Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2002, 14:03
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
Citaat:
DruidessI schreef:
Hitler kreeg ook vanalles klaar....

Suzan

toen was er volgens mij nog maar weinig van democratie, kkan het verkeerd hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2002, 14:13
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
Martin1985 schreef:
toen was er volgens mij nog maar weinig van democratie, kkan het verkeerd hebben?
Hij heeft de democratie verneukt, ja. Maar het was blijkbaar mogelijk om dat beetje democratie flink te verneuken.

En ach, als dat mogelijk is, waarom hier niet? Kijk, als je de bevolking "brood en spelen" geeft, houd je ze stil. Ze houden van je, je krijgt macht en daarna zijn ze zo mak als lammetjes.

Vanmiddag hoorde ik op de radio:
"Twee Carnavalisten zijn als Pim Fortuyn verkleed, zegt de een tegen de ander:"
Waarop een persoon het had aangevuld met:
"Met Carnaval zijn ze allemaal lam".

En nouja, Carnaval is dan slechts 3 dagen, maar als je het zo zou kunnen spelen dat het hele jaar een roes is, dan ben je inderdaad zo mak als een lam en makkelijk manipuleerbaar.

Suzan
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 14:14
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
broed schreef:
hahah ik mag die vent wel....
opzouten met buitelanders !!
Wat is een buiteNlander?

Suzan

__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 14:18
Imme
Imme is offline
Citaat:
DruidessI schreef:
Wat is een buiteNlander?
Je moet die lui niet vragen om argumentatie, want die hebben ze niet...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 14:20
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
Citaat:
DruidessI schreef:
Hij heeft de democratie verneukt, ja. Maar het was blijkbaar mogelijk om dat beetje democratie flink te verneuken.

En ach, als dat mogelijk is, waarom hier niet? Kijk, als je de bevolking "brood en spelen" geeft, houd je ze stil. Ze houden van je, je krijgt macht en daarna zijn ze zo mak als lammetjes.

Vanmiddag hoorde ik op de radio:
"Twee Carnavalisten zijn als Pim Fortuyn verkleed, zegt de een tegen de ander:"
Waarop een persoon het had aangevuld met:
"Met Carnaval zijn ze allemaal lam".

En nouja, Carnaval is dan slechts 3 dagen, maar als je het zo zou kunnen spelen dat het hele jaar een roes is, dan ben je inderdaad zo mak als een lam en makkelijk manipuleerbaar.

Suzan
Mjah ok, maark weet niet precies hoe het zit maar ik denk dat er met de EU ook wel afspraken over dit soort dingen worden gemaakt, en dat het waarschijnlijk toch nooit zo ver zou kunnen komen als met hitler. (?)

Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 14:35
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
Martin1985 schreef:
Mjah ok, maark weet niet precies hoe het zit maar ik denk dat er met de EU ook wel afspraken over dit soort dingen worden gemaakt, en dat het waarschijnlijk toch nooit zo ver zou kunnen komen als met hitler. (?)

Ik hoop het. Heb niet zo'n zin om in een gevaarlijk verzet te moeten vertoeven om mijn vrienden te beschermen. En ook mezelf als hun definitie van "buitenlander" wat breder is dan slechts: diegene die in het buitenland geboren is.



Suzan
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 14:39
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
Citaat:
DruidessI schreef:
Ik hoop het. Heb niet zo'n zin om in een gevaarlijk verzet te moeten vertoeven om mijn vrienden te beschermen. En ook mezelf als hun definitie van "buitenlander" wat breder is dan slechts: diegene die in het buitenland geboren is.



Suzan
idd, laten we het maar lekker bij computerspelletjes houden!

Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 20:08
bram_05
bram_05 is offline
Citaat:
Zlatan tha man schreef:
oogkleppen of je bent gewoon heel erg dom. Maar voor leefbaar nederland is dat beter
euhm, recht op eigen mening??? ewn jij wilde tog zo nodig artikel 1 er in houden???
__________________
I've got two(2) words for you: Keep it Real!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 20:18
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Ja iedereen mag een eigen mening hebben. Maar k mag tog ook een menig hebben over iemand anders ze mening. En k vind het een het een domme mening
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 20:28
bram_05
bram_05 is offline
maar je kan je mening over iemand anders ze mening ook voor je houden...of het anders zeggen, want iemand dom noemen vind k behoorlijk kwetsend (zeker als je em nie kent)
__________________
I've got two(2) words for you: Keep it Real!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 20:29
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
bram_05 schreef:
maar je kan je mening over iemand anders ze mening ook voor je houden...of het anders zeggen, want iemand dom noemen vind k behoorlijk kwetsend (zeker als je em nie kent)
dan hou jij m toch ook voor je
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 20:29
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
bram_05 schreef:
maar je kan je mening over iemand anders ze mening ook voor je houden...of het anders zeggen, want iemand dom noemen vind k behoorlijk kwetsend (zeker als je em nie kent)
ALs k m niet ken hoeft die gene er toch helemaal geen waarde aan te hechten.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 10:48
rickert
rickert is offline
opzich moeten er wel minder buitenlanders enzo in NL komen en dan heb ik het niet alleen over Turken, Marokanen maar ook gewoon ALLE buitenlanders, maar dan zal ik niej doen van meteen nix meer

maar gewoon iets van niet meer dan 10.000 of 20.000 in een jaar

maar ja wie ben ik!
__________________
het nare van spijt het is het is altijd te laat en nooit op tijd
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 14:03
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
rickert schreef:
opzich moeten er wel minder buitenlanders enzo in NL komen


Want?

Citaat:
en dan heb ik het niet alleen over Turken, Marokanen maar ook gewoon ALLE buitenlanders,
Zoveel andere grote minderheden

Citaat:
maar dan zal ik niej doen van meteen nix meer
Dat is namelijk cruciaal...

Citaat:
maar gewoon iets van niet meer dan 10.000 of 20.000 in een jaar
Waar heb je dat toch vandaan?

Citaat:
maar ja wie ben ik!
Dat vraag ik me ook af. t Is echt één grote hier...
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 14:20
Floef
Floef is offline
Citaat:
'Nederland is vol, dus de grenzen dicht!'
'Nederland is helemaal niet vol, dus bek dicht!'
__________________
*hUh----?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 02:20
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
Leuk dat je m'n zin vernaggelt en heel anders laat lijken zo.. maar dr stond nog iets voor... en daar ging 't om. 't ging hierom:

Citaat:
Mezelf:
Er is te lang, veel te zwak gehandeld, en dat heeft geleid tot veel onvrede onder de mensen, want aan de buitenkant zijn we wel o zo tolerant, maar hoeveel mensen ken jij die (vrijwel) NOOIT discrimineren? die nooit "Zie je wel!" uitroepen bij het zoveelste statistische feit dat allochtonen crimineler zijn?
Mijn vraag staat anders nog steeds.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 02:46
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Dus? Wat boeit dat?

Los van de context waarin ik het schreef, boeit het idd vrij weinig
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 03:14
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
Los van de context waarin ik het schreef, boeit het idd vrij weinig



Maar goed, je denkt dat een stenger asielbeleid zou hebben geleid tot minder vooroordelen tov "allochtonen". Dat waag ik te betwijfelen.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 10:43
Tweazle666
Tweazle666 is offline
Pim is goed!!!! Hij durft te zeggen wat miljoenen "Nederlanders" denken. Het land is inderdaad vol en er wonen te veel buitenlanders in NL (of:LN) Uit statistieken komt naar voren dat 99% van de criminelen in R'dam allochtoon is. Als we de grenzen dichtgooien kunnen we de criminaliteit verlagen. Daarnaast moeten de criminele allochtonen naar een gevangenis in hun eigen land ipv in een Nederlandse gevangenis (lees:hotel) te zitten. Pim for President
__________________
SeeYa Keep up the White Pride
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 11:31
ExTeRmInAtOr2
ExTeRmInAtOr2 is offline
De grens moet inderdaad dicht. En inderdaad moeten de CRIMINELE allochtonen eruit. Diegene die er al zijn kunnen we er moeilijk uitschoppen. En ik vind ook dat de wet op vrijheid van meningsuiting niet in conflict moet staan met artikel 1.
__________________
God must love stupid people. He made so many of them.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 11:49
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:


