Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2009, 20:55
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Omdat we dit topic een hele tijd terug ook hadden en leuk is om te lezen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Oud 04-08-2009, 20:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Offtopic: TS begint
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-08-2009, 21:00
Verwijderd
Ik kan niet tegen glad katoen, ik word daar kriegel van. heb altijd badstoflakens en neem die ook mee op vakantie.
Oud 04-08-2009, 21:07
Verwijderd
Toen ik zes was, maakte ik voor de lol rekensommen. Ik was driemaal kampioen schaken van mijn basisschool, en heb deelgenomen aan het NK 24 Game.
Oud 04-08-2009, 21:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Toen ik zes was, maakte ik voor de lol rekensommen.
Dat deed ik ook. M'n vader werd gek van me.
En ik las wetenschappelijke boeken over dinosaurussen in 't Engels.

Ik weet echt niet waarom ik een alpha studie ben gaan doen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-08-2009, 21:33
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hield ook van dino's! En ik lees vanaf m'n 11e of 12e ofzo graag boeken over Koning Arthur. Eén van de eerste boeken die ik daarover las was Nevelen van Avalon van Marion Bradley, en ik verbaas me er nog wel eens over dat ik me daar toen doorheen heb gewerkt.
Ik slaap dus altijd met een knuffelbeertje die ik heb vanaf m'n tweede. Zonder kan ik ook prima slapen, maar ik hou er van om iets vast te houden.
Ik ben verslaafd an Napoleons.
Ik heb een veel te romantisch beeld van het verleden, zoals van de middeleeuwen (ridders! zwaardgevechten! kastelen!) en de 18e/19e eeuw (koetsen! haardvuren! jurken!).
Ik zou graag genoeg talent hebben om meer artistieke dingen te doen, stiekem wilde ik best ook een studie volgen waarbij ik zélf kunst zou mogen maken.
Ik kijk naar mezelf in etalageruiten (heb ik écht wel leuke kleren aan? waarom zit m'n haar zo gek?)
Ik ben soms best egocentrisch, en dan realiseer ik me pas na een hele tijd dat ik vooral over mezelf praat, terwijl ik absoluut wel geïnteresseerd ben in mijn gesprekspartner.
Ik zou graag weer willen gaan dansen (street, jazz), maar ik vind het eng om iets nieuws te zoeken.
Ik begin vaak vol enthousiasme aan nieuwe dingen, die ik vervolgens niet afmaak (haken, tekenen, foto's inplakken).

Zo .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-08-2009, 21:41
Verwijderd
Ik vind konijnen geweldige dieren.
Oud 04-08-2009, 21:45
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik voel me soms meer Europeaan dan Nederlander.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 04-08-2009, 21:46
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik bedacht me vandaag (over sommen maken gesproken) dat ik op de basisschool altijd heel lang deed over de rijtjessommen maar verhaaltjessommen heel snel maakte. Uitstelgedrag van te saaie dingen had ik toen al last van!
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 04-08-2009, 21:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Brandnetelthee vind ik goddelijk lekker, net zoals liefdesthee overigens.
Ik heb een leesbril.
Ik probeer altijd die bril voor iedereen te verbergen, ook voor m'n vriendje. Hij kwam er pas vorige week achter, toen hij me met halfdichrgeknepen ogen zag lezen.
Ik slaap eveneens met een knuffel, die ik nog niet eens zo heel lang heb.
Ik ben absoluut niet bang voor spinnen, de meeste mensen die ik ken wel (inclusief mijn moeder)
Ik heb een napoleon-wijnballen-verslaving.
Ik spaar encyclopedieën.
Ik denk te veel na.
Ik ben verrot nieuwsgierig.
Ik ben gek op alles wat met wetenschap te maken heeft.

En vast nog wel meer
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-08-2009, 21:46
Allure
Allure is offline
Rijtjessommen vond ik juist veel fijner.

