Oud 29-04-2008, 08:44
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Voor als je een boek zoekt, nog wel weet waar het over gaat of de naam van de hoofdpersoon nog weet of de kaft, en graag wil weten welke het ookalweer is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2008, 08:47
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Oh er was een boek en dat heette... ja ik ben het vergeten, iets met een K en ik las het in groep 5. Het ging over een jongen die ging zwerven en ik was diep van hem onder de indruk. Nu weet ik het niet meer, maar het is zeker drie jaar heel belangrijk geweest... Pff, superirritant dat ik dat niet meer weet.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 17:08
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Uhm, zou het niet weten. 'alleen op de wereld' misschien?:$
__________________
Pang
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 18:40
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Uhm, zou het niet weten. 'alleen op de wereld' misschien?:$
Nee, dat ken ik wel, het was ook een boek voor wat oudere kinderen. Damn. Ook vage omschrijving maar ik weet gewoon niet méér!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat ken ik wel, het was ook een boek voor wat oudere kinderen. Damn. Ook vage omschrijving maar ik weet gewoon niet méér!
Probeer alles naar boven te halen wat diep in je geheugen verborgen zit. En dat dan hier posten. De omschrijving is nog te vaag.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 13:24
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Gelige kaft? Ik geloof dat ik wel weet wat je bedoelt, Kirulu ofzo? Of nou ja daar doet het me aan denken, die jongen ging de halve wereld over. Van Thea Beckman of die kant op..
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 13:31
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Ik twijfel, want anders was je de Korilu toch niet vergeten! () maar:

Zwerftocht met de Korilu

Jasper is de slimste jongen van Amsterdam. Op zijn 16e weet hij al alles en hoeft dus niet meer naar school. Hij is te jong om te studeren dus op een dag zit hij op een bankje in het Vondelpark en verveelt zich. Dan wordt hij van achter een jasmijnstruik uitgelachen. Een stemmetje beweert dat hij een kroet (domkop) is en helemaal niets van de echte Griemel (wereld) weet. Het blijkt een Korilu, een klein wezentje dat in Jaspers broekzak past, die hem overtuigt dat hij pas echt was kan leren door een wereldreis te voet te maken. Hoewel de Korilu op de voorkant van het boek afgebeeld staat als een aapachtig wezentje wordt zijn uiterlijk nergens beschreven. Wel zijn karakter: de Korilu is kribbig, ongeduldig, nieuwsgierig en bazig.

Roef (zo noemt de Korilu Jasper) trekt de Alpen door en lijdt schipbreuk op de overtocht naar Heetje (Afrika). Daar redt hij een groep slaven en speelt voor luipaardgod in de jungle. Per vliegtuig steekt Jasper over naar Stoking (Azië) en bezoekt de soortgenoten van de Korilu in Tibet. Daar blijkt dat Korilu's altijd op reis zijn, en dat het hun taak is de mensen nieuwsgierig te maken en ze aan te zetten tot reizen en ontdekkingen. Jasper reist door naar China en neemt daar door boot naar Goudplakje (Australië). Na een schipbreuk en een vulkaanuitbarsting op de Stille Zuidzee komt Jasper aan in Australië en doorkruist het continent met een groep goudzoekers. Met een groep wapensmokkelaars steekt hij over naar Roerdel (Zuid-Amerika) waar hij de Andes en het Amazonewoud doortrekt.
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 21:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Is dát van Thea Beckman? Ik ken die helemaal niet, maar toch moest ik bij je omschrijving meteen aan Thea Beckman denken. Je hebt ook nog: "Wij zijn wegwerpkinderen", maar dat zal wel over meerdere kinderen gaan.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 21:53
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Deze staat in de oeuvrelijst van Thea en ik weet het ook vrij zeker.
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 22:03
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, ik zag het ook, ik vond het gewoon zo on-TheaBackmanachtig, omdat ik haar vooral associeer met historische romans (en Thule<3).
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 10:03
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Thule!! <3
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 21:57
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Nienna*: Zou dat Eigen rechter kunnen zijn, van Jan Terlouw? Over een jongen die wegloopt van zijn ouders omdat zijn vader ten onrechte niet veroordeeld is in een rechtzaak. Maar dat is misschien wel te moeilijk voor een vijfde groeper..

