Oud 03-11-2006, 15:52
elledc
elledc is offline
Mijn vriend vertrekt voor 7 mndn naar Italië om er te werken als kok. Het zullen drukke weken en maanden worden voor hem aangezien het restaurant enkel zondag avond en maandag gesloten is.
Nu, we zijn 4 jr samen en zien elkaar momenteel bijna elke dag, we zijn als 2 handen op 1 buik. We zijn de beste maatjes.
Ik denk dat het goed kan zijn dat we elkaar een poos niet zien omdat onze verlangens des te sterker zullen zijn, maar 7 maanden zijn wel erg lang. Daarbij zit ik vast met mijn job hier.
Hoe zouden jullie daar tegenover staan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2006, 15:54
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
zorgen dat je mogelijkheden creeert om elkaar toch te kunnen blijven zien.. ook al zal dat misschien niet vaak zijn.
en gewoon lekker vaak bellen
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 16:35
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Citaat:
dext0r schreef op 03-11-2006 @ 15:54 :
zorgen dat je mogelijkheden creeert om elkaar toch te kunnen blijven zien.. ook al zal dat misschien niet vaak zijn.
en gewoon lekker vaak bellen
Inderdaad! Dat laatste hoeft in mijn ogen niet per se, maar misschien kunnen jullie elkaar in die periode van 7 maanden elkaar wel 2x kort zien op de een of andere manier. 3x een periode van +- 2 maanden is beter te overbruggen dan 1x 7 maanden :-)
__________________
Red Red Wineeee
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 16:57
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Toch proberen elkaar te kunnen zien, dan zal het iets makkelijker vol te houden zijn. En tussendoor contact houden op andere manieren, bellen, mailen, smsen. Of je kunt bijvoorbeeld een dagboek-achtig iets voor elkaar bijhouden of elkaar regelmatig brieven schrijven die je geeft als je elkaar weer ziet, zodat de ander weet hoe die tijd is geweest.

En probeer vooral te vertrouwen op het feit dat jullie straks weer samen zijn. 7 maanden is lang, maar het is te doen

Al moet ik eerlijk bekennen dat ik mijn vriend aan het begin van onze relatie duidelijk heb gevraagd of hij nog plannen had om voor een langere tijd weg te gaan, omdat ik daar zelf nou niet echt op zat te wachten
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 17:02
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Hij gaat in de horeca werken. In Italië. En je weet hoe Italianen zijn, ik denk dat ie wel kunstjes gaat afkijken van z'n collega's. En die dan uitprobeert op de lokale vrouwelijke bevolking. Ai.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 17:44
Verwijderd
.
Citaat:
Amon Din schreef op 03-11-2006 @ 17:02 :
Hij gaat in de horeca werken. In Italië. En je weet hoe Italianen zijn, ik denk dat ie wel kunstjes gaat afkijken van z'n collega's. En die dan uitprobeert op de lokale vrouwelijke bevolking. Ai.
Ok, grappig dat je het zegt. Want juist over zoiets heb ik het vandaag met mijn vriend gehad.

Ik ga in Januari ook voor een half jaar weg, naar Bolivia. Ik zit er ook wel mee dat ik niet weet hoe het af zal lopen tussen ons enz. En natuurlijk ben ik soms wel bang wat betreft andere meisjes. Maar wat jij hier nu zegt slaat dus echt nergens op .
'Je weet hoe Italianen zijn' en 'kunstjes afkijken van collega's + uitproberen'.. Hoe bekrompen kun je denken .
Je kent haar vriend helemaal niet en echt niet elke jongen is hetzelfde!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 18:07
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Er het beste van maken. Zoals gezegd zoek hem een keer in de twee maanden op. Valt te overbruggen, en heb je eigenlijk elkaar maar 3 keer gezien. Msn + webcam, sms en mail.

7 maanden zijn zo voorbij
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 18:10
Verwijderd
Op dit moment zou ik zeven maanden veel te lang vinden en uit elkaar gaan. Maar goed, ik heb dan ook geen relatie van vier jaar.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 18:31
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
shining schreef op 03-11-2006 @ 17:44 :
.

Ok, grappig dat je het zegt. Want juist over zoiets heb ik het vandaag met mijn vriend gehad.

