Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2003, 07:38
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
wie gaat er nu de line up bekend is???

Kai Tracid
Bas & Ram
Max B Grant
The Prophet
Dj Luna
Pavo
Deepack
Daniele Mondello
Technoboy
Promo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2003, 13:25
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Als ik zou gaan, zou ik voor kai tracid gaan... de rest staat ook op Hardbass.
En ik moet kiezen tussen Hardbass en Qlimax, en het is Hardbass geworden.
Maar wie weet krijg ik ineens heel veel geld en ga ik ook naar Qlimax...
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:39
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah ik zou ook heeeel graag naar hardbass gaan ivm line up maar mn vriend zegt: qlimax is veel vetter qua lasers bla bla bla
(light jocky let daar op he)
ik weet dat qlimax te vet is qua lasers maar de line up van hardbass is idd stukke vetter maar ja als me mop nie wil dan kom ik nie ver dus we gaan maar naar qlimax he
(niet dak dat zon straf vind ofzo)
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 16:35
jasmijn84
jasmijn84 is offline
ik ga! en ook naar hard bass jeuj
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 18:00
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
ik vind qlimax beter als hardbass , naturlijk is qlimax minder geworden sinds vroeger maar deze line-up is toch anders dan de paar vorige
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:23
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah is ook zo heb nu kaarten dus we gaan t sowieso gezellig maken feest is toch wel tof
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:49
IloveTECHNO
Avatar van IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
qlimax, wtf heb je daar nou te zoeken.... hardstyle is niet wat het meer was voor de sluiting van de fun, so qlimax is dat ook niet meer.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 08:17
Verwijderd
Yeah, ik ga er heen!!
Afgelopen Qlimax was ik ook geweest zo vet.
De line-up is ook gruwelijk vet, van hard naar harder.
Ook lekker veel mensen en de locatie is ook lekker groot.
Kortom ik kan niet wachten, hardbass is ook super vet maar dat zijn 2 zalen, en aangezien ik dan in allebei de zalen tegelijk wil zijn schiet dat niet op.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:15
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Syphon schreef op 19-09-2003 @ 09:17:
Yeah, ik ga er heen!!
Afgelopen Qlimax was ik ook geweest zo vet.
De line-up is ook gruwelijk vet, van hard naar harder.
Ook lekker veel mensen en de locatie is ook lekker groot.
Kortom ik kan niet wachten, hardbass is ook super vet maar dat zijn 2 zalen, en aangezien ik dan in allebei de zalen tegelijk wil zijn schiet dat niet op.
vond de vorige qlimax ook echt megavet.. alleen vond thialf geen vette locatie ben wel blij dat het nu in gelredome word gehouden..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 18:54
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
is ff informeren bij vrienden wie gaat
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 11:00
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef op 19-09-2003 @ 16:15:
vond de vorige qlimax ook echt megavet.. alleen vond thialf geen vette locatie ben wel blij dat het nu in gelredome word gehouden..
Dan zie ik je misschien daar nog.
Maar wat vooral zo leuk is dat het van hard naar harder gaat!!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 12:27
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
t lijkt mij ook wel vet.. heb er in elk geval super veel zin in...

btw wat vinden jullie ervan dat dana een keer nie van de partij is??
ik vind het nl nie erg.. ze heeft toch genoeg naamsbekendheid en fans en vind het wel een keer beter zonder mevrouw dana
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 13:30
IloveTECHNO
Avatar van IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
dana is een commercieele hoer geworden
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 13:53
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Bijna elk evenement van ID&T en Qdance staat Dana.. beetje neuk aangezien weinig van die feestjes de stijl hebben die zij oorspronkelijk draait...dus t slaat gewoon nergens op.. een grote publiciteit stunt...overal dana neerzetten, want dan komen de mensen er wel op af
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 14:23
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 21-09-2003 @ 14:30:
dana is een commercieele hoer geworden
die hyp is allang voorbij voor haar achterstaands figuur
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 14:57
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kvind het wel beter een keer voor de verandering..
haar openingsnummer bij de vorige qlimax was wel een BEETJE commercieel
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 15:24
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Ik ben aan het twijfelen...

Zou sowieso alleen voor Promo komen dan
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 15:44
INViCTuS
Avatar van INViCTuS
INViCTuS is offline
De locatie is wel vet maar ik vindt de line-up wel weer een beetje standaard hoor.

Ik ga eerst maar is naar Awakenings 11 october en dan zien we wel weer verder
__________________
PRIMA!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-09-2003, 16:51
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 21-09-2003 @ 15:57:
kvind het wel beter een keer voor de verandering..
haar openingsnummer bij de vorige qlimax was wel een BEETJE commercieel
ze opende met Hacker - Tiger (Kat Mix)
en ik zou niet zo snel zeggen dat dit nummer commerciel is,snap wel als ze met 16 of lovin you opende
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 17:01
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
WTF doet promo op een hardstyle concept? Laat hem geen domme dingen doen en van die simpele muziek gaan draaien. Kga zoiezo niet naar Qlimax want IK VIND hardstyle kut.
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 17:44
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 21-09-2003 @ 18:01:
WTF doet promo op een hardstyle concept? Laat hem geen domme dingen doen en van die simpele muziek gaan draaien. Kga zoiezo niet naar Qlimax want IK VIND hardstyle kut.
Denk ook niet dat hij haardstijl gaat spienen...

