Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2008, 00:24
Verwijderd
Yay, mailtje terug na sollicitatie dat ik woensdag langs kan komen ;d;;D;d;d;;D
Advertentie
Oud 07-06-2008, 00:25
Verwijderd
.
Oud 07-06-2008, 00:28
Verwijderd
Okay, ik ben hooked.

En die chick uit Black Books zit er in, aahhh

Citaat:
Yay, mailtje terug na sollicitatie dat ik woensdag langs kan komen ;d;;D;d;d;;D
Van dat bedrijfje dat maar bleef uitstellen of van een andere?
Oud 07-06-2008, 00:33
Verwijderd
Er zijn trouwens veel grappigere afleveringen dan die.

Al heb ik ze zeker niet allemaal gezien.

Wel weet ik nog een scène dat twee van die hoofdrolspelers aan de operatietafel staan, en die ene kerel zit die andere dan te jennen over één van die vrouwelijke doktoren. Dat gaat dan een halve minuut door ofzo, en dan zegt die andere zo stereotype ziekenhuisserie "scalpel", douwt-ie hem in de arm van die andere kerel.

Ik denk dat je het moet zien om het te appreciëren.
Oud 07-06-2008, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Okay, ik ben hooked.

En die chick uit Black Books zit er in, aahhh

Van dat bedrijfje dat maar bleef uitstellen of van een andere?
Andere. Ik heb geen zin om tot eind deze maand te wachten op definitief antwoord van die uitsteller, dus ik ben maar door gaan zoeken En deze zit in Amsterdam op de Leidsestraat, da's stukken beter dan dat neppe Mijdrecht.
Oud 07-06-2008, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Er zijn trouwens veel grappigere afleveringen dan die.

Al heb ik ze zeker niet allemaal gezien.

Wel weet ik nog een scène dat twee van die hoofdrolspelers aan de operatietafel staan, en die ene kerel zit die andere dan te jennen over één van die vrouwelijke doktoren. Dat gaat dan een halve minuut door ofzo, en dan zegt die andere zo stereotype ziekenhuisserie "scalpel", douwt-ie hem in de arm van die andere kerel.

Ik denk dat je het moet zien om het te appreciëren.
Ja, dat geloof ik graag. En nja, uTorrent is er mee bezig

Citaat:
Andere. Ik heb geen zin om tot eind deze maand te wachten op definitief antwoord van die uitsteller, dus ik ben maar door gaan zoeken En deze zit in Amsterdam op de Leidsestraat, da's stukken beter dan dat neppe Mijdrecht.
Haha, Amsterdam is inderdaad een stuk gaver. Nou, succes bij je gesprek dan
Oud 07-06-2008, 00:42
Verwijderd
µTorrent
Oud 07-06-2008, 00:42
Verwijderd
En ik heb eindelijk bedacht wat ik dan nu ga kijken, dus ik heb eindelijk m'n jointje kunnen roken en nu ga ik meloen pakken en in stukjes snijden. Het wordt Black Books. Daar heb ik wel alles al van gezien, maar dat maakt niet uit, want het wordt er niet minder geniaal op.
Oud 07-06-2008, 00:44
Verwijderd
Meloen, gadverdamme.
Oud 07-06-2008, 00:45
Verwijderd
Citaat:
µTorrent
Ja, dat weet ik ook wel, maar ik heb geen zin om uit te zoeken hoe ik mu kan typen zonder 't symbool uit Word (of van wikipedia oid) te moeten kopiëren.
Oud 07-06-2008, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Meloen, gadverdamme.
Nee man, vet lekker.
Oud 07-06-2008, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Nee man, vet lekker.
Qft. Vooral watermeloen.
Oud 07-06-2008, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat weet ik ook wel, maar ik heb geen zin om uit te zoeken hoe ik mu kan typen zonder 't symbool uit Word (of van wikipedia oid) te moeten kopiëren.
Gewoon, alt-m. En anders kun je ook "mu" typen.
Oud 07-06-2008, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Nee man, vet lekker.
Citaat:
Qft. Vooral watermeloen.
Nee, gadverdamme.
Oud 07-06-2008, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Qft. Vooral watermeloen.
Damn right

Citaat:
Gewoon, alt-m. En anders kun je ook "mu" typen.
Alt+m werkt hier niet. En ik typte ook muTorrent, vroeger, maar hun site is uTorrent.com dus leek dat me correct(er).