Maar goed, je denkt dat een stenger asielbeleid zou hebben geleid tot minder vooroordelen tov "allochtonen". Dat waag ik te betwijfelen.
Ik denk het, ik weet 't niet zeker. Maar zoals 't nu gaat werkt 't niet, en heeft juist veel vooroordelen veroorzaakt of versterkt.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 14:46
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
Tweazle666 schreef:
Pim is goed!!!! Hij durft te zeggen wat miljoenen "Nederlanders" denken. Het land is inderdaad vol en er wonen te veel buitenlanders in NL (of:LN) Uit statistieken komt naar voren dat 99% van de criminelen in R'dam allochtoon is. Als we de grenzen dichtgooien kunnen we de criminaliteit verlagen. Daarnaast moeten de criminele allochtonen naar een gevangenis in hun eigen land ipv in een Nederlandse gevangenis (lees:hotel) te zitten. Pim for President
Kijk en dit vind ik nou altijd jammer om te zien.
Dat mensen te selectief zijn in het onthouden.

Uit het onderzoek bleek dat 99% van de verdachten van roof allochtoon was.
Dat is heel iets anders dan dat 99% van de criminelen allochtoon is.

Desalniettemin is het een slechte zaak maar daarom vind ik niet dat de grenzen dicht hoeven.
En moeten de criminele allochtonen of de criminele buitenlanders weg?
En tot de hoeveelste graad moeten de allochtonen dan terug naar hun eigen land?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 16:20
verwijderen_aub
verwijderen_aub is offline
Citaat:
topicstarter:
Op het gebied van vreemdelingenbeleid wil ik het beleid juist omkeren: 'ik wil de grenzen niet sluiten, maar daarentegen wil ik wel criminele allochtonen het land uitzetten'.
Da's toch hetzelfde? Kun je net zo goed de grenzen sluiten.
Citaat:
Mitsj
dat bewijst maar eens hoe'n achterlijke gast het is.
Waarom ? Omdat de media dat zegt ? tuuuuurlijk..
Citaat:
Zlatan tha man
Ze uitspraken worden steeds erger. Volgens mij is hij ook volkomen achterlijk discriminatie verbieden????? wat bedoeld die daarmee pcies
Hij bedoelt dat bijna alles wat je over een buitenlander zegt, meteen wordt gezien als discriminatie.. Al is het waar wat je zegt.. dat boeit meestal niet eens.
Citaat:
More.than.a.woman
eng hoor.
Dat al die buitenlanders hierheen komen en als je uitgaat de hele tijd lopen te schreeuwen of je wilt vechten enzoo .. dat vind ik pas """"eng""""
Citaat:
Martin Luther King
PvdA, VVD, CDA en D66 hebben de uitspraken van Fortuyn al veroordeeld. 'Hij is te ver gegaan.'
Dat betekend niet dat ze het niet eens zijn met de ideeen van Pim .. ze zeggen het vooral om stemmen naar henzelf toe te trekken
Citaat:
Mugshot
Dat staat juist duidelijk in diezelfde grondwet..
Een mening mag geuit worden zolang deze niet kwetsend of discriminerend is..
hmm wat vind jij "niet kwetsend of discriminerend" ? Zo duidelijk vind deze jongen dat niet ..

enzovoort..






[/B][/QUOTE]

Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 17:40
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
r0bert schreef:
topicstarter:
Op het gebied van vreemdelingenbeleid wil ik het beleid juist omkeren: 'ik wil de grenzen niet sluiten, maar daarentegen wil ik wel criminele allochtonen het land uitzetten'.

--------------------------------------------------------------------------------


Da's toch hetzelfde? Kun je net zo goed de grenzen sluiten.
=========================================

ben je dom ofzo, en al die ECHTE asielzoekers dan, denk es na man!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 17:41
Dutchy15
Dutchy15 is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
More.than.a.woman
eng hoor.

--------------------------------------------------------------------------------


Dat al die buitenlanders hierheen komen en als je uitgaat de hele tijd lopen te schreeuwen of je wilt vechten enzoo .. dat vind ik pas """"eng""""
============================================
ALLE
HELE TIJD
nederlanders doen t nooit
bij t uitgaan hoort DRANK
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 17:42
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Martin Luther King
PvdA, VVD, CDA en D66 hebben de uitspraken van Fortuyn al veroordeeld. 'Hij is te ver gegaan.'
--------------------------------------------------------------------------------