Ot, ik loop al de hele tijd met een boek in mijn hoofd dat ik ooit gelezen heb. Was niet zo dik, wel een volwassenenboek. En het gaat over een meisje/vrouw die bij een vent in een huis in Frankrijk komt, een vriend van haar vader geloof ik, en dan een relatie met hem krijgt. En die vent heeft Parkinson en hij is schilder (?) en het meisje heeft een heel grote kast op haar kamer bij hem staan. Maar ik weet dus absoluut niet meer welk boek het was, weet iemand anders het?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 11:25
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
@ Velma: Jajajaja! Dat is het En ja vergeten... ik was even vergeten hoe dat precies ging en zo. Veel andere dingen meegemaakt en gelezen... ik las het in groep vijf of zo, dus dat is echt al meer dan tien jaar terug. Maar oh dat boek was liefde toen <3 ik wil 'm kopen nu !
@ Roosje: Dat heb ik ook gelezen ja, maar dat was het niet.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 17:13
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Yay 1 punt voor mij

Roosje, ik zou het echt niet weten. Weet je of het een vertaling was of niet? Dat scheelt al.
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 12:01
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Yay 1 punt voor mij

Roosje, ik zou het echt niet weten. Weet je of het een vertaling was of niet? Dat scheelt al.
Volgens mij niet, mijn lerares Nederlands vond dat ik het moest lezen en zij raadt alleen Nederlandse boeken aan. Ik heb echt geen flauw idee meer welk boek het was en het is frustrerend. :boos:
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 21:39
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hm, ik zou het ook niet weten.
Maar je kunt het toch even aan haar vragen?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 21:43
Verwijderd
Bedoel je 'Het Geweten' van Jessica Durlacher? Daar deed het me aan denken en dat is ook met een man in Frankrijk enzo zie ik.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 22:13
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Hm, ik zou het ook niet weten.
Maar je kunt het toch even aan haar vragen?
Nee, ik zit op een andere school dit jaar en op mijn oude school is ze weg.

@ Thoughtful: Nee, is het niet, maar dankje! Ik ga het deze week wel een keertje in de bibliotheek vragen.

En dan heb ik er direct nog eentje, een kinderboek, met een donkerblauwe voorkant. Over een meisje (?) dat op gegeven moment een heks ontmoet en daarmee naar één of ander heel groot bos gaat. En daar beleven ze allemaal avonturen en ze vinden een babywolf die ze opvoeden. En ze gaat altijd alleen 's nachts zodat haar ouders het niet merken, of het is maar één nacht.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-05-2008, 08:46
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Juniper?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 09:43
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Juniper?
Nee, is 'm niet. Wel een gaaf boek, daar niet van. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 19:17
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Nee, ik zit op een andere school dit jaar en op mijn oude school is ze weg.
Oja, vergeten! Van die andere school.
Anyway, dat andere boek ken ik ook al niet.. en ik maar denken dat ik veel boeken kende!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 10:35
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
^ Jamaar je kunt moeilijk alle boeken ter wereld kennen.

