Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2018, 01:59
Verwijderd
Citaat:
Dat was ook niet de bedoeling
Doe dan niet alsof dit ook maar enigszins vergelijkbaar is.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 08:36
Verwijderd
En nu? Nog seks gehad?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 09:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En nu? Nog seks gehad?
Ja, maar het was toch niet zo lekker omdat ze nog de hele tijd huilde dus toen heeft hij maar seks gehad met iemand anders. Maar hij heeft er echt spijt van! Want straks wil ze echt geen seks meer met hem.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 11:21
Driktrok
Driktrok is offline
Citaat:
Ja, maar het was toch niet zo lekker omdat ze nog de hele tijd huilde dus toen heeft hij maar seks gehad met iemand anders. Maar hij heeft er echt spijt van! Want straks wil ze echt geen seks meer met hem.
Excuseer???
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Excuseer???
Dat lijkt me inderdaad wel het minste, dat je je excuses aanbiedt.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 13:02
Driktrok
Driktrok is offline
Ik moet aan niemand van jullie mijn excuses aanbieden maar velen van jullie hebben zouden dit wel eens aan mij mogen doen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 13:40
Verwijderd
Joh, doe niet zo sneu en kruip niet steeds in de slachtofferrol. Je mag je vriendin wel op je blote knieën danken dat ze je nog niet gedumpt heeft. Je hebt duidelijk ook geen flauw benul hoeveel impact vreemdgaan op een partner kan hebben.

Stop met bagatelliseren.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Ik moet aan niemand van jullie mijn excuses aanbieden maar velen van jullie hebben zouden dit wel eens aan mij mogen doen
Sorry, maar ik kon niets doen aan mijn vorige bericht, ik was namelijk dronken. Het kwam door de alcohol. Het was bovendien echt de eerste keer dat ik een bericht typte dat jou niet bevalt! Ten slotte: je bent zelf niet helemaal perfect dus je begrijpt het wel een beetje.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 14:01
Driktrok
Driktrok is offline
Voor de zoveelste maal. Als je niets nuttigs te zeggen hebt zwijg dan gewoon
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 14:02
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Sorry, maar ik kon niets doen aan mijn vorige bericht, ik was namelijk dronken. Het kwam door de alcohol. Het was bovendien echt de eerste keer dat ik een bericht typte dat jou niet bevalt! Ten slotte: je bent zelf niet helemaal perfect dus je begrijpt het wel een beetje.
😂 Ik moest even hardop lachen hierom. Maar zonder gekheid Driktok: Jan vertoond hier wel precies dezelfde drogredenatie als jij gebruikt. Misschien kun je er iets mee.

En verder dit:

Citaat:
Joh, doe niet zo sneu en kruip niet steeds in de slachtofferrol. Je mag je vriendin wel op je blote knieën danken dat ze je nog niet gedumpt heeft. Je hebt duidelijk ook geen flauw benul hoeveel impact vreemdgaan op een partner kan hebben.

Stop met bagatelliseren.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Voor de zoveelste maal. Als je niets nuttigs te zeggen hebt zwijg dan gewoon
De reacties die je krijgt zijn wel degelijk nuttig natuurlijk. Mensen proberen je een spiegel voor te houden, je weigert er alleen in te kijken.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Voor de zoveelste maal. Als je niets nuttigs te zeggen hebt zwijg dan gewoon
Dat doen we ook. (Vrijwel) iedereen hier zegt nuttige dingen. Nu jij nog.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 14:12
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Hallo allemaal

Ik heb al enkel maanden een relatie met een meisje die wat jonger is dan mij. Ik zie ze heel graag maar gisteren is het misgelopen. Ik was op een fuif en had wel wat gedronken. Ik praatte wat met een meisje en toen gebeurde het. We hebben gekust en daarna gingen we samen naar buiten. Daar hadden we seks. Nadien had ik er heel veel spijt van maar op het moment zelf lik niet.

