Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2006, 22:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
PV schreef op 18-10-2006 @ 18:58 :
*NS-verhaal*
Ja, soms is het echt erg met het openbaar vervoer.

Van de week ik ook: kom ik met de bus aan op station Heerlen, rijdt de trein naar Maastricht net weg. Nou, half uurtje wachten op de volgende trein. Blijkt dat er opeens een storing was tussen Valkenburg in Heerlen en moesten we via Sittard omreizen en in Sittard overstappen. Ook al had ik geen haast, het was toch vervelend. Haha, hoorde ik ook nog toen ik in Maastricht aankwam dat de treinen vanuit Heerlen weer reden.

Morgen weer naar Heerlen toe, kijken of het weer zo leuk wordt.

Ach ja, binnenkort heb ik een baan en dus een auto, en dan heb ik al die ellende niet meer.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2006, 18:20
PV
PV is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 18-10-2006 @ 23:22 :
Ja, soms is het echt erg met het openbaar vervoer.

Van de week ik ook: kom ik met de bus aan op station Heerlen, rijdt de trein naar Maastricht net weg. Nou, half uurtje wachten op de volgende trein. Blijkt dat er opeens een storing was tussen Valkenburg in Heerlen en moesten we via Sittard omreizen en in Sittard overstappen. Ook al had ik geen haast, het was toch vervelend. Haha, hoorde ik ook nog toen ik in Maastricht aankwam dat de treinen vanuit Heerlen weer reden.

Morgen weer naar Heerlen toe, kijken of het weer zo leuk wordt.

Ach ja, binnenkort heb ik een baan en dus een auto, en dan heb ik al die ellende niet meer.
Tja, bij mij is het woon/werk verkeer, ik ga toch liever met de trein (die 100% vergoed wordt) dan met mn eigen auto in de spits
Maargoed dat neemt niet weg dat je gewoon moet betalen voor je kaartje, en dat je dus een fatsoenlijke service mag verwachten.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 20:07
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Dordrecht. Zoals vier dagen in de week
Vanaf rotterdam blaak, met de trein, eens lekker foutloos
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 23:02
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
PV schreef op 19-10-2006 @ 19:20 :
Tja, bij mij is het woon/werk verkeer, ik ga toch liever met de trein (die 100% vergoed wordt) dan met mn eigen auto in de spits
Maargoed dat neemt niet weg dat je gewoon moet betalen voor je kaartje, en dat je dus een fatsoenlijke service mag verwachten.
Inderdaad, je betaalt er voor, maar in beide situaties werd er voor de prijs geen goede service verleend.
Zelf ben ik nog steeds student (binnenkort niet meer), dus ik had toch mijn OV (en geen haast ), maar als ik ga werken moet ik sowieso een auto hebben omdat dat bijna onmisbaar is bij mijn toekomstige baan.

Ontopic:
Vandaag weer naar Heerlen met de trein (en een stukje met de bus), en vandaag ging alles goed.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 10:16
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Ik wilde vandaag eigenliojk met de bus naar Bergen op Zoom, maar ga dat er toch maar niet op wagen.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 12:11
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Met de fiets naar college en met de bus+trein (en laatste stukje lopen) naar m'n mama's huis.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 15:57
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
6.00 uur: van zwolle naar Hardenberg
15.30 uur: van Hardenberg naar Zwolle

straks:
18.00 uur van Zwolle naar Wezep (auto)
19.45 uur van Wezep naar Hattemerbroek (gehuchten naast elkaar) (auto)
+/- 1.00 uur van Hattemerbroek terug naar Zwolle (auto)

En van de auto fiets ik naar mijn kamer
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 20:55
Verwijderd
Naar Zevenkamp gefietst en toen weer terug naar huis. Was niet eens koud
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 21:24
PV
PV is offline
arme mensen vandaag in Brabant en Utrecht geen bussen, geen treinen
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 01:55
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Donderdag van Middelburg naar Sittard naar Maastricht naar Kerkrade (vakantie en een ov kaart ).

