Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2003, 15:29
Orpa
Orpa is offline
Ok, ik wil voor mijn verzorg Fjord een nieuw zadel kopen, omdat het oude eigenlijk niet goed meer past. Nu kreeg ik van iemand te horen dat er op www.zadelmarkt.nl hele goedkope zadels en hoofdstellen worden aangeboden, en dat ze prima te gebruiken zijn.

Nu ben ik eens op die site gaan kijken, nou ja, ziet er prima uit, heel netjes. En nu staat er een kopje (helemaal bovenaan op de begin pagina) met superstunt. Ik zal de tekts even hieronder neerzetten:

SUPERSTUNT
VEELZIJDIGHEIDZADEL

LAK 800 SUPREME






Zeer fraai VZH zadel geheel handgemaakt en van een goede kwaliteit soepel leer.
Dit zadel wordt geleverd
KOMPLEET MET:

- Fleece zadeldekje
- Fraai halster
- Fraai en luxe hoofdstel

- Touwtje met musketon haak in kleur naar keuze
- Gevoerde singel
- Leren beugelriemen
- stijbeugels

Normaal 514 EURO
AKTIE PRIJS 150 EURO
UIT VOORRAAD LEVERBAAR ZOLANG DE VOORRAAD STREKT


Dit vind ik opzich een hele mooie aanbieding, waar ik graag gebruik van zou willen maken, omdat ik toch niet zo heel veel geld heb, maar ik heb een zitten denken. Een zadel, hoofdstel, beugelriemen, beugels, halster, halstertouw, zadeldek en singel voor zo vreselijk weinig geld, dat kan toch niet. Ook als je de verdere zadels op die site bekijkt, dan zijn ze zo spotgoedkoop, dat kan toch bijna niet anders dan bedrog zijn.

Wat denken jullie ervan, zou het veilig zijn om zo'n zadel te kopen en zou het gewoon bedrog zijn?
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2003, 15:40
biep
Avatar van biep
biep is offline
1 tip:

NIET AAN BEGINNEN!!!!

ik ken 5 mensen die daar een zadel gekocht hebben,
en die zadels zijn gewoon van karton!!! na 3 x is de verf eraf, en na 2 maand vallen ze bijna uit elkaar....

nog een tip:
kijk eens op: www.marktplaats.nl en dan onder dieren/toebehoren etc.

laatste tip:
denk eens aan een (2e hands) Wintec (zo'n kunstof zadel) 1. niet zo duur 2. super licht, ook voor je paardje en verstelbare boom 3. heeft geen onderhoud nodig...
(nu zal ik echt ophouden met tips geven hoor, hihi )

(ik heb evt. nog wel een goed/fijn zittend JC veelzeidigheidszadel voor je, mag je wel passen als je interesse hebt (ik vraag er rond de 100 euro voor) )
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 15:47
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
biep schreef op 12-07-2003 @ 16:40
(ik heb evt. nog wel een goed/fijn zittend JC veelzeidigheidszadel voor je, mag je wel passen als je interesse hebt (ik vraag er rond de 100 euro voor) ) [/B]
Vraag 1: waar woon je (hopelijk heel in de buurt, onze trailer valt uit elkaar van elende)
Vraag 2: is het een zwart of een bruin zadel?
Vraag 3: Kan ie op een ietswat (te) dike fjord. (Ze is een tonnentje op voetjes , moet nodig afvallen)
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!

Laatst gewijzigd op 12-07-2003 om 16:02.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 15:48
Orpa
Orpa is offline
In iedergeval al bedankt voor het aanbod en de tips.
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 15:53
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
Orpa schreef op 12-07-2003 @ 16:47:
Vraag 1: waar woon je (hopelijk heel in de buurt, onze trailer valt uit elkaar van elende)
Vraag 2: is het een zwart of een bruin zadel?
Vraag 3: Kan ie op een ietswat (te) dike fjord. (Ze is een tonnentje op voetjes, moet nodig afvallen)
1: apeldoorn
2: zwart
3: hij is te breed voor mijn normale D pony, ik zal het binnenkort eens op de dikke haf van een van mijn clubgenootjes proberen, als dat past zal ik je even pm-en oid, want anders is het zo zonde van het heen en weer rijden
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 10:13
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
biep schreef op 12-07-2003 @ 16:53:
als dat past zal ik je even pm-en oid,
Het kan even duren voor ik reageer, ik ga vandaag weg en kom zaterdag terug. En dan vertrek ik zondag weer om zaterdag terug te komen.
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 12:54
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Wintecjes zijn inderdaad erg fijn, heerlijk licht, geen onderhoud, goedkoop enige nadeel is dat ze wel sneller slijten dan gewoon leer maar ze kunnen zeker wel een aantal jaren mee... Er is een model van Wintec dat leren stukken heeft dat is dan helemaal geweldig, heb je alle voordelen van een wintec maar n iet het nadeel dat ie daar wegslijt
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 14:33
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
Roxy schreef op 13-07-2003 @ 13:54:
Wintecjes zijn inderdaad erg fijn, heerlijk licht, geen onderhoud, goedkoop enige nadeel is dat ze wel sneller slijten dan gewoon leer maar ze kunnen zeker wel een aantal jaren mee... Er is een model van Wintec dat leren stukken heeft dat is dan helemaal geweldig, heb je alle voordelen van een wintec maar n iet het nadeel dat ie daar wegslijt
zelfs dat wegslijten van een wintec vind ik wel meevallen (ja, ik moet zeggen dat die zadels me echt super bevallen)

Ik heb voor Heros nu al bijna 4 jaar een Wintec 500 dressuur zadel (zonder die equisuede, omdat dat altijd zo nat bleef als ik concours had gehad in de regen) en ik rijd er echt iedere dag mee, en sinds kort leg ik hem ook op 't andere ponytje, en er zitten echt nog helemaal geen slijtage plekken aan, en dat na 4 jaar, voor 700 gulden ('maar' 350 euro dus voor een zadel waar je zowieso 4 jaar iedere dag op kan rijden, vind ik vrij weinig)
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 14:57
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
biep schreef op 13-07-2003 @ 15:33:
zelfs dat wegslijten van een wintec vind ik wel meevallen (ja, ik moet zeggen dat die zadels me echt super bevallen)

Ik heb voor Heros nu al bijna 4 jaar een Wintec 500 dressuur zadel (zonder die equisuede, omdat dat altijd zo nat bleef als ik concours had gehad in de regen) en ik rijd er echt iedere dag mee, en sinds kort leg ik hem ook op 't andere ponytje, en er zitten echt nog helemaal geen slijtage plekken aan, en dat na 4 jaar, voor 700 gulden ('maar' 350 euro dus voor een zadel waar je zowieso 4 jaar iedere dag op kan rijden, vind ik vrij weinig)
ja klopt voor dat geld zijn ze gewoon geweldig, maar vergeleken met echt leer slijt het op den duur natuurlijk wel wat meer, op de manege hebben ze op de meeste ponys ook wintecjes en die houden het ook nog goed, maar er is ook een bij waarbij het gedeelte onder het been helemaal weg is
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 09:43
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Inderdaad niet beginnen aan de zadelmarkt spullen, het is echt rotzooi en de verkopers hebben helemaal geen benul van passen. Je bent 10x beter af met een leuk tweedehands leren zadel.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.