Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2002, 14:36
Hardcore
Avatar van Hardcore
Hardcore is offline
Ik wil dolgraag een wolfshond kopen, want ik ben er helemaal weg van. Omdat het een Hybrid is moet je die op een speciale manier dan opvoeden? En wie heeft er ervaring mee?
__________________
DEPENISVANJEZUS
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2002, 16:48
makita
makita is offline
volgens mij hebben die beesten wel een hele gebruiksaanwijzing ja maar ik zou niet weten wat. Heb je geen fokker in de buurt waar je naar toe kan met je vragen??
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 10:18
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
misschien dat ze er bij de bibliotheek een boekje over hebben?
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 12:30
miss_virus
Avatar van miss_virus
miss_virus is offline
die beesten mogen toch eigelijk niet gefokt worden? teminste zoiets was op discovery tijdje geleden
lag er ook aan hoeveel procent ie wolf was ofzo
ja klinkt wazig weet ik maar ik heb het ook maar gehoord
ik vind te trouwens ook cool maar ik denk dat je lang kunt zoeken voor zo'n hond
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 16:32
Ki Fighter
Avatar van Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
miss_virus schreef:
die beesten mogen toch eigelijk niet gefokt worden? teminste zoiets was op discovery tijdje geleden
lag er ook aan hoeveel procent ie wolf was ofzo
ja klinkt wazig weet ik maar ik heb het ook maar gehoord
ik vind te trouwens ook cool maar ik denk dat je lang kunt zoeken voor zo'n hond
Ja zoiets had ik ook gehoord dat het niet mag (maar ja zwart is geen onbekende kleur voor me). Maar kruisings tussen wolven en huski's verkopen ze weer wel. En het meeste gedrag ligt toch bij het baasje zelf, kijk rotweilers kunnen de liefste honden ter wereld zijn, maar behandel je ze slecht, dan komen ze in de krant te staan omdat ze een kind hebben doodgebeten. Maar goed, het duurt nog wel ff voordat ik m'n eigen hond mag kopen, en de herder die we nu hebben wil ik voor geen goud weg hebben!
__________________
Mooi geschreven heh?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 13:13
miss_virus
Avatar van miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:


Ja zoiets had ik ook gehoord dat het niet mag (maar ja zwart is geen onbekende kleur voor me). Maar kruisings tussen wolven en huski's verkopen ze weer wel. En het meeste gedrag ligt toch bij het baasje zelf, kijk rotweilers kunnen de liefste honden ter wereld zijn, maar behandel je ze slecht, dan komen ze in de krant te staan omdat ze een kind hebben doodgebeten. Maar goed, het duurt nog wel ff voordat ik m'n eigen hond mag kopen, en de herder die we nu hebben wil ik voor geen goud weg hebben!
inderdaad ligt geheel aan de eigennaar je kunt zelfs een poedel vals maken als je dat zou willen, alleen sommige honden zijn gevaarlijker als je erdoor gebeten zou worden bijvoorbeeld een pitbull
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 20:35
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
poedels ruleren




wolfshond maar ja een andere soort dan jij bedoeld denk ik....deze zijn kei cool...groot ook...groter dan een minishetland-pony. maakt wel een ruige indruk 81-86 cm

__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 13:51
Hardcore
Avatar van Hardcore
Hardcore is offline
De Ierse wolfshond, vind ik zelf niet zo mooi, ik houd meer van wolfachtige uiterlijks.
__________________
DEPENISVANJEZUS
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 15:10
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
ja ik vind er ook niet veel aan. Maar het zijn wel lieve beesten.
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaiterklaas #1748
fizzle-fluffy
500 05-12-2012 09:46
Lifestyle huisdieren lifestyle
Verwijderd
118 20-05-2006 14:41
Flora & Fauna Welk huisdier zou je graag willen hebben?
Daantje_0705
102 18-05-2005 13:13
Muziek Lifehouse
LHCleo
32 23-02-2003 18:35
Flora & Fauna post hier een foto van je favo dier en geef een beschrijving erbij
Eend
76 17-12-2002 12:28
Flora & Fauna ** Welke hond vind jij de liefste? **
*~*DutchGirl*~*
84 13-04-2002 21:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.