Hoop meer op hard techno oid.
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:33
INViCTuS
Avatar van INViCTuS
INViCTuS is offline
Ik zie de combinatie promo & techno ook nie echt zitten.
__________________
PRIMA!

Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 18:49.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 22:17
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
deze editie van qlimax is niet alleen hardstyle !
op site van q-dance stond duidelijk dat de dj's hardtrance,hardstyle en hardcore gaan draaien.
dana zal wel hardstyle draaien zonder twijfel ,promo natuurlijk zo iets als op z;n laatste album stond en kai tracid wat trancy achtig
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 19:15
Japzer
Avatar van Japzer
Japzer is offline
Ik vind hardstyle de laatste tijd absoluut niet boeiend meer, maar de vorige Qlimax vond ik wel vet, vooral de lasers (ik kan uren naar die dingen staren )
Voor mij staan dit jaar sowieso Awakenings en Innercity nog op het programma, voor de rest moet ik nog maar even zien wat ik doe.
Het schijnt dat Awakenings een geweldige lichtshow te bieden heeft
__________________
I'm burned with desire, but you left me in the rain...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 06:51
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
INViCTuS schreef op 21-09-2003 @ 20:33:
Ik zie de combinatie promo & techno ook nie echt zitten.
Zeker nog niet naar ID&T Presents Mix 03: Promo geluisterd?
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2003, 10:34
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Japzer schreef op 22-09-2003 @ 20:15:
Ik vind hardstyle de laatste tijd absoluut niet boeiend meer, maar de vorige Qlimax vond ik wel vet, vooral de lasers (ik kan uren naar die dingen staren )
Voor mij staan dit jaar sowieso Awakenings en Innercity nog op het programma, voor de rest moet ik nog maar even zien wat ik doe.
Het schijnt dat Awakenings een geweldige lichtshow te bieden heeft
klopt de hardstyle is niet meer tzelfde... al moet ik zeggen dat er nu toch weer een hoop vette nummers uitkomen
en idd de lasers bij qlimax waren te vet
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 18:46
INViCTuS
Avatar van INViCTuS
INViCTuS is offline
Lekker beuken: geluid of muziek?

ARNHEM - Waar houdt geluid op en begint muziek? Het antwoord op die vreemde vraag bepaalt of het nachtelijke dance - evenement Qlimax - goed voor het betere hak - en zaagwerk - op 22 november door mag gaan in Gelredome. De gemeente twijfelt.


'Op het evenement worden uitsluitend platen gedraaid die rond of boven de 140 BPM liggen. Als naam voor het type muziek wat er gedraaid gaat worden, is speciaal voor deze Qlimax de term 'Hard Styles' in het leven geroepen: een verzamelnaam voor alle stevige dancemuziek, of het nou hardtrance, techno, hardstyle of oldstyle is, het is gewoon knallen.'

Zo, dat is tenminste duidelijk, op de internetsite van Q-dance, organisator van het nachtelijk dance-evenement Qlimax dat op 22 november in Gelredome moet losbarsten. 'BPM' staat voor beats per minute, oftewel het aantal dreunen dat in zestig seconden uit de luidsprekers dendert. 140 BPM betekent dus: geen muziek voor mietjes. Het betere beukwerk.

Zo duidelijk als de bedoelingen zijn van Qlimax, zo onduidelijk is of het feest doorgaat. De 25.000 kaarten mogen dan inmiddels in de verkoop zijn gegaan (é 45 euro), een vergunning ontbreekt nog. En het is de vraag of die gemeentelijke gedoogvergunning er komt. "Ik sluit niet uit dat wij toestemming zullen verlenen", zegt verantwoordelijk wethouder C. de Ronde. "Maar op dit moment is de VROM-inspectie, die de vergunningverlening van de gemeente in de gaten houdt, niet geneigd positief te adviseren. En ik heb geen zin straks teruggefloten te worden." Qlimax, dat kennelijk geen tijd had om met de kaartverkoop te wachten op het groene licht, moet het tweede nachtelijk dance-evenement van nationale allure worden in Gelredome. De proef met het concert van de vermaarde DJ Tiësto in mei van dit jaar verliep redelijk positief, op één probleem na: het geluid stond te hard. Het leidde tot klachten uit de wijk Kronenburg.

Deze zomer heeft Gelredome geluidsproeven gedaan waarbij onder meer de ingangen aan de Kronenburg-zijde van het stadion beter werden geïsoleerd. Maar volgens wethouder De Ronde is de geluidsbelasting nog steeds te hoog. Tenminste, dat is vooralsnog de lezing van de gemeente. Want er is een steekspelletje gaande dat draait om een bijzondere vraag: valt de geluidsbrij die op 22 november over de zwetende mensenmassa wordt uitgestort onder de noemer 'muziek', of onder de noemer 'geluid'. Het blijkt veel uit te maken, zegt de wethouder.

