Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2011, 19:47
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Dit is wat er nu gebeurt:

Adolf Hitler stond nog steeds in de rij bij het bureaucratiebureau. “Wat een saaie, lange rij,” dacht hij. Achter hem stonden Röps en Tink. Voor hem Mr. Mark en Geel. Allemaal waren ze in leven.
“Vandaag heb ik al aardig wat mensen de dood in gejaagd,” dacht Hitler. “Misschien kan ik hetzelfde doen met deze mensen hier. Het is immers geen slechte zaak om af en toe eens iemand te doden. Zeker niet als het een jood betreft. Het probleem is: hoe kom ik erachter wie joods is, en wie niet?
Hij pakte zijn iPhone (want Hitler gebruikt Apple), en bezocht dit topic op Stormfront. “Hm,” dacht hij, “overdreven lange tenen. Daar zal ik eens naar kijken."

Zonder dat iemand het doorhad, ontdeed hij Geel van beide schoenen. De tenen hadden een normale lengte. Eerder aan de korte dan de lange kant. Daarna was Tink aan de beurt. Tja, ze waren lang, de tenen, maar overdreven lang? Nee, Adolf Hitler zag geen exaggeratie in Tinks teenlengte. Tot slot Mr. Mark. Oei oei! Wat een tenen waren dat! Het kon niet missen. Mr. Mark zal een jood zijn.

Zonder ook maar een moment na te denken, greep hij zijn schietgeweer en riep hij: “Pief paf poef, jij bent de boef!” waarna hij een kogel in de richting van Mr. Marks lichaam schoot. Maar o wee, de kogel miste.

Omdat Mr. Mark zulke lange tenen had, was hij erg snel beledigd. “Hier heb ik geen zin in,” zei hij, “uitgemaakt worden voor boef en beschoten worden met kogels en dergelijke zaken. Snip snap sneg, ik ben weg!”

En zo opvallend als zijn aanwezigheid was, zo snel zijn vertrek.

Röps zei: “Dat heb je niet goed gedaan, Adolf Hitler. Je probeerde hem neer te schieten, maar het mislukte. Je plan is de soep ingelopen. Dat is grappig voor mij. Daar moet ik om lachen.”

Adolf Hitler zei: “Stil jij, of ik maak je dood.”

Röps zei: “Kun je toch niet.”

Adolf Hitler zei: “Wel. Ik doe het nu.”

Maar hij deed het niet, want hij kon het niet, dus het gebeurde niet.

Niemand ging dood. Iedereen leefde. Hiep hiep in de gloria.

PS: Oy gevalt.

1. .sann (wolfsbane)
2. Queasy (tovenaar)
3. Röps
4. Thomas. (stille aanbidder)
5. Apate
6. Geel
7. Tink*
8. Maaike. (wolf)
9. Eye of Sauron (heks)
10. Fantôme
11. Alpha_Omega
12. Mr.Mark
13. Absinthe (leerling-tovenaar)
14. Sabir (jager)

Magenta = gehangen.
Groen = gegeten.
Blauw = geschoten.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2011, 19:52
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
toch nog een deel 2

Gebruikersnaam Berichten
Fantôme 101
Röps 64
Geel 57
Apate 49
Tink* 31
.sann 29
Spelleider 29
Alpha_Omega 27
Mr.Mark 22
Absinthe 17
Thomas. 15
Queasy 13
Maaike. 12
Uice 8
Eye of Sauron 7
Sabir 6
Martiño 2
Little Phoebe 2
Paranoide 2
snoopy 1
Lorelei 1
Listo 1
Scarlett O'Hara 1
Andijvie 1
Syori 1
Daboman 1
Neko* 1

oh, ik heb wel aardig de kroon gespannen in deel 1...
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 19:59
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Die Hitler. Daar stond hij dan, in de rij, te zonder iemand gedood te hebben. “Ooit zal het doden van mensen mij gemakkelijk afgaan,” dacht hij bij zichzelf.

En Hitler droomde weg, en zag in de mogelijke toekomst.

Alpha was een mooie stad met een rijke historie. Zo zag hij eruit:



Het lijkt Amsterdam wel!

