Oud 01-12-2002, 23:08
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
de plekken waar je uitgaat, de kroegen die je bezoekt en de mensen die daar ook heengaan, dat is zegmaar een afspiegeling van het 'hokje' waar jij in past of in wil passen, toch?

vraag: geef jij invulling aan 'jouw' stijl en persoon door de juiste uitgaansplekken daarvoor te bezoeken?
een vriendje van mij gaat bijvoorbeeld elk weekend naar de trut in amsterdam, omdat hij wil laten zien aan iedereen dat hij een exhibisionistische homo is, maar hij gaf aan me toe dat hij het eigenlijk veel leuker vind om met mij op de bank naar een video te kijken dan ga je toch niet naar de trut!

okay, waar ga je het liefste uit en wat doe jet het liefst als je uitgaat. zit je liever in een bar te kletsen, of wil je naar een discotheek om te dansen, naar een bioscoop om.... (de rest vul je zelf aan) en dan.. welke plekken bezoek je


dit is alvast mijn lijstje:

*bioscoop!
> films zijn cool! en je bent even helemaal weg van de wereld
- ik ga meestal naar het filmhuis

*discotheek!
> muziek... house... dat is eigenlijk mijn ding. ik ga naar een feestje als ik denk dat de dj's de moeite waard zijn, ik heb geen vaste discotheek die ik altijd bezoek (vroeger wel, de escape, chemistry ) maar mijn muzieksmaak is veranderd
- dus de clubs die ik bezoek zijn: alle clubs in amsterdam varierend van de item tot de trut, maar ik bezoek met name paradiso en melkweg (ja en soms een clubje ergens anders)

*concerten!!
> muziek alweer, maar dan weer heel anders
- pasgeleden nog naar moby en naar coldplay geweest, echt heftig!

*restaurants!
> lekker eten en kletsen, ik vind kroegen enrom nutteloos, en zo geef ik aan een avond oeverloos ouwehoeren nog een functie (eten)
- het liefst eet ik in kleine tentjes (het liefst lunch ik eigenlijk) mijn all time favorieten zijn: Singel 404 en Lust en Old Highlander(adam), Kleywegs Stads koffyhuis(delft), Buddha Bar en Haagsche Lounge(den haag), EDD en Bazar(rdam)

*feestjes thuis!
> moet toch apart genoemd worden, want ik heb altijd zulke vette, spontane feestjes thuis. dan begint het met twee mensen en een video, aan het einde van de avond ben je met zijn 30en aan het dansen in de huiskamer, jee!
- dat is dus, ofwel bij mij thuis, of bij mensen, die even centraal wonen en een vette huiskamer hebben waar alles kan

antwoord op de vraag: mijn persoonlijkheid en 'stijl' is enorm beïnvloed door de plaatsen die ik bezoek... want door die plaatsen heb ik mijn vrienden en kennissen leren kennen, en die beïnvleoden me natuurlijk ook/.
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2002, 23:16
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
sterf
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 23:18
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
en jij
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 23:35
Gaia
Avatar van Gaia
Gaia is offline
Ik zit elke vrijdag in de Boothill Saloon . Dat is en kroeg in Utrecht. Ik ga daarheen omdat ik daar lekker kan zitten kletsen met m'n vrienden. Het is daar altijd gezellig en iedereen kent elkaar. Het is een echte stamkroeg. Heel gezellig. En ik ga daar absoluut niet heen om ergens bij te horen. Als ik dat zou doen, zou ik niet mezelf zijn en dan zou ik niet met mezelf willen leven. Het is wel zo dat daar natuurlijk veel mensen zitten die ook van metal houden.

Met m'n vriend naar een concert gaan vind ik ook helemaal te gek! Daar kan ik gewoon lekker uit m'n dak gaan op muziek die ik leuk vind. (death-black-power-gothic-metal)
Sommige muziek vindt m'n vriend niet echt leuk(cybergothic, industrial, dark wave), dus dan ga ik alleen, of met vrienden uit bijvoorbeeld de boothill. Bij deze concerten sta ik dus heerlijk lekker te dansen!!!

