Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2003, 17:40
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
dat had/heb ik dus.. vanaf maandag gaat werkelijk alles tegelijk mis, en ik voelde me maandag dinsdag en woensdag echt zo klote.. vandaag voel ik btw helemaal niks miss gek, maar het is zo.
Nou probeerde k me te herinneren wat er dinsdag nou was..
wat was er nou gebeurd waardoor ik me zo rot voelde..
maar ik kon me niks meer herinneren van die dag.. echt vaag..
Ik weet ook echt niet wat er toen in de lessen is gedaan.
Als ik echt heel diep en lang nadenk weet ik wel ongeveer wat er allemaal is gebeurd die dag.. naja.. zo vaag..

Is dit normaal, hebben jullie dat ook weleens.. ik vind hete cht stom... op school gaat ook het meeste langs mee heen, en als de dag voorbij is ben k alleen maar blij dat ik hem heb overleefd..

iemand die dit miss herkent? of miss weet wat i hier mee kan.. wat kan ik doen, zodat dit minder word, of weggaat ..

kuzzzzz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2003, 17:45
Verwijderd
Ik herken het wel. Wat er tegen helpt zou ik niet zo goed weten...misschien het opschrijven of het er met iemand over hebben (soms weet m'n vriend het bv. nog wel). Ik denk btw dat je (niet jij, maar gewoon 'de mens in het algemeen') als je je niet rot voelt ook dingen vergeet, alleen dan denk je evaak niet 'wat is er toen en toen gebeurd', dan denk je er niet bij na. Oid.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 17:46
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Hmm, beetje herkenbaar. Ik moest laatst iets doen waar ik zenuwachtig voor was. Door de spanning van te voren en tijdens, kon ik me de vorige dag alleen nog maar een paar dingen herinneren. Dat waren een paar dingen die me toen opvielen, omdat ze opvallend waren.

Langzamerhand komen er kleine dingen terug, maar veel dingen kan ik me gewoon niet meer voor de geest halen.
Erg jammer, want het was een bijzonder moment.
__________________
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 17:58
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Opschrijven zou idd een methode kunnen zijn. Immers, als je van elke dag probeert bij te houden, hoe het ging en alles(ook al was het vervelend), dan kan je het weer terughalen, misschien wel handig voor jou en je krijgt wellicht ook meer overzicht in je gevoelens en gedachten etc. Het kan zijn dat het je nu allemaal te veel wordt, je hoofd te vol raakt en dat daardoor "die gaten vallen". Probeer eens bewust na elke dag, stil te staan door je gevoelens en gedachten op te schrijven. Verder zou je dingen kunnen gaan doen die je heel leuk en ontspannend vind, heb je bepaalde dingen die je graag doet ter ontspanning etc?, misschien dat dit je hoofd weer wat leegt en je het alles meer laat herinneren?. Sterkte ermee!

Groetje,
Mariamne
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 18:07
Verwijderd
Jah ik heb wel eens iets wat er op lijkt.

Dan voel ik een negatieve spanning en als ik dan nadenk wat er is, dan weet ik het niet...

Misschien wel handig om na te gaan waardoor het komt, dan kan je doelgerichter je problemen oplossen enzo.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 18:10
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 23-10-2003 @ 18:58:
heb je bepaalde dingen die je graag doet ter ontspanning etc?, misschien dat dit je hoofd weer wat leegt en je het alles meer laat herinneren?. Sterkte ermee!
ja, sporten.. maar ja.. dat word weer ontzettend verpest door am..
miss dat me hoofd vol raakt.. ik heb vaak hoofdpijn...
maar ja.. thnx, voor de reactie's
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 19:07
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Word gelukkig met de persoon die je bent, kijk naar mijn sig. achterom kijken naar wat geweest is, is heel moeilijk en soms moet je dat los laten en plek geven, ik raad je dan ook aan zeer goed te gaan praten, van jezelf te houden als de persoon die je bent...

Een meisje zei laatst tegen me; Dat niet iedereen mij mag, maakt mij gelukkig en zo kijk ik er ook tegen aan...

Zorg, dmv. de gesprekken dat je een basis-geluk ontvangt (zoekt) en ga hier aan werken, blijf niet steeds zeggen dat je je klote voelt, daar schiet niemand iets mee op en jij blijft stilstaan...
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 19:11
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
mir_1986 schreef op 23-10-2003 @ 19:10:
Hoodpijn kan idd een teken zijn, dat het je allemaal te veel wordt. Sporten is een goed middel naar mijn idee voor die ontspanning en het leeg maken van je hoofd, ik kan mij voorstellen dat het door je am, moeilijker wordt, maar probeer het toch te blijven doen! Zijn er misschien andere dingen waardoor je, je kan ontspannen?>>verwijzing naar Ontspannings-Topic.
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.