Ik duim.
Oud 04-08-2009, 21:48
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik ben super bang om mijn moeder op jonge leeftijd te verliezen.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 04-08-2009, 21:48
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
ik word nooit écht boos, wel van binnen.. Maar ik heb nog nooit iemand keihard uitgescholden of gegooid met spullen.
Oud 04-08-2009, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me soms meestal meer Europeaan dan Nederlander.
Ik had vroeger de levensinstelling tegenover praktisch iedereen: je bent stom tot je het tegendeel bewijst (en dat was een hele klus). Nu is dat wel wat bijgetrokken, gelukkig.
Ik schijn een heel eigen manier voor allerlei (nutteloze) dingen te hebben, omdat ik overal over nadenk. Als in: de meeste mensen snijden gewoon een ui, ik doe dat zus en zo, omdat. Het kan behoorlijk wat frustraties opleveren omdat ik natuurlijk het liefst alles op mijn manier doe.
Ik geef minder om een van mijn oma's dan om een willekeurige voorbijganger, geloof ik.
Ik heb faalangst en onderschat mezelf systematisch.
Ik droom er van een Duitser met Iraanse trekjes te trouwen en in Berlijn te wonen, maar doe daarvoor de verkeerde studie.
Oud 04-08-2009, 21:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Het lijkt me heel leuk om iemand een keer zo'n keiharde klap in het gezicht te geven met de vlakke hand lekker theatraal. Grote kans dat ik het nooit zal doen, veel te bang om mensen pijn te doen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-08-2009, 21:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik schijn een heel eigen manier voor allerlei (nutteloze) dingen te hebben, omdat ik overal over nadenk. Als in: de meeste mensen snijden gewoon een ui, ik doe dat zus en zo, omdat. Het kan behoorlijk wat frustraties opleveren omdat ik natuurlijk het liefst alles op mijn manier doe.
Herkenbaar.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-08-2009, 21:54
Allure
Allure is offline
Citaat:
Ik ben super bang om mijn moeder op jonge leeftijd te verliezen.
ik ook, het is één van mijn grootste angsten. Ik kan echt niet zonder haar.
Oud 04-08-2009, 21:55
Verwijderd
Ik voel me eigenlijk helemaal geen Nederlander maar wel een Europeaan.
Ik heb óók vaak een eigen manier voor dingen en niet zelden werkt die manier nog efficiënter ook.
Ads door Google
Oud 04-08-2009, 21:58
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Rijtjessommen vond ik juist veel fijner.

Ik duim.
Nee man, veel te saai. En het moest netjes. ;(
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 04-08-2009, 22:19
Verwijderd
Ik had een "imagerary friend" toen ik 17 was, die ik een tijdje zag in de spiegel.
Ik voelde me vroeger altijd gevangen in het lichaam van een jong persoon.
Ik wou niet meer groeien omdat oudere mensen altijd zo ongelukkig waren.
Ik let altijd heel erg op details, waardoor ik "the big picture" wel eens mis.
Ik ben nu trots op mezelf.
Oud 04-08-2009, 22:38
Alyssia
Alyssia is offline
Ik ben geboren met drie duimen en daardoor is m'n linkerduim nu dus eigenlijk misvormd en zijn mijn duimen niet hetzelfde. En het lijkt me heel erg raar om twee dezelfde duimen te hebben.
Ik kan er niet tegen als mijn onderlaken losschiet, dan moet ik het altijd meteen goed doen maar mijn vriendje vindt dat ik zeur en dan word ik helemaal paniekerig.
Ik slaap nog steeds met een knuffel die al vanaf mn geboorte heb.
Ik ben pas één keer op het graf van mijn opa geweest sinds hij dood is (anderhalf jaar geleden) en ik schaam me daar best voor maar ik durf gewoon niet.
Ik voel soms dat er een aanwezigheid is in mijn kamer, en dat is dan mijn andere opa, en meestal komt hij zeggen dat ik naar bed moet
En ik zie dingetjes in de lucht, soort kleine bolletjes, en het zijn geen insecten of vogels ofzo.
Ik word heel erg blij van collegeblokken.
Oud 04-08-2009, 22:39
Verwijderd
Ik ben nog veel cooler dan je zou denken. Dat komt mede door mijn gigantische bescheidenheid.
Oud 04-08-2009, 22:46
Verwijderd
Ik heb een olifantengeheugen.
- Ik kan vaak exact citeren wat iemand ooit lang geleden met een bepaalde intonatie tegen mij zei, of tegen een ander.
- Ik leer mijn (toneel)teksten altijd door het een paar keer te horen of te lezen, waar anderen avonden zitten te blokken.
- Vaak ken ik de teksten van mijn tegenspelers eerder dan dat zij ze zelf kennen.
- Men noemt mij nogal eens een wandelende encyclopedie, omdat ik allerlei stomme feitjes, namen en jaartallen e.d. onthoud.
- Ik ken alle verjaardagen van mijn klasgenoten uit mijn hoofd.
- Ik leerde vroeger de zinnen bij Frans en Duits niet echt. Voor de toets keek ik ze een keertje door en dan haalde ik ook een tien.