Ik vind het ook super romantisch om met m'n vriend uit eten te gaan! We hebben ons vaste restaurantje, waar we in iedergeval altijd op ons halfjaarlijks jubileum heen gaan, maar soms ook tussendoor.

Maar ik vind het ook heerlijk om met m'n vriend op bed een leuke film te kijken.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 06:22
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik ga vaak op Woensdagavond naar de sneak preview (bioscoop)
Vind het altijd wel leuk om film te kijken
Als ik s nachts uitga ga ik het liefst naar Atak, das een alternatieve discotheek ofzow. Het heefd in ieder geval een cafe, een danszaal en een balkon waar je even lekker kunt zitten en ze draaien er alternatieve muziek. Of ik ga naar de Nul, maar dat doe ik meestal als het wat beter weer is omdat het zo ver fietsen is. (Enschede kent het woord nachtbus nog niet) Owja, de Nul is ongeveer net zoiets als atak, maar dan iets anders in gedeeld en ietsje andere muziek.
s' middags ga ik het liefs naar het cafe, lekker koffie leuten met een vriendin ofzow.
's zomers zit ik vaak op het terras, want dan vind ik niets lekkerder dan een koude halve liter bier
Ik ga best vaak uit eigenlijk, maar een feest bij ieman thuis vind ik vaak minstens net zo gezellig.

Owja, ook nog waarom ik daar naartoe ga.
Atak + Nul omdat ik de sfeer en de muziek mooi/ leuk vind. en toevallig gaan mijn vrienden daar ook naartoe.
Bioscoop omdat ik dat altijd wle ontspannend vind. (owja, ga niet naar fils omdat iedereen gaat als ik de film al heb gezien of gewoon niet leuk lijkt. ookal ben ik in dat laatste geval op een bepaalde manier om te kopen )
En de rest gewoon omdat ik dat gezellig vind.

Wow, niks bijzonders eigenlijk. Ook niet echt boeien..... Achja.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 06:50
Verwijderd
concerten, ligt eraan hoeveel leuke er zijn, maar soms is er elke week wel 1 waar ik naartoe ga.

bios, ook wel redelijk vaak, ligt er natuurlijk ook aan of er leuke draaien.

cafe,disco's enzo daar hou ik niet zo van.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 08:30
Blair Witch
Avatar van Blair Witch
Blair Witch is offline
Ik ga (bijna) elke week naar Dieka in Markelo
Ik sta dan altijd in de kelder; daar draaien ze rock, hard-rock, gothic en dat soort muziek!!!!!!

Als ik niet in dieka ben, ben ik of ziek of naar een concert.
Veelbezochte concerten van mij zijn After Forever en Autumn.....

Verder vin ik festivals helemaal te gek......
__________________
RAAR is zo GEK nog niet!!!! ;)
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 08:52
a new noise
a new noise is offline
hatsjoe
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 08:52
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
zaterdag ga ik eigenlijk altijd naar de mac in h'wijk. Gewoon een tja alternatieve bar/dancing, helemaal leuk van hout gemaakt enzo, heel gezellig.Ken er bijna iedereen wel. En ik ga ook meer voor de mensen dan voor de muziek

Zondag ga ik vaak naar de bios met een vriend van mij

En verder met maartje af en toe goa/tekno feestjes, ook leuk. Niet helemaal mijn muzieksmaak, maar 1x in de zoveel tijd wel uiteraard.

verder ben ik nog effe niet zo wakker voor derest
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 09:08
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Eigenlijk altijd wel hetzelfde... donderdagavond altijd naar m'n stamkroeg, even aan de bar hangen en iedereen gedag zeggen en zo, ligt eraan hoe laat ik vrijdag naar school moet, hoe laat ik het ga maken. Meestal uurtje of 1. Dan vrijdagmiddag ook weer daarheen.. hoewel dat de laatste tijd steeds minder gezellig word (de meeste 'vaste' mensen studeren inmiddels en zijn hier niet meer zo vaak ), vrijdagavond meestal ook wel iets doen, meestal het Grand Cafe ook altijd wel gezellig. Ennn zaterdag meestal eerst bij iemand thuis, tegenwoordig vaak eerst naar vriendje en dan richting stamkroeg, en als die om 2 uur dichtgaat nog even wat ouwehoeren en dan naar de volgende etappe.. soort danscafe-achtig iets, echte discotheken heb je hier eigenlijk niet. Vind ik ook niks aan trouwens. Naja 4 uur gaat de boel dicht, soms nog even kleine afterparty bij iemand thuis, en dan gaat Esje zu hause... Waarom ik naar juist die plekken ga > gezellige sfeer, en leuke mensen van wie ik er veel ken. En o ja zondag tegenwoordig wel eens naar de bios..
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 09:34
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik ga eigenlijk nogal veel uit, ook in de week...Meestal heb ik gewoon zin in cafeetje en wat praten, maar ik wil toch minstens1 keer in de week dansen (dat is mijn sport )...