Citaat:
Nee, gadverdamme.
Waarom lust je geen meloen?
Oud 07-06-2008, 00:59
Verwijderd
Omdat meloen vies is.
Oud 07-06-2008, 01:09
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...4#post27675714

Waarom gaan mensen altijd ellenlange discussies met mij aan zonder hun ongelijk toe te geven?
Oud 07-06-2008, 01:17
Verwijderd
Citaat:
Omdat meloen vies is.
Grapjas. De meeste mensen kunnen wel iets van uitleg geven bij de dingen die ze vies of lekker vinden. Ik houd niet van courgette omdat ik het smakeloze slijmerige zooi vind. Ik drink geen Martini omdat ik het vind smaken en ruiken als van dat droge houten schaafsel dat je krijgt als je net een potlood hebt geslepen in een puntenslijper. Ik houd van meloen omdat het licht en zoet is, maar niet zo chemisch sterk zoet als het meeste snoep.

En nu jij.

Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...4#post27675714

Waarom gaan mensen altijd ellenlange discussies met mij aan zonder hun ongelijk toe te geven?
Haha, ik heb die discussie eerder op de avond gedeeltelijk gelezen. Maar jij gaat altijd zo geduldig op dergelijke discussies in, dus ja, als mensen het dan niet met je eens zijn blijft het zich voortslepen.
Oud 07-06-2008, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Grapjas. De meeste mensen kunnen wel iets van uitleg geven bij de dingen die ze vies of lekker vinden. Ik houd niet van courgette omdat ik het smakeloze slijmerige zooi vind. Ik drink geen Martini omdat ik het vind smaken en ruiken als van dat droge houten schaafsel dat je krijgt als je net een potlood hebt geslepen in een puntenslijper. Ik houd van meloen omdat het licht en zoet is, maar niet zo chemisch sterk zoet als het meeste snoep.

En nu jij.
Meloen is vies omdat het heel waterig is, en zoet maar niet echt zoet, waardoor het net siroop is met te weinig siroop. En het is ook bitter en smaakt heel muf.
Oud 07-06-2008, 01:28
Verwijderd
Citaat:
Meloen is vies omdat het heel waterig is, en zoet maar niet echt zoet, waardoor het net siroop is met te weinig siroop. En het is ook bitter en smaakt heel muf.
Ah, juist. Dat was wat ik wilde weten. (Al ben ik het er niet mee eens )
Oud 07-06-2008, 01:33
Verwijderd
Godver, ik wilde zelf posten "ben je familie van T_ID?", maar toen zag ik dat je het al gepost had.
Oud 07-06-2008, 01:40
Verwijderd
Citaat:
Godver, ik wilde zelf posten "ben je familie van T_ID?", maar toen zag ik dat je het al gepost had.
Oud 07-06-2008, 01:41
Verwijderd
Misschien breng ik gewoon het beste in mensen naar boven.
Oud 07-06-2008, 01:47
Verwijderd
Wat een kutdiscussie sowieso. Het verminderen van het menselijk leiden zou als uitgangspunt genomen moeten worden. Embryoselectie valt daar toch zeker onder. Je kan er veel leed mee voorkomen.
Oud 07-06-2008, 01:52
Verwijderd
Citaat:
Wat een kutdiscussie sowieso. Het verminderen van het menselijk leiden zou als uitgangspunt genomen moeten worden. Embryoselectie valt daar toch zeker onder. Je kan er veel leed mee voorkomen.
Klopt, maar het ging niet over embryoselectie.
Oud 07-06-2008, 01:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Omdat meloen vies is.
QFT! Gore zooi met zo'n weeige nasmaak. En dat moeten ze dan altijd in fruitsalades gooien omdat 't zo goedkoop is.
Vast familie van de komkommer, want dat vind ik ook goor.

Oh enneh: Green Wing, YAAAY!
Alan Statham is geniaal. Met z'n koffie klysma en Alfabet rijmpjes en z'n haat voor Boyce.
....Omg, Boyce. *booioioiiiing*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-06-2008, 01:59
Verwijderd
Citaat:
Klopt, maar het ging niet over embryoselectie.
Ik ging er door die quote van jou er even van uit dat hij daar tegen was. Dat vind ik op zich al een onhoudbaar standpunt. Ik had het wel door dat de discussie daarna zich daar niet op richtte, .

Die lap tekst waar je naar verwees met de link, ga ik wel even doorlezen wanneer ik weer nuchter ben en meer tijd heb.
Oud 07-06-2008, 02:01
Verwijderd
Citaat:
Ik ging er door die quote van jou er even van uit dat hij daar tegen was. Dat vind ik op zich al een onhoudbaar standpunt. Ik had het wel door dat de discussie daarna zich daar niet op richtte, .

