Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2002, 14:55
StenenHart
StenenHart is offline
Het nieuwe nummer van Nelly is uit Hot in Herre ik zag vanmiddag de clip op mtv en ik moet zeggen ik vind hem donders chill.... wat vinden jullie dr van??

ik vind het nummer alleen wel "ook al issie leuk" errug commercieel...... duidelijk uitgebracht zodat mensen zijn cd weer kopen......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2002, 15:14
The Untouchable
Avatar van The Untouchable
The Untouchable is offline
JA DOH!!!!!!!!

heb je Nelly een nummer zien uitbrengen die niet commercieel was??? ikke niet hoor en dat zal ook niet komen...

ik vind de gozer egt wack hij verdient het niet om over gediscuseerd te worden want hij is tog egt wel de grootste wannebe die er rondloopt...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 20:31
dopehead
dopehead is offline
ik vind de gozer egt wack hij verdient het niet om over gediscuseerd te worden want hij is tog egt wel de grootste wannebe die er rondloopt... [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 22:10
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
StenenHart schreef:
...... duidelijk uitgebracht zodat mensen zijn cd weer kopen......
zoals jij.. geev maar toe
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 22:54
skandalouz
Avatar van skandalouz
skandalouz is offline
Ik vind Nelly dus echt wel vet!! Hij heeft een stem zoals we die niet eerder zijn tegengekomen. Ik vind bijna alle nummers waarin Nelly meezingt tot nu toe zeer goed, dus inclusief de nummers van N'sync en Jagged Edge!!

Mensen die hem wack vinden omdat hij commercieel is zijn volgens mij mensen die alleen aan hun image denken en denken dat ze stoerder zijn als ze alleen onbekende shit en underground mooi vinden.

Geef anders eens een keer je mening zonder daarbij het woord commercieel in de mond te nemen, dan krijgen we allemaal een goed beeld van jullie echte mening!!

Ik noem geen namen...
__________________
Dreams is Free in Escape of Sleep
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 00:02
The Untouchable
Avatar van The Untouchable
The Untouchable is offline
Citaat:
skandalouz schreef:
Ik vind Nelly dus echt wel vet!! Hij heeft een stem zoals we die niet eerder zijn tegengekomen. Ik vind bijna alle nummers waarin Nelly meezingt tot nu toe zeer goed, dus inclusief de nummers van N'sync en Jagged Edge!!

Mensen die hem wack vinden omdat hij commercieel is zijn volgens mij mensen die alleen aan hun image denken en denken dat ze stoerder zijn als ze alleen onbekende shit en underground mooi vinden.

Geef anders eens een keer je mening zonder daarbij het woord commercieel in de mond te nemen, dan krijgen we allemaal een goed beeld van jullie echte mening!!

Ik noem geen namen...
Nelly heeft een gejat image...

hij probeert iets te wezen wat hij niet is... hij zegt dat hij nummer 1 is... hij disst KRS-One (althans doet een poging tot)... zijn teksten zijn zeer slecht en gaan alleen over hoe goed hij zichzelf vind en over geld en over feesten... en die beats vind ik erg kinderachtig klinken...

kortom zat redenen voor mij om hem wack te vinden zonder het woord commercieel te gebruiken ben je blij nu
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 07:33
Mr`Mugatu
Avatar van Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
The Untouchable schreef:
JA DOH!!!!!!!!

heb je Nelly een nummer zien uitbrengen die niet commercieel was??? ikke niet hoor en dat zal ook niet komen...

ik vind de gozer egt wack hij verdient het niet om over gediscuseerd te worden want hij is tog egt wel de grootste wannebe die er rondloopt...
I bow down to the mighty Untouchable
__________________
Hansel, he's so hot right now!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 07:33
Mr`Mugatu
Avatar van Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
The Untouchable schreef:


Nelly heeft een gejat image...

hij probeert iets te wezen wat hij niet is... hij zegt dat hij nummer 1 is... hij disst KRS-One (althans doet een poging tot)... zijn teksten zijn zeer slecht en gaan alleen over hoe goed hij zichzelf vind en over geld en over feesten... en die beats vind ik erg kinderachtig klinken...

