Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2015, 12:21
Verwijderd
Ik lees het zo vaak op forums, en heb het zelf ook wel is meegemaakt.
Je praat met een meid via de app (dit kan gewoon voor langere tijd zijn) en op de ene dag zegt ze nooit meer iets. Ze negeert je gewoon , komt nog wel online maar leest jou berichten gewoon niet.

Je kan er al maanden mee hebben gepraat, een berichtje dat ze geen zin meer hebben in het gesprek kan er blijkbaar niet vanaf.

Dus nu vraag ik me af : Meiden waarom doen jullie dit ?

Lijst met redenen:
Redenen zijn nu dus:
- niet interessant genoeg
- interesse kwijt raken
- mensen houden niet van sociaal onwenselijk gedrag vertonen en vermijden daarom confrontaties
- ze zijn je niks verschuldigd
- ze voelen aankomen dat jij het niet laat zitten bij 'nee geen interesse' maar gaat zitten zeuren dat je hun redenen wil weten
- minder kans op dit soort gesprekken (kwade , boze reacties)
-het kan zijn dat het meisje een andere jongen heeft gevonden en dit niet aan je durft te zeggen.
-Geen interesse doordat er alleen maar op de app wordt gepraat en laat ze het doodbloeden
-ze vinden je pusherig en vervelend en geven dat ook aan, maar omdat je zo pusherig bent heb je dat niet door.

Antwoord op vraag: Waarom zeggen meiden niet gewoon dat ze geen zin hebben om te praten
-Reden vertelt ze liever niet (bijvoorbeeld een andere jongen gevonden)

Laatst gewijzigd op 07-06-2015 om 10:02. Reden: Lijst met redenen toevoegen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2015, 13:33
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Ga er maar van uit dat ze in het begin uit beleefdheid wat hebben teruggestuurd in de hoop dat het vanzelf op zou houden, of misschien gewoon interesse in je zijn verloren en je niet aan het huilen willen maken door dat bot te zeggen.

Vergeten en op naar de volgende
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 14:54
Verwijderd
Het gaat niet om mij, maar in het algemeen. Zelf had ik 4 maanden elke dag een leuk gesprek via app en toen eens begon ze te negeren

Maar in het algemeen, waarom zou je negeren.

Reden die je gaf :
-Interesse kwijt raken
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 16:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als ik vier maanden lang met een jongen zou appen (en niet zou afspreken) moet hij wel een heel eind weg wonen of gewoon net niet leuk/ interessant genoeg zijn. Als ik een tijd contact heb met iemand en daar meer mee zou willen zou ik hopen dat hij initiatief neemt om af te spreken of dat zelf doen. Is iemand niet interessant genoeg, tsja, dan stop je op ten duur ook met appen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 16:44
Verwijderd
Dus we hebben nu de reden;
-niet interessant genoeg
- interesse kwijt raken

Nog andere redenen ?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 17:06
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
- mensen houden niet van sociaal onwenselijk gedrag vertonen en vermijden daarom confrontaties

- ze zijn je niks verschuldigd

- ze voelen aankomen dat jij het niet laat zitten bij 'nee geen interesse' maar gaat zitten zeuren dat je hun redenen wil weten

- minder kans op dit soort gesprekken:













- etc

Focus je op jezelf verbeteren. Wees beleefd. Houd je niet bezig met mensen die zich ook niet bezighouden met jou.

Laatst gewijzigd op 04-06-2015 om 17:14.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 18:25
Verwijderd
Bedankt voor je reactie!

Redenen zijn nu dus:
- niet interessant genoeg
- interesse kwijt raken
- mensen houden niet van sociaal onwenselijk gedrag vertonen en vermijden daarom confrontaties
- ze zijn je niks verschuldigd
- ze voelen aankomen dat jij het niet laat zitten bij 'nee geen interesse' maar gaat zitten zeuren dat je hun redenen wil weten
- minder kans op dit soort gesprekken (kwade , boze reacties)

Nog iemand anders die een reden weet ? of iemand die de vraag : waarom sturen ze dan niet een berichtje met "ik heb geen zin meer om met jou te praten" sturen. Daarna kunnen ze altijd nog gaan negeren
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 18:29
Verwijderd
-het kan zijn dat het meisje een andere jongen heeft gevonden en dit niet aan je durft te zeggen.

Dit zou dan een reden kunnen zijn waarom ze geen interesse meer heeft. En deze reden vertelt ze liever niet, dus ze zou dan ook niet schrijven: ik heb geen zin meer om met je te praten.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 21:21
Verwijderd
ook dank voor het meedenken

Redenen zijn nu dus:
- niet interessant genoeg
- interesse kwijt raken
- mensen houden niet van sociaal onwenselijk gedrag vertonen en vermijden daarom confrontaties
- ze zijn je niks verschuldigd
- ze voelen aankomen dat jij het niet laat zitten bij 'nee geen interesse' maar gaat zitten zeuren dat je hun redenen wil weten
- minder kans op dit soort gesprekken (kwade , boze reacties)
-het kan zijn dat het meisje een andere jongen heeft gevonden en dit niet aan je durft te zeggen.

