Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2002, 20:52
Selletje
Selletje is offline
ik vin het eigenlijk wel zonde van die taart
__________________
Pim Fortuyn Rot In Pieces!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2002, 21:02
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Selletje schreef:
ik vin het eigenlijk wel zonde van die taart



Sorry..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 22:32
Joepie
Joepie is offline
Citaat:
HoñeY schreef:
Bij het begin van de bijeenkomst ter gelegenheid van de publicatie van 'De puinhopen van acht jaar paars', heeft Fortuyn drie taarten in zijn gezicht gekregen. De persconferentie in perscentrum Nieuwspoort in Den Haag is daarop enige tijd uitgesteld, om Fortuyn de gelegenheid te geven zich op te knappen.
Stomme sukkel
Gut, gut, gut. En daar ben jij dan ook nog trots op.
Misschien zou het beter zijn om jou een domme sukkel te noemen.
Domme sukkels hebben immers de eigenschap om een gebrek aan echte argumenten te verdoezelen door kinderachtige "acties".
Iemand's ideeën bestrijden doet een geestelijk volwassen iemand door een inhoudelijk debat en niet door het gooien van kots-taartjes naar je tegenstander.
Of vind je niet ?


Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 22:34
Joepie
Joepie is offline
Citaat:
Osiris schreef:
waar haalt ie dan al die stemmen vandaan?
Bij mensen die wél nog een beetje nadenken.
Maar daar behoor jij blijkbaar niet toe :-)

Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 22:35
Joepie
Joepie is offline
Citaat:
autodropje schreef:
alleen krijgen normale mensen daar niet echt de kans voor
T'is maar wat je onder "normale mensen" verstaat.

Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 22:37
Joepie
Joepie is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
Nou ja ik vind hem gewoon een Vieze
rechts extreemist volgens mij als hij de woord krijgt dan gaan het Echt dik down hier in holland

En over die taart vind ik gewoon zonder waarom pissen ze niet over hem ofzo verspil je alleen je uitlaat
Vriendelijke Greets
Als je nou eens inhoudelijk zou reageren in plaats van het bekende domme gelul ?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 17:16
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:
Joepie schreef:
Als je nou eens inhoudelijk zou reageren in plaats van het bekende domme gelul ?

Ahum!!! Ik me inhouden dit shit maakt me woedend kun je dat voorstellen als je op staande voet word beledigd nou!!??

IK NIET!

vriendlijke Greetz
__________________
HIIIGH FIVE babehhh
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 17:20
NG
Avatar van NG
NG is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:

Ahum!!! Ik me inhouden dit shit maakt me woedend kun je dat voorstellen als je op staande voet word beledigd nou!!??

IK NIET!

vriendlijke Greetz
Citaat:
Iedereen die een uitkering heeft, moet Nederlands spreken; zoniet, dan moet men terug naar de schoolbanken.
Dat wordt nog een probleem.

Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 17:52
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
DiepFries schreef:
Dat wordt nog een probleem.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 18:18
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Weer 5 zetels dr bij.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 18:27
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
Joepie schreef:
Gut, gut, gut. En daar ben jij dan ook nog trots op.
Misschien zou het beter zijn om jou een domme sukkel te noemen.
Domme sukkels hebben immers de eigenschap om een gebrek aan echte argumenten te verdoezelen door kinderachtige "acties".
Iemand's ideeën bestrijden doet een geestelijk volwassen iemand door een inhoudelijk debat en niet door het gooien van kots-taartjes naar je tegenstander.
Of vind je niet ?

Inhoudelijk en op Pim Fortuyn stemmen....dat kan niet. Enige inhoud in het zogenaamde partijprogramma gezien van Pim Fortuyn?

Hij heeft er alleen voor gezorgd dat iedereen zo graag een partijprogramma van deze relnicht wilde lezen dat z'n boek goed verkoopt.
Wel een erg goedkope manier om je boek aan de man te brengen, beetje zielig.