Nog een boek! Over een man die in Australie op vakantie is. Vlak voor hij z'n vliegtuig in wil stappen voor de terugreis, komt hij zijn jeugdliefde tegen. En hij gaat met haar mee en ze blijkt een enorm huis te hebben in een vallei in Australie, die onder water gezet gaat worden. En ze zijn er heel gelukkig, maar die man gaat uiteindelijk weg omdat die vallei dus onder water wordt gezet. En de vrouw blijft er achter en vervolgens doet de man alsof er nooit iets gebeurd is.
Een titel van twee woorden, geloof ik.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 10:41
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Oh laat maar, ik heb 'm al gevonden! Vertraging, van Tim Krabbe. (:
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 15:07
Tjaan
Avatar van Tjaan
Tjaan is offline
Citaat:
Ot, ik loop al de hele tijd met een boek in mijn hoofd dat ik ooit gelezen heb. Was niet zo dik, wel een volwassenenboek. En het gaat over een meisje/vrouw die bij een vent in een huis in Frankrijk komt, een vriend van haar vader geloof ik, en dan een relatie met hem krijgt. En die vent heeft Parkinson en hij is schilder (?) en het meisje heeft een heel grote kast op haar kamer bij hem staan. Maar ik weet dus absoluut niet meer welk boek het was, weet iemand anders het?
Rascha Peper - Oesters misschien?
__________________
"De toekomst is zwanger van hoopgevende mogelijkheden."
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 17:16
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Rascha Peper - Oesters misschien?
Heeee, dat is 'm! Super, wat goed! ^^ Dankjewel, ik ga morgen maar eens langs de bibliotheek want wat een gaaf boek vond ik dat. <3
Haha woei, echt vet!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2008, 22:48
Isengrim
Avatar van Isengrim
Isengrim is offline
Ik zoek een boek met verhaaltjes en het enige verhaaltje dat ik nog weet gaat over een meisje dat zich letterlijk hoedjes schrikt. Deze hoedjes bewaart ze en uiteindelijk begint ze en hoedenwinkel maar dan schrikt ze zich geen/geen mooie hoedjes meer en moet ze daar dus mee stoppen.
Weet iemand uit welk boek dit komt?
Dankje wel!

Edit; Ik heb hem al!
__________________
Het blijft toch ook een groot ministerie he.

Laatst gewijzigd op 24-05-2008 om 22:58.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2008, 23:22
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
@ Isengrim: welk boek is het dan?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2008, 08:41
Isengrim
Avatar van Isengrim
Isengrim is offline
Citaat:
@ Isengrim: welk boek is het dan?
Ida stak een zebra over van Nicolaas Matsier.
__________________
Het blijft toch ook een groot ministerie he.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 14:39
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het past niet helemaal in dit topic, maar ik zet het toch maar hier. Ik vroeg me af of jullie weten of er een soort Simone van der Vlugt/ Thea Beckman boeken, dus historische jeugdromans bestonden, alleen dan voor volwassenen? Laatst heb ik wel een detectiveboek gelezen dat zich afspeelde begin 1900 (hm, ik weet trouwens niet meer hoe dat heette, om het ontopic te houden) en dat was wel een tof boek, vooral ook omdat Einstein erin voorkwam. Maar heeft iemand nog tips in die trant?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 15:44
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Het past niet helemaal in dit topic, maar ik zet het toch maar hier. Ik vroeg me af of jullie weten of er een soort Simone van der Vlugt/ Thea Beckman boeken, dus historische jeugdromans bestonden, alleen dan voor volwassenen? Laatst heb ik wel een detectiveboek gelezen dat zich afspeelde begin 1900 (hm, ik weet trouwens niet meer hoe dat heette, om het ontopic te houden) en dat was wel een tof boek, vooral ook omdat Einstein erin voorkwam. Maar heeft iemand nog tips in die trant?
De naam van de roos - Umberto Eco. Ik ben het nu aan het lezen, en vind het gaaf. De verhaallijn gaat om twee monikken die onderzoek doen naar een moord (?) in een klooster in Italië. Je vindt er onder andere elementen van theologie, detective en semiotiek in maar ook grappige woordspelletjes, zoals een blinde, oude monnik die Jorge Burgos wordt genoemd.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 09:46
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik lees nu De Heelmeester van Noah Gordon, heeft religieuze aspecten (jodendom, islam, christendom allemaal), speelt zich af in de Middeleeuwen. Het gaat over een man die een reis maakt om zijn doel te bereiken. Het taalgebruik vind ik heel prettig, ben zo blij dat het meer dan 500 bladzijden heeft zodat ik 'm niet in 1 keer uit kan lezen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 11:01
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dank jullie wel Het bleek dat mijn moeder ook nog toevallig een of andere boek had dat aan mijn eisen voldeed en ik ben nog bezig met een boek van Salman Rushdie, dus komt wel goed
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 19:48
Verwijderd
Mijn lerares had me een boek aangeraden om in de vakantie te lezen omdat dat handig zou zijn voor mijn toekomstige studie.
Het is een engels boek en gaat over de apocalyps. Je moet het verplicht lezen bij de studie engelse taal en cultuur en het schijnt vrij moeilijk te zijn.