kortom zat redenen voor mij om hem wack te vinden zonder het woord commercieel te gebruiken ben je blij nu
En nog een keer
__________________
Hansel, he's so hot right now!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 09:43
TygerStyle2001
Avatar van TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
lol, ik moet toegeven nelly heeft een aanstekelijke flow, maarja frans bauer heeft dat ook..
__________________
'Roll through the ghetto pumpin Ice Ice Baby/Think I give a fuck it's better than the shit I heard lately' - J-Zone
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 09:46
The Untouchable
Avatar van The Untouchable
The Untouchable is offline
Citaat:
Roc Raida schreef:


En nog een keer
dank je wel (x2) Roc
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 09:47
The Untouchable
Avatar van The Untouchable
The Untouchable is offline
het valt me wel tegen dat De Ideale Schoonzoon nog niet heeft gezegt hoe vet hij dat nummer wel niet vind hehehe want dat vind hij
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 10:18
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
hm nelly maakt idd maar ene beetje party shit... best leuk hoor HEEL af en toe .. hij blijft fout .. over de samenwerking met n'sync zal ik maar nix zeggen

en stenenhart al zijn nummers op zijn nieuwe album zijn zo.. dus hij zou elk nummer als single uit kunnen brengen om proberen te verkopen

hij schept idd teveel op en waarmaken kan ie het ook niet echt.. (okee okee hij verkoopt veel platen........aan kinderen rond de 14 )
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 12:23
The Untouchable
Avatar van The Untouchable
The Untouchable is offline
en heb je die ketting gezien die hij om heeft???

daar staat #1 op
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 12:39
StenenHart
StenenHart is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:


zoals jij.. geev maar toe
ik ga um idd kopen jah.. want ik vind hem wel goed! alleen het is wel te merken dat hij dit nummer met die reden heeft uigebr8!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 12:42
StenenHart
StenenHart is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:
hm nelly maakt idd maar ene beetje party shit... best leuk hoor HEEL af en toe .. hij blijft fout .. over de samenwerking met n'sync zal ik maar nix zeggen

en stenenhart al zijn nummers op zijn nieuwe album zijn zo.. dus hij zou elk nummer als single uit kunnen brengen om proberen te verkopen

hij schept idd teveel op en waarmaken kan ie het ook niet echt.. (okee okee hij verkoopt veel platen........aan kinderen rond de 14 )
party shit....... het is hiphop hoor......???
en veel opscheppen dat doen zown beetje alle rappers wel duzzzzz
en 9 miljoen kinderen van 14 die een album van Nelly kopen?!?!

(ik ben 15 btw! )
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 13:24
TygerStyle2001
Avatar van TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
Citaat:
StenenHart schreef:


party shit....... het is hiphop hoor......???
dit heet nou popmuziek
__________________
'Roll through the ghetto pumpin Ice Ice Baby/Think I give a fuck it's better than the shit I heard lately' - J-Zone
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 14:03
Verwijderd
tja ik vind t zo een nummer dat als je t 1 x hebt gehoord de lol deraf is...
en die clip is nou ook nog eens dom... maar ja zo zijn al die clips tegenwoordig
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 14:59
Retarded
Avatar van Retarded
Retarded is offline
Het nummer is alleen maar lekker omdat er een goede tune van The Neptunes inzit... net als Girlfriend... dat maakt die 2 nummers zo lekker relaxed om naar te luisteren. Het beste kun je geowon de instrumentale versies hebben
__________________
"I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best." (Al Pacino - Scarface)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-06-2002, 15:23
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Cker, dat valt me echt op, ineens doen veel mensen die ik niet goed vind wat met de Neptunes en dat nummer is dan wel weer lekker.

Ik vind die van N'sync en Nelly, ook lekker om te luisteren(oke we hebben het niet over de inhoud) terwijl ik tegen allebei was.

En bij meerdere die samenwerken met de Neptunes vind ik het liedje lekker klinken terijl ik de andere liedjes van ze niet echt iets vind.