Dat betekend niet dat ze het niet eens zijn met de ideeen van Pim .. ze zeggen het vooral om stemmen naar henzelf toe te trekken
============================================
en dat hebben ze jou verteld ofzo?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 20:55
Finntroll
Avatar van Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
ExTeRmInAtOr2 schreef:
De grens moet inderdaad dicht. En inderdaad moeten de CRIMINELE allochtonen eruit. Diegene die er al zijn kunnen we er moeilijk uitschoppen. En ik vind ook dat de wet op vrijheid van meningsuiting niet in conflict moet staan met artikel 1.
__________________
PIM WE ZULLEN AAN JE BLIJVEN DENKEN!!!!!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 21:05
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Finntroll schreef:
hoeveel soorten meningen heb je, je roept echt telkens wat anders
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 21:55
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Die mafkees zijn we gelukkig af.
Nou weten we wel dat de criminaliteit is toe genomen maar niet hoe dit is gekomen.
Hier heb ik al een stuk geschreven over de topic [drugs gebruikers zijn minder van geest ik dacht op deze page].
Kijk bij de Antilianen begrijp ik dat ze in criminaliteit zitten net zo als de Asielzoekers maar van de Marokanen begrijp er helemaal niks van.
Dat ze in Rotterdam op hun 12 de een meisje verkrachtten.
Hier bedoel ik niet alle marokanen want in Leiden heb ik niet veel problemen met ze.
Maar in andere groepen in N.L zie je dat ze niet op zo'n leeftijd dit doen.
Kijk als ik naar die Frieze shit kijk begrijp er echt de tering ervan dat ze daar lopen te lullen over criminaliteit.
Vorrig jaar is daar maar 1 iemand vermoord[minste in alle provincies].
In Zuid Holland waren ongeveer 60 vermoord
Dan gaan ze lullen over de asielzoekers dat ze, die hoe heet ze ben even haar naam kwijt haar vermoord verkracht hebben .
Blijk dat het niet zo is loopt die vader nog te lullen van wel.
Nou als ik dat zo hoor zou, vind ik t best dat ze apart willen zijn.
Maar ga dan zo niet dom lullen.
Als jullie zo graag dat asielzoekercentrum weg willen hebben word je maar onafhankelijk van N.L.
Zijn jullie de asielzoekers kwijt en wij jullie met die Frieze poffen hoofden.
Willen zelf dat wij hun taaltje gaan spreken mooi niet dus.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 20:32
cup a soup
cup a soup is offline
het is gewoon zo. de allochtonen zijn een probleem van nederland. 80% van vluchtelingen wordt afgekeurd en blijft illegaal in nederland...
ook zo'n 80% van de gevangenen is allochtoon.
dit zijn gewoon harde cijfers!
maar oke met de grondwet veranderen draaide pim door (houdt nu op watn moet weg...)
__________________
cup a soup is wel dom, maar niet slim
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 21:14
Joyce-b
Joyce-b is offline
Citaat:
cup a soup schreef:
het is gewoon zo. de allochtonen zijn een probleem van nederland. 80% van vluchtelingen wordt afgekeurd en blijft illegaal in nederland...

Vast niet alle 80 % hoor..


ook zo'n 80% van de gevangenen is allochtoon.

En nu zou je je moeten afvragen (teminste, in mijn belevenis wereld).. '' Hoe komt dit''? ''Heb ik hier niet een aandeel in gehad?'' ''Hoe kan ik ervoor zorgen dat er minder allochtonen in de criminaliteit terecht komen?''
etc.. (niet dat je de wereld moet gaan verbeteren, maa rhet is meer om aantegeven dat het mede komt doordat ze zulke slechte sociale voorzieningen hebben en dat komt oa door de vooroordelen die verschillende mensen hebben, hierdoor hebben ze al vanaf het begin minder kans (je krijgt bijv. ''getto's'' waar het onderwijs slechter is -> mensen die krijgen minder hoge banen.. waar armoede is, ontstaat criminaliteit blablabla)


dit zijn gewoon harde cijfers!