Het was een stad met een vriendelijk karakter, en de mensen waren er gelukkig omdat ze woonden in een mooie omgeving. Niets zo goed voor een mens als leven tussen aangename architectuur met af en toe een boompje.

Adolf Hitler hield niet van de inwoners van Alpha. Ze waren hem te stom. Bommen moeten erop, vond hij. Hitler had inmiddels al aardig wat macht, dus dat kon wel geregeld worden. Boem! Daar ging de stad.

Maar eerst moet ik nog iets vertellen: een van de meest belangrijke inwoners van Alpha was Meneer Geel, een typische Alpha’er: vrolijk, intelligent, altijd in voor een babbel en daarbij de pijnlijker onderwerp niet angstvallig ontwijkend. Of je nu ’s avonds laat huilend bij hem op de stoep stond, of hem ’s middags op een terrasje tegen het lijf liep, je kon altijd bij hem binnenkomen voor een smakelijke kop thee ofzo.

Maar goed, daar ging de stad dus. Alle huizen stuk. En de mensen maar janken. Meneer Geel ook, natuurlijk. Die vond het allemaal heel erg. Een drama vond hij het. Hij zei:

“Mijn stad, mijn stad
Die geen gelijke kent
Waar kan ik toch leven
Nu jij er niet meer bent?
Mijn leven was verbonden,
Voor zover het waarde had,
Met een ding meer dan alles
En dat was deze stad
De stad, dat was mijn lichaam
Ik was de stad haar geest
Nu ben ik slechts een residu
Van wat ooit is geweest.”

Met die woorden stortte Meneer Geel zich in een van de brandende kraters die van Alpha_Omega overgebleven was, waar hij stierf met een schreeuw die alleen begrepen kan worden door zij die zich beseffen dat hun stad meer is dan hun woonplaats.

Allicht, ’t was tragisch. Na het bombardement werd Alpha weer opgebouwd, en kreeg ze een nieuwe naam: Omega. Maar de stad zou nooit meer hetzelfde worden. De architectuur was lelijk en de mensen werden er cynisch en oppervlakkig van. Wie leeft in een stad die poogt zich in de toekomst te bevinden, zal nooit de liefde kunnen voelen die Meneer Geel voelde voor zijn Alpha.

Dit was de tragische geschiedenis van Alpha_Omega en Meneer Geel.

Adolf Hitler schrok wakker uit zijn dagdroom en dacht bij zichzelf: “Is het heus? Zal ik ooit zo’n monster worden?”

1. .sann (wolfsbane)
2. Queasy (tovenaar)
3. Röps
4. Thomas. (stille aanbidder)
5. Apate
6. Geel (geliefde)
7. Tink*
8. Maaike. (wolf)
9. Eye of Sauron (heks)
10. Fantôme
11. Alpha_Omega (geliefde)
12. Mr.Mark
13. Absinthe (leerling-tovenaar)
14. Sabir (jager)

Magenta = gehangen.
Groen = gegeten.
Blauw = geschoten.
Paarsig = gestorven aan liefdesverdriet.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:02
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Noeeeesssss! Mja, we verwachtten het al. Succes... eh dorpelingen? wolven? Ik weet eigenlijk niet voor wie ik ben!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:02
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
oh dus toch, nou overmorgen ga ik op Mark dus, reden mogen duidelijk zijn.
__________________
Dit is een coole sig.

Laatst gewijzigd op 21-09-2011 om 20:03. Reden: ik typte morgen, maar die schijtwolven mogen eerst natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:14
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik ben helemaal niet slecht
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:32
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
nu maar hopen dat de wolven niet weten wie de verrader is.
Ik zou dat zelf nog zo één twee drie niet zeker weten, dus misschien is de
verrader niet heel duidelijk geweest. dat geeft hoop
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:33
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Al weer het 4e WWspel waarin mensen me continu wolf noemen en ik toch geen wolf ben.
Succes dorpelingen en lees mijn hints/bedenkingen nog maar eens goed.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:35
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Algemene vraag:
als de wolven de ziener eten is er daarna nog een slet en een verrader en 2 wolven.
hebben de dorpelingen dan al verloren? gezien het dan hangronde is?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:43
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja hoor, ik kom terug en mensen wilden ineens toch op Mr Mark stemmen. God, had ik dat toch maar gedaan, dan hadden de geliefden tenminste meegestemd en was er weer een wolf uit.