Als ik op café ga, doe ik Damberd (oud kunstenaars-jazz-café), Pink Flamingo's (kitsj-café), Charlatan (heel donker café met heel weirde mensen en veel concertjes (reggae, ska, punk), de Kinky Star (even weirde mensen en héél leuke muziek: beetje newwave, 'punk' à la Nina Hagen, ska, electro,...), of L'Heure Bleue (gewoon gezellig café met dezelfde muziek als Kinky Star, alleen met kitsjerige palmboompjes!)
Meestal heb ik in die café's mijn diepste gesprekken ...

Als ik wil dansen ga ik meestal naar wave/electro/industrial-feestjes of een acid of een goa...

Concertjes doe 'k ook wel regelmatig (nu niet want ben in m'n blutperiode), da's dan meestal wave/electro/indus...

Of het bij m'n 'lifestyle' past? Ja waarschijnlijk wel, anders zou ik die dingen niet leuk vinden...Trouwens, de meeste café's waar ik ga, daar lopen van alle soorten mensen rond..
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 09:44
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Ik blijf altijd thuis, maar op een wilde avond ga ik nog wel eens sjoelen in het buurthuis. Als ik echt uit mn dak ga dan zetten we de geheime zender aan, jeweetwel; van die streeksmartlappen.
Met oud en nieuw was het helemaal een dolle boel; toen kreeg ik advocaat en gingen we kaarten en mahjongen en micado-en en de tv mocht ook even aan!
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 09:48
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Cafe
ik zit veel in (metal)cafe extase tilburg. zeg maar in ieder geval iedere zaterdagavond. soms ook vrijdagen.

Malle Heks
Niet echt uitgaan, maar een heel erg gezellig winkeltje waar ik zeker de dag wel door kan brengen.

Thuis
Met een film op de video of op de CD-rom is wel gezellig

Feest
ik ga zo nu en dan eens naar een Goth feestje. 14 december ofzow weer in de Staddijk in nijmegen.

Logeerpartijen
In verschillende steden met verschillende vrienden
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 12:38
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Concerten
ongeveer 2/3 concerten per maand, ligt er maar net aan of en waar er wat leuks is.. de meeste zijn in de melkweg eigenlijk....
Bioscoop
ben ik de afgelopen tijd ook best veel geweest... ligt er natuurlijk aan welke films er draaien of ik het de moeite waard vind en of ik ze al tijdens mijn werk heb gezien (werk in bios) we gaan ook eigenlijk altijd in wijchen: cinema roma
Cafe
na het werk gaan we nog wel eens naar een kroeg heir int dorp gewoon gezellig met collega's.. maar dat zit er nou nie in met die harry potter dies te lang dan zit de kroeg al dicht.. wijchen...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 12:41
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Ik blijf altijd thuis, maar op een wilde avond ga ik nog wel eens sjoelen in het buurthuis. Als ik echt uit mn dak ga dan zetten we de geheime zender aan, jeweetwel; van die streeksmartlappen.
Met oud en nieuw was het helemaal een dolle boel; toen kreeg ik advocaat en gingen we kaarten en mahjongen en micado-en en de tv mocht ook even aan!
kreeg je advocaat????