Relnicht wordt dat trouwens een synoniem voor Pim Fortuyn? Lijkt wel of dat woord voor/door hem uitgevonden is.

Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 18:29
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
. Enige inhoud in het zogenaamde partijprogramma gezien van Pim Fortuyn?



Hij heeft gewoon een partijprogramma uitgebracht hoor. Met de inhoud kun je het oneens zijn maar dat betekent niet automatisch dat er geen inhoud is.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 20:20
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:

Hij heeft gewoon een partijprogramma uitgebracht hoor. Met de inhoud kun je het oneens zijn maar dat betekent niet automatisch dat er geen inhoud is.


Alleen z'n boek toch,dat moest toch als partijprogramma gezien worden?
Enig ander partijprogramma heb ik niet van gehoord of gelezen(of het programma gelezen).
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 21:28
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:

Hij heeft gewoon een partijprogramma uitgebracht hoor. Met de inhoud kun je het oneens zijn maar dat betekent niet automatisch dat er geen inhoud is.


Goed financieel onderbouwd vooral..

Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 22:06
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Goed financieel onderbouwd vooral..

Heel knap om met het stokpaardje van Ad Melkert aan te komen. Als er een partij is die er in de jaren '70 veel te veel geld doorheen heeft gejaagd zodat wij nu met een (te) grote staatsschuld zitten dan is het wel de Pvda(fbraak).

__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 22:52
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Heel knap om met het stokpaardje van Ad Melkert aan te komen. Als er een partij is die er in de jaren '70 veel te veel geld doorheen heeft gejaagd zodat wij nu met een (te) grote staatsschuld zitten dan is het wel de Pvda(fbraak).
Melkert heeft dat niet gezegd, dat was Dijkstal en Zalm!
Te grote staatsschuld? Denk 't niet, laatste jaren juist een begrotingsoverschot en dat komt niet echt veel voor op deze wereld.
De werkloosheid is bovendien vet teruggedrongen en geld is noodzakelijk om dingen te verbeter, zo gaat t nou eenmaal, het was de CDA die het onderwijs en de zorg heeft verneukt een aantallen jaren geleden.

Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 07:16
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Melkert heeft dat niet gezegd, dat was Dijkstal en Zalm!
Te grote staatsschuld? Denk 't niet, laatste jaren juist een begrotingsoverschot en dat komt niet echt veel voor op deze wereld.
De werkloosheid is bovendien vet teruggedrongen en geld is noodzakelijk om dingen te verbeter, zo gaat t nou eenmaal, het was de CDA die het onderwijs en de zorg heeft verneukt een aantallen jaren geleden.

Ik heb het over de jaren '70, en Melkert heb ik ook wel degelijk horen spreken over het ontbreken van een begroting. Toch zijn het in het verleden altijd de linkse partijen geweest die bleken niet met geld te kunnen omgaan. Bij de PvdA weten ze nog steeds niet dat je geld eerst moet verdienen voordat je het kunt uitgeven.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 11:12
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
jaren 70(pvda): meer geld geinvesteerd voor beter onderwijs, zorg etc. overheidstekort
jaren 80(cda) : minder geld voor onderwijs en zorg. overheidstekort word beperkt.

the choice is your's

(btw, dit is zwaar generaliserend ed )
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 13:39
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Joostje schreef:
jaren 70(pvda): meer geld geinvesteerd voor beter onderwijs, zorg etc. overheidstekort
jaren 80(cda) : minder geld voor onderwijs en zorg. overheidstekort word beperkt.