Dit is het enige scenario waarmee we nog kunnen winnen, fat chance.
Wolven eten verrader, dorpelingen hangen wolf, wolven eten dorpeling, dorpeling hangt wolf.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 21:25
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Wow haha ok apart. Dan was het gelijkspel misschien wel tussen fantome en maaike gisteren en is fantome wolf? Heel apart, ik heb nu toch wel het idee enorm door Fantome te zijn gemanipuleerd, knap gedaan als dat zo is. Ik vond Alpha eigenlijk niet zo overtuigend en na Geel's aanval op mij dacht ik dat hij verrader was, mja zuur.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 21:30
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik dacht eerst dat Fantome en Alpha geliefden waren, toen Geel en Fantome en toen Fantome en Alpha weer. Pffff wat een gedraai en gedoe. Ik ga morgen iig even goed kijken wie nou verrader danwel wolf danwel onschuldig kan zijn.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 21:30
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Dit is het enige scenario waarmee we nog kunnen winnen, fat chance.
Wolven eten verrader, dorpelingen hangen wolf, wolven eten orpeling, dorpeling hangt wolf.
Dit. Maar ze hebben het ook wel nice gemanipuleerd. Als ze afgelopen nacht de ziener hadden gegeten hadden de geliefden de slet kunnen hangen en Alpha was toch al verdacht. Volgens mij kon Fantome dat beter beredeneren maar die heeft dat gisteren vast uitgerekend met medewolf
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 06:37
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
zeg mensen, niet meteen denken dat ik wolf ben he Apate is ook nog in het spel.
en misschien ben ik wel gemanipuleerd door jou, rups? of zelfs door Tink*, naah... eerder door rups.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 09:50
Verwijderd
Oke, dat kon inderdaad ook nog ik moet zeggen, ik had geen enkel idee dat Geel en Alpha geliefden waren. Nu zit ik wel een beetje met een probleem op wie ik moet stemmen, want de verdachten die ik had zijn allemaal dood nu
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 11:36
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Nogmaals een hypothese mbt de Maaike-stemming dan; ik heb geen idee meer wie wat is, mijn gevoel zegt dat Tink ook heeft zitten manipuleren:

Maaike.
(Mr.Mark) (nep)
(Röps)
(Apate)

Alpha_Omega
(Fantôme) (nep)
(Tink) (verrader-dekking?)

Fantôme
(Geel)
(Alpha_Omega)

Dan was het dus nog steeds gelijkspel, stemden de geliefden samen op Fantome, en heeft de verrader Fantome proberen in te dekken. Volgens mij klopt dit in ieder geval beter dan de vorige mogelijkheid die ik postte xD Het enige dat me nog dwars zit is waarom Geel en Alpha dan niet vol op Fantome gingen gisteren. Geel had zelfs kunnen zeggen dat hij op Fantome had gestemd, maar dat deed hij niet...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 16:32
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja, dat was nog wel logisch geweest. Ik vind het wel apart dat Alpha stug volhield op Fantome. Zij wilden de wolven er toch ook uit, dan waren ze er wel erg van overtuigd dat Fantome een wolf is. En als Apates stem echt is, kan jouw stem nog steeds eigenlijk op iemand anders zijn geweest. Mr Mark uitte ooit eens halverwege zijn vermoedens over de verrader. Toen was hij nog totaal niet verdacht. Dus jij wijst nu wel mooi met je vingertje naar mij, maar ik weet wat ik ben, dus misschien zat hij toen weliswaar wat te gissen, maar ben je zelf gewoon degene die stiekem die lijstjes zit te verneuken.

Bij gelijkspel tussen EoS en Apate was het ook 3-3, denken wij. Maar wat nou als Fantomes stem niet telde, kon jij die dekken, maar sta je wel in een langer lijstje waardoor de verdenking weer van je afvalt. Dan zou het moeten zijn dat Apate, Alpha en ik echt hebben gestemd op EoS.

