zo positief als diegene die ik al gelezen heb
maar ik zat het toch eens vertellen:
vorig jaar was een jongen verliefd op mij, maar ik niet op hem, pijnlijke situatie
Hij begon te flippen als hij vermoede dat ik op iemand anders verliefd was. Ik zat echt met hem in, maar ik moest toch niets tegen mijn zin doen?
Na een tijd werd ik wel verliefd... op zijn beste vriend .
Ik heb toen met die vriend gezoend omdat hij zei dat hij ook verliefd was op mij, maar dat was uiteindelijk niet zo, hij was verliefd op mijn vriendin .
Na een paar maanden was ik er toch over. (het is niets geworden tussen hem en mijn vriendin tussen haakjes)
Na een maand, werd ik opnieuw verliefd, maar op een andere vriend van die eerste . Op dat moment was mijn zus net ook verliefd op die jongen . Maar die ander was ook nog steeds verliefd op me, dus er is daar veel spel rond geweest, uiteindelijk zijn we een koppel geworden . En dat heeft 6 maanden geduurd.
toen was ik zo stom om te beginnen twijfelen en ik heb het uitgemaakt , toen ik na een tijdje inzag dat ik hem toch nog graag zag, was hij al een koppel met een andere vriendin van me . Dat is nu een maand geleden, en ik voel me er nog altijd niet echt goed bij, want ik moet er voortdurend op zitten kijken, maar ik kan niet anders , dus ik moet erwel over raken.
Maar geleidelijk aan begint dat te lukken ,
maar toch, liefde suckt!!!!
wat een soap!
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Oud 05-05-2003, 21:50
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
mmmz, wel leuke verhalen hiero...

helaas, ik heb al bijna geen geluk in de liefde... maar nu, komen door liefde mijn vriendschappen ook nog in gevaar...
ben wandelende relatieramp ofzo... praat ik wel over vriendschappen met meisjes, die dus toch weer niet kunnen hoewel ik er van overtuigd ben dat dat wel kan...
het zal wel kunnen, maar zelfs dat kan bij mij niet...

nou ja, boeit ook niet zo...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Oud 06-05-2003, 12:47
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
in september 2000 kreeg ik verkering met N.
Was heel leuk allemaal we zaten bij elkaar op school en we zoenden veel zelfs tot ergenis van het schoolbestuur maar goed.
in oktober kwam ik bij een supermarkt te werken als vakkenvuller.
in december moest ik vaak op donderdagavond tot 7 uur werken, en op een gegeven moment was p. daar en die stelde zich voor en ik wist eigenlijk niet waar ik moest kijken, datzelfde had een vriendin van mij ook die op dezelfde datum er werkte als mij. En wij (net 15) schoten ontzettend in de lach omdat we dus beiden hetzelfde dachten van zow die is leuk en knap.
Maar ondertussen ging het met N nog heel goed we belden veel en zagen elkaar zo veel mogelijk. Nog een paar donderdagen volgden en toen was het kerstmis en ik moest toen extra werken ook een keer op zaterdag en P moest toen ook werken, dat verliep echt heel gek.
Er was een bepaalde aantrekkingskracht tussen ons die ik niet echt kan verklaren maar we keken elkaar de hele tijd aan, en ik had het gevoel dat ik hem al veel langer kende dan dat ik eigenlijk deed.
Maar die zaterdagavond ging ik op stap naar een discotheek bij ons in de stad en N was daar en nog veel meer bekenden, ik vond al wat dat N zich vreemd gedroeg maar ik dacht van dat zal wel goed zitten. De andere dag probeerde ik te bellen en hij zei eigenlijk helemaal niks dus toen is dat telefoon gesprek heel gek geeindigd. Toen heb ik hem de maandag gevraagd wat er was en hij zei van er is niks, maar ik geloofde dat niet helemaal.
Op een gegeven moment ben ik naar een vriend toe gegaan en hem alles verteld en toen heeft hij me verteld dat hij N dus had zien zoenen met een meisje van school.
Nou toen ben ik dus naar N toe gegaan en gezegd van dat ik heb wist nou en hij huilen enzo, van ja, maar dat was niet de bedoeling enz enz enz. Ik ben toen naar huis gegaan en was ontzettend verdrietig en voelde me erg klote. de rest van de week heb ik hem niet meer gesproken, maar donderdagavond was P er weer en hij vroeg hoe het ging en ik dus alles vertellen.
Vrijdag heb ik N gesproken en het dus uitgemaakt dat luchte ontzettend op want ik wist dat ik hem toch nooit meer zou kunnen vertrouwen. Dus die avond met veel vrienden op stap geweest en hun mij helemaal opgevrolijkt. Kwam ik P tegen waar ik dus mee aan de praat raakte en weer was dat aparte gevoel daar, die aantrekkingskracht. En later die avond toen ik wat door de dischotheek liep om naar de wc te gaan kwam ik P weer tegen en ik keek hem aan en hij keek mij aan en elke keer als we oogcontact hadden dan had ik het idee dat er een blikseminslag was. En ineens stonden we te zoenen. Toen heeft ie me thuis gebracht en weer gezoend. De week erna zag ik hem weer op donderdagavond op het werk, en hebben we telefoon nummers uitgewisseld. Zo nu en dan smsen en de tweede week van januari belde die me op of ik ook iets wou afspreken en toen zijn we naar de bioscoop gegaan, was een hele enge film en wij de hele tijd lekker tegen elkaar aan zitten en wat zoenen en later zin we naar een kroegje gegaan en hebben we gepraat en sinds die avond hadden we wat. dat is nog 1,2 jaar aangeweest en daarna heb ik nog wel een relatie van een half jaar gehad maar dat aparte gevoel heb ik nooit meer gehad die aantrekkingskracht met iemand.
__________________
...............................................................................................................
Oud 06-05-2003, 13:39
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Met die P is het dus uitgegaan? Want ik vind het een schitterend liefdesverhaal, maar het eind is een beetje kort zegmaar.

Hoe ging het verder toen? Vertel er meer van, want je kan het mooi vertellen en ik ben nieuwsgierig.

Mark (die heel benieuwd is naar de rest van dit verhaal)
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verhaal van een vriend - nog geen titel
Caelis
35 29-07-2003 15:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.