*meesterlijk *
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 12:49
luckyleo
luckyleo is offline
Ik ga eigenlijk alleen altijd naar de kroeg en soms voor- of nazitten in onze snackbar. Die snackbar heet Piet Moos en dat cafe is Cafe De Ruif: http://www.cafederuif.nl.
Ik vind het wel best zo.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 13:04
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Donderdagavond meestal naar bios als er leuke films zijn, daarna nog even wat drinken in de stad.
Vrijdagavond werk ik meestal tot 2 uur
Zaterdagavond meestal naar cafe, of naar feestje bij vrienden.
Zondagavond soms kolonisten met vrienden of andere bordspellen die lang duren en uitdaging bevatten.

Als ik naar de stad ga, kom ik meestal in de Finn, gezellig cafe, of in het Groot Stedelijk stadscafe, rustig daar Veel praten en bomen, drankje, sigaartje ed. Gewoon gezellig.
Hier in Gouda heb je verder niet echt clubs/discotheken, ook niet echt behoefte aan dus daar kom ik niet zo vaak.
Soms met vrienden mee naar stud. feestje in Rotterdam of Utrecht.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 14:56
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Ga nu minder uit in de stad. Maar als ik daar uit ga ga ik naar de Gonzo
Naar de bioscoop ga ik zelden, ik kijk meestal films bij vrienden.
En ja concerten, niet echt vaak, lees zelden
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-12-2002, 15:31
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
hm ik heb niet echt plekken waar ik standaard kom..

waar ik toch met enige regelmaat ben:
de beurs (rotterdam & utrecht): leuk danscafe, favoriet
in casa (leiden): niet heel bijzondere discotheek, wel leuke sfeer
hollywood: op donderdag nog wel te doen
de wo (utrecht): kom ik nauwelijks meer, is me toch iets te corporaal. maar wel goedkoop
tango (delft): wel leuk opzich, maar zou ik uit mezelf niet zo snel heengaan.
lorre (delft): als je voelt dat je wel iets wilt doen, maar toch ook niet echt. kan heel leuk zijn maar ook enorm tegenvallen.
skihut (rotterdam) : 't gratis welkomstdrankje meepikken

Ik zit ook vaak bij mensen thuis, gewoon een beetje bankhangen, biertje drinken en tv kijken oid. verder borrel ik met studiegenoten standaard op woensdagmiddag in de bar, drink ik een keer of twee per week op de vereniging bier en zijn er regelmatig feestjes van studies etc.

bioscoop/concerten bezoek ik nooit. in restaurants eet ik ook nauwelijks, behalve een pizzarestaurant hier in de stad wat heel gezellig is, lekker en erg goedkoop en er zijn altijd bekenden.
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 15:40
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
ik ben binnenkort een weekend in delft, ik ga je heel erg tegenkomen
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 15:42
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
*bibber*
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 16:42
StrawberrySwirl
StrawberrySwirl is offline
Ik vind het heel leuk om naar de bioscoop te gaan, laatste tijd jammer genoeg wat minder ivm geen leuke films, maar toch vind ik het een plezant tijdverdrijf .
Concertjes zijn natuurlijk ook heel erg stoer, meestal in de W2 in Den Bosch, maar ook wel ergens anders. Nu ik 16 ben mag ik vaker weg en mag ik bij mijn vriend blijven slapen, zodat ik vaker en verder naar concertjes kan. Dat is wel heel erg fijn, natuurlijk .
Heel, héél soms ga ik naar de Beurs (kroeg) in Schijndel, maar daar is eigenlijk niks aan, dus ga ik liever naar de Boulevard in Den Bosch, maar daar kom ik eigenlijk ook maar zelden.
Gewoon bij iemand op de bank hangen, is meestal nog leuker.
Oh, en ik vind die feesten waarbij je het hele huis mag bestormen en waarbij de ouders niet thuis zijn (of gezellig meedoen) en waarbij je voor schut staat als je vóór de volgende ochtend 12 uur vertrekt, helemaal geweldig.
__________________
...For your life won't change while you're asleep.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 17:58
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
beuk schreef:
*bibber*
*juich* lijkt me meer op z'n plaats hoor
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 18:06
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
* feestjes: maakt me niet uit waar, wanneer, hoe.. ik ben altijd op zoek. vooral de feesten die soms in kraakpanden in maastricht gehouden worden, goede muziek (tekno,hardstyle,dnb) gave locaties, soms ook leuke mensen.. ik ga ook af en toe naar een wave/ebm feestje.. enzo