Goede verrader, beetje af en toe echt stemmen en het vertrouwen winnen van de dorpelingen en dan vervolgens als het uitkomt ook even fucken met de lijstjes. Mooi spel. En dan nu ineens Fantome beschuldigen terwijl je eerst haar mening zo graag wou weten etc. etc. Verwarring zaaien op het laatst!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 17:02
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Ja, dat was nog wel logisch geweest. Ik vind het wel apart dat Alpha stug volhield op Fantome. Zij wilden de wolven er toch ook uit, dan waren ze er wel erg van overtuigd dat Fantome een wolf is. En als Apates stem echt is, kan jouw stem nog steeds eigenlijk op iemand anders zijn geweest. Mr Mark uitte ooit eens halverwege zijn vermoedens over de verrader. Toen was hij nog totaal niet verdacht. Dus jij wijst nu wel mooi met je vingertje naar mij, maar ik weet wat ik ben, dus misschien zat hij toen weliswaar wat te gissen, maar ben je zelf gewoon degene die stiekem die lijstjes zit te verneuken.

Bij gelijkspel tussen EoS en Apate was het ook 3-3, denken wij. Maar wat nou als Fantomes stem niet telde, kon jij die dekken, maar sta je wel in een langer lijstje waardoor de verdenking weer van je afvalt. Dan zou het moeten zijn dat Apate, Alpha en ik echt hebben gestemd op EoS.
Nou ik was de eerste die op EoS stemde, lijkt me niet dat ik dan de boel ga lopen flessen.

Citaat:
Goede verrader, beetje af en toe echt stemmen en het vertrouwen winnen van de dorpelingen en dan vervolgens als het uitkomt ook even fucken met de lijstjes. Mooi spel. En dan nu ineens Fantome beschuldigen terwijl je eerst haar mening zo graag wou weten etc. etc. Verwarring zaaien op het laatst!
Ja, Fantome gaf me het idee een stem te hebben en te vertrouwen te zijn, dus vandaar dat ik haar mening vroeg. Het feit dat ze het niet zag zitten op Mark (mijn andere hoofdverdachte) te stemmen valt allemaal binnen het plaatje dat zij wolf is (naast de gelijkspel-uitslag waarbij Maaike werd gedood). Verder ook geen kwestie van verwarring saaien, dat heeft nu toch helemaal geen zin meer.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-09-2011, 21:29
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Is er niemand dood?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 21:34
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Hmm, ik hoopte dat als ik thuis kwam, hier wel een uitslag zou staan... Tot morgenochtend wachten dan maar, heb giga hoofdpijn dus ga naar bed nu.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 21:42
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik zit ook al de hele avond op de F5 toets te duwen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 21:49
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Tink Tink Tink Tink, Tinkerdedinketink. Tinkeledink, Tinkeledink, Tinkeledinkedink, Tink. Tink Tink Tink Tink Tink Tink Tink.

Zo ging ze door het leven, onze Tink. Een vrolijk kind, nog geen zes maar wel vijf, of ouder, altijd huppelen, altijd smijten met dingen.

Wat een leven.

Tink Tink Tink.

Altijd leefde ze. Toen ging ze dood. Door Hitler. Zijn schuld.

“Oh nee,” zei ze, “dat wil ik niet.”

“Toch gebeurt het,” zei Hitler. “Je zult ermee moeten leren leven.”

“Dat kan niet,” zei Tink, “want een dode kan niet leven.”

“Touché,” zei Hitler.

Toen maakte hij haar dood.

Tragisch.

Een wake werd gehouden. Alle mensen waren er: Jan, Piet, et cetera. Ze huilden.

Ze zeiden: “Tink is dood. Dat is erg.”

Ze lag in een kist. De kist was eerst open, toen dicht.

Ze werd begraven.

Ze werd gemist.

Einde.

Tink was de ziener.