Iemand die toevallig de titel weet?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 14:59
Idunarara
Idunarara is offline
Ik zoek een kinder/jeugdboek. Het gaat over een paar weeskinderen, waarvan de ouders zijn omgekomen bij een mysterieuze brand, waarna zij bij een 'slechte' tante/oom worden ondergebracht die allerlei vreemde dingen doet. Er is een hele reeks boeken van en het heeft naar ik meen een hele lange naam. Ook zijn er films van gemaakt.. Ik geloof dat de boeken een jaar of vijf/zes oud zijn.

Oke, vage omschrijving Maar heeft iemand enig idee hoe deze boeken heten?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 15:28
kilgore t.
kilgore t. is offline
A Series of Unfortunate Events (NL: Ellendige Avonturen) van Lemony Snicket.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 16:26
Idunarara
Idunarara is offline
Aah super! Dankjewel
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-07-2008, 21:06
Verwijderd
ik zoek een kinderboek/prentenboek van ongeveer 20 jaar geleden

het ging over een monster dat het heelal doorvloog en alles op at,
zoals een planeet met een bananenvolkje. hij at alles op behalve
de buitenkant en het midden van de planeet.
uiteindelijk komt hij naar aarde en springt hij op iemand af, en dan
blijkt het een heel klein monstertje te zijn.

ik dacht dat de titel iets was van "het monster dat de aarde op at" ofzo
maar ik kan nergens iets vinden op internet....

kent iemand dit boek?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 17:08
Kiwi87
Kiwi87 is offline
Ik zoek een boek, waarvan ik titel noch auteur weet te herinneren.

Ik weet enkel nog dat het gaat over een jonge student, die verblijft in zo'n "dormitory" (doch deze term Amerikaans is, weet ik niet of het zich afspeelt in Amerika of Engeland) en contact heeft met een oude professor van hem, die tevens zwaar ziek is. Ik herinner mij ook dat hij in het team van de school speelde (wat voor sport weet ik niet meer exact) en dat hij ook vaak de sneeuw vermeldt.

Iemand enig idee over welk boek dit gaat?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 17:43
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Ik zoek een boek, waarvan ik titel noch auteur weet te herinneren.

Ik weet enkel nog dat het gaat over een jonge student, die verblijft in zo'n "dormitory" (doch deze term Amerikaans is, weet ik niet of het zich afspeelt in Amerika of Engeland) en contact heeft met een oude professor van hem, die tevens zwaar ziek is. Ik herinner mij ook dat hij in het team van de school speelde (wat voor sport weet ik niet meer exact) en dat hij ook vaak de sneeuw vermeldt.

Iemand enig idee over welk boek dit gaat?
Doet me denken aan: Catcher in the rye van J.D. Salinger.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2008, 22:33
CanDiice-001
CanDiice-001 is offline
Heeyy

ik zoek een boek waarvan ik noch de titel, de schrijver, de kaftkleur enz weet. Ik weet niet eens meer waar ik het gelezen heb. Het gaat om een stukje uit een verhaal. het kon Engels of Nederlands zijn, zelfs dat weet ik niet..