Ff een vraagje over ze, ik ken de ze een jaar(of 2) geleden ofzo nog niet en nu zijn ze best into the picture(ik ben dan ook wel bijna 2 jaar uit de hiphop) met veel nummers en samenwerkingen. Hoe komt dat?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 15:39
mainsupreme
Avatar van mainsupreme
mainsupreme is offline
ik gok dak eht niks vind
__________________
je ogen zijn als friese meren: dof, ondiep en grijs
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 16:51
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
doh ik weet ook wel dat het hiphop is naja hipPOP idd...wat ik bedoelde is dat het alleen over feesten gaat enz. (erg diepe teksten )
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 16:54
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
StenenHart schreef:



en veel opscheppen dat doen zown beetje alle rappers wel duzzzzz
en 9 miljoen kinderen van 14 die een album van Nelly kopen?!?!

(ik ben 15 btw! )
die rappers die jij ken ja wel ja nah het is wel zo veel doen dat er alleen sommige kunnen het ook daadwerkelijk waarmaken.. hm 15 is wel verdacht in de buurt...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 16:55
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Hoe komt dat?
hm misschien omdat ze nog niet ZO lang groot bezig zijn en snel populair zijn geworden
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 18:43
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:
StenenHart schreef:


party shit....... het is hiphop hoor......???
en veel opscheppen dat doen zown beetje alle rappers wel duzzzzz
en 9 miljoen kinderen van 14 die een album van Nelly kopen?!?!

(ik ben 15 btw! )

opscheppen hoort wel bij hiphop maar wat hij doet is gewoon wack..die gast heeft rijms die werkelijk nergens over gaan en menig hiphop luisteraar voelt zich niet verbonden met zijn teksten

ik weet niet wat jij onder hiphop verstaat maar deze wack ass hoort daar bij mij niet tussen

ga jij maar lekker mee opscheppen, je zegt het zelf


Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 19:26
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Ik heb net een grote poster gekocht ga dit jaar m'n spaarvarken kapot slaan om Nely te bewonderen in S.L ook heb ik n echte Sint louis cardinals petje,honkbal shirtje gekocht.
Nog een paar tatoos op m'n buik en op m'n schouder heb ik al Eminem staan 2pac op m'n buik met to live and die in leiden Tuggg leven for live.
Nou ben ik dus echt wel de man.
Jullie zijn zelf gewoon wack.
Neptunes komen ook in N.L en daarom ga ik met m'n Bandana en m'n grote waterpistool erna toe om te laten hoeveel ik van ze hou.
Holla to my man Nellie,twee melkpak,ja kneus,pi daddy,Nep dozen enz.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2002, 23:00
Mr`Mugatu
Avatar van Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Ik heb net een grote poster gekocht ga dit jaar m'n spaarvarken kapot slaan om Nely te bewonderen in S.L ook heb ik n echte Sint louis cardinals petje,honkbal shirtje gekocht.
Nog een paar tatoos op m'n buik en op m'n schouder heb ik al Eminem staan 2pac op m'n buik met to live and die in leiden Tuggg leven for live.
Nou ben ik dus echt wel de man.
Jullie zijn zelf gewoon wack.
Neptunes komen ook in N.L en daarom ga ik met m'n Bandana en m'n grote waterpistool erna toe om te laten hoeveel ik van ze hou.
Holla to my man Nellie,twee melkpak,ja kneus,pi daddy,Nep dozen enz.
LOL
__________________
Hansel, he's so hot right now!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 10:18
The Untouchable
Avatar van The Untouchable
The Untouchable is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Ik heb net een grote poster gekocht ga dit jaar m'n spaarvarken kapot slaan om Nely te bewonderen in S.L ook heb ik n echte Sint louis cardinals petje,honkbal shirtje gekocht.
Nog een paar tatoos op m'n buik en op m'n schouder heb ik al Eminem staan 2pac op m'n buik met to live and die in leiden Tuggg leven for live.
Nou ben ik dus echt wel de man.
Jullie zijn zelf gewoon wack.
Neptunes komen ook in N.L en daarom ga ik met m'n Bandana en m'n grote waterpistool erna toe om te laten hoeveel ik van ze hou.
Holla to my man Nellie,twee melkpak,ja kneus,pi daddy,Nep dozen enz.
sarcasme ten top maar niet 2pac dissen he... ookal ben je east-coast