Wat moet ik nu doen? Moet ik het zeggen tegen mijn vriendin? Maar dan zal ze kapot zijn van verdriet. Of is het beter om te zwijgen? Ik weet echt niet wat te doen... als er mensen zijn met tips mag je altijd antwoorden
Zullen we weer ontopic gaan? Hij vroeg advies. Dat heeft hij weliswaar gekregen maar ga niet offtopic. Vind wel vreemd dat ik dit moet zeggen en dat de forums zen er niks aan doen. Valt me de laatste tijd steeds vaker op en volgens mij ben ik niet de enige...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 14:17
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Zullen we weer ontopic gaan? Hij vroeg advies. Dat heeft hij weliswaar gekregen maar ga niet offtopic. Vind wel vreemd dat ik dit moet zeggen en dat de forums zen er niks aan doen. Valt me de laatste tijd steeds vaker op en volgens mij ben ik niet de enige...
Ik vind de mate van offtopic in dit forum eigenlijk wel meevallen. De TS wordt een spiegel voorgehouden en het is aan hem om daar wel of niet iets mee te doen. Er zijn behoorlijk wat ontopic tips en adviezen gegeven, maar de TS lijkt daar niet zoveel mee te doen. Mocht je vinden dat er nog echt een goed direct advies niet gegeven is, dan mag je die er uiteraard ingooien.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Zullen we weer ontopic gaan? Hij vroeg advies. Dat heeft hij weliswaar gekregen maar ga niet offtopic. Vind wel vreemd dat ik dit moet zeggen en dat de forums zen er niks aan doen. Valt me de laatste tijd steeds vaker op en volgens mij ben ik niet de enige...
Er is helemaal niets on topic aan dit bericht van jou. Je bent overduidelijk een troll.

Het advies is duidelijk: maak het uit en verbeter je leven, want vreemdgaan is naar. Excuus zoeken in dronkenschap is helemaal lame, neem verantwoording voor je daden. Die spiegel proberen we hem voor te houden maar het komt niet aan, dus houden we vol. Daar is niets off topic aan.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 14:52
Verwijderd
Het voelt echt precies als iemand die advies komt vragen over een nieuwe computer en vervolgens het tegenovergestelde doet en dat gebeurt me aan de lopende band.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 15:05
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Er is helemaal niets on topic aan dit bericht van jou. Je bent overduidelijk een troll.

Het advies is duidelijk: maak het uit en verbeter je leven, want vreemdgaan is naar. Excuus zoeken in dronkenschap is helemaal lame, neem verantwoording voor je daden. Die spiegel proberen we hem voor te houden maar het komt niet aan, dus houden we vol. Daar is niets off topic aan.
Dat is helemaal waar maar het is niet de meest vriendelijke manier.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Dat is helemaal waar maar het is niet de meest vriendelijke manier.
Wat, dat je een troll bent?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Ik moet aan niemand van jullie mijn excuses aanbieden maar velen van jullie hebben zouden dit wel eens aan mij mogen doen
Maar heb je nou nog seks gehad of niet?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Dat is helemaal waar maar het is niet de meest vriendelijke manier.
Gelukkig hoeft het niet altijd vriendelijk en al helemaal niet tegen iemand die zo slecht en onverantwoord omgaat met iemand waar hij zegt van te houden.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Dat is helemaal waar maar het is niet de meest vriendelijke manier.
Waarom zou het vriendelijk moeten? De boodschap komt duidelijk niet aan, dan heeft in vriendelijkheid bedekken al helemaal geen zin.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 16:24
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Gelukkig hoeft het niet altijd vriendelijk en al helemaal niet tegen iemand die zo slecht en onverantwoord omgaat met iemand waar hij zegt van te houden.
Kijk zo kan je een disscussie voeren. Je gaat nu niet meteen in de aanval. Als je het zo gewoon tegen hem zegt komt het al vriendelijker over!😀
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 16:25
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Waarom zou het vriendelijk moeten? De boodschap komt duidelijk niet aan, dan heeft in vriendelijkheid bedekken al helemaal geen zin.
Maar kwaad worden ook niet. Ik vind wel dat je nu goed reageerd.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Kijk zo kan je een disscussie voeren. Je gaat nu niet meteen in de aanval. Als je het zo gewoon tegen hem zegt komt het al vriendelijker over!😀
Mens je moet je laten nakijken. In eerste instantie werd er behalve misschien door straatmeid compleet normaal maar wel zonder handschoenen gereageerd.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 16:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Lisa, is het al in je opgekomen dat mensen misschien wel gewoon van nature niet zo vriendelijk zijn tegen iemand die ze niet sympathiek vinden? Ik kan me goed voorstellen dat we deze vreemdganger niet zo sympathiek meer vinden, namelijk
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 16:43
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Mens je moet je laten nakijken. In eerste instantie werd er behalve misschien door straatmeid compleet normaal maar wel zonder handschoenen gereageerd.
Ik had het niet specifiek over iemand.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 17:01
Verwijderd
Iedereen gaat offtopic door het commentaar van MeisjeLisa op elke post die wat haar betreft niet een goede toon heeft.

