Oud 18-01-2002, 21:29
sha
sha is offline
Ik ben verliefd op een jongen,
en ik weet niet hoe ik in contact moet komen met hem!Hij ziet er erg verlegen uit enzo(gezicht/ogen) maar als je naar de kleding (opvallend) kijkt zou je dat niet denken!Misschien is ie wel niet verlegen maar iig beetje stug/droog ofzo.Als ik wat tegen hem zeg zou ie niet weten wat ie moest doen/zeggen denk ik!Help!Ik weet echt niet wat ik moet doen als ik op hem afga ben ik zo bang dat er geen reactie uitkomt(volgens mij durft ie me niet eens aan te kijken)!!!
Of is ie gewoon ongeinteresseerd/bot of wat dan ook? and in love.

[x SHA
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2002, 21:33
jamesbond12
jamesbond12 is offline
Ik zou gewoon op hem afstappen en gewoon praatje maken. Als een jongen verlegen is durft hij meestal zelf niet naar een meisje aftestappen maar hij stelt het erg op prijs als een meisje op hem afstapt.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 21:35
Rhinus
Rhinus is offline
Ik als ex-verlegen jongen maar nogsteeds stille jongen zal eens zeggen wat je (misschien) moet doen.

STAP ER OP AF!!

Zo .
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 21:44
sha
sha is offline
thanks maar strax is ie helemaal niet verlegen! strax pist ie op me!! (bij wijze van spreken)
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 21:45
Rhinus
Rhinus is offline
Zoals ons opa zei.
Als je je pistool niet laad kun je nooit raak schieten..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 22:43
Kwamkwammer
Kwamkwammer is offline
Of zoals onze goeie Johan Cruijff.

Als je niet schiet ken je ook nie scoren

Ik vind een meisje wat op me afkomt fantastisch (verlegen als de pest, ik), maar had uiteindelijk het probleem dat ik opeens 9 dames achter me aan kreeg, en zoveel aandacht opeens, vond ik een beetje intimiderend).
__________________
Bijna is niet helemaal, dus dat telt niet
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 10:03
@nGeLgiRly
@nGeLgiRly is offline
ik ben al 2 maanden gek van een jongen, en hij heeft zelf toegegeven dat ie verlegen is. Ik kne hem via cu2, opeens kwam ik zijn foto tegen en ik wist wie het was, dus i zou kijken en rondvragenn of hij msn of cu2 heeft, dat praat makkelijker, en als ie verlegen uitziet zal dat ook wel zijn he

suc6 xxxxx
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 14:11
red violin
red violin is offline
Ik ben soms ook verlegen...en ik draag soms ook opvallende kleding... Hij voelt zich daar waarschijnlijk lekker in.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 13:57
Rutger
Rutger is offline
nee heb je, ja kun je krijgen..
__________________
[ Gereserveerd voor spam die mij binnen aanzienlijk korte tijd aanzienlijk veel geld opleverd. :p ]
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 14:31
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
verlegen zijn heeft echt totaal niks met kleding ofzo te maken hoor!!

enneuh als hij er verlegen uitziet maar hij toch "op je pist strax" dan lijkt mij het juist wel veel makkelijker om daar juist schijt aan te hebben.. dan is hij dat toch nie waard.. (maargoed ik weet heeel goed dat makkelijker gezegd is dan gedaan )
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 16:18
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
McMotion schreef:
verlegen zijn heeft echt totaal niks met kleding ofzo te maken hoor!!
hmm dat ben ik niet met je eens... ik denk dat verlegen personen niet zo snel opvallende kleding aan doen, omdat ze dan opvallen terwijl ze dat niet willen omdat ze verlegen zijn... snap je het nog?? goed, er zijn altijd uitzonderingen
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 19:19
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
jah ik begrijp ook wel wat je denkt.. maar dan zijn er veel uitzonderingen hoor... verlegen zijn wil namelijk lang niet altijd zeggen dat je niet wil opvallen ofzo
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 19:25
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
hmmm, da's aan de ene kant wel waar... maar aan de andere kant: als je, als verlegen persoon, ff nadenkt kun je wel bedenken dat je aandacht krijgt door dat soort kleren, en dat je daar zenuwachtig van wordt.