the choice is your's


Dát is wat ik bedoel!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 14:10
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Ik heb het over de jaren '70, en Melkert heb ik ook wel degelijk horen spreken over het ontbreken van een begroting. Toch zijn het in het verleden altijd de linkse partijen geweest die bleken niet met geld te kunnen omgaan. Bij de PvdA weten ze nog steeds niet dat je geld eerst moet verdienen voordat je het kunt uitgeven.
Ze hadden denk ik bij de PvdA graag de belasting in de bovenste boxe/schijf wat verhoogd zodat ze geld verdiende wat ze later konden uitgeven, maja die rechtse partijen he, die wilde niet zo graag dat de linkse 'goed' met geld omgingen.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 14:17
@pie
@pie is offline
Citaat:
autodropje schreef:
Ze hadden denk ik bij de PvdA graag de belasting in de bovenste boxe/schijf wat verhoogd zodat ze geld verdiende wat ze later konden uitgeven, maja die rechtse partijen he, die wilde niet zo graag dat de linkse 'goed' met geld omgingen.
waarom staat hierover niks op hun site eigenlijk
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 15:34
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Joostje schreef:
jaren 70(pvda): meer geld geinvesteerd voor beter onderwijs, zorg etc. overheidstekort
jaren 80(cda) : minder geld voor onderwijs en zorg. overheidstekort word beperkt.

the choice is your's

(btw, dit is zwaar generaliserend ed )

En jij vindt het niet egoistisch om de huidige problemen op te lossen ten koste van de toekomstige generaties?

__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 20:08
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
En jij vindt het niet egoistisch om de huidige problemen op te lossen ten koste van de toekomstige generaties?
iow jawel hoor. maar investeren in het onderwijs is investeren in de toekomst :/
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 16:41
neo2003
neo2003 is offline
He Finntroll,

Stel me eens voor aan al je buitenlandse vrienden wil je.......

Hehehehehe
Bevalt me hier wel.
__________________
Neo
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 16:46
Finntroll
Avatar van Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
neo2003 schreef:
He Finntroll,

Stel me eens voor aan al je buitenlandse vrienden wil je.......

Hehehehehe
Bevalt me hier wel.
Grijns
__________________
PIM WE ZULLEN AAN JE BLIJVEN DENKEN!!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 16:55
neo2003
neo2003 is offline
Vrije meningsuiting:

ik heb z'n verschrikkelijke hekel aan niet werkende assielzoekers hé, dat wil je niet weten.
Godverdomme de hele fucking regering stinkt met hun assielzoekers beleid. VOL is VOL.
Het werd tijd dat er iemand kwam Zoals Fortuyn.

Als er beledigende kritiek op Fortuyn gegeven mag worden, mag ik ook kritiek geven.

Tenslotte iedereen heeft het RECHT van VRIJE MENINGSUITING.

Opzouten uit Nederland of doe eens gek en ga werken!

Punt uit.

[Dit bericht is aangepast door neo2003 (22-03-2002).]
__________________
Neo
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 19:36
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
neo2003 schreef:
Vrije meningsuiting:

ik heb z'n verschrikkelijke hekel aan niet werkende assielzoekers hé, dat wil je niet weten.
Godverdomme de hele fucking regering stinkt met hun assielzoekers beleid. VOL is VOL.
Het werd tijd dat er iemand kwam Zoals Fortuyn.

Als er beledigende kritiek op Fortuyn gegeven mag worden, mag ik ook kritiek geven.

Tenslotte iedereen heeft het RECHT van VRIJE MENINGSUITING.

Opzouten uit Nederland of doe eens gek en ga werken!

Punt uit.

[Dit bericht is aangepast door neo2003 (22-03-2002).]
Volgens mij mogen ze niet werken dus kunnen er niet zo heel veel aan doen. Dus omdan boos op hun te worden. Maar je beargumentering is pr8ig hoor.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 19:49
NG
Avatar van NG
NG is offline
Asielzoekers mogen idd niet werken. Pas als ze een A-status hebben, hebben ze daar recht op.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 10:15
neo2003
neo2003 is offline
Ja dat klopt,

Maar hoe komen ze dan aan een uitkering en aan kindergeld, als ze toch niet werken?

Laten we eerlijk zijn ik scheer NIET alles over een kam, maar kijk even om je heen. Het is toch niet normaal.

Allochtonen krijgen zelfs voorang bij Openbare instanties.

Wie doet hier waaraan?
NIEMAND, tijdens de verkiezingen maken ze allemaal mooie praatje's, als het zich er op aan komt doen ze DRIE KEER NIKS.