Ik denk dat deze cijfers ook alleen maar cijfers zijn..
Een voorbeeld?
Ik zou nu kunnen komen met het argument:
''Van alle jonge allochtone ondernemers, zittendie vrijwel op het zelfde percentage van de bedrijven die falliet zullen gaan na hun 1e paar jaar'' (ik las dit in de Intermediar geloof ik, dit is wat me is bijgebleven van dat artikel)


maar oke met de grondwet veranderen draaide pim door (houdt nu op watn moet weg...)


hmmz.. dat is niet de eerste keer dat hij in mijn ogen doordraaide..
__________________
Wantrouwen is een teken van zwakte - Gandhi
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 01:37
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
cup a soup schreef:
de allochtonen zijn een probleem van nederland. 80% van vluchtelingen wordt afgekeurd en blijft illegaal in nederland...
ook zo'n 80% van de gevangenen is allochtoon.
Stel dit is waar: zou er een connectie zijn tussen de illegaal in Nederland verblijvende (vaak mensen die toch ieder dubbeltje moeten omdraaien omdat ze nergens recht op hebben) afgekeurde asielzoekers en het aantal allochtonen in de gevangenis?

Heb je niks te vreten, dan is er toch maar 1 oplossing?

Suzan
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 01:51
Finntroll
Avatar van Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
hoeveel soorten meningen heb je, je roept echt telkens wat anders

K ben gewoon dol op de 'Quote' knop
__________________
PIM WE ZULLEN AAN JE BLIJVEN DENKEN!!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 10:28
Verwijderd
ff een paar quote's uit het interview:'Ik wil absoluut een eind maken aan de idiotie dat driekwart van de hier geboren Turkse en Marokkaanse jongemannen uit een achterlijk gebied een vrouw gaat halen. Van de asielzoekers is 80 procent economisch vluchteling. Wat houdt het woord vluchteling dan nog in? Ik zeg: als je echt een vluchteling bent, ga je vluchten in de nabijheid. Dan ben je al blij als je van Lubbers een tentje krijgt en eten; dat je veilig bent. Maar dan stap je toch niet op een vliegtuig naar Nederland? Dan ben je toch geen echte vluchteling? Dus ook bij die 20 procent heb ik geweldige vraagtekens. En ik zeg dus: opvang in de regio. Dat betekent uiteindelijk dat vluchtelingen alleen nog maar kunnen komen uit Duitsland, Engeland, België, Denemarken of Zweden als daar iets ernstigs gebeurt.'
hier ben ik het dus 100+% mee eens.
Fortuyn op het punt van discriminatie:- U zet aan tot haat tegen buitenlanders.

'Nee. Ik gebruik het woord als wapen. Ik veroordeel elk geweld. Ik veroordeel elke discriminatie op grond van ras, godsdienst enzovoort.

En dit zei hij met betrekking tot het STRAFWETSARTIKEL: 'Nee, ik heb het over islamitische mannen die dat doen. Dat is iets anders dan buitenlanders, meneer. Ik sta achter wat Voltaire zegt: ik kan uw mening nog zo abject vinden, maar ik zal uw recht verdedigen om die te uiten. Ik ben ook voor afschaffen van dat rare Grondwetsartikel: gij zult niet discrimineren. Prachtig. Maar als dat betekent dat mensen geen discriminerende opmerkingen meer mogen maken, en die maak je in dit land nogal snel, dat zeg ik: dit is niet goed. Laat mensen die opmerkingen maar maken. Er is een grens en die vind ik heel belangrijk: je mag nooit aanzetten tot fysiek geweld. Dat kan een rechtsstaat zich niet permitteren. Maar als een imam weet te vertellen dat mijn levenswandel volstrekt verwerpelijk is en beneden die van varkens ligt: oké, dan zegt hij dat maar.'
Ik zie hier geen gevaarlijke gek in, hij verkondigd enkel zijn voor sommigen wat 'extreme' mening...




Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 11:07
Verwijderd
Weet je wat, ik ga hier mijn rechts-extremistische, nazistische mening verkondigen. Eerst zal ik jullie een klein verhaaltje vertellen...
ooit, lang geleden, toen ik nog een kleine jongen was, woonde ik in de 'zwarte' wijk dauwendaele te M'burg. Op een dag fietste ik naar mn huis, kwam ik lang een multicultureel groepje hangjongeren in de leeftijd van 8 tot 14 jaar. Een negerinnetje (oh ik zei negerinnetje!) vroeg aan mij hoe ik heette. "Marnix" zei ik en een chinees jongetje riep:"Malnix, lale naam is dat." Vervolgens vroeg het meisje:"En hoe heet je broertje?" "Arthur" zei ik en weer zei het chineesje:" Althul, lale naam is dat." Ik vroeg:"Hoe heet jij dan?" "Wang" zei hij en ik zei:"Wang, rare naam is dat." vervolgens begon het hele groepje te roepen:"Discriminatie!" Dit bedoelde Fortuyn met dat dat wetsartikel de vrije dicussie in de weg staat. Hier nog een verhaaltje: Ooit fietste ik op een mooie zomeravond naar mn huis in de ghetto. Terwijl ik het woonerf oprijdt roept er zo'n neger (ohhow doe ik het weer!) Vuurtoren! Ik hard terugroepen: Negers!, komen ze allemaal achter me aan renne (gelukkig reed ik al hard en was ik bijna thuis). Om al men negatieve ervaringen met buitenlanders (1ste 2de en 3de generatie) te vertellen is dit forum te klein. Uiteraard zijn er ook positieve maar die wegen hier niet tegenop. Zo zie je, mn afschuw is gefundeerd.
Ik weet dat het in de randstad no veel erger is, je kan daar zelfs zomaar op Rotterdam CS in elkaar geslagen worden, door, je raad het al: negers en ander gajes van buiten NL.

Hoe is dat misverstand eigenlijk ontstaan dat de Islam hogere normen en waarden predikt?
Vergeet men dan niet de vrouwenrechten (besnijdenis, jaarlijks iets van 20000000 moslimmeisjes), de minachting die men predikt jegens niet moslims (kijk maar naar dutchy15 ), de agressie die wordt gewekt tegen homo's en joden. Het enige goede is misschien de verbroedering van moslims onder elkaar, zo steelt men bijvoorbeeld enkel van niet moslims.
Okeej, dit was deel 1 van extremistische meningen van een FEYENOORDER. pliez reply en ga hier hard tegenin, want de naivelingen zijn nog lang niet de wereld uit (oja tip: kijk een avondje 'Opsporing verzocht', vorige week was het buitenlanders-nederlanders 10-2, daarvoor 8-1 en daarvoor 8-2 )
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 13:18
Heraclitus
Heraclitus is offline
Inderdaad is Nederland vol.
Was Nederland maar leeg,
zoals Finland.
Dat zou mooi zijn.
Van mij mag 90% van de Nederlanders oprotten.
Pim Fortuyn, hooligans, stadswachten, breezerdrinkende zonnebankliggende personen, VVD'ers, ach eigenlijk iedereen die anders is dan ik.
Maargoed. Dat gaat dus niet. Dus als iemand echt meer ruimte wil omdat Nederland te druk is gaat 'ie toch gewoon in Finland wonen? Je gaat toch ook niet naar het strand en roepen: wat is het nat hier. Of naar het bos en schreeuwen: mijn god wat een hoop bomen ik houd het hier niet meer uit. Wie in Nederland woont moet beseffen dat het een land is met een hoge bevolkingsdichtheid, en proberen naar oplossingen te zoeken om de nadelige gevolgen daarvan zo veel mogelijk weg te nemen. Niet om mensen buiten te houden. Daar wordt het zeker niet minder vol van in Nederland.
__________________
Vast learning does not teach people to be intelligent
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 15:38
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
O ik kom zo vaak in Rotterdam Centraal zie ik bijna nooit dat iemand elkaar geslagen wordt.
Ik zie wel dat meisjes worden lastig gevallen en junkies rondlopen.
Moet je gewoon in een groepje lopen krijg je ook geen problemen.
Gister werd er nog een meisje lastig gevallen waar ik woon niet in Rotterdam door twee Nederlanders en 1 turk.
Ook liep ik een keer in Mariahoeve in Den haag daar werd een keer een meisje geslagen door 2 Nederlandse jongens.
2 weken geleden werden er 2 meisjes lastig gevallen in de LVC door een marokaans groepje.
De uitsmijter een surinamer of antiliaan gooide ze eruit.
Wat ik hier nou mee bedoel er lopen genoeg groepen die wat uithalen alleen jullie horen alleen wat jullie willen horen.
Er zal nooit bij jullie wat opkomen dat Nederlanders ook wel eens wat uithalen.
Als je nou in een dorp woont met alleen komt t niet in je op dat daar mensen ook wel eens verrot worden geslagen of meisjes worden lastig gevallen.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 16:04
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
iets waarbij de gebroeders Grimm in het niets vallen
Ik heb nooit problemen op A'dam CS, Rotterdam CS of Den Haag CS en in mijn mening is A'dam CS een van de veiligste plekken van Amsterdam.