1. .sann (wolfsbane)
2. Queasy (tovenaar)
3. Röps
4. Thomas. (stille aanbidder)
5. Apate
6. Geel (geliefde)
7. Tink*
8. Maaike. (wolf)
9. Eye of Sauron (heks)
10. Fantôme
11. Alpha_Omega (geliefde)
12. Mr.Mark
13. Absinthe (leerling-tovenaar)
14. Sabir (jager)

Magenta = gehangen.
Groen = gegeten.
Blauw = geschoten.
Paarsig = gestorven aan liefdesverdriet.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 22-09-2011 om 22:10.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 21:49
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Sorry van de laatheid en gebrekkige inhoud van het verhaal.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 21:54
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Kak!

De wolven zijn nu toch in de meerderheid? (2-1, verrader buiten beschouwing gelaten)
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 21:55
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ehm, is het nu dus afgelopen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2011, 22:12
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Hm, volgens de officiële regels wel, maar wat mij betreft krijgt de dorpeling nog een kans, want het is mogelijk dat hij/zij nog wint.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 22:18
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Die zag ik aankomen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 22:32
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Hm, volgens de officiële regels wel, maar wat mij betreft krijgt de dorpeling nog een kans, want het is mogelijk dat hij/zij nog wint.
Hoewel ik je snap, gaat dan het scenario als volgt zijn. Slet stemt wolf, verrader stem slet, 1-1 wolven eten slet en happen mis. En dat kun je dan wel 1000x doen. Dus zeg of, volgens de spelregels dat de wolven hebben gewonnen of maak het voor mij part gelijkspel.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 22:46
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Hoewel ik je snap, gaat dan het scenario als volgt zijn. Slet stemt wolf, verrader stem slet, 1-1 wolven eten slet en happen mis. En dat kun je dan wel 1000x doen.
Hoezo zouden ze mishappen? Dat werkt alleen als de slet bij een ander slaapt.

Bovendien blijft een hangronde gewoon een hangronde, ook als de wolven mogen kiezen wie er hangt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 22:49
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Nee hoor; het blijft in dat geval een hangronde, geen eetronde, dus de slet zou dan sterven. Sowieso happen de wolven alleen mis als de slet bij een ander slaapt.
ok, nou de doen we dat nog voor de lol als iedereen dat graag wil, ik zie de moeite er niet van in, maar als de rest en de spelleiders dat willen, prima.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 22:51
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Waarom zouden we het niet doen?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 23:05
Verwijderd
Waarom zou je nu ineens de wincondities veranderen? Volgens de regels hebben de wolven toch gewoon gewonnen?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 23:06
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
De verrader gaat sowieso op de slet stemmen. De slet kan nog per ongeluk op de verrader stemmen. Hoe dan ook, het wordt gelijkspel en de slet zal gehangen worden. Welk andere scenario is hier te bedenken? Ja, de verrader zou kunnen vergeten te stemmen, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 23:10
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja en ook al wordt de verrader per ongeluk gehangen door gelijkspel, dan eet de wolf de slet.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 23:12
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Hmm, nee, de wolven kunnen inderdaad de verrader ophangen. Maar hoezo eten de wolven de slet dan? Als de slet bij een wolf gaat slapen, dan kan de slet niet gegeten worden. En dan gaat de slet in de volgende ronde weer een wolf hangen. En dan probeert te laatste wolf de slet te eten, maar dat lukt ook niet omdat de slet dan bij die wolf 'slaapt'. En dan kan de slet de laatste wolf ophangen.