Het ging over een groepje jongeren die als enige overlevenden op aarde leven. De rest van de wereldbevolking is gedood door een virus. Het gaat vooraf aan een aantal symptomen, waarvan één iets met de griep te maken heeft. Ze denken te weten dat ze allemaal zullen sterven. Op het einde van het stukje wat ik gelezen heb, bekent één iemand tegen zijn beste vriend dat hij één van de symptomen heeft, en dus binnenkort sterft. Het speelt zich allemaal af op een strand...

Als iemand iets weet zou dat echt geweldig zijn!

xx Daisy
Met citaat reageren
Oud 20-10-2008, 22:37
CanDiice-001
CanDiice-001 is offline
@ roos:

dat kinderboek waar jij het over hebt.. Dat gaat niet toevallig over een heks die vliegt op een stofzuiger?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2008, 12:55
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik zoek een boek over iets met een man en spaghetti, ze aten eerst allemaal friet en dan werden ze dik maar daarna gingen ze allemaal spaghetti eten en toen werden ze weer dun... met leuke plaatjes was het dacht ik. Misschien iets als 'meneer spaghetti'? Kinderboek dus.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2008, 13:05
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Ik zoek een boek over iets met een man en spaghetti, ze aten eerst allemaal friet en dan werden ze dik maar daarna gingen ze allemaal spaghetti eten en toen werden ze weer dun... met leuke plaatjes was het dacht ik. Misschien iets als 'meneer spaghetti'? Kinderboek dus.
Ik denk dat je Spaghetti van Minetti door Keis Leibbrandt bedoelt.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 20:26
roxane
roxane is offline
ik zoek een boek en het gaat over een docent(e) klassieke talen die leerlingen allerlei bijnamen geeft....
iemand had het er laatst over, maar ik vergat te vragen naar de titel/auteur. Het leek me wel leuk, aangezien het me deed denken aan de ziekte van lodesteijn. hoop dat jullie t weten!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 20:33
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
@ roos:

dat kinderboek waar jij het over hebt.. Dat gaat niet toevallig over een heks die vliegt op een stofzuiger?
Jawel! Dat zou best nog wel eens kunnen! Het was in elk geval een raar boek dus zoiets zou er best ingezeten kunnen hebben. Weet je wie het geschreven heeft of hoe het heet? Ik zou het zo graag nog een keer lezen. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 22:59
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Dankje, Lilium!

Nog een (ik vergeet sowieso altijd titels en schrijvers ) Er was vroeger zo'n leuk kinderboek met plaatjes, het ging over spoken. Als ze kaas aten werden ze geel met gaten en als ze melk dronken werden ze weer wit...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Jawel! Dat zou best nog wel eens kunnen! Het was in elk geval een raar boek dus zoiets zou er best ingezeten kunnen hebben. Weet je wie het geschreven heeft of hoe het heet? Ik zou het zo graag nog een keer lezen. <3
Het doet me een beetje denken aan 'Een bezem in het fietsenrek' van Lieneke Dijkzeul. http://www.lemniscaat.nl/dynamic/boe...=9789060699362
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 11:51
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Jawel! Dat zou best nog wel eens kunnen! Het was in elk geval een raar boek dus zoiets zou er best ingezeten kunnen hebben. Weet je wie het geschreven heeft of hoe het heet? Ik zou het zo graag nog een keer lezen. <3
Is het niet van Francine Oomen? Er ligt me iets bij van die tekeningetjes uit boeken waar zij vaak de schrijfster van was.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 13:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Het doet me een beetje denken aan 'Een bezem in het fietsenrek' van Lieneke Dijkzeul. http://www.lemniscaat.nl/dynamic/boe...=9789060699362
Dat vond ik vroeger zo'n geweldig boek... Eigenlijk alle boeken van Lieneke Dijkzeul. Waarom blijven goede jeugdboekenschrijfsters niet gewoon goede jeugdboeken schrijven
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 22:31
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
O die was zo leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38.