Ik ga in Januari ook voor een half jaar weg, naar Bolivia. Ik zit er ook wel mee dat ik niet weet hoe het af zal lopen tussen ons enz. En natuurlijk ben ik soms wel bang wat betreft andere meisjes. Maar wat jij hier nu zegt slaat dus echt nergens op .
'Je weet hoe Italianen zijn' en 'kunstjes afkijken van collega's + uitproberen'.. Hoe bekrompen kun je denken .
Je kent haar vriend helemaal niet en echt niet elke jongen is hetzelfde!
Wedden?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 18:43
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Ertur schreef op 03-11-2006 @ 18:10 :
Op dit moment zou ik zeven maanden veel te lang vinden en uit elkaar gaan. Maar goed, ik heb dan ook geen relatie van vier jaar.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Amon Din schreef op 03-11-2006 @ 18:31 :
Wedden?
Iedere jongen die een lange relatie heeft en naar het buitenland gaat voor een aantal maanden verandert in een zak? Wat ga jij dan met vreselijk foute figuren om
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Amon Din schreef op 03-11-2006 @ 18:31 :
Wedden?
ja hoor
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 20:42
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 03-11-2006 @ 18:31 :
Wedden?
Haha triest figuur.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 03-11-2006 @ 18:50 :
Iedere jongen die een lange relatie heeft en naar het buitenland gaat voor een aantal maanden verandert in een zak? Wat ga jij dan met vreselijk foute figuren om
Iedere jongen die naar het buitenland gaat hangt niet één avond de held uit? Wat ga jij met saaie types om
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 20:53
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 03-11-2006 @ 18:50 :
Iedere jongen die een lange relatie heeft en naar het buitenland gaat voor een aantal maanden verandert in een zak? Wat ga jij dan met vreselijk foute figuren om
Laat ik het zo zeggen: ik denk dat de kans groot is dat hij in die 7 maanden een moment heeft dat hij graag even zijn eigen gang gaat. Iets met testosteron, en aangezien iedere jongen dat heeft denk ik dat er maar een heel klein kansje is dat het niét gebeurt.

En ieder meisje die nu een vriend heeft of gewoon teveel films kijkt gilt het hardst dat je triest bent, bekrompen denkt of met foute figuren omgaat als je dit zegt, terwijl het toch het dichtst bij de realiteit zit.

Plus wat Snees zegt, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 23:01
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 03-11-2006 @ 20:53 :
Laat ik het zo zeggen: ik denk dat de kans groot is dat hij in die 7 maanden een moment heeft dat hij graag even zijn eigen gang gaat. Iets met testosteron, en aangezien iedere jongen dat heeft denk ik dat er maar een heel klein kansje is dat het niét gebeurt.

En ieder meisje die nu een vriend heeft of gewoon teveel films kijkt gilt het hardst dat je triest bent, bekrompen denkt of met foute figuren omgaat als je dit zegt, terwijl het toch het dichtst bij de realiteit zit.

Plus wat Snees zegt, natuurlijk.
Zou je haar niet beter een beetje geruststellen en aanmoedigen in plaats van hier je gelijk te proberen halen met nutteloze theorieën?

Als je al zolang samenbent en zo'n goede band hebt met elkaar, zal de liefde die zeven maanden zonder probleem overwinnen. Hou veel contact via msn of bellen en zoals anderen al zeggen: probeer elkaar misschien toch een paar keer te zien.

Ik kan me absoluut voorstellen dat het niet gemakkelijk is hem zolang te moeten missen, maar denk aan het intense geluk dat je na die zeven maanden zal voelen als je hem terug in je armen kan sluiten
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 10:24
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Je kan ook reëel zijn en je hoofd uit de roze wolk halen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 10:49
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
mara18 schreef op 03-11-2006 @ 23:01 :
Zou je haar niet beter een beetje geruststellen en aanmoedigen in plaats van hier je gelijk te proberen halen met nutteloze theorieën?
Zo nutteloos is het niet hoor. Het is zeker iets wat kan gebeuren. Er gaan zoveel mensen vreemd en natuurlijk denkt iedereen dat het bij hen niet gebeurt. Maar het feit is, zij zit hier. Zij mist hem want zij zit in de dagelijkse dingetjes. Hij daarentegen juist niet. Hij gaat weg, hij krijgt het druk, leuk, 'vakantie', nieuwe dingen, fijn gevoel, leuk enz enz. Zij zal hem veel missen, hij heeft het veel te druk met leuke nieuwe dingen. En ja, dan zal hij met z'n nieuwe collega's leuke dingen gaan doen, uitgaan, lol maken en het vlees is zwak (zeker als je iemand mist, je rot voelt of gewoon je zo goed voel in extase bent omdat het zo tof is om in Italie met leuke collegae kok te zijn). Zo raar is het niet wat die gast hier zegt. Beide zullen die tijd heel anders beleven.