Ik vind mijzelf hier meer dan eens irritant door.

Verder ben ik heel erg bang voor slangen. Als ik er nu aan denk dat er één onder het bureau zit, trek ik als vanzelf mijn voeten omhoog. (dat doe ik op dit moment dus)
Ik heb heel veel dwangneuroses.
Op toneel speel ik vaak totaal het tegenovergestelde van mezelf (en dat zit hem dan vooral in krachtigheid).

en verder weet ik even niets meer...
Oud 04-08-2009, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet tegen glad katoen, ik word daar kriegel van. heb altijd badstoflakens en neem die ook mee op vakantie.
Ik kan juist niet tegen badstof en tegen allerlei andere stoffen. Het moet perfect glad zijn.


Mijn teennagels zijn momenteel gelakt.
Twee van mijn kiezen zijn getrokken.
Ik ga altijd eerst plassen als ik wakker word en daarmee heb ik menig persoon waar ik bij sliep mee geërgerd.
Ik heb ruim twee jaar mijn rijbewijs maar houd niet van rijden.
Ik ben in mijn leven 3 keer verhuisd. Een keer toen ik een maand of 8 was, de tweede keer een jaar geleden en de derde keer afgelopen maand.
Ik heb weinig gevoel voor de Nederlandse taal en mijn spelling heb ik correct aangeleerd maar zinsbouw of bepaalde uitdrukkingen zijn lastig voor me.
Ik heb schoenmaat 41
Mijn ouders zijn opgeteld 118 jaar.
Oud 05-08-2009, 00:36
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik heb een napoleon-wijnballen-verslaving.


waren ook nog in de aanbieding bij de appie afgelopen week
Advertentie
Oud 05-08-2009, 00:55
Lychee
Avatar van Lychee
Lychee is offline
Citaat:
Ik kijk naar mezelf in etalageruiten (heb ik écht wel leuke kleren aan? waarom zit m'n haar zo gek?)
Ik ben soms best egocentrisch, en dan realiseer ik me pas na een hele tijd dat ik vooral over mezelf praat, terwijl ik absoluut wel geïnteresseerd ben in mijn gesprekspartner.
Ik zou graag weer willen gaan dansen (street, jazz), maar ik vind het eng om iets nieuws te zoeken.
Zo .
Heel herkenbaar
Ik zat vroeger toen ik heel klein was op streetdance, maar ik ben gestopt omdat de lerares stopte ofzo, en ik kan nu echt voor geen meter dansen. (Als ik niet gestopt was was ik nu misschien wel heel goed geweest). Ik wil wel graag op dansles maar ik kan het voor geen meter en dat durf ik dus eigenlijk niet

Ik heb veel ademhalingsproblemen
Ik heb de ziekte van Pheiffer (gehad) en heb vorig jaar de halve zomer binnengezeten.
Ik vind mezelf lelijk
Ik hou van icetea
Ik zit te veel op dit forum, youtube en deviantart
Ik verbrand niet snel en word heel snel bruin
Mijn vader is nederlands en mijn moeder chinees, en het lijkt alsof ik van beide de slechtste eigenschappen heb meegekregen.
Ik kan geen woord chinees praten. (Ok, een paar woorden en zinnen )
Ik heb volgens mij hartkloppingen en ben elke avond bang dat ik doodga in mijn slaap van een hartaanval
Ik ben altijd bang als de telefoon gaat, om slecht nieuws te horen te krijgen.
Ik durfde vroeger de wc niet door te trekken
Volgens mij heb ik hypochrondie
Ik ben ontzettend bang voor geesten en UFO's, bang in het donker en voor spinnen en andere insekten/wormen etc. (daarom ga ik dus nooit kamperen op de camping)
Ik vind homo's sexy
Ik raak niet snel geëmotioneerd en heb laatst ontdekt dat ik huil als ik andere mensen zie huilen.
Ik ben jaloers op mijn moeders IPhone

Shit de woonkamerlichten zijn uit. daar moet ik zo doorheenlopen.
Bah ik krijg het nu al benauwd.