Op de terugweg was de bus 10 minuten te laat en dus de op 1 na laatste trein gemist, 50 minuten gewacht en de laatste trein genomen.
In Eindhoven had onze trein vertraging waardoor we de aansluiting niet haalden, resultaat: 6,5 wachten in Roosendaal

En om het allemaal nog leuker te maken hebben ze daar van die wachtkamers, met verwarming enzo en omdat het buiten fucking koud was waren we daar gaan zitten, spullen neergedonderd, even wat te drinken gehaald om de nacht door te komen... komen we terug bij dat hokje is de deur op slot
Jassen lagen daar, wat dus resulteerde in nog eens 6 uur in de kou zitten zonder jas, zonder cigaretten (die je op zo'n moment echt nodig hebt als roker)... maargoed, niet zo best voor m'n humeur dus
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 20:47
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
MTpower schreef op 21-10-2006 @ 02:55 :
*NS-verhaal*
Haha, ik heb ook zoiets soortgelijks meegemaakt. Had ik met vrienden een dagje uit gepland, namen we de laatste trein naar Maastricht, bleek er die avond zó veel vertraging te zijn dat de trein maar tot Eindhoven doorreed. Wij nog doorgaan naar Venlo, daar een hotel/pension/iets dergelijks gezocht, niets gevonden en toen zijn we daar maar op het station gaan overnachten.
Daarom neem ik nu nóóit meer de laatste trein.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 20:57
PV
PV is offline
Citaat:
MTpower schreef op 21-10-2006 @ 02:55 :
Donderdag van Middelburg naar Sittard naar Maastricht naar Kerkrade (vakantie en een ov kaart ).

Op de terugweg was de bus 10 minuten te laat en dus de op 1 na laatste trein gemist, 50 minuten gewacht en de laatste trein genomen.
In Eindhoven had onze trein vertraging waardoor we de aansluiting niet haalden, resultaat: 6,5 wachten in Roosendaal

En om het allemaal nog leuker te maken hebben ze daar van die wachtkamers, met verwarming enzo en omdat het buiten fucking koud was waren we daar gaan zitten, spullen neergedonderd, even wat te drinken gehaald om de nacht door te komen... komen we terug bij dat hokje is de deur op slot
Jassen lagen daar, wat dus resulteerde in nog eens 6 uur in de kou zitten zonder jas, zonder cigaretten (die je op zo'n moment echt nodig hebt als roker)... maargoed, niet zo best voor m'n humeur dus
Als je door zoiets je aansluiting mist moet de NS een oplossing voor je zoeken hoor, extra trein inzetten, je taxi betalen enz.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 13:38
Schuah
Avatar van Schuah
Schuah is offline
Gisteren:

Eergisteren nieuwe bandjes onder mn auto, dus inrijden die hap Eerst getankt bij de Shell Express op de hoek, toen naar Ikea Delft gereden over kleine binnenweggetjes. Falken ZE512 zijn de bom!!! Toen over andere kleine weggetjes terug naar Zoetermeer, druk op de weg... Naar mn moeder toe, zelf geen inpakpapier thuis Arme student he
Weer naar huis, lopend naar de snackbar. Toen weer met mn auto mn huisgenoot op 't station afgezet, die ging met de trein naar Eindhoven en daarna op t vliegtuig naar Londen.
Toen naar huis, de fiets van mn huisgenoot gepakt en naar een feest gefietst. Terug ook weer, in enige staat van slingerigheid
__________________
Zoekt en gij zult vinden. Vindt gij het niet, dan is het zoek.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 21:11
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
met m'n trouwe astraatje naar m'n werk in utrecht (vanuit amersfoort)