Ik zeg niet dat het gebeurt, maar daarom gaan zoveel mensen vreemd op vakantie. De persoon die thuis zit, mist diegene elke dag, degene die weg is, heeft het naar zijn zin, maakt lol en kan ergens wel een beetje missen, maar dat is zo opgelost door aandacht van het andere geslacht.

MAar natuurlijk kan het ook zo zijn dat wat zij hebben zo ontzettend speciaal is en hij oogkleppen op heeft en zich daar rot gaat voelen omdat hij haar zo ontzettend mist en het liefste meteen naar huis zou komen... tuurlijk, kan ook. Maar het andere is niet onrealistisch.

Maar natuurlijk wil zij alleen maar geloven dat hij haar net zoveel zal missen als zij hem en dat ie betrouwbaar is enz enz. Maar het feit blijft dat er gewoon ontzettend veel wordt vreemdgegaan, ook in lange relaties, al is het maar 1x en wordt het niet verteld.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-11-2006, 11:48
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
shining schreef op 03-11-2006 @ 17:44 :
.

Ok, grappig dat je het zegt. Want juist over zoiets heb ik het vandaag met mijn vriend gehad.

Ik ga in Januari ook voor een half jaar weg, naar Bolivia. Ik zit er ook wel mee dat ik niet weet hoe het af zal lopen tussen ons enz. En natuurlijk ben ik soms wel bang wat betreft andere meisjes. Maar wat jij hier nu zegt slaat dus echt nergens op .
'Je weet hoe Italianen zijn' en 'kunstjes afkijken van collega's + uitproberen'.. Hoe bekrompen kun je denken .
Je kent haar vriend helemaal niet en echt niet elke jongen is hetzelfde!
Goh, ik heb hier ergens in 'n post van Roos gelezen dat 1/4 meisjes die op vakantie gaan zonder vriend, al vreemdgaan, en da's dan maar één, twee à drie weken zonder elkaar... De kans dat een kerel die 7 maanden alleen weg is, zonder vriendin, lijkt me dan niet ondenkbaar klein...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 11:55
Crimson
Crimson is offline
nou ik ben het met een aantal mensen wel eens, 7 maanden is erg lang. ten eerste zou ik het niet eens volhouden, ten tweede is de kans dat er iets gebeurd best wel groot.

verder ben ik het helemaal eens met Gothic.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Amon Din schreef op 03-11-2006 @ 20:53 :
En ieder meisje die nu een vriend heeft of gewoon teveel films kijkt gilt het hardst dat je triest bent, bekrompen denkt of met foute figuren omgaat als je dit zegt, terwijl het toch het dichtst bij de realiteit zit.
Ik denk dat het niet 'het dichtst bij de realiteit zit'. Het is natuurlijk een mogelijkheid, net zoals het een mogelijkheid is dat het niet gebeurt. Maar dat heb je altijd. Het gaat erom dat elk persoon anders is, en dat lang niet alle mannen zich laten leiden door testosteron, en andere weer wel. Oftewel: er valt geen zinnig woord over te zeggen. Maar ervanuitgaan dat hij toch wel vreemd zal gaan (want testosteron en bla) vind ik wel redelijk pessimistisch.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 12:40
Verwijderd
Als hij je chill vindt, zal hij niet vreemdgaan ^^


lastig.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 12:46
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 04-11-2006 @ 12:15 :
Ik denk dat het niet 'het dichtst bij de realiteit zit'. Het is natuurlijk een mogelijkheid, net zoals het een mogelijkheid is dat het niet gebeurt. Maar dat heb je altijd. Het gaat erom dat elk persoon anders is, en dat lang niet alle mannen zich laten leiden door testosteron, en andere weer wel. Oftewel: er valt geen zinnig woord over te zeggen. Maar ervanuitgaan dat hij toch wel vreemd zal gaan (want testosteron en bla) vind ik wel redelijk pessimistisch.
We wachten wel af, misschien heeft ie inderdaad geen testosteron :')
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Amon Din schreef op 04-11-2006 @ 12:46 :
We wachten wel af, misschien heeft ie inderdaad geen testosteron :')
Juustem.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Amon Din schreef op 04-11-2006 @ 12:46 :
We wachten wel af, misschien heeft ie inderdaad geen testosteron :')
Want je bent natuurlijk pas een echte man als je vreemd gaat.
Damn, wat ben ik dan blij met die van mij zeg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2006, 13:00
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-11-2006 @ 12:58 :
Want je bent natuurlijk pas een echte man als je vreemd gaat.
Damn, wat ben ik dan blij met die van mij zeg
'die van jou' zit straks ook niet 7 maanden zonder je.

en dit is niet mijn beeld van mannen, maar mijn beeld van mensen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 04-11-2006 @ 13:00 :
'die van jou' zit straks ook niet 7 maanden zonder je.