Ik ga slapen doei
__________________
K-k-k-kel loves orange soda!
Oud 05-08-2009, 00:59
Lychee
Avatar van Lychee
Lychee is offline
offtopic:
Ik hoorde wat
__________________
K-k-k-kel loves orange soda!
Oud 05-08-2009, 01:27
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Wistjedat
ik toen ik 10 was werd uitgenodigd bij stichting Facta.
ik mezelf daar enorm dom voelde in vergelijking met sommige (veel jongere) kinderen.
Die stichting nu niet meer bestaat.
Dat ook een paar hele goede redenen heeft.
Ik altijd met lego speelde.
Ik die lego nu nog heb.
en er soms nog mee speel.
ik dat nog steeds leuk vind.
ik een onverklaarbaar gaatje in mn huid aan de linkerkant van mijn neus heb.
ik vroeger wit-blond golvend haar had en nu bruine krullen.
heel mijn familie flaporen heeft behalve ik.
duiven mij geregeld aanvallen...

genoeg voor nu.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 05-08-2009, 06:39
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Offtopic: TS begint
Mijn ouders zijn aan het einde van het jaar vijftig en we gaan een groot feest geven met vrienden/famillie, wat me veel geld gaat kosten. Maar ik vind dat er wel wat leuks mag gebeuren.
Als ik een liedje leuk vind, kan ik het soms wel twintig keer achter elkaar draaien, tot ik het weer zat ben.
Nu ik een auto heb, ga ik nog maar weinig met de fiets. Ook al is het mooi weer en zou me dat aardig wat benzine schelen.
Ik ben van de lijstjes. Als ik op vakantie, maak ik een lijstje wat ik moet meenemen, ik neem altijd een boodschappenlijstje mee, als ik veel moet doen maak ik vaak een to-do lijstje.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 05-08-2009, 09:05
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik schijn een heel eigen manier voor allerlei (nutteloze) dingen te hebben, omdat ik overal over nadenk. Als in: de meeste mensen snijden gewoon een ui, ik doe dat zus en zo, omdat. Het kan behoorlijk wat frustraties opleveren omdat ik natuurlijk het liefst alles op mijn manier doe.
Zeer herkenbaar.

Voor mijn gevoel denk ik sowieso teveel na. Voorbeeld:
*zit op wc* Goh, wie zou dat ding hebben uitgevonden?

En ik kan er zo nog wel een paar bedenken. Ik word nog eens filosoof, let maar op.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-08-2009, 09:19
Verwijderd
Wist je dat
het voor het eerst sinds een maand is dat ik hier post?
dat ik vorige week woensdag tante geworden ben? (Oke halftante, want mijn halfzus heeft een dochtertje gekregen)
dat ik een cd uit Australie heb besteld en dat ie na een week al kwam?
en dat ik nu op een cd uit Nederland wacht en die maar niet komen wil?
en dat ik best wel spijt heb dat ik niet naar Castlefest ben gegaan en me nu voorgenomen heb om volgend jaar wel te gaan?
dat ik 7 oktober naar Dream Theater ga?
dat ik al vier weken zonder vriendje zit?
en dat ik al even lang een ongelezen dichtbundel hier heb liggen?
en wist je ook dat een vriendin van me gaat trouwen en dat ik dus straks opeens bevriend ben met een getrouwde vrouw?
Oud 05-08-2009, 09:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wist je dat ik blij ben dat Rasmusje er ook weer is?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-08-2009, 09:25
Rationeel
Rationeel is offline
wist je dat ik over 20 min. de trein ga pakken? en dan de bus? en dan het vliegtuig? en dan weer een bus? en dat ik dan als het goed is om een uur of 7 vanavond in een restaurantje zit ergens in rome?
Oud 05-08-2009, 09:42
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
wist je dat ik best lang ben?
En dat ik pas sinds december een bril heb, en de glazen al een keer vervangen zijn..
Dat ik snel verbrand en dus daarom altijd zonnebrandcreme moet smeren?
Dat ik veel lijstjes maak, planningen, voor vakantie ( net als meerdere ) things to do, ect?
ik vaak wel creatieve ideeën heb maar geen tijd of zin heb om ze uit te werken? ( of ze mislukken)
Dat ik altijd fantaseer over hoe ik later mij kamer en spullen wil hebben als ik op mezelf woon? ( Bij ikea keur ik bv. al keukens (A))
Dat ik eigenlijk altijd moe ben, soort van chonische vermoeidheid, terwijl ik het liefste zoveel mogelijk doe?
Dat ik gisteren een beetje heb leren windsurfen?
En aan het einde van de maand met een vriendin op vakantie ga, in een huisje in Zeeland?
Oud 05-08-2009, 10:02
PatoLoco
PatoLoco is offline
Citaat:
Ik vind konijnen geweldige dieren.