morgen weer.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 22:33
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Met de fiets+bus naar de Vechtse hallen voor tentamen (en terug). Met de fiets+trein+lopend naar de sporthal in Amersfoort om te trainen (en terug).
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 08:18
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Gister eerst naar Sint Phgillipsland om boodschappen, daarna naar Tholen met os mem en toen met bus + trein + bus naar Nijmegen.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 09:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
PV schreef op 18-10-2006 @ 18:58 :
Goed, iedereen toch maar uitgestapt onder deze dreigementen, staan we daar met zn allen op het perron, zien we verderop toch weer mensen die trein instappen. En vervolgens doen ze voor onze neus de deuren dicht reed die trein 200 meter verder zodat de trein van 17:09 eraan vast gekoppeld kon worden. En vervolgens gingen ze allebei gewoon richting Tilburg.

Echt, de communicatie van die teef van een conductrice Ik zou d'r zo d'r stomme kop inslaan Eerst iedereen de trein uitjagen met dreigementen en vervolgens gewoon vrolijk toch gaan rijden dat wordt morgen weer wat Geld terug bij vertraging enveloppen halen. Heb ik meteen m'n juist gekochte dvdtje terugverdiend Tering NS.
Een soortgelijk geval heb ik ook meegemaakt. Ik zat in de trein van Tilburg naar Den Bosch (Roosendaal - Zwolle) en in Tilburg moesten we eruit omdat er in Den Bosch één of andere kerel om zich heen aan het schieten was. Uiteindelijk zijn we weer in de trein gestapt omdat die weer verder zou rijden, riepen ze later weer om dat het tóch niet gebeurde. Ik bleef gewoon lekker zitten, maar toen gingen ineens de deuren dicht en reed hij een kilometer verder om daar stil te gaan staan. Lekker kut
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 20:23
Krynn
Krynn is offline
Naar m'n werk en terug...maar omdat de NS niet met gek weer kan omgaan ben ik 2x zo lang onderweg geweest als anders. Grrr.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 17:46
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gister een half uurtje een proefrit gemaakt met mijn nieuwe auto.
Vandaag met de trein heen en terug naar Sittard.
Zodadelijk fietsen naar het stadion, en hopelijk aansluitend de stad.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 19:01
nps
Avatar van nps
nps is offline
van de week met de partner alblasserdam - apeldoorn en alblasserdam - amersfoort
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 19:59
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vandaag met de auto naar de andere kant van de stad, naar het winkelcentrum, daarna nog met de fiets naar een ander winkelcentrum dichtbij. En vannacht moet ik nog een ritje naar Apeldoorn en weer terug.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 21:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gister en vandaag met de auto heen en terug naar Heerlen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 22:06
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
1900 en 2500 Rtd - Bd.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 22:54
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Zwolle - Hardenberg (trein)
Hardenberg - Zwolle (trein)

Ik ga dus normaliter altijd met de auto maar omdat deze nu out of order is, was ik op d etrein aangewezen... En jawel: deze had vertraging :@
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 08:38
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 10-11-2006 @ 23:54 :
Zwolle - Hardenberg (trein)
Hardenberg - Zwolle (trein)

Ik ga dus normaliter altijd met de auto maar omdat deze nu out of order is, was ik op d etrein aangewezen... En jawel: deze had vertraging :@
dat gevoel ken ik. (mijn bella alfa staat al een tijdje in de werkplaats. Ja, lach maar....)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 19:10
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 11-11-2006 @ 09:38 :
dat gevoel ken ik. (mijn bella alfa staat al een tijdje in de werkplaats. Ja, lach maar....)
hihihi
__________________
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
De Kantine Weerwolfspel #37
Hanneke
500 03-08-2007 22:34
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Liefde & Relatie op vakantie met je vriend(in)
Lente
49 15-06-2005 18:57
Lifestyle waar gaat dit heen ? {uiterlijk enzo..}
devilcat
84 28-07-2003 09:48
Liefde & Relatie Wat Moet Ik Nu Doen:'(:'(
HaRdStYle-GirL
8 19-07-2003 13:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26.