Ben je van de harde kern van Feyenoord?
Want daar denken velen er anders over dan jij.
Kijk maar naar de demonstratie van extreem rechts in Rotterdam.
En wat de harde kern daar heeft gedaan.

Ach en op je verhaaltjes ga ik niet eens in.

Waarom kunnen vele (extreem) rechtse mensen niet met normaal taalgebruik en ABN hun mening met feiten gemotiveerd verkondigen?
Dit is een vraag in het algemeen, niet alleen gericht aan de gequotte.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 16:52
Floef
Floef is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
iets waarbij de gebroeders Grimm in het niets vallen


__________________
*hUh----?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:36
Silindistani
Silindistani is offline
Jeee, Nederland en zijn zogenaamde tollerantie in actie.

We zijn zo tollerant dat we zelfs het meest gruwelijke uitschot van andere landen in huis willen halen. Joepie de poepie. Alles mag en alles kan als je maar een huidskleurtje heb, want als je blank bent dan moet je op je tellen passen. Een schuin oog naar een neger of een verkeerd woord in de richting van een allochtoon en je bent een racist en niet meer welkom in Nederland. Laat een keer het woord discriminatie vallen en de gehele nederlandse bevolking kijkt je met de nek aan.

Met Negers en hun zg gangsta-rap mag alles en kan alles. Je zal geen blanke tegenkomen in die hele clip en als dat toevallig wel gebeurt dan wordt ie in de zeik gezet. Veel marokkaanse families staan alleen huwelijken toe binnen hun eigen 'ras' en zijn er nog trots op ook. Moet je als Nederlander dat eens op de TV gaan zeggen. Maar nee hoor, alleen blanken kunnen discrimineren. En om dat kracht bij te zetten moet de Nederlandse staat zich maar aanpassen aan de marrokaanse cultuur. Hoofddoekjes moeten opblijven in de klas terwijl het andere mensen streng verboden is om een hoofddeksel te dragen.

Genoeg gezeken over de Nederlandse gastvrijheid. Ik wil niet dat de grenzen dicht gaan dat vind ik onzin.

Allochtonen zijn hier te gast. Ze krijgen een kans om hun leven opnieuw op te bouwen. Allemaal prima hoor, wat mij betreft kan Nederland nog veel voller. Wat mij wel stoort is dat veel allochtonen misbruik maken van de gastvrijheid van Nederland.
Ik vindt dat allochtonen hier een kans krijgen. Als ze die verneuken dan mogen ze wat mij betreft op de trein terug naar hun eigen land. Misschien dat ze daar wel de wet mogen verbreken.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 11:29
Verwijderd
Citaat:
RuffThugg schreef:
Ik heb nooit problemen op A'dam CS, Rotterdam CS of Den Haag CS en in mijn mening is A'dam CS een van de veiligste plekken van Amsterdam.
zeg dat maar een vriendin van me
Citaat:

Ben je van de harde kern van Feyenoord?
Want daar denken velen er anders over dan jij.
Kijk maar naar de demonstratie van extreem rechts in Rotterdam.
En wat de harde kern daar heeft gedaan.
ik behoor tot geen enkele groepering
Citaat:


Ach en op je verhaaltjes ga ik niet eens in.

Waarom kunnen vele (extreem) rechtse mensen niet met normaal taalgebruik en ABN hun mening met feiten gemotiveerd verkondigen?
Dit is een vraag in het algemeen, niet alleen gericht aan de gequotte.

wat is er mis met mn abr?(algemeen beschaafd Rotterdams)

Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 21:20
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Ik lees net dat 40% van de jongeren (18-40 jaar, voor zover dat nog jongeren zijn(?)) op Pim gaat stemmen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 23:36
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Ik lees net dat 40% van de jongeren (18-40 jaar, voor zover dat nog jongeren zijn(?)) op Pim gaat stemmen.


Hehe,.. tja,.. jongere ouderen
En het merendeel van die mensen was mannelijk.
(www.nu.nl)

Suzan
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 09:52
Verwijderd
40%? Yeah right.
Zo ernstig zal het toch niet gesteld zijn?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 10:06
Verwijderd
Zo dat zijn wel érrug veel spelfouten, maar ik neem toch de moeite om even te antwoorden.

