Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2002, 22:17
Levi-B
Levi-B is offline
Hallo allemaal!!

Ik zit in VMBO leerjaar 2 en ik weet wat ik later wil worden. Toch moet ik naar Mentor Uur komen om vragen in te vullen waar ik helemaal geen zin in heb! Ik ben al meer dan 1 maand bezig met onzin in te vullen en het enige wat ik weet is dat ik sector: Economie moet kiezen en dat ik Secretaresse wil worden! Waarom legt een mentor nooit iets uit en negeert me gewoon! In de brugklas had ze ook al de pik op mijn Beste vriendin en mij!
Wat moet ik nu doen?


groetjes from Jptjuh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2002, 22:32
heldin
heldin is offline
maak een afspraak met hem of een decaan om buiten de les een keer te praten of zo
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 08:23
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik denk niet dat je het zo moet zien. Ik moet ook mijn uren voor loopbaanorientatie vol maken terwijl ik ook al weet wat ik ga doen. Dat heeft met het wettelijk vastgelegde aantal uren te maken watje voor zioets moet besteden. Ik denk niet dat je vrij krijgt. Misschien zou je naar je begleider (bij ons zijn dat afdelingshoofden waar je bijv. ook naar toe moet als je je moet melden. Ik weet niet hoe die bij jullie heten) en er met hem/haar over praten. (beter als de mentor, omdat ze meer weten en meer macht hebben) Je zou evt. ook naar je decaan kunnen gaan, maar zelf zou ik voor de begleider kiezen. Hoewel ik denk dat je weinig kans maakt om die uren te mogen missen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 08:45
Levi-B
Levi-B is offline
Hallo allemaal

Bedankt voor jullie antwoorden! Ik zal zeker gaan praten over mijn probleem!!

groetjes from Jptjuh
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 10:09
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
wat moet ze je dan uitleggen als mentor als je het allemaal al zo goed weet
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 10:23
Verwijderd
Hmm... Je moet je keuze niet te makkelijk maken, daarvoor moet je ook naar die uren komen, om meer inzicht te krijgen in je mogelijkheden. Daar is niets mis mee, lijkt me, misschien wil je wel liever een andere studie doen, maar weet je niet eens dat die studie bestaat (er zijn heel veel studies).
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 10:58
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
heb ik ook, k wil naar de kunstacademie, proberen ze al 5 jaar uit mn hoofd te kletsen onder het mom van 'word toch gewoon advocaat, dat doen alle vwo'ers' fuck them, het is jouw toekomst, doe gewoon lekker wat je wil..
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 12:05
Mindfields
Mindfields is offline
Precies, ik weet ook al lang welk profiel ik wil en toch moet ik ook naar de keuzelessen komen..maar dat maakt toch weinig uit?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54.