Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2008, 23:08
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
niet helemaal. ik heb niet echt iets tegen negers, maar ik hoopte dat iemand zou gaan zeuren

[edit] maar ik hou nu eenmaal van slechte films, dus wat dat betreft is het ook raar dat ik pulp fiction niet vermakelijk vind
Pulp Fiction is niet slecht.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Advertentie
Oud 06-06-2008, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Pulp Fiction is niet slecht.
hehehehehe *gniffel*
Oud 06-06-2008, 23:09
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
hehehehehe *gniffel*
Here we go again.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 06-06-2008, 23:10
Verwijderd
Ik zat daarnet buiten en voelde de hele tijd van die kleine spettertjes, zulke waar je gewoon niet nát van kan worden. Raar is dat.
Oud 06-06-2008, 23:10
Verwijderd
slaap lekker darkie! *zwaait, geeft kusjes*
Oud 06-06-2008, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Ik zat daarnet buiten en voelde de hele tijd van die kleine spettertjes, zulke waar je gewoon niet nát van kan worden. Raar is dat.
droge spetters dus
Oud 06-06-2008, 23:10
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
slaap lekker darkie! *zwaait, geeft kusjes*
Slaap lekker Sterrenwijf!
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 06-06-2008, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Dat slaat echt nergens op. Laat mij een film zien dat deed wat Pulp Fiction deed. (rare zin.)
Al het Tarantino-werk is toch gewoon The Good, The Bad and the Ugly in een andere setting.
Oud 06-06-2008, 23:11
Verwijderd
ik heb 270 dvds

series niet meegeteld
Oud 06-06-2008, 23:12
Verwijderd
Ik een stuk of tien.
Oud 06-06-2008, 23:12
Verwijderd
Citaat:
droge spetters dus
Ja, maar ze voelden toch nat en koud aan.
Oud 06-06-2008, 23:14
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik heb een stuk of nul.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 06-06-2008, 23:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2008, 23:16
Verwijderd
Citaat:
ik heb 270 dvds

series niet meegeteld
Over drie jaar heb ik er misschien ook wel 270. HOORRRRRR.
Oud 06-06-2008, 23:17
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Kut, ik kan nooit DVD's krijgen, want 0x = 0.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 06-06-2008, 23:19
Verwijderd
Ik kan daarentegen patsen met 104GB aan muziek.
Oud 06-06-2008, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Kut, ik kan nooit DVD's krijgen, want 0x = 0.
Huhuhuhu pwned.

Toen ik teveel lessen miste op school had ik een formule opgesteld waarmee ik aan het einde van 't jaar kon berekenen hoeveel DVD's ik mocht kopen als beloning. Waarbij er per (op school doorgebrachte) dag een DVD bij kwam en per gemist lesuur een DVD af. Ik mocht toen ook geen lessen meer missen want ze waren aan het dreigen met me uitsluiten van de eindexamens ofzo, ook al was ik 18+ en haalde ik alleen maar voldoendes. Behalve als ik er niet was bij 't tentamen natuurlijk, dan haalde ik een 1.

Hoe dan ook, aan het einde van 't schooljaar kwam ik uit op -47 DVD's ofzo. Maar ik had wel m'n examens gehaald dus toen heb ik er alsnog een hoop gekocht. Ha!

[edit] Die formule was trouwens best 1337, want ik hield ook rekening met onvoldoendes en met te laat komen en met vooruit werken en met dingen ver voor de deadline inleveren enzo. Jammer dat m'n agenda van vorig jaar bij m'n ouders ligt, anders had ik 'm even opgezocht.
Oud 06-06-2008, 23:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Huhuhuhu pwned.

Toen ik teveel lessen miste op school had ik een formule opgesteld waarmee ik aan het einde van 't jaar kon berekenen hoeveel DVD's ik mocht kopen als beloning. Waarbij er per (op school doorgebrachte) dag een DVD bij kwam en per gemist lesuur een DVD af. Ik mocht toen ook geen lessen meer missen want ze waren aan het dreigen met me uitsluiten van de eindexamens ofzo, ook al was ik 18+ en haalde ik alleen maar voldoendes. Behalve als ik er niet was bij 't tentamen natuurlijk, dan haalde ik een 1.