1. De reden waarom andere politici die uitspraken niet doen is omdat ze er simpelweg niet mee eens zijn, niet omdat ze het niet zouden durven.

2. Alleen rijken en criminelen? Wat dacht je van mensen die hier komen werken of mensen die hier komen omdat ze veel geld betaald hebben aan iemand die hen wel eventjes wil vervoeren of die door hun familie hierheen gehaald worden?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 10:10
schaapjes
schaapjes is offline
Wet om de islamieten en antillianen op te laten rotten zonder discriminatie:

Persoon die een misdaad pleegt moet in zij moederland berecht worden, en naar dat land (terug)keren. Die persoon mag nooit meer in Nederland immigreren. Dit geld voor de persoon en al zijn familie tot de tweede graad.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 10:53
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
Citaat:
RuffThugg schreef:
Ik heb nooit problemen op A'dam CS, Rotterdam CS of Den Haag CS en in mijn mening is A'dam CS een van de veiligste plekken van Amsterdam.
zeg dat maar een vriendin van me
Citaat:

Ben je van de harde kern van Feyenoord?
Want daar denken velen er anders over dan jij.
Kijk maar naar de demonstratie van extreem rechts in Rotterdam.
En wat de harde kern daar heeft gedaan.
ik behoor tot geen enkele groepering
Citaat:


Ach en op je verhaaltjes ga ik niet eens in.

Waarom kunnen vele (extreem) rechtse mensen niet met normaal taalgebruik en ABN hun mening met feiten gemotiveerd verkondigen?
Dit is een vraag in het algemeen, niet alleen gericht aan de gequotte.

wat is er mis met mn abr?(algemeen beschaafd Rotterdams)

Het was een algemene vraag.
Bij jou moest ik meer denken aan het motiveren met feiten.
Gezien je verhaaltje.
Dus dat over dat ABN was niet aan je gericht.

Het viel me gewoon op dat een redelijk aantal mensen die er een rechtse mening op na hielden(want die lees ik nou eenmaal grondiger door) toch geen ABN typen en fouten maken in het Nederlands.

Maar dat is me al opgevallen toen ik 12 was.
Ik zat in de trein en ik hoorde 2 mannen zeggen:"Al die buitenlanders, wat doen ze hier, hun kunnen niet eens normaal Nederlands praten."
En sindsdien is dat iets wat me echt opvalt.

Maar het was dus niet aan jou gericht.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 14:08
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Ik lees net dat 40% van de jongeren (18-40 jaar, voor zover dat nog jongeren zijn(?)) op Pim gaat stemmen.

Uit een enquête in opdracht van weekblad Nieuwe Revu .De peiling is uitgevoerd door het bureau Team Vier dat 645 jongeren heeft benaderd.
-------------------

dit zegt dus ook wel genoeg over de 'kwaliteit' van dat onderzoek...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 12:51
twiety
twiety is offline
Citaat:
schaapjes schreef:
Wet om de islamieten en antillianen op te laten rotten zonder discriminatie:

Persoon die een misdaad pleegt moet in zij moederland berecht worden, en naar dat land (terug)keren. Die persoon mag nooit meer in Nederland immigreren. Dit geld voor de persoon en al zijn familie tot de tweede graad.
Mooi bedacht, werkt alleen niet. In ieder geval niet het gedeelte over het straffen in eigen land. Het eigen land zal dat vaak niet doen (of willen doen), met name omdat het niet in dat land is gebeurd.
__________________
Pim Fortuyn: "Ik word minister-president! Als ik het niet word, dan ben ik het toch."
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 13:22
Verwijderd
Ik was even vergeten wat voor een enge rechtse mensen er in Nederland leven. Snik snik... Maar deze topic helpt me er aan herinneren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 2Vandaag-debat
naam onbekend
55 13-01-2003 15:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Partijprogramma Fortuyn
Unexplained
192 06-05-2002 21:47
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap stelling: Nederlands is NIET vol
Boogie
93 11-03-2002 10:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Links/ rechts?
Joostje
27 20-02-2002 10:23
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Krijg de kanker: Nederland!
Fellaci
30 28-01-2002 14:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.