Speciaal voor jou:

http://www.liveleak.com/view?i=e3b_1249422046
Oud 05-08-2009, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Wist je dat ik blij ben dat Rasmusje er ook weer is?
Wist je dat ik dat wel kan waarderen?
Ads door Google
Oud 05-08-2009, 15:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wist je trouwens dat ik heel veel groetes rauw wel lekker vind en gekookt niet? Denk aan; wortel, aardappel, bloemkool.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-08-2009, 16:52
Verwijderd
- ik hou heel erg van ketchup
- ik word heel erg blij als ik de Eiffeltoren zie
- ik heb een heup-taille verhouding van 0,7 en dat schijnt ideaal te zijn
- ik boer best veel, ook in bijzijn van mijn vriendje
- ik heb weleens gehuild bij een aflevering van Pokémon
- ik ben best geïnteresseerd in het heelal en de planeten
Oud 05-08-2009, 17:00
Verwijderd
Ik moet vaak janken als ik alleen ben om de stomste dingen op tv.
Oud 05-08-2009, 17:06
Allure
Allure is offline
Was dat die aflevering dat Ash Picachu wilde weggeven Stefenootje?
Oud 05-08-2009, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Was dat die aflevering dat Ash Picachu wilde weggeven Stefenootje?
Ja Dat hij bij alle wilde Picachu in het bos wilde blijven! En toen kwam er zo'n filmpje van alle mooie momenten. :'D
Oud 05-08-2009, 17:07
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Volgens mij vond ik die ook heel zielig .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-08-2009, 17:07
Allure
Allure is offline
Dat ontroerde mij ook.

ot: ik heb snel last van heimwee.
Oud 05-08-2009, 17:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ot: ik heb snel last van heimwee.
Ik ook.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-08-2009, 18:23
Verwijderd
Wist je dat..

Ik kan heel goed ruiken en kan ook enorm genieten van geuren, zoals de geur van oude boeken en de geur van herfst. Andere geuren kan ik juist niet uitstaan. Als er bijvoorbeeld iemand op bezoek is geweest (die niet rookt ja) blijf ik de geur van de jassen soms nog een paar dagen in de gang ruiken.
Ik ben hooggevoelig en ongeschikt voor een /care-houding.
Ik heb een hekel aan ringen, omdat ik altijd het idee heb dat ik ze niet meer af kan krijgen en er een beetje bacteriefoob van wordt. Lange nagels vind ik ook heel erg vies.
Ik hou ervan om in mijn hoofd te doen alsof ik een bijzondere taal spreek of dat ik heel goed kan zingen, en dat dan in mijn dagdroom aan anderen te gaan showen. Ik heb ook wel eens in het Frans met ondertiteling gedroomd - wel handig, want ik spreek geen Frans.
Ik trek graag gekke bekken voor de spiegel en ik heb een obsessie met mijn tanden; ik ben altijd bang dat ze loslaten of afbrokkelen en droom daar ook geregeld over.
Ik kan dromen uitzonderlijk gedetailleerd onthouden.
Ik kan niet iets een beetje doen.
Ik heb een felrood nachthemd met een Snoopy erop. Ik heb ook een blauwe, maar ik heb het idee dat ik beter slaap als ik de rooie aan heb.
Oud 05-08-2009, 18:28
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wist je trouwens dat ik verslaafd ben aan wierook? Bij elk buitenlands winkeltje/kraampje/wereldwinkel snuffel ik letterlijk naar nieuwe geurtjes. Ik heb nu ongeveer 90 verschillende geuren. En ik ben vooral dol op emotiewierook.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-08-2009, 19:41
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Ik schijn een heel eigen manier voor allerlei (nutteloze) dingen te hebben, omdat ik overal over nadenk. Als in: de meeste mensen snijden gewoon een ui, ik doe dat zus en zo, omdat. Het kan behoorlijk wat frustraties opleveren omdat ik natuurlijk het liefst alles op mijn manier doe.
Tuurlijk. De handdoeken moeten zo, tenzij ze iets kleiner zijn dan worden ze zo opgevouwen. En die theedoeken moeten weer op een ander manier, en doekjes op weer een andere manier. Laatst heb ik mijn vriendje verweten dat hij mijn broek zo raar opgevouwen had, hij werd boos. En mijn sokken doe ik over als hij ze in elkaar draait want ze moeten op mijn manier, net als mijn ondergoed. Uien, paprika's en tomaten snijd ik altijd op dezelfde manier en ik kan ook echt niet anders, ik zou niet weten hoe ik een ui in ringen snijd in plaats van snipper. Oh ja, en in de keuken moet één iemand de baas zijn en de ander braaf doen wat diegene zegt, daarom kook ik dus niet met mijn moeder.