* bioscoop: ik ben al meer dan een half jaar niet naar de bioscoop geweest.. meerdere redenen.. ik heb andere dingen te doen (of ik bedenk ze) en ik heb altijd nog mijn eigen thuisbioscoop (veel gezelliger, en dan mag je tenminste roken)

*concerten, festivals: op een groot feest na heb ik voorkeur voor concerten.. de sfeer zit er dan op een andere manier in, bij european hardcore party is het meer *beuken* terwijl ik van het tool optreden op ozzfest afgelopen zomer eerder sprakeloos werd.. festivals zijn fantastisch, zolang de sfeer en de muziek goed is.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 18:18
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Esmée schreef:
*juich* lijkt me meer op z'n plaats hoor
je weet toch niet waar mn huis woont
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2002, 18:33
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
beuk schreef:
je weet toch niet waar mn huis woont
maar ik weet wel hoe jij eruit ziet en andersom niet gna gna
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 18:36
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
een koeienriem kan niet moeilijk te spotten zijn
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 18:57
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
die laat ik dan wel af
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 22:16
Verwijderd
Ik ben zo'n lowlife die bijna niet uitgaat en z'n weekenden zo stoned als een kikker doorbrengt.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 16:48
Passenger
Avatar van Passenger
Passenger is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Of ik ga naar de Nul
He! Ken jij Mark, Lisa of Helewise?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 17:28
Ska-nne
Ska-nne is offline
ik ga eigenlijk bijna alleen in Hilversum uit, alleen met concerten ben ik in amsterdam, amersfoort of utrecht.
in Hilversum ga ik smiddags of in tussenuren naar een koffiehuis L'espresso heet dat of naar de karroessel (een kroeg)
en vrijdags vaak naar de karroessel
en zaterdags eerst naar de kroeg: Felix 2 en dan naar de Tagrijn.
Dat was het wel
__________________
Ik ben niet arrogant, ik ben gewoon goed
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 21:34
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
*juicht!* delft!!
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 21:57
Six4Eight
Avatar van Six4Eight
Six4Eight is offline
*bioscoop!
Ik bezoek redelijk vaak een bios, nieuwe films zijn altijd leuk. Meestal in Rotterdam op het schouwburg plein, dat is 1 lekker dichtbij, 2 hebben ze fatsoenlijke zalen en 3, geen pauze.

*discotheek!
Absoluut de betere housefeesten, heb niet echt een vaste discotheek. Hou van alle wat meer diepzinnige house muziek, geen stamp herrie. Ik bezoek zowiezo alle feesten van Extrema en iedere maand Earth in de Melkweg Amsterdam. Verder kom ik eigenlijk overal waar de line up goed is en dan maakt het niet uit waar dat in Nederland is. Moet absoluut is een aantal weekjes naar Engeland toe, fantastisch uitgaansland .

*concerten!!
Bezoek ik eigenlijk nooit.

*restaurants!
Ga niet zo gek vaak uit eten, heb in ieder geval geen vast stekkie waar ik graag kom.

*feestjes thuis!
Zijn ook leuk! Biertje erbij, videotje en gezellig maken met wat vrienden en vriendinnen. Hét alternatief voor een wilde stapavond
__________________
biertje
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 22:06
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
hm ik hou van dansen
ik voel me zielig als ik niet ben uitgeweest

verder concerten..vroeger veel vaker..maar nu..af en toe
maandag jj72!
jeej
bios hou ik niet zo van..huur wel een film..als ik dat zou willen
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 22:09
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:
*discotheek!
Absoluut de betere housefeesten, heb niet echt een vaste discotheek. Hou van alle wat meer diepzinnige house muziek, geen stamp herrie. Ik bezoek zowiezo alle feesten van Extrema en iedere maand Earth in de Melkweg Amsterdam. Verder kom ik eigenlijk overal waar de line up goed is en dan maakt het niet uit waar dat in Nederland is. Moet absoluut is een aantal weekjes naar Engeland toe, fantastisch uitgaansland .
yay!!! ik bezoek ook altijd extrema en earth! engeland is leuk he!! weleens in Fabric geweest? Persoonlijk hou ik meer van Berlijn, want de muziek daar... is echt mijn stijl... absoluut niet hard, zoals iedereen denkt van duitste techno... t'is namelijk meer progressive
heb toevallig nu een truitje aan van sonnemondsterne festival
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 22:21
Six4Eight
Avatar van Six4Eight
Six4Eight is offline
Progressive is echt , vind ik echt !

