Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2012, 21:04
Youknow..
Youknow.. is offline
Hee..

In groep 8 was ik verliefd op een meisje.. op t zelfde meisje als de crush van een vriend van mij, Ik heb haar
laten gaan voor mijn beste vriend. Dit is 2 jaar geleden en ik zit er nu nog mee.. In de 2e klas
met weer een nieuwe vriend die ik had ontmoet had mn nieuwe vriend t met (ik noem haar even emma ) , dat was erna uitgegaan.
Toen werd mn nieuwe vriend weer verliefd op iemand anders, dezelfde persoon als ik.
Ik heb haar laten gaan voor hem...
Nu in het begin van de 3e klas ben ik weer verliefd.. op (emma), ze wou liever vrienden blijven.. mijn beste vriend
die t toen met (emma) had is nog steeds op de meid die ik had laten gaan voor hem.. de meid waar hij op is en die
ik had laten gaan is op vakantie.. Nou zit mijn vriend op n avond met (emma) te flirten en andere dingen te doen
die mij gewoon pijn doen, met de meid waar ik verliefd op ben..
Ik heb gevraagd of hij daar mee kon stoppen want hij weet dat ik haar nog steeds leuk vind. Dit heb ik te vaak moeten
vragen. nu heb ik dit hele lulverhaal daarboven aan hem verteld zodat hij het eindelijk begrijpt. ik wil echt tips hoe
ik hier mee om kan gaan..ik heb dit gewoon 2 jaar lang ingehouden en dit komt er nu allemaal uit.
Ik heb meiden laten gaan voor mijn vrienden nou is t mijn beurt en ik word hier gewoon genaaid.
Waarom krijg ik t respect dat ik geef niet terug?

Help..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2012, 21:09
Verwijderd
Life is a bitch en uiteindelijk heeft iedereen als nummer 1 prioriteit uiteindelijk toch echt zichzelf. Respect dat je dat hebt gedaan maar dat respect kan je helaas niet altijd terug verwachten. Waarschijnlijk ben je 'n topkerel en zal je zelf voor de volgende meid er echt voor moeten gaan... helaas dat de vorigen zo zijn gelopen, daar is niks anders van te maken, nu lekker ervoor gaan voor 'n meid wat eventueel op je pad komt niet gelijk wanhopig worden om het 'goed te maken' van afgelopen jaren, lekker afwachtend zijn, en jezelf eens wat hoger in je prioriteitenlijst zetten! succes
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 22:11
Verwijderd
Je vraagt waarom je het respect niet terugkrijgt? Alleen die vriend kan het beantwoorden. Jij bent lief geweest, hij heeft dat misschien in eerste instantie niet doorgehad en er verder niet op gereageerd. Je kunt het in elk geval niet zien als 'jouw beurt', Emma wilde jou toch ook niet?

Als je denkt dat die vriend je in de toekomst weer kwetst, dan kun je ervoor kiezen niet meer met hem om te gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 22:27
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Kun je niet het meisje zelf laten kiezen? Tenminste, ik krijg een beetje het idee dat je zomaar mensen laat lopen omdat je vriend diegene interessant vindt en dan op gegeven moment (nu) het idee krijgt van 'hey, maar hij laat nooit meisjes lopen voor mij! Dat is niet eerlijk!' En wellicht is het ook niet eerlijk als het om koekjes of stoelen gaat die je kunt krijgen (dan is gewoon om en om er één opeisen een eerlijke methode) maar hier gaat het om een persoon dat volgens mij het best zelf kan kiezen of ze jou wilt of toch je vriend. Dan kunnen jullie het beiden proberen en wellicht krijgt één van jullie haar ook nog en dan hoef je niet achteraf het gevoel te hebben dat jij haar hebt 'weggegeven' maar nooit iets terugkrijgt.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 10:10
Youknow..
Youknow.. is offline
Jullie hebben gelijk.. ik voel me weer beter ik heb met mn vrienden gepraat.. alles is weer goed (lekker snel trouwens )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Mensen helpen
Verwijderd
19 09-02-2009 01:25
Verhalen & Gedichten [VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende
flyaway
11 22-01-2006 11:43
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] kansberekening
wanhoopje
2 12-11-2004 12:54
Psychologie Helpen
Nomen Est Omen
4 22-06-2004 11:00
Software & Hardware Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!!
Opiate
6 19-01-2002 17:56
Verhalen & Gedichten You need help
A loved one
7 02-12-2001 08:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.