Het gaat echt nergens meer over. Het zijn gewoon twee trolls.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 17:04
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Lisa, is het al in je opgekomen dat mensen misschien wel gewoon van nature niet zo vriendelijk zijn tegen iemand die ze niet sympathiek vinden? Ik kan me goed voorstellen dat we deze vreemdganger niet zo sympathiek meer vinden, namelijk
Jawel maar je berijkt meer door naar elkaar te luisteren en dat gaat beter als je vriendelijk met elkaar ingaat.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 17:11
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Jawel maar je berijkt meer door naar elkaar te luisteren en dat gaat beter als je vriendelijk met elkaar ingaat.
Citaat:
Zullen we weer ontopic gaan? Hij vroeg advies. Dat heeft hij weliswaar gekregen maar ga niet offtopic. Vind wel vreemd dat ik dit moet zeggen en dat de forums zen er niks aan doen. Valt me de laatste tijd steeds vaker op en volgens mij ben ik niet de enige...
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Jawel maar je berijkt meer door naar elkaar te luisteren en dat gaat beter als je vriendelijk met elkaar ingaat.
Dat luisteren moet dan wel vsn twee kanten komen. En hoe groter de plaat die iemand voor z'n kop heeft, des te minder geduld en dus vriendelijkheid. Is niet heel moeilijk, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 18:41
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Dat luisteren moet dan wel vsn twee kanten komen. En hoe groter de plaat die iemand voor z'n kop heeft, des te minder geduld en dus vriendelijkheid. Is niet heel moeilijk, denk ik.
Ja maar als een van de 2 begint volgt de ander hopelijk...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 20:30
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Citaat:
Dat lijkt me inderdaad wel het minste, dat je je excuses aanbiedt.



Ontopic: goed dat je het in dit verhaaltje aan haar hebt verteld! Jammer dat je nu geen seks meer hebt gehad
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht

Laatst gewijzigd op 25-07-2018 om 21:19. Reden: Lief spelen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 21:20
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Lief spelen jongens en meisjes, elkaar uitschelden doe je maar ergens anders
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"

Laatst gewijzigd op 26-07-2018 om 06:16. Reden: Autocorrect :bob:
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 22:58
Verwijderd
Citaat:
elkaar uitscheiden
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 23:09
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Haha! Zag het nu pas!😂
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Haha! Zag het nu pas!😂
Met citaat reageren
Oud 26-07-2018, 01:28
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Haha! Zag het nu pas!😂
Hahahaha!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 26-07-2018, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2018, 12:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik snap dat het heel verleidelijk is om hier op te reageren, maar toch het verzoek om ontopic te blijven.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 26-07-2018 om 12:20.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2018, 12:17
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik snap dat het heel verleidelijk is in hier op te reageren, maar toch het verzoek om ontopic te blijven.
Hoezo? Ik deed niks verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2018, 12:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoezo? Ik deed niks verkeerd.
Lachen om een typo van een forumbaas gaat TS echt niet verder helpen. Dat zorgt er alleen maar voor dat meer mensen offtopic gaan
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-07-2018, 13:53
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Lachen om een typo van een forumbaas gaat TS echt niet verder helpen. Dat zorgt er alleen maar voor dat meer mensen offtopic gaan
Ik was niet de eerste die off-topic ging, dat was Straatmeid.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2018, 13:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik was niet de eerste die off-topic ging, dat was Straatmeid.
Ook als je niet de eerste bent, maak je je nog steeds schuldig aan offtopic gaan.

De waarschuwing hier in het topic geldt in het algemeen. Graag on-topic verder (over het probleem van TS, dus). Bij problemen met het beleid kan je de rapporteer-knop gebruiken of een topic op Beleidszaken aanmaken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie eerste relatie
thinky
104 04-11-2004 16:43
Liefde & Relatie zijn mun vriendinnen wel echte vriendinnen ??
kersje-15-v
8 06-07-2004 17:07
Liefde & Relatie onthoud jij vanzelfsprekend wie je hebt bedrogen?
devilcat
66 06-04-2004 20:26
Liefde & Relatie hoe zien of je bedrogen wordt
Verwijderd
2 27-07-2003 16:44
Liefde & Relatie wraak!
Black Reina
20 02-04-2003 15:54
Liefde & Relatie Ooit vreemd gegaan en niet betrapt??
logisch
33 31-10-2002 11:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.