maar als hij em snapt voelt hij zich gedisst
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 12:13
skandalouz
Avatar van skandalouz
skandalouz is offline
Kijk Untouchable, nou maak je duidelijk wat je echt van Nelly vind zonder alleen naar z'n imago te kijken. En nou ben ik ook weer tevreden...
__________________
Dreams is Free in Escape of Sleep
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 12:39
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:
The Untouchable schreef:


ookal ben je east-coast


east-coast zijn

wat is dat voor bullshit...hiphop=hiphop



Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 13:00
EnangQ
Avatar van EnangQ
EnangQ is offline
nelly? furtado toch?
__________________
whats the difference between rap & hip hop. its like saying you are in love than being in love. rap is the word, hip hop is the feeling
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 13:11
The Untouchable
Avatar van The Untouchable
The Untouchable is offline
Citaat:
skandalouz schreef:
Kijk Untouchable, nou maak je duidelijk wat je echt van Nelly vind zonder alleen naar z'n imago te kijken. En nou ben ik ook weer tevreden...
dank je maar zijn hele nep image is ook een storende factor voor mij...

maar blij dat je nu tevreden bent
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 23:07
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Ik vind dat mensen die lullen in Nederlandse taal en mixen met HIPHOP slang, niet mogen zeiken over Nelly's nepnes (is dat een woord?)
Voorbeeld: Nelly is vet wack!
of
Fuck hem, hij is een neger die denkt dat ie the man is met zn numba one shit aight?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 23:24
skandalouz
Avatar van skandalouz
skandalouz is offline
Eej waar heb die man het over!? Praat in het Nederlands man!!
__________________
Dreams is Free in Escape of Sleep
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:29
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
skandalouz schreef:
Eej waar heb die man het over!? Praat in het Nederlands man!!
ja! laat 'em zn bek houe!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:53
bram_05
bram_05 is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:


die rappers die jij ken ja wel ja
Noem jij dan es ff 3 rappers die nooit in hun nummers lopen te braggen....he? he? he?
__________________
I've got two(2) words for you: Keep it Real!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 12:48
StenenHart
StenenHart is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef:



opscheppen hoort wel bij hiphop maar wat hij doet is gewoon wack..die gast heeft rijms die werkelijk nergens over gaan en menig hiphop luisteraar voelt zich niet verbonden met zijn teksten

ik weet niet wat jij onder hiphop verstaat maar deze wack ass hoort daar bij mij niet tussen

ga jij maar lekker mee opscheppen, je zegt het zelf


Rat
keej die image discussie wordt beetje zinloos ieder z'n mening, maar het ging hier om het NUMMER!!!! wat wordt daar van gevonden??
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-06-2002, 12:54
TygerStyle2001
Avatar van TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
Citaat:
StenenHart schreef:


keej die image discussie wordt beetje zinloos ieder z'n mening, maar het ging hier om het NUMMER!!!! wat wordt daar van gevonden??
Been There,Done That

dezelfde onzinnige frotmuziek die je elke dag op MTV ziet..
__________________
'Roll through the ghetto pumpin Ice Ice Baby/Think I give a fuck it's better than the shit I heard lately' - J-Zone
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 23:33
The Untouchable
Avatar van The Untouchable
The Untouchable is offline
Citaat:
bram_05 schreef:


Noem jij dan es ff 3 rappers die nooit in hun nummers lopen te braggen....he? he? he?
Jurrasic 5, Dead Prez, Talib Kweli

dat zijn er 3...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 09:36
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
ik verwijs bram naar bovenstaand bericht
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 10:17
TygerStyle2001
Avatar van TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
Citaat:
The Untouchable schreef:


Talib Kweli
lol

toevallig zat ik net talib kweli - good to you te luisteren en net dit stukje:

Niggas be claiming shit, find a gangsta movie, put
they name in it, biting like there ain't no shame in it
You the hardest on the beat, I'm the fire that you playing with
You a artist from the street, I'll give you the blood to paint it with
So yeah I'm positive, I'm positive I'm the best
Spit bullets to split ya vest and deposit them in ya chest

dat is dus wel braggin' hé..

en ik denk dat bram wel gelijk heeft, dat er bijna geen MC's zijn die niet bragge en boostuh.. dat hoort nou eenmaal bij hip hop..
__________________
'Roll through the ghetto pumpin Ice Ice Baby/Think I give a fuck it's better than the shit I heard lately' - J-Zone
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 19:07
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Jurrasic 5, Dead Prez, Talib Kweli

dat zijn er 3...