Techno kan ik ook wel waarderen trouwens, maar ben echt vooral op de progressive feesten terug te vinden. Ga je ook naar de komende Earth met Creamer en Lemon8? Vrijdag de 13e is die!
__________________
biertje
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-12-2002, 08:16
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
kreeg je advocaat????
Ja, maar ik ben nu (eindelijk) afgekickt *trauma*
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 09:05
SpiT
Avatar van SpiT
SpiT is offline
Meestal wel naar de Z ('n cafe hier, 't enige leuke cafe eigenlijk).
1x in de maand is er 'n drum 'n bass "feest", Phazer. Ga ik meestal ook heen. Soms waar die feesten zijn zijn ook nog andere dingen, zoals deze zaterdag 'n presentatie van 'n skatevideo en volgende week All-Mixed-Up, 3 soorten muziek stijlen geloof ik.
Er treden af en toe ook wat bandjes op. Is ook altijd leuk om heen te gaan.
__________________
..'cause we all get tired. I mean eventually there is nothing left to do but sleep.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 14:56
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:
Progressive is echt , vind ik echt !

Techno kan ik ook wel waarderen trouwens, maar ben echt vooral op de progressive feesten terug te vinden. Ga je ook naar de komende Earth met Creamer en Lemon8? Vrijdag de 13e is die!
ik kan dan niet...
maarr... ik ga wel naar integrate in den haag.. as zaterdag, daar draait Johannes Heil, techno, weliswaar, maar toch wel okee

ben je weleens naar traffic geweest in de melkweg? (een feest een keer inde paar maanden)
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 18:54
Six4Eight
Avatar van Six4Eight
Six4Eight is offline
Integrate wou ik best heen maar ik kon niet dit weekend. En daarnaast was ik waarschijnlijk eerder naar Anthony Pappa in the Stalker gegaan, die draait morgenavond (moet ik ook missen ).

Traffic heb ik veel over gehoord trouwens maar ben ik nog niet geweest, staat wel hoog in mn verlanglijstje

Ga je eind dit jaar nog wat doen? Ik zit op Humanite van Extrema, nu al zin in. Heb je btw geen MSN? Praat makkelijker. Mijn adres staat in mn profiel, hoef je het niet over het forum te schreeuwen
__________________
biertje
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 12:57
LiViNg EnD
Avatar van LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
Concerten.. alleen als er coole zijn en als ik geld heb en als iemand mee wil (kee, vorige week ging ik lekker alleen naar jaya the cat) verder ga ik graag wat drinken bij vrienden.. gewoon gezellig kletsen of een kroeg in met een groepje.. ook erg gezellig.. of soms gewoon een danscafé in... om mensen te kijken en te ontmoeten.. maar dat doe ik egenlijk nooit... en af en toe ga ik op zaterdag naar vrienden in Almere en dan Totum (jongerencentrum, zaterdagavond alternatieve muziek) onveilig maken..

en soms blijf ik gewoon lekker thuis

bios ga k niet zoww vaak heen.. af en toe met een vriendin aan we Amsterdam in en zien we wel welke film we gaan kijken.. laatste was road to perdition.. erg mooie film..
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 17:19
Saraï_h
Saraï_h is offline
kalashnikov (jongerencentrum omgebouwd tot undergroundhall) in terneuzen.
bier=1 euro
muziek=echt van alles, veel alternatief , metal, of keiharde hardcore waarop iedereen dan als een gek staat te dansen
de helft is vaak redelijk bezopen en iedereen kent elkaar, wat echt heel leuk kAn zijn.
gem leeftijd is daar rond de 20, je hebt er echt twee generaties, van die 15 jarigen en 20 of ouder. Dat merk je heel goed en de spanningen daaromheen. Iedereen hier is wel supercreatief en zijn vaak mensen die vroeg uit huis gingen, sommigen zijn aan de drugs etc.
Ach het is leuk om daar te hangen, je kunt zo lang blijven als je wilt als degeene achter de bar tenminste niet ineens wil sluiten om 7 uur sochtends.
www.kalashnikov.nl

concerten doe k heel weinig omdat t gewoon te duur is vooral omdat je nogal afgelegen woont.
Toen ik in utrecht woonde vond ik cyberia te gek (ekko) en stairway kwam ik weleens aan gebrek aan beters.