Hoe dan ook, aan het einde van 't schooljaar kwam ik uit op -47 DVD's ofzo. Maar ik had wel m'n examens gehaald dus toen heb ik er alsnog een hoop gekocht. Ha!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2008, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Ik kan daarentegen patsen met 104GB aan muziek.
Huhuhu ik had tot een halfjaar terug een harde schijf van 80 gig. Dan was jouw muziekcollectie in die tijd groter dan mijn gehele opslagcapaciteit
Oud 06-06-2008, 23:24
Verwijderd
Oh, toen ik in groep zeven zat telde ik het aantal tienen dat ik haalde. Maar ik ben ergens rond de zeventig de tel kwijtgeraakt.
Oud 06-06-2008, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Huhuhu ik had tot een halfjaar terug een harde schijf van 80 gig. Dan was jouw muziekcollectie in die tijd groter dan mijn gehele opslagcapaciteit
Zo zie je maar hoe cool ik ben.
Oud 06-06-2008, 23:25
Verwijderd


groovy
Oud 06-06-2008, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Zo zie je maar hoe cool ik ben.
Je compenseert alleen voor het ontbreken van een DVD-collectie hoor. Zoals mannen met een kleine penis die een dikke auto kopen.

Oud 06-06-2008, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Je compenseert alleen voor het ontbreken van een DVD-collectie hoor. Zoals mannen met een kleine penis die een dikke auto kopen.

Nee, mijn DVD-collectie is juist zo klein omdat mijn penis zo groot is.
Oud 06-06-2008, 23:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je compenseert alleen voor het ontbreken van een DVD-collectie hoor. Zoals mannen met een kleine penis die een dikke auto kopen.

Citaat:
Nee, mijn DVD-collectie is juist zo klein omdat mijn penis zo groot is.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2008, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Nee, mijn DVD-collectie is juist zo klein omdat mijn penis zo groot is.
Dus vrouwen zonder DVD-collectie zijn dickgirls?
Oud 06-06-2008, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Dus vrouwen zonder DVD-collectie zijn dickgirls?
Die hebben dikke tieten.
Oud 06-06-2008, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Die hebben dikke tieten.
Ik ken iemand met cupje DD/F en die heeft een DVD-collectie. Bovendien hoeven meisjes niks te compenseren, want ze kunnen toch wel altijd seks krijgen als ze willen. Tenzij ze echt héééél afzichtelijk zijn, maar zelfs dat maakt niet uit, want zelfs als je eruit ziet als een geestelijk gehandicapte walrus met acne zit ergens op het internet íemand wiens fetisj mensen zoals jij zijn.
Oud 06-06-2008, 23:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik ken iemand met cupje DD/F en die heeft een DVD-collectie. Bovendien hoeven meisjes niks te compenseren, want ze kunnen toch wel altijd seks krijgen als ze willen. Tenzij ze echt héééél afzichtelijk zijn, maar zelfs dat maakt niet uit, want zelfs als je eruit ziet als een geestelijk gehandicapte walrus met acne zit ergens op het internet íemand wiens fetisj mensen zoals jij zijn.
Juh, vrouwen kunnen altijd wel seks krijgen.

Hoewel mannen ook een eind komen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2008, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ken iemand met cupje DD/F en die heeft een DVD-collectie. Bovendien hoeven meisjes niks te compenseren, want ze kunnen toch wel altijd seks krijgen als ze willen. Tenzij ze echt héééél afzichtelijk zijn, maar zelfs dat maakt niet uit, want zelfs als je eruit ziet als een geestelijk gehandicapte walrus met acne zit ergens op het internet íemand wiens fetisj mensen zoals jij zijn.
Ja, dat klopt. Alleen de meeste meisjes zijn onzekere bitches die dit niet doorhebben, zich zorgen maken om de grootte van hun tieten en dan grote DVD-collecties gaan aanleggen.
Oud 06-06-2008, 23:53
Verwijderd
OMG, morgen om 7 uur bij AH werken. en ik heb net een hele fles zoete witte wijn (gadver) achterovetr gegoten.... Dat wordt dus leuk.

Maar welterusten dus.

Ik heb wel bijna alle singstars gewonnen!
Oud 06-06-2008, 23:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Minke!

Dag Minke!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2008, 23:55
Verwijderd
DP!
Halloe!
Oud 06-06-2008, 23:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ging je al slapen Minke?