Tot op de dag dat Pim Foruyn de waarheid op tafel gooie, en zoals iedereen weet is de waarheid in sommige gevallen niet bepaald leuk en helemaal bekritiserend.

Dus gaan de andere lijst trekkers zich tegen hem wenden. (Debat).
Wat ik nou echt een zwakke actie van Groenlinks vind.

Tot zover...........
__________________
Neo
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 10:21
neo2003
neo2003 is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
Nou ja ik vind hem gewoon een Vieze
rechts extreemist volgens mij als hij de woord krijgt dan gaan het Echt dik down hier in holland

En over die taart vind ik gewoon zonder waarom pissen ze niet over hem ofzo verspil je alleen je uitlaat

Vriendelijke Greets
Jij hebt dus ook geen enkel idee waar je over praat. Zelfs Rechtsextreemisten mag jij NIET Discrimineren.

Ik zeg toch ook niet VIEZE STINK ZWARTE. (ook al denk ik dat wel)

Hou z'n onzin voor je, en schrijf eens iets nuttigs.

__________________
Neo
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 10:22
Verwijderd
*gaapt*

Tot Pim Fortuyn eens de waarheid op tafel gooide? Joh, mensen zeuren al tijden over asielzoekers. En zeuren dat is alles wat het is.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 10:24
neo2003
neo2003 is offline
Citaat:
KontraDix schreef:
*gaapt*

Tot Pim Fortuyn eens de waarheid op tafel gooide? Joh, mensen zeuren al tijden over asielzoekers. En zeuren dat is alles wat het is.
Heb jij dan eens iemand met dat gezeur hoore praten voor HEEL Nederland? (MUV Jan Maat)

Nee dus,

__________________
Neo
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 10:35
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
neo2003

O jawel hoor extreemisten hebben we niks aan
het word zegt het al

PeaCe!!! dat word moeten we wat vaker gebruiken hier in holland
En dat is een vorm van racisme dat jij als voorbeeld gebruikte of juist meende!
Want mij boeit het niet of die extreemist blank of bruin of rood is hij blijft voor mij een achterlijke extreemist en dat moeten we niet we willen gewoon in vrede leven
En dan begrijp is best wel dat ze woedend worden over bepaalde gebeurtenisen maar dat wil niet zeggen dat hij extreem maatregelen gaat treffen bv
Alleen buitenlandse jongeren die wat fout doen zwarder worden bestaft of wat dan ook

De vriendlijke mazzels

ps:en ik weet echt wel waar ik over praat dus een beetje respect tonen of anders hou maar op!!
__________________
HIIIGH FIVE babehhh
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 11:07
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
neo2003 schreef:
Ja dat klopt,

Maar hoe komen ze dan aan een uitkering en aan kindergeld, als ze toch niet werken?

Laten we eerlijk zijn ik scheer NIET alles over een kam, maar kijk even om je heen. Het is toch niet normaal.

Allochtonen krijgen zelfs voorang bij Openbare instanties.

Wie doet hier waaraan?
NIEMAND, tijdens de verkiezingen maken ze allemaal mooie praatje's, als het zich er op aan komt doen ze DRIE KEER NIKS.

Tot op de dag dat Pim Foruyn de waarheid op tafel gooie, en zoals iedereen weet is de waarheid in sommige gevallen niet bepaald leuk en helemaal bekritiserend.

Dus gaan de andere lijst trekkers zich tegen hem wenden. (Debat).
Wat ik nou echt een zwakke actie van Groenlinks vind.