Antwoord op vraag: Waarom zeggen meiden niet gewoon dat ze geen zin hebben om te praten
-Reden vertelt ze liever niet (bijvoorbeeld een andere jongen gevonden)

Nog andere mensen die iets zouden kunnen verzinnen wat een beetje logisch is
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 21:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dus we hebben nu de reden;
-niet interessant genoeg
- interesse kwijt raken

Nog andere redenen ?
Niet interessant genoeg of misschien juist in het begin interessant, maar als het alleen bij appen blijft, dan voegt het weinig toe. Dat is ook een reden om het dan dood te laten bloeden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 22:33
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Nog andere mensen die iets zouden kunnen verzinnen wat een beetje logisch is
Heb je nog niet genoeg redenen?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2015, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Niet interessant genoeg of misschien juist in het begin interessant, maar als het alleen bij appen blijft, dan voegt het weinig toe. Dat is ook een reden om het dan dood te laten bloeden.
Bedankt voor je uitleg, als je die persoon in het echt weer zou tegen komen. Zal je hem dan nog een kans geven?

Citaat:
Dekaloog schreef:
Heb je nog niet genoeg redenen?
Hoe meer hoe beter , toch?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2015, 19:17
Verwijderd
Nog een reden kan zijn dat ze een aliën is en terug is naar haar eigen planeet en haar wifi daar heel slecht is
Of, ze is overleden en haar zus kan dat niet verwerken en houdt haar als het ware in "leven" door haar telefoon bij haar te laten, maar ze kan natuurlijk niet zelf reageren want dat is raar.
het kan ook zo zijn dat ze er achter is gekomen dat jullie dezelfde vader hebben en dat vindt ze vies.

Ik noem het maar even aangezien je de antwoorden hier wat te karig vond!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2015, 11:40
Verwijderd
Bedankt voor je reactie:
Terug naar haar enigenplaneet is wel een goede, maar als ze zo ver kunnen reizen ga ik ervanuit dat de wifi beter is dan hier op aarde!

Iemand anders nog iets of hbben we nu zo alles gehad?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2015, 19:25
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
- ze vinden je pusherig en vervelend en geven dat ook aan, maar omdat je zo pusherig bent heb je dat niet door.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2015, 20:35
Verwijderd
Bedankt ik zal hem toevoegen!

zal je alleen even kunnen uitleggen , hoe ze dat kunnen aangeven ?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2015, 07:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik snap wel waarom jij genegeerd zou worden eigenlijk.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 07-06-2015, 10:01
Verwijderd
Zal je hem kunnen uitleggen, ben benieuwd wat je denkt
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-06-2015, 22:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik ervaar jou als erg irritant
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 08-06-2015, 10:27
Verwijderd
zou je kunnen uitleggen wat er zo irritant over komt?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2015, 17:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat gezeur om redenen en met geen enkel antwoord genoegen nemen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2015, 17:21
Verwijderd
ik probeer niet te zeuren om redenen, ik vraag voor als mensen nog iets weten wat niet in het lijstje staat.
En elk antwoord dat er is gegeven ben ik blij mee, anders zal ik geen bedankt zeggen.

Jij had liever gezien dat ik na 3-4 reden was gestopt ?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2015, 19:49
Verwijderd
Ja.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2015, 21:08
Verwijderd
Dan iedereen bedankt voor een antwoord!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2015, 06:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik probeer niet te zeuren om redenen, ik vraag voor als mensen nog iets weten wat niet in het lijstje staat.
En elk antwoord dat er is gegeven ben ik blij mee, anders zal ik geen bedankt zeggen.

Jij had liever gezien dat ik na 3-4 reden was gestopt ?
Weet je wat het een beetje is op deze manier? Je vraagt om redenen waarom meiden je kunnen negeren (waar je alleen in geïnteresseerd bent als dat jou overkomt) terwijl er naar mijn idee weinig besef is dat de oorzaak misschien ook bij jou ligt. Het is niet zo dat meiden altijd negeren, zeker niet! Als het jou vaak gebeurt, vraag je dan eens of of jij nou elke keer de "verkeerde" meiden uitkiest, of dat jouw gedrag op een bepaalde manier die meiden afstoot.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2015, 15:02
Heer Wil
Heer Wil is offline
Omdat al dat nutteloze ge-app niemand iets interesseert. Je appt een paar keer naar elkaar om te weten wie de ander is, om wat af te spreken in het echt, omdat je iets van diegene nodig hebt. Maar als je de app maar blijft gebruiken voor de gezelligheid zonder dat je in real life een klik hebt, reageert niemand meer.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2015, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Elin3 schreef:
het is niet zo dat meiden altijd negeren, zeker niet!
Dit wil ik ook helemaal niet zeggen, ik lees alleen vaak dat meiden negeren en aangezien het mij ook is overkomen was ik wel is benieuwd waarom jullie dat doen zonder eerst een berichtje te sturen waar je vertelt dat je het wel mooi vind geweest.