bij ons op school zit een jongen met groen haar (nee niet z'n eigen kleur ), maar volgens mij - weet ik echt niet hoor, maar dat gevoel krijg ik - is 'ie best wel enigszins onzeker enzo, maar dan vraag ik me dus ook weer af waarom 'ie z'n haar dan zo verft als 'ie onzeker is.
dat kan natuurlijk zijn omdat 'ie denkt dan in de smaak te vallen - beetje onnodig want hij heeft wel vrienden enzo - maar als onzeker persoon weet je maar nooit wat mensen er van zullen denken als je met groen haar aankomt.

waarom ik dit in hemelsnaam vertel weet ik niet, maar ik had geen zin om Ctrl+A en Del te doen ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 02:32
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
je generaliseert
echt niet alle verlegen mensen zijn onzeker over hun uiterlijk hoor
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 17:35
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
nee ik zeg alleen dat je, als je je opvallend kleedt, meer aandacht trekt - gewoon automatisch - en dat ik me voor kan stellen dat verlegen/onzekere (wat je wil) mensen dat meestal niet willen...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 20:17
Rhinus
Rhinus is offline
Vaak is onopvallend opvallend.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 21:44
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
precies en dan zie ik er toch echt liever iets anders uit dan 95% grijs nederland
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 17:40
Angeloes
Avatar van Angeloes
Angeloes is offline
kan je 1 ding zeggen: de aanhouder wint!
want ik vind een jongen al meer dan een half jaar leuk en ik dacht dat hij nix in mij zag maar, ik ben telkens naar hem toe gegaan en ik heb hem laast voor het eerst gebeld(was echt super eng en zo leuk) we gaan binnenkort wel samen iets leuks doen...Eindelijk na zoveel maanden.
Dus op hem afstappen en kletsen!!!

angel
__________________
"I can't take my eyes of you..." how can I stop fallin' in love with you?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-01-2002, 18:40
sha
sha is offline
ik ben soms ook verlegen maar val wel graag op enzo,ben niet een stil iemand,maar als ik hem zie dan smelt ik zowat weg en dan word ik ook verlegen!Ik zag hem vandaag dus op school en buiten toen ik uit was.Ik durfde hem niet eens aan te kijken! (bang dat ik wegsmolt in zn ogen) damn wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 18:41
1Robert
1Robert is offline
Citaat:
Rutger schreef:
nee heb je, ja kun je krijgen..
Precies! Als je niet schiet, kan je ook niet scoren!
Zo denk ik heel vaak... maar ik durf nooit te schieten
__________________
Rook gezond, stoof een peertje.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 23:37
sha
sha is offline
HEllup!Whoa
Ik ben vandaag op hem afgegaan en vroeg om zn naam!Maar toen begonnen mn knieen te knikken en vet rooie kop!dus ik ben toen weer weggegaan.Hij was echt verlegen maar zei zn naam wel met een glimlachje.Ik draaide nog om,zat ie me nog na te staren.Later zag ik hem weer mag we hadden niet echt wat gezegd ofzo (alsof we elkaar niet kennen-isook zo) en ik was ook helemaal vergeten MIJN naam te vertellen enzo!Hoe moet ik dit verder aanpakken?!!Moet ik weer op hem afgaan ofzo?Wat moet ik dan zeggen in hemels naam?

x]SHA
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 15:33
sha
sha is offline
anyone?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw.
Egoconstructie
99 15-01-2020 13:47
Liefde & Relatie Verlegen jongen?
OneFootWrong
10 05-07-2011 15:13
Liefde & Relatie Verlegen.
J.
19 28-12-2008 19:39
Liefde & Relatie verlegen ik en verlegen jongen
sweet dreams
19 13-03-2003 17:26
Liefde & Relatie macho of verlegen lieve jongens?
lake bodom
46 05-04-2002 19:56
Liefde & Relatie Verlegen jongen zoekt lief meisje om mee te msn'en,email me op fabosan@hotmail.com
verlegen jongen
2 23-01-2002 20:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20.