"Voor de categorie muziek geldt namelijk een strafkorting van 10 dba", aldus De Ronde. Met andere woorden: wie een concert organiseert, moet aan extra strenge geluidseisen voldoen. "Het schijnt te maken te hebben met de lage tonen die in muziek zitten. Die dreunen en dat geeft veel klachten. Dat was bij Tiësto ook zo."

Alhoewel Qlimax zichzelf profileert als een beukend 'rave-festijn' (de internetsite: 'In Gelredome kunnen we eindelijk vol gas op alle fronten'), willen organisatie en stadionmanagement van geen strafkorting weten. De wethouder: "Zij zeggen dus: het is geen muziek, het is geluid. Dan mogen ze harder. Wij zeggen: het is muziek. Ik vind het moeilijk. Bij Tiësto vond ik het soms muziek, soms geluid." Binnen twee weken moet duidelijk zijn of de hardstyle van Qlimax onder de mildere voorwaarden voor 'geluid' mag worden geschaard, zegt De Ronde. Of dat er toch echt muziek in zit.

Bron: De Gelderlander.


Het zal weer is niet zo'n mierenneukende gemeente zijn die moeilijk gaat doen over 1 nachtje overlast qua geluid. Tuurlijk hebben ze wel wat gelijk maar tioch...
__________________
PRIMA!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 00:07
Verwijderd
Ben toch benieuwd of het doorgaat, ik ga er eigenlijk al vanuit, maar zou dan iedereen zijn geld terug kijken? Ik neem aan van wel....
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 16:38
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kben bang dat je dan gewoon naar Qlimax kunt op de andere plek maar niet je geld trug kunt krijgen
maar goed wil sowieso wel naar qlimax maar deze locatie leek me te vet.. en hoop echt dat ze t niet gaan veranderen want kep mede n kaartje gekocht omdat t dus in gelredome is....
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 12:22
rsieswerda
Avatar van rsieswerda
rsieswerda is offline
naja, ik heb gister kaartje gekocht dus ze hebben maar te zorgen dat t doorgaat
__________________
I take pleasure in guttin' ya boy!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 16:19
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah psies
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 16:49
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
bij muziek meer kans dat mensen zich aanmelden.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 17:12
Verwijderd
Ik niet!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 20:53
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 03-10-2003 @ 17:49:
bij muziek meer kans dat mensen zich aanmelden.
ok
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 00:50
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Syphon schreef op 27-09-2003 @ 01:07:
Ben toch benieuwd of het doorgaat, ik ga er eigenlijk al vanuit, maar zou dan iedereen zijn geld terug kijken? Ik neem aan van wel....
nah t zijn vooral de bewoners die liggen te janken omdat ze 1 nachtje misschien iets minder kunnen slapen. die gemeente moet daar gewoon schijt aan hebben. je gaat toch ook niet klagen bij de gemeente als je buren een verbouwing aan hun huis doen, en het geboor enzo al om 7.30 begint???
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 08:45
Verwijderd
ik zit te twijfelen

ik ben meer gericht op hardtrance maar ik vond mijn eerste qlimax in heerenveen ook wel erg goed

en tis 10 minuten loopafstand
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-10-2003, 12:02
Y@NOU
Y@NOU is offline
heb nog geen kaartje gehaald , wacht er nog wel ff mee


maar ben cccckkers van plan om te gaan , laatste qlimax was erg mooi
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 21:00
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
voor degene die geen kaartje hebben:
jammer maar helaas tis uitverkocht en ik heb wel kaartjes JIPPIE kep er keizin in, nu nog hopen dat we met de auto kunnen en niet met de trein hoeven dan is het helemaal perfect
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 21:01
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 21-09-2003 @ 23:17:
deze editie van qlimax is niet alleen hardstyle !
op site van q-dance stond duidelijk dat de dj's hardtrance,hardstyle en hardcore gaan draaien.
dana zal wel hardstyle draaien zonder twijfel ,promo natuurlijk zo iets als op z;n laatste album stond en kai tracid wat trancy achtig
uh dana komt niet hoor
maar goed das gewoonte he?? elke keer is ze er normaal gesproken bij maar nu niet dus.... ik persoonlijk vind het niet erg voor nkeer laatste paar keer dat ik r heb horen draaien viel ze tegen!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 21:37
Verwijderd
ik ben geen stoere straatracende hardstyler enzo dus ik ga niet
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 23:17
rsieswerda
Avatar van rsieswerda
rsieswerda is offline
Citaat:
a new nose schreef op 12-11-2003 @ 22:37:
ik ben geen stoere straatracende hardstyler enzo dus ik ga niet
beetje kansloos zulke opmerkingen...

maar ik ga wel
__________________
I take pleasure in guttin' ya boy!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 16:22
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb er echt gewoon zon zin in die intro is echt tof en t belooft nog wat volgende week
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 15:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.