Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2009, 21:44
Verwijderd
Vandaag zelf maar weer eens de auto schoongemaakt. Dat mocht ook wel weer een keer na er zo'n 1500km mee te hebben gereden in een paar dagen tijd zonder 'm schoon te hebben gemaakt

Heeft iemand nog een tip voor de bloedspatters van dode muggen op de spiegels? Handmatig wassen, hogedrukspuit... niets heeft geholpen tot nu toe.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2009, 23:33
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Vandaag zelf maar weer eens de auto schoongemaakt. Dat mocht ook wel weer een keer na er zo'n 1500km mee te hebben gereden in een paar dagen tijd zonder 'm schoon te hebben gemaakt

Heeft iemand nog een tip voor de bloedspatters van dode muggen op de spiegels? Handmatig wassen, hogedrukspuit... niets heeft geholpen tot nu toe.

__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 10:36
Verwijderd
Rag je dan niet alle lak er af?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 11:48
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Gisteren de auto maar weer ff gewassen. Gewoon met een sopje en daarna afspoelen met water. Staat er weer mooi bij
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 12:38
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Rag je dan niet alle lak er af?
Welnee Je bent in ieder geval van je dooie beestjes af.

Automaterialenzaken hebben er volgens mij wel een speciaal goedje voor dat wat agressiever is voor organische meuk.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 15:02
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Je hebt van dat speciale insectenverwijderaar, verkopen ze bij zaken als halfords/praxis etc. wel.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 15:03
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Alleen polijsten of meteen helemaal fatsoenlijk laten schoonmaken? Volledig schoonmaken door een autopoetsbedrijf kost je zo'n €150,-.
Enkel polijsten, grondig schoonmaken kan ik zelf ook wel
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Enkel polijsten, grondig schoonmaken kan ik zelf ook wel
Ik zou 'm dan meteen helemaal laten poetsen eigenlijk. Ik heb een tijdlang in hetzelfde gebouw gezeten als een professionele autopoetser en echt, het maakt zóveel verschil of een auto professioneel gepoetst wordt of door jezelf. Ook al doe je nog zo je best, een professional kan het echt beter en je bent je auto hoe dan ook minstens een dag kwijt, dus doe het meteen goed dan
Bovendien kost polijsten je meestal al iets van €35 - €50,-, dus zo groot is het verschil niet, maar het is zeker de moeite waard.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 16:10
Verwijderd
Oh en ik zal eens naar die insectenverwijderzooi gaan kijken. Liever iets meer betalen dan het risico lopen de lak er af te schrapen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2009, 18:30
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Zo duur is dat spul niet, +/- 5 euro voor zo'n flacon. Werkt echt super, gebruik het zelf ook. Krijg anders met geen mogelijkheid die beesten van m'n bumper af

Heb hem trouwens gisteren weer eens goed gewassen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2009, 13:47
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn oude auto waste ik als hij echt heel erg vies was en ik tijd had . Sinds ik mijn nieuwe auto heb, was ik 'm regelmatig. Omdat dat beter is voor de auto, maar ook omdat mensen die naast mij parkeren dan hopelijk zien dat ik met zorg met mijn auto omga en zij dat dan ook doen
Ik doe hetzelfde als Qimm:
Citaat:
wasboxen ftw idd. Ik heb bij huis ook geen mogelijkheid voor een tuinslang. Dus ik ga altijd met m'n emmertje ne spons naar de was box (hoewel je niet een emmer en spons mee mag nemen!)
Eerst de velgen inspuiten en schoonmaken met een afwasborstel, dan insectenspul op de voorkant, daarna shampoo erop, nog wat van het shampoomengsel in een emmer en dan met spons wassen. Dan wax erop en dan nog afspuiten.
Stofzuigen kan hier bij de flat ook niet echt makkelijk, dus dat doe ik eens in de heel veel tijd bij mijn (schoon-)ouders thuis. Nou doe ik ook geen gekke dingen in mijn auto, dus echt vies wordt-ie aan de binnenkant toch niet.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2009, 14:44
Verwijderd
Dat meen je niet? Mijn broertje heeft op die manier er lang lang geleden eens voor gezorgd dat de halve auto opnieuw gespoten moest worden.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2009, 21:25
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Dat meen je niet?
sarcasme?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2009, 21:26
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ik ben vandaag naar de carwash geweest hij blinkt had wel geen tijd meer voor de binnenkant, die doe ik morgen hier thuis wel
Met citaat reageren
Oud 07-06-2009, 08:43
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Erm. Ik zou 'm ook nog eens door de carwash moeten rijden, maar niet echt veel tijd en zin voor.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2009, 08:30
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Laatst ff de bumpers met cockpitspray ingespoten en schoongemaakt. Zijn nu weer mooi zwart Matched weer wat beter bij de rest van de auto (ook zwart ^^ )
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2009, 16:54
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Werkt dat goed met cockpitspray?
Ik heb van dat speciale bumperpolish gekocht, maar dat spul is vrij prijzig...
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 08:14
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Citaat:
Werkt dat goed met cockpitspray?
Ik heb van dat speciale bumperpolish gekocht, maar dat spul is vrij prijzig...
Bij mij heeft het prima gewerkt Wel gelijkmatig erop spuiten en met een schone droge doek beetje uitwrijven. Zo is het bij mij gelukt

Moet je trouwens wel gewoon van die kunstof? zwarte bumpers hebben he. Zoals bij mijn auto (zie foto, is trouwens nog zonder cockpitspray erop )

__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 17:34
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Het is niet voor m'n bumpers, maar voor de sierstrips. Als ik daar per ongeluk met was overheen ga dan slaan ze helemaal wazig uit, vandaar.
Als dat bumperspul op is ga ik het ook eens met cockpitspray proberen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 19:37
Verwijderd
Je kunt ook van die doekjes kopen bij ye random tankstation, om de was mee af te nemen zonder strepen e.d. Werkt prima en kost maar €2 - €5 (afhankelijk van tankstation).
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 23:50
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Jaha, de zomer staat nu écht voor de deur (hoop ik ). Dat betekent miljarden van die vervelende vliegjes op je bumper/voorruit. Wat weer leidt tot poetsen
Wees blij dat ze op je voorruit zitten, ik mag ze uit mijn baard gaan vissen na een rit door de polder.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Verstandkiezen laten trekken, wanneer weer normaal poetsen en eten?
Verwijderd
25 01-05-2015 12:39
Lichaam & Gezondheid Elektrisch poetsen?
Chaucus
35 19-01-2006 20:44
Lichaam & Gezondheid tong poetsen?
fruitvliegje
25 29-10-2005 12:32
Lichaam & Gezondheid Pijn aan tanden. Poetsen?
Geranium
19 16-10-2004 08:04
Lichaam & Gezondheid tandenpoetsen: hoe motiveer je iemand om beter te poetsen?
MAYA_85
16 14-12-2003 18:06
De Kantine Tanden poetsen onder de douche
Verwijderd
55 11-06-2002 12:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.