Die lap tekst waar je naar verwees met de link, ga ik wel even doorlezen wanneer ik weer nuchter ben en meer tijd heb.
Oh het is redelijk uitgebreid, maar wel leerzaam en duidelijk geschreven.
Oud 07-06-2008, 02:03
Verwijderd
Nu ga ik maar eens naar bed want ik moet er over een kleine vijf uur alweer uit.
Oud 07-06-2008, 02:06
Verwijderd
Slaap ze.
Oud 07-06-2008, 05:19
Verwijderd
Blugh, kater.
Oud 07-06-2008, 05:24
Verwijderd
Citaat:
Hállo, Minke, volgens mij kun jij heel goed acteren en weet je dat stiekem ook wel. Niet onzeker zijn over je prestaties, daar wordt niemand beter van en jij al helemaal niet. Zelfkritiek is natuurlijk wel nodig, maar niet als het je gaat beperken. En je voorstelling zal ook gewoon goed gaan, want dat gaat het zowat altijd met voorstellingen. In ieder geval weet je dat het niet aan jou zal liggen als er tóch iets misgaat, dus kun je er ook niets aan doen, dus is het de slopende zenuwen niet waard.
Ja, dat ik kan acteren weet ik ook wel.
Maar dit is mijn eigen regie. En als er dus iets fout gaat, ligt het waarschijnlijk wel aan mij, want óf het licht kan niet gehangen worden, óf de spelers doen iets verkeerd en dan ben ik als regisseur onduidelijk/niet streng genoeg geweest, óf ik heb gewoon slechte en lelijke en makkelijke keuzes gemaakt of of of...
Nou ja, aangezien bijna alles aan de voorstelling van mijn hand is, ligt het dus wel aan mij allemaal.

Maar goed.
Het schijnt zo te zijn dat bijna iedereen in ons jaar die zenuwen e.d. heeft vanaf ongeveer een week van tevoren.
Oud 07-06-2008, 08:49
Verwijderd
GODVER MIJN HOOFD, . Tijd voor arbeid.
Oud 07-06-2008, 09:02
Verwijderd
Dit wordt echt een verschrikkelijk dag. Vroeg opstaan, werken, laat in de middag weer thuiskomen, direct eten maken en gaan leren, brr.

Oh, en nog immer rugpijn, .
Oud 07-06-2008, 10:16
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Knuffel voor Jaeger!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 07-06-2008, 10:32
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Leren als je vet weinig geslapen hebt, met ontzettende koppijn en buikpijn is echt niet goed voor je motivatie. Bah.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 07-06-2008, 10:32
Verwijderd
alweer verslapen
Oud 07-06-2008, 11:07
Verwijderd
wat zal ik morgen eens gaan eten?
Oud 07-06-2008, 11:16
Verwijderd
En spreek je gnocchi echt uit als nokkie?
Oud 07-06-2008, 11:16
Verwijderd
En waarom is Lisa verbannen?
Oud 07-06-2008, 11:34
Verwijderd
Citaat:
En spreek je gnocchi echt uit als nokkie?
Eerder nok-kie.
Oud 07-06-2008, 11:37
Verwijderd
Zo, ik ben weer thuis. Ik verdraaide op m'n werk m'n rug nog erger, dus toen heb ik maar gezegd dat ik er vandoor ging.
Oud 07-06-2008, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Zo, ik ben weer thuis. Ik verdraaide op m'n werk m'n rug nog erger, dus toen heb ik maar gezegd dat ik er vandoor ging.
Waarom ga je dan met een slechte rug zware dingen tillen? Ben je een masochist?
Oud 07-06-2008, 11:48
Verwijderd
Ik probeer een WAjong te versieren, duh.
Oud 07-06-2008, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Ik probeer een WAjong te versieren, duh.
Oud 07-06-2008, 11:51
Verwijderd
Maar eigenlijk heb ik geen idee waarom ik vandaag in godsnaam naar mijn werk ben gegaan. Ik gaf gisteren al aan vandaag niet te willen werken, maar ben toch maar gegaan. Nu zit ik met de gebakken peren.
Oud 07-06-2008, 11:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En waarom is Lisa verbannen?
Ze was stout.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2008, 11:59
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Dat zou ik nou ook weer niet zeggen, Dark Phoenix.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 07-06-2008, 12:05
Verwijderd
Zo, dat was een flinke pot geurige dampende kak, zeg.
Oud 07-06-2008, 12:07
Verwijderd
Mental picture van Kazet die boven z'n toiletpot hangt en eventjes diep inhaleert, .
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine oh my saaience #237
Verwijderd
500 11-06-2008 21:04
De Kantine Wat saai zeg #236
Dark Phoenix
500 10-06-2008 23:10
De Kantine Saai #235 geeft modder
Verwijderd
500 10-06-2008 17:26
De Kantine Zoals de wind saait, saait mijn rokje #233
Verwijderd
4 07-06-2008 14:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.