en dit is niet mijn beeld van mannen, maar mijn beeld van mensen.
Persoonlijk geloof ik er niet in dat iemand in zeven maanden per definitie vreemd zou gaan.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:01
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-11-2006 @ 12:58 :
Want je bent natuurlijk pas een echte man als je vreemd gaat.
Damn, wat ben ik dan blij met die van mij zeg
Heb ik ooit gezegd dat ie vreemd zal gaan? Misschien belt ie haar wel na twee weken op om te zeggen dat ie haar mist en het zo geen 7 maanden uithoudt. En dan maakt ie het uit. Ik zie zoiets best gebeuren, 7 maanden is een lange tijd. En hij is waarschijnlijk nog jong, hij beseft ook wel dat ie dan nog een heel leven vol relaties voor zich heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:02
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 04-11-2006 @ 13:01 :
Persoonlijk geloof ik er niet in dat iemand in zeven maanden per definitie vreemd zou gaan.
Pas als het je zelf overkomt?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 04-11-2006 @ 13:00 :
'die van jou' zit straks ook niet 7 maanden zonder je.

en dit is niet mijn beeld van mannen, maar mijn beeld van mensen.
Die van mij zit straks zeker 6 maanden zonder me.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:33
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 04-11-2006 @ 13:01 :
Heb ik ooit gezegd dat ie vreemd zal gaan? Misschien belt ie haar wel na twee weken op om te zeggen dat ie haar mist en het zo geen 7 maanden uithoudt. En dan maakt ie het uit. Ik zie zoiets best gebeuren, 7 maanden is een lange tijd. En hij is waarschijnlijk nog jong, hij beseft ook wel dat ie dan nog een heel leven vol relaties voor zich heeft.
Hoezo naief ...Ik denk niet dat je 4 jaar zomaar weg gooit en dat als je allebei écht wilt 7 maanden te overbruggen moeten zijn. Misschien kun je een keertje naar Italie; vliegen daarnaartoe kost geen drol meer! Met bellen en sms'en zou het ook kunnen lukken..maar je moet het van beide kanten echt willen denk ik! Succes!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:34
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 04-11-2006 @ 13:33 :
Hoezo naief ...Ik denk niet dat je 4 jaar zomaar weg gooit en dat als je allebei écht wilt 7 maanden te overbruggen moeten zijn. Misschien kun je een keertje naar Italie; vliegen daarnaartoe kost geen drol meer! Met bellen en sms'en zou het ook kunnen lukken..maar je moet het van beide kanten echt willen denk ik! Succes!
Oh please wie is er nou naief?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:34
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 04-11-2006 @ 10:24 :
Je kan ook reëel zijn en je hoofd uit de roze wolk halen.
Ik ben reëel genoeg om te beseffen dat zeven maanden inderdaad een zee van tijd is om vreemd te gaan in een ander land en het lijkt me dat jij er zeker niet voor zal terugdeinzen om je vriendin er eens goed te bedriegen. Maar moest mijn vriend zo lang naar het buitenland gaan zou dat alleszins niet iets zijn waarover ik me zorgen maak.
Als je namelijk in een relatie van vier jaar zit, waarbij je je voelt als twee handen op één buik (is in mijn relatie net hetzelfde, alleen net geen vier jaar) dan denk je wel twee keer na voordat je gewoon je lul achterna loopt.

Noem het naief als je wil, ik noem dat vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:45
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
mara18 schreef op 04-11-2006 @ 13:34 :
Ik ben reëel genoeg om te beseffen dat zeven maanden inderdaad een zee van tijd is om vreemd te gaan in een ander land en het lijkt me dat jij er zeker niet voor zal terugdeinzen om je vriendin er eens goed te bedriegen. Maar moest mijn vriend zo lang naar het buitenland gaan zou dat alleszins niet iets zijn waarover ik me zorgen maak.
Als je namelijk in een relatie van vier jaar zit, waarbij je je voelt als twee handen op één buik (is in mijn relatie net hetzelfde, alleen net geen vier jaar) dan denk je wel twee keer na voordat je gewoon je lul achterna loopt.

Noem het naief als je wil, ik noem dat vertrouwen.
Ik zeg al, wacht maar af. Er kan nu alleen maar gespeculeerd worden.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:45
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-11-2006 @ 13:14 :
Die van mij zit straks zeker 6 maanden zonder me.
Want jij gaat weg of hij gaat weg?
Als jij weggaat, vind ik het een ander verhaal.