Hoe gaat het met jou?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2008, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat klopt. Alleen de meeste meisjes zijn onzekere bitches die dit niet doorhebben, zich zorgen maken om de grootte van hun tieten en dan grote DVD-collecties gaan aanleggen.
Of grote siliconen-collecties.
Oud 06-06-2008, 23:56
Verwijderd
En ik weet nog steeds niet wat ik voor film/serie ga kijken
Oud 06-06-2008, 23:57
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Hollyoaks!
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 07-06-2008, 00:01
Verwijderd
Citaat:
En ik weet nog steeds niet wat ik voor film/serie ga kijken
Green Wing. Of had je daar inmiddels al naar gekeken?
Oud 07-06-2008, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Ging je al slapen Minke?

Hoe gaat het met jou?
Ja, bijna.

Los van de paniekaanvallen en nachtmerries midden in de nacht en ook overdag, en van het feit dat ik teveel gedronken en een korte nacht tehemoet ga, prima.

Met jou?
Oud 07-06-2008, 00:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, bijna.

Los van de paniekaanvallen en nachtmerries midden in de nacht en ook overdag, en van het feit dat ik teveel gedronken en een korte nacht tehemoet ga, prima.

Met jou?
Paniekaanvallen en nachtmerries?

Met mij wel goed. Ik word een beetje wanhopig van het vele werken, maar ach.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2008, 00:04
Verwijderd
Oud 07-06-2008, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Green Wing. Of had je daar inmiddels al naar gekeken?
Neen, nog niet gezien, want ik moet 'm eerst eerst downloaden. En Alice fuckt met mijn internet, de laatste tijd gaat alles opeens verschrikkelijk traag zodra ik uTorrent aanzet.

Maar ah, idee! Ik kijk eerst iets anders en ondertussen download ik Green Wing. Want dan maakt het toch niet uit als alles voor de rest heel traag gaat.
Oud 07-06-2008, 00:05
Verwijderd
Ja, m'n voorstelling is a.s. donderdag, en ik droom steeds dat alles fout ga en schrik midden in de nacht wakker omdat ik me dan bedenk dat ik nog zoveel moet regelen. En overdag denk ik steeds dat het echt zwaar kut is, wat ik gemaakt heb en... bla.
Maar het komt vast wel goed. Ofzo.

Vele werken bij de AH?
Oud 07-06-2008, 00:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, m'n voorstelling is a.s. donderdag, en ik droom steeds dat alles fout ga en schrik midden in de nacht wakker omdat ik me dan bedenk dat ik nog zoveel moet regelen. En overdag denk ik steeds dat het echt zwaar kut is, wat ik gemaakt heb en... bla.
Maar het komt vast wel goed. Ofzo.

Vele werken bij de AH?
Aww Minke *knuffelt* Het komt wel goed joh

Juh. Vandaag ook weer van 1 tot 9 kassa gedraaid. Zucht. En morgen dus ook 4 uurtjes, waardoor ik vrij weinig weekend overhoud. Mja.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2008, 00:09
Verwijderd
Ik wil het ook helemaal niet, Ik wil gewoon vinden dat het goed gaat en volgens mij gaat het dat ook wel, maart ik heb toch steeds nare dromen. vannacht heb ik echt alleen maar over de voorstelling gedroomd. En alles ging fout. Mensen kwamen te laat, ze speelden te traag, niemand moest lachen terwijl het een komedie is etc...
We zien wel.
Oud 07-06-2008, 00:10
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hmm
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2008, 00:14
Verwijderd
Hállo, Minke, volgens mij kun jij heel goed acteren en weet je dat stiekem ook wel. Niet onzeker zijn over je prestaties, daar wordt niemand beter van en jij al helemaal niet. Zelfkritiek is natuurlijk wel nodig, maar niet als het je gaat beperken. En je voorstelling zal ook gewoon goed gaan, want dat gaat het zowat altijd met voorstellingen. In ieder geval weet je dat het niet aan jou zal liggen als er tóch iets misgaat, dus kun je er ook niets aan doen, dus is het de slopende zenuwen niet waard.
Oud 07-06-2008, 00:15
Verwijderd
Het gaat allemaal mis!!!
Oud 07-06-2008, 00:19
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik ga slapen. Welterusten!
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 07-06-2008, 00:20
Verwijderd
Dag.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine oh my saaience #237
Verwijderd
500 11-06-2008 21:04
De Kantine Wat saai zeg #236
Dark Phoenix
500 10-06-2008 23:10
De Kantine Saai #235 geeft modder
Verwijderd
500 10-06-2008 17:26
De Kantine Zoals de wind saait, saait mijn rokje #233
Verwijderd
4 07-06-2008 14:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16.