Planet Asia&Rasco,Dilated peopels,Common

Nou zijn t er 6
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 20:00
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
ik weet zo ff geen voorbeelden maar ik weet wel zeker dat de bovenste mc's opscheppen

en wat maakt het uit dat ze het doen..zij hebben het recht want ze zijn dope...een faker als nelly niet


Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 20:44
bram_05
bram_05 is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Jurrasic 5, Dead Prez, Talib Kweli

dat zijn er 3...

Planet Asia&Rasco,Dilated peopels,Common

Nou zijn t er 6
Wat wordt er nou net gezegd over Talib Kweli?? En volgens mij heeft LeRatLuciano gelijk....iedere MC bragt....NOU EN? dat is een van de aspecten van hip-hop...iig van gangster-rap...en dat jullie nou zo'n wanker als NELLY aanhalen kan k ook nx aan doen...
__________________
I've got two(2) words for you: Keep it Real!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 21:32
Mr`Mugatu
Avatar van Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Ja dat braggen gedoe is gewoon een feit. Iedereen doet dat. Niks nieuws onder de zon. Het is gewoon om de image van die vent.....TRIEST!!

en die zielige pleister!!
__________________
Hansel, he's so hot right now!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 10:12
rickert
rickert is offline
Citaat:
Roc Raida schreef:
Ja dat braggen gedoe is gewoon een feit. Iedereen doet dat. Niks nieuws onder de zon. Het is gewoon om de image van die vent.....TRIEST!!

en die zielige pleister!!
die pleister was omdat ie een wond had en toen haddie dat gedaan, maar toen ging ieereen dat ineens doen. Dat vond ie wel geinig en toen heeft ie dat gehouden (ik ben Nelly fan maar idd: commercieel dit ja!)
__________________
het nare van spijt het is het is altijd te laat en nooit op tijd
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 10:21
Cheops
Avatar van Cheops
Cheops is offline
Citaat:
rickert schreef:


die pleister was omdat ie een wond had en toen haddie dat gedaan, maar toen ging ieereen dat ineens doen. Dat vond ie wel geinig en toen heeft ie dat gehouden (ik ben Nelly fan maar
idd: commercieel dit ja!)


JAA wat een bullcrap, dat heeft ie gedaan omdat al die american football gozers dat ook altijd doen, dat is om zichzelf te beschermen tegen de reflectie van de zon, dat doet die keeper van turkije ook altijd..

die gast is trouwes wickedywickeyWaCk
__________________
"I feel I'm stone, not cause I bop or wear my cap cocked/The more emotion I put into it, the harder I rock"
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 11:40
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
"toen ging iedereen dat opeens doen" lol.. sneue pleister
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 12:09
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
The camp posse van van Three six mafia waren daar t eerst mee,met de plijster mode
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 11:23
De Ideale Schoonzoon
Avatar van De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
zeer chilly nummer, klinkt lekker...

maar wel commercieel idd...
__________________
You can have any drink you want, as long as it's a Corona...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 10:47
mijnnaam
mijnnaam is offline
WTF ! wat heeft iedereen hier toch tegen commercieel, kijk en luister gewoon wat je leuk vind, niet naar of het commercieel is of niet!
Doe aub niet allemaal zo elitair, bah, 'wij zijn echt wij houden niet van commerciele rotzooi!' nou stoer hoor!
De helft van jullie weet waarschijnlijk niet eens waar ze het over hebben!
Heb een eigen smaak omdat je iets mooi vind, gsus, niet omdat het al dan niet commercieel is, is net zo erg als iets alleen maar mooi vinden omdat bijv de clip zo gaaf is!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Nieuwe van Nelly
Marieke17
31 21-12-2007 02:56
Muziek nieuwe track nelly
rickert
45 01-04-2006 18:59
Muziek [hiphop]concerten, releases, etc Deel2
Dr HenDre
500 13-02-2005 16:20
Muziek PuNk
OxYmOrOn
70 15-01-2003 19:16
Muziek Dillema
rickert
17 09-09-2002 18:56
Muziek lyrics die niet kunnen gewoon..
Rioto
87 01-09-2002 19:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23.