Als mijn vriend in Nederland zou achterblijven, zou ik me ook minder druk maken dan als hij degene was die naar het buitenland ging.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:49
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-11-2006 @ 13:14 :
Die van mij zit straks zeker 6 maanden zonder me.
Dan is dit topic ook voor jou.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-11-2006, 13:52
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Crimson schreef op 04-11-2006 @ 13:45 :
Want jij gaat weg of hij gaat weg?
Als jij weggaat, vind ik het een ander verhaal.

Als mijn vriend in Nederland zou achterblijven, zou ik me ook minder druk maken dan als hij degene was die naar het buitenland ging.
Hahahaha

Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Amon Din schreef op 04-11-2006 @ 13:49 :
Dan is dit topic ook voor jou.
Mijn man is niet zo'n achterlijke die een relatie van ruim 6 jaar weggaat gooien. En geloof me, ik ken hem goed genoeg om dat te kunnen zeggen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 04-11-2006 @ 13:45 :
Want jij gaat weg of hij gaat weg?
Als jij weggaat, vind ik het een ander verhaal.

Als mijn vriend in Nederland zou achterblijven, zou ik me ook minder druk maken dan als hij degene was die naar het buitenland ging.
Hij gaat weg. En ik maak me geen moment druk over het feit of hij vreemd zal gaan of niet. Als ik me daar wel druk over zou maken, dan zouden we niet getrouwd zijn. Ik ken hem prima, en hij zichzelf ook. Hij is absoluut niet het type om vreemd te gaan. En aan dat vertrouwen is niets naïefs.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:54
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-11-2006 @ 13:53 :
Mijn man is niet zo'n achterlijke die een relatie van ruim 6 jaar weggaat gooien. En geloof me, ik ken hem goed genoeg om dat te kunnen zeggen.
Met alle respect, ik ben benieuwd of je dat naderhand ook zegt.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:55
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 04-11-2006 @ 13:52 :
Hahahaha


Change of pace
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:56
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-11-2006 @ 10:49 :
Zo nutteloos is het niet hoor. Het is zeker iets wat kan gebeuren. Er gaan zoveel mensen vreemd en natuurlijk denkt iedereen dat het bij hen niet gebeurt. Maar het feit is, zij zit hier. Zij mist hem want zij zit in de dagelijkse dingetjes. Hij daarentegen juist niet. Hij gaat weg, hij krijgt het druk, leuk, 'vakantie', nieuwe dingen, fijn gevoel, leuk enz enz. Zij zal hem veel missen, hij heeft het veel te druk met leuke nieuwe dingen. En ja, dan zal hij met z'n nieuwe collega's leuke dingen gaan doen, uitgaan, lol maken en het vlees is zwak (zeker als je iemand mist, je rot voelt of gewoon je zo goed voel in extase bent omdat het zo tof is om in Italie met leuke collegae kok te zijn). Zo raar is het niet wat die gast hier zegt. Beide zullen die tijd heel anders beleven.
Ik zit nu voor vijf maanden in Finland en herken dit heel erg van wat ik om me heen zie gebeuren; er wordt heel veel vreemd gegaan en er heerst hier eigenlijk een beetje een hippie-moraal. Je zit in zo'n andere wereld met zoveel nieuwe ervaringen en je voelt je vrijer dan normaal, dan is de drempel om ook aan "flirten en meer" proeven veel lager dan in het normale leven.

De vrijgezellen zijn hier rustiger dan de mensen met relatie.

Ook hier zijn echter mensen die tegen de "vrij zijn, blij zijn" cultuur in wél heel trouw blijven aan hun vriendje o vriendinnetje thuis, dus over jouw situatie kan ik niet zoveel zeggen. Denk er alleen wel goed overna hoe je erover zou denken als hij bijvoorbeeld in een dronken bui met een meisje zou zoenen. Wil je dat weten? Kun je dat vergeven?

Als je relatie goed is en uit je openingspost blijkt dat, dan overleven jullie het vast wel. Of dat op de perfecte manier is, is echter niet te zeggen. Succes .
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Amon Din schreef op 04-11-2006 @ 13:54 :
Met alle respect, ik ben benieuwd of je dat naderhand ook zegt.
Hij is al eens een paar maanden weggeweest. En om me heen heb ik ook alleen maar mooie voorbeelden.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 14:00
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-11-2006 @ 13:57 :
Hij is al eens een paar maanden weggeweest. En om me heen heb ik ook alleen maar mooie voorbeelden.
En hoe weet jij of ie daar niets uitgevreten heeft?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 14:05
Verwijderd
Wie ben jij om te twijfelen aan iemand die je helemaal niet kent?

Ik ken hem, hij kan niet liegen, en al helemaal niet