Tot zover...........
Asielzoekers kmrijgen dat geld van de regering en meestal is het helemaal niet zo veel. Waar ik het wel mee eens ben is dat ze soms onnodig voorrang krijgen op een huis bv. maar ja daar kunnen ze niks aan doen. Maar pim fortuyn is denk niet de juiste man op het op te lossen want als het te lastig wordt loopt die weg
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 11:32
neo2003
neo2003 is offline
Als je een goede theorie hebt, en iedereen je tegenwerkt.
Zou je dan niet weglopen?
__________________
Neo
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 12:38
femail
femail is offline

En over die taart vind ik gewoon zonder waarom pissen ze niet over hem ofzo verspil je alleen je uitlaat

Vriendelijke Greets[/B][/QUOTE]


haha er scheen kots en schijt in die taart te hebben gezeten duzzzzzzzzzzz

Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 12:40
femail
femail is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Ik vind dat je meningsverschillen verbaal moet uitvechten, over de inhoud. Ik kan dus ook weinig sympathie voor zoiets opbrengen.

je hebt groot gelijk...maar dit was voor die andere mensen een goeie manier om hun emning te uiten en trouwens: zo stond pim gruwelijk voor lul en voelde zich erg aangevallen. dus toch ook een goeie manier?>? normaal zou ik dit ook niet goedkeuren maarre...he gets what he deserves

Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 12:55
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
neo2003 schreef:
Als je een goede theorie hebt, en iedereen je tegenwerkt.
Zou je dan niet weglopen?
Nee, dan moet je maar niet de politiek in gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 16:41
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
neo2003 schreef:
Als je een goede theorie hebt, en iedereen je tegenwerkt.
Zou je dan niet weglopen?
Ja maar als je na de geringste opmerking al wegloopt ben je gewoon heel zwak en dan hoor je niet in de politiek thuis

[Dit bericht is aangepast door Zlatan tha man (23-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 17:04
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Zlatan tha man schreef:
Ja maar als je na de geringste opmerking al wegloopt ben je gewoon heel zwak en dan hoor je niet in de politiek thuis

[Dit bericht is aangepast door Zlatan tha man (23-03-2002).]
Ik ben geen voorstander van Pim's ideeen, maar ik kan me voorstellen dat hij er uitermate gefrustreerd van raakt als hij het hele debat door wordt aangevallen (want dat gebeurde er toch wel) en dan ook nog 's zo'n opmerking.... dan is het slimmer om weg te lopen dan om bijvoorbeeld ruzie te gaan maken of iets dergelijks

__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 17:08
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef:
Ik ben geen voorstander van Pim's ideeen, maar ik kan me voorstellen dat hij er uitermate gefrustreerd van raakt als hij het hele debat door wordt aangevallen (want dat gebeurde er toch wel) en dan ook nog 's zo'n opmerking.... dan is het slimmer om weg te lopen dan om bijvoorbeeld ruzie te gaan maken of iets dergelijks

Maar volgens mij als je uitdeelt moeje ook kunnen incasseren. Zelf heeft ie ook allemaal opmerkingen over politici. Maar als hij op ze plaats wordt gezet kan meneertje ni tegen. En volgens mij wordt ie heel terecht aangevallen
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 17:13
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Zlatan tha man schreef:
Maar volgens mij als je uitdeelt moeje ook kunnen incasseren. Zelf heeft ie ook allemaal opmerkingen over politici. Maar als hij op ze plaats wordt gezet kan meneertje ni tegen. En volgens mij wordt ie heel terecht aangevallen
Hij weet zelf ook niet of hij het bij het rechte eind heeft (dat heeftie ook gezegd), maar doet wat hij denkt dat goed is..... en dan is alles wat hij krijgt een grote bek van o.a. Rosenmuller. Oke, hij heeft zelf ook een grote bek, maar daardoor istie wel opgevallen, en dat was ook precies zijn bedoeling. Maar het is wel zo dat we in Nederland vrijheid van meningsuiting hebben, dus van mij mogen ze elkaar afzeiken, wel leuk om naar te kijken

__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 17:14
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef:
Ik ben geen voorstander van Pim's ideeen, maar ik kan me voorstellen dat hij er uitermate gefrustreerd van raakt als hij het hele debat door wordt aangevallen (want dat gebeurde er toch wel) en dan ook nog 's zo'n opmerking.... dan is het slimmer om weg te lopen dan om bijvoorbeeld ruzie te gaan maken of iets dergelijks

Hij valt zelf voortdurend iedereen aan en bij t minst geringste wat hij terugkrijgt begint ie te schreeuwen ofzo..hij wordt terecht aangevallen.
Als je uitdeelt moet je ook incasseren en anders ga je maar op vakantie ofzo.

Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 17:15
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef:
Hij weet zelf ook niet of hij het bij het rechte eind heeft (dat heeftie ook gezegd), maar doet wat hij denkt dat goed is..... en dan is alles wat hij krijgt een grote bek van o.a. Rosenmuller. Oke, hij heeft zelf ook een grote bek, maar daardoor istie wel opgevallen, en dat was ook precies zijn bedoeling. Maar het is wel zo dat we in Nederland vrijheid van meningsuiting hebben, dus van mij mogen ze elkaar afzeiken, wel leuk om naar te kijken

Dit hoort bij een debat
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 17:32
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Dit hoort bij een debat

Ik weet wel dat als bij mij op school met 14 en 15 jarigen een debat wordt gehouden dat het dan een stuk geordender en vriendelijker gaat

__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 03:31
neo2003
neo2003 is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Nee, dan moet je maar niet de politiek in gaan.

Denk je zo bij alles, kom nou ben een beetje realistischer.
Zou jij het leuk vinden als ik je de grond in boor. Denk het niet.
Dat heeft niks meer met politiek te maken, maar het feit van ongunst en gebrekkigheil.
Rossenmoller en Fortuyn.

__________________
Neo
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 03:34
neo2003
neo2003 is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef:
Ik ben geen voorstander van Pim's ideeen, maar ik kan me voorstellen dat hij er uitermate gefrustreerd van raakt als hij het hele debat door wordt aangevallen (want dat gebeurde er toch wel) en dan ook nog 's zo'n opmerking.... dan is het slimmer om weg te lopen dan om bijvoorbeeld ruzie te gaan maken of iets dergelijks

Voor jou kan ik begrip tonen en veel ook!! Je snapt wat er gaande is.
Dit wil niet zeggen dat ik dat voor andere niet heb, ik sta open voor ieder z'n mening, en respecteer die ook, al ben ik het er niet mee eens.)

__________________
Neo
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 03:36
neo2003
neo2003 is offline
Citaat:
Zlatan tha man schreef:
Maar volgens mij als je uitdeelt moeje ook kunnen incasseren. Zelf heeft ie ook allemaal opmerkingen over politici. Maar als hij op ze plaats wordt gezet kan meneertje ni tegen. En volgens mij wordt ie heel terecht aangevallen
Niemand heeft het recht, een persoon op z'n plaats te zetten. Zoals ik al zei, iedereen heeft zijn eigen levensopvatting.
__________________
Neo
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 09:32
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
neo2003 schreef:
Niemand heeft het recht, een persoon op z'n plaats te zetten. Zoals ik al zei, iedereen heeft zijn eigen levensopvatting.
Maar mag hij dan wel iedereen op ze plaats zetten mag hij wel alles kom nou.. ja maar je mag toch wel kritiek hebben op die levensopvatting. Toen die melkert zo belachelijk maakte met een echte provocerende opmerking liep die toch ook ni weg( al had die dat beter wel kunnen doen)
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 10:24
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Zlatan tha man schreef:
Maar mag hij dan wel iedereen op ze plaats zetten mag hij wel alles kom nou.. ja maar je mag toch wel kritiek hebben op die levensopvatting. Toen die melkert zo belachelijk maakte met een echte provocerende opmerking liep die toch ook ni weg( al had die dat beter wel kunnen doen)
Ik heb niemand horen zeggen dat hij wel alles en iedereen op z'n plaats mag zetten, maar ik moet toegeven dat het wel een goede manier is om op te vallen, denk je anders dattie zoveel stemmen zou krijgen? Ik denk echt wel dat hij een hoop van de stemmen alleen krijgt omdat mensen tegen 'm opkijken
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24.