Ik heb te weinig ruime om al mijn boeken kwijt te kunnen, daarom stal ik ze zowel bij mijn vriendje als bij mijn ouders.
Vandaag ben ik met mijn vriend bij een huis gaan kijken dat we misschien willen kopen (als de bank meewerkt), daar is wel ruimte voor boeken.
Ik ben pas in IJsland geweest en heb maar meteen de IJslandse Harry Potter gekocht, plus een engels-IJslands (en andersom) woordenboek en een leerboekje IJslands met cd en grammatica oefeningen.
Mijn ouders zijn nu op vakantie en ik kon ze meer vertellen over de omgeving waardoor ze hun fietstocht vandaag maakten dan zij zelf paraat hadden. Ik stuiter daar al zo'n 6 jaar iedere zomer rond.
Ik zou heel graag vis willen kunnen eten maar word telkens misselijk als ik het doe, en ik ben er nog steeds niet uit of dat toeval is of echt voedselintolerantie allergie weetikveel hoe dat dan heet.
Mijn favoriete LoTR personage is Peregrin Took, Legolas vind ik maar een sukkeltje in het boek en in de film wel lekker maar niet heel bijzonder.
Ook ik ben bang voor slangen, als ik er één op tv zie bestaat de mogelijkheid dat ik van kanaal wissel.
Fruit eet ik niet zo goed, tenzij ik het in stukjes snijd en in een bakje doe, dan kan ik er heel veel van eten.
Zonder pyjama kan ik wel slapen, maar word ik halverwege de nacht wakker met nachtmerries.
De brandweer heeft mijn deur gesloopt in een reddingspoging toen ik 130km verderop zat, en nu heb ik geen zin om te bellen dat mijn nieuwe deur nog geschilderd moet, ik vond lichtgrijs wel best en anders wil ik hem paars, groen of geel.

Oh, en feitjes over anderen lezen is leuk.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 05-08-2009, 20:20
Verwijderd
- Ik kan heel slecht tegen warm weer, ik ben echt enorm blij als ik zie dat de temperatuur omlaag gaat.
- Ik hou ook van regen. (Mits ik er niet doorheen hoef te fietsen)
- Ik gebruik veel slinkse trucjes om zwart te kunnen rijden
- Ik draag nooit sieraden
- Ik hou van televisieprogramma's over eten en afvallen
Oud 05-08-2009, 21:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik huil bij suffe romkoms zoals She's the Man . Soms voel ik me door dat soort films ook een beetje eenzaam, maar ik blijf ze kijken.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-08-2009, 21:48
Alyssia
Alyssia is offline
Ik hou echt van slangen trouwens. Wel handelbare, niet van die 9 meter lange anaconda's natuurlijk. Ze voelen zo fijn.
Ik draag sinds m'n 14e een bril en ik vind mezelf zo kaal zonder.
Ik weeg maar 53 kilo (1.74m lang) en eigenlijk is dat te licht maar ik vind mijn lichaam en de verhoudingen ervan eigenlijk zo heel mooi en wil helemaal niet meer aankomen (ik ben er ook wel bang voor, zodra de weegschaal meer dan 55 aangeeft, probeer ik beter te eten, terwijl dat helemaal geen nut heeft want ik weeg alleen maar zoveel vlak voor ik ongesteld moet worden en dan gaat het er vanzelf weer af. ) Maar een eetstoornis zou ik nooit kunnen hebben, daarvoor hou ik gewoon teveel van eten.
Mijn huid is echt extreem droog maar als ik het insmeer dan gaat het verschrikkelijk jeuken met als gevolg dat ik dus onder de krassen en wondjes en dingetjes zit. En ik heb daarbij dan ook nog last van exceem in mijn elleboogholtes en knieholtes.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf #3
Missy
297 11-05-2010 00:06
De Kantine Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf #2
Miekje*
500 26-01-2010 10:15
De Kantine Vertel iets over de forumer boven je #16
Verwijderd
500 03-09-2009 14:38
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55.