Dit snap ik nu , en als ooit iemand deze vraag krijgt is er een hele lijst. Dank daarvoor!

Citaat:
of dat jouw gedrag op een bepaalde manier die meiden afstoot.
Zo'n tijd op de app praten doet ze denk ik niet met iedereen, dus er zou wel iets in mijn gedrag zitten wat interessant is / leuk , maar ook iets wat dat neit is waardoor ze dat dus besloot. ( denk dat te lang wachten zonder iets afspreken)

Wat dit is weet ik ook (door jullie), namelijk dat we nooit hebben afgesproken. Een keer toen de kans heel groot was, dacht ik dat ze leren belangrijker vond. Het gesprek gign dus ongeveer zo:
Ik : Dan geef ik je wel een bericht en dan moet je maar zien
zij: IK WIL LEREN! TSS!!

Hierdoor dacht ik dat ze leren echt belangrijk vond. Je typt niet alles in hoofdletters,
dus toen ik dat bericht gaf kwam als antwoord waar ze zat en ze vroeg waar ze beter kon gaan zitten omdat ze wou leren en in de centrale hal is dat niet echt een goede plek.

Na deze dag merk ik ook gewoon dat ze het minder vond om met mij te praten. Dus ik heb nog is geprobeerd om iets te gaan doen met haar, maar daar antwoordde ze te laat om (ik vroeg maandag en ze antwoordde donderdag terwijl ik het donderdag juist wou doen)

Door jullie heb ik dus het ene en het andere geleerd , waar ik jullie ook dankbaar voor ben.

Citaat:
Heer wil schreef:
Maar als je de app maar blijft gebruiken voor de gezelligheid zonder dat je in real life een klik hebt, reageert niemand meer.
Yep, hier bne ik achtergekomen. Denk je dat ik het nog kan rechtzetten ? We hadden in real life wel een klik het was altijd heel gezellig met haar, veel lachen enzo. Denk dat ze het daarom zo lang heeft vol gehouden.

Laatst gewijzigd op 09-06-2015 om 17:11. Reden: foutje eruit gehaald
Met citaat reageren
Oud 10-06-2015, 12:24
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Kan je haar niet gewoon ergens in real life nog ergens tegenkomen? Weet ik veel, gewoon op school, of op een feestje, wat dan ook.

Overigens wil ik nog even toevoegen dat het niet een meiden-ding is om iemand soms te negeren, jongens doen dat ook.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 10-06-2015, 17:48
Verwijderd
Volgend jaar gaat ze naar de zelfde school als ik en bij uitgaan kom ik haar eigenlijk nooit tegen. Als ik bijvoorbeeld naar A ga gaat zij naar B , en als ik een keer neit ga gaat zij naar A , etc We lopen elkaar een beetje mis

Er is binnen kort wel een feest, maar daar willen me vrienden neit heen...

Over dat jongens negeren, heb ik geen idee. Zelf doe ik dat nooit en mijn vrienden ook niet
Met citaat reageren
Oud 12-06-2015, 16:25
Verwijderd
Dus dacht ik om haar maar zelf te vragen, heb dit al een paar keer eerder willen doen maar door omstandigheden is het er nooit van gekomen.

nu zal ik graag is jullie mening willen horen, aangezien ik haar bijna niet in het echt zie gaat dit dus via app.
we hebben nu zo'n 3-4 weken niks meer tegen elkaar gezegd.

Wat zal de beste zin zijn, of hoe pak het goed aan?
Zelf dacht ik iets van : hey, wat zeg je ervan om is wat samen te doen bijv baker bart , ijsje eten etc
Of is als dit heel dom om te zeggen ?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2015, 14:57
vers14
vers14 is offline
-ik kan er persoonlijk niet zo tegen dat jongens eerst maanden met je chatten/praten, daarna een lange tijd niets van zich laten horen, leugens en uitvluchten verzinnen en dan plots terugkeren en doen alsof er niets gebeurd is
Met citaat reageren
Oud 22-06-2015, 04:00
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Misschien met leukere jongens omgaan, dan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik hier nou mee ik wil dr niet kwijt!
Verwijderd
33 15-01-2012 16:50
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten [verhaal] Tanja.
Vlooienband
47 12-10-2002 13:15
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08.