Zo zou het wel kunnen gaan. Op zich.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 23:13
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ohja, dat kan idd!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-09-2011, 23:20
Verwijderd
Bij gelijkspel 'eten' de wolven toch niet? Zij maken dan gewoon de keuze wie er gehangen wordt. De slet slaapt in hangrondes überhaupt nergens, toch?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 23:20
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Kortom, mogelijkheden te over! Maar als niemand die nog in het spel zit geïnteresseerd is, kunnen we er natuurlijk best mee ophouden.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 01:16
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Tja, ik vind ook gewoon dat het wel afgelopen is eigenlijk. Volgens de regels is het afgelopen dus daar moet maar aan gehouden worden lijkt me.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 01:41
Verwijderd
Hoe kan de slet dan nog winnen We zijn met z'n vieren, de slet, de verrader en 2 wolven. Het is een hangronde, de slet stemt op iemand, de verrader stemt op de slet. Dan is er gelijkspel en hangen de wolven de slet toch ? Tenzij ze absoluut geen idee hebben wie van de twee verrader is , dan kan het nog natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 04:16
Verwijderd
Volgens de regels hebben de wolven gewoon gewonnen, hoor! Want ze zijn in de meerderheid. Ik zal Uice morgen 'ns bellen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 05:02
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Hmm, nee, de wolven kunnen inderdaad de verrader ophangen. Maar hoezo eten de wolven de slet dan? Als de slet bij een wolf gaat slapen, dan kan de slet niet gegeten worden. En dan gaat de slet in de volgende ronde weer een wolf hangen. En dan probeert te laatste wolf de slet te eten, maar dat lukt ook niet omdat de slet dan bij die wolf 'slaapt'. En dan kan de slet de laatste wolf ophangen.
Dit is inderdaad de enige mogelijkheid nog, maar gezien die twee stillen nachten weten de wolven hoogstwaarschijnlijk wel wie de slet is. Zéker als dat zo is zie ik het nut niet van deze oefening, maar eigenlijk hebben de wolven al gewonnen op basis van de wincondities dus tja...

Ik zal voor de vorm dan nog wel op Apate stemmen, omdat ik denk dat de andere twee wolf zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 08:06
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ja die mogelijkheid van geel kan nog, oke, prima.
ik euh, stem op rups, wie gaat er mee?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 08:29
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Tja, ik vind ook gewoon dat het wel afgelopen is eigenlijk. Volgens de regels is het afgelopen dus daar moet maar aan gehouden worden lijkt me.
Wat maakt dat nou weer uit.

Maar goed, niemand heeft nog interesse, dus bij dezen: DE WOLVEN HEBBEN GEWONNEN.

Vandaag komt er een slotverhaal.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 08:41
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ Spelleiders... na, ik denk dat iedereen dacht dat het over was, niks ten nadele van jullie, ik vond het spel bestwelspannend. maar tot nu dus, omdat de rest van het scenario bekend is.
maar wel en tnx voor het spelleiden
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 09:00
Verwijderd
!

Bedankt voor het spelleiden inderdaad Ik vond de verhalen echt heel leuk!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 09:06
Verwijderd
Natuurlijk maakt dat wat uit. Stel je was nu nog doorgegaan, en om de een of andere vreemde reden was de verrader vergeten te stemmen en de wolf vergeten te eten oid, dan had de dorpeling in jullie versie dus gewonnen, terwijl de wolven éigenlijk al gewonnen hadden. Dat heeft niets met interesse in het spel te maken, het slaat gewoon nergens op.

Anyway, los daarvan, bedankt voor het spelleiden en de enorm grappige verhalen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 09:43
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja, het was mooi en retespannend soms. Ik ben er wel benieuwd naar wat er nou gebeurd is die twee rondes dat er is misgehapt. Wolven?

Ik probeerde op het laatst nog te laten lijken alsof ik geen idee had wie wie meer was zodat ze misschien toch de verrader gingen eten, maar dat was natuurlijk een ontzettende faalpoging. Röps zal wel gedacht hebben. Ik dacht dat ik al veel eerder het haasje zou zijn, want die verdachtmaking aan het adres van Mr Mark uit het niets deed het 'm wel, maar dat was ook puur omdat ie 0 verdacht werd op dat moment (ik vertrouwde hem zelfs bijna) en als ik zou sterven die ronde (wat ik dus dacht) zou er niks meer met de info gedaan kunnen worden en dat vond ik jammer.

Maar goed gemanipuleerd allemaal, vooral op het laatst. Anders hadden we toch maar mooi op de wolven gestemd ipv op de geliefden.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 09:46
Verwijderd
Gefeliciteerd wolven!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 09:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, het was mooi en retespannend soms. Ik ben er wel benieuwd naar wat er nou gebeurd is die twee rondes dat er is misgehapt. Wolven?
De eerste keer probeerden ze de slet. De tweede keer kreeg ik eerst pm dat ze Alpha_Omega wilden eten, en daarna dat die pm moest negeren omdat ze nog wilden overleggen. Maar daar is toen blijkbaar niets meer van gekomen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #88
Geel
500 21-09-2011 19:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.