hoe komt iedereen aan geld voor die concerten eigenlijk? kzie wel dat er een aantal werken maar als je naar school gaat..?
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 19:59
Mari
Avatar van Mari
Mari is offline
ik ga uit met Avelon
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 21:13
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Mari schreef:
ik ga uit met Avelon
en wat zegt dat over je liefstyle?
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 09:42
Mari
Avatar van Mari
Mari is offline
niets, ik ben er gewoon zo tróts op, mag dat niet...?

en iedereen weet toch dat wij altijd naar interessante cyberfeestjes gaan
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 09:47
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Vrijdagavond vaak naar het filmhuis, als daar een leuke film draait ( wat ik vaak helemaal niet van te voren weet ), of gezellig met wat vrienden&vriendinnen film kijken en een beetje jongehoeren. En lekker bij mijn vriendje hangen natuurlijk

Zaterdag avond vaak gewoon ergens heen hier in almere, maar daar is nooit wat aan eigenlijk :/

Het leukst vind ik het gewoon om met wat vrienden iets leuks te doen. Filmpje pakken, daarna nog wat drinken en ergens blijven slapen. Of de feestjes bij mensen thuis, meestal ook heel gezellig. In Almere zijn niet echt leuke dingetjes om uit te gaan en ik geloof niet dat mijn ouders er zo'n fan van zijn als ik naar Amsterdam ga ofzo .
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 16:43
Rio
Rio is offline
Citaat:
coecie schreef:

okay, waar ga je het liefste uit en wat doe jet het liefst als je uitgaat. zit je liever in een bar te kletsen, of wil je naar een discotheek om te dansen, naar een bioscoop om.... (de rest vul je zelf aan) en dan.. welke plekken bezoek je[/B]
*Bioscoop*(Luxor Theater) Daar kom ik 's weekends geregeld even een filmje kijken.

*discotheek! Ook is een bezoekje aan de discotheek de moeite waard!! Vroeger ging ik veel naar M'hof, maar nu deze is afgebrand is er weinig te beleven. Andere Discotheken zijn dus aan de beurt. Waaronder: Takens, Tapperij, Twins, Roadhouse, Boogie Bar, Dieka, Vat. Ze zijn stuk voor stuk erg gezellig!! En ik vermaak me er ook erg goed. De laatste tijd zit ik meestal in Twins met vrienden. En das meestal errug gezellig

*concerten!! Naar concerten ga ik weinig, meestal omdat ik er geen tijd voor heb en het erg druk heb, maar mocht er een goed concert plaatsvinden, ga ik er misschien nog wel heen.

*restaurants! Ik ben er dol op om gezellig met mensen ergens een hapje te gaan eten. Gewoon lekker gezellig kletsen en gewoon lekker eten. Maar kroegen vind ik ook errug gezellig!! En daar vermaak ik me dan ook opperbest. Meestal ben ik hier te vinden na de film of na het etentje..

*feestjes thuis!* Vink helemaal geweldig... Tenminste meestal gewoon lekker doen waar je zin in hebt gezellig met anderen gewoon leuk.. ik geniet ook het meeste van die "spontane" feestjes... die zijn meestal mega gezellig!!


antwoord op de vraag: mijn persoonlijkheid en 'stijl' is enorm beïnvloed door de plaatsen die ik bezoek... want door die plaatsen heb ik mijn vrienden en kennissen leren kennen, en die beïnvleoden me natuurlijk ook/. [/QUOTE]

Daar ben ik het dus helemaal mee eens!! Mijn leven is er totaal anders uit gaan zien, doordat ik andere mensen heb leren kennen in het uitgaansleven en er een hele andere kijk op na heb gehouden.

Liefs, Rio
__________________
*** Als een droom werkelijkheid wordt, wordt de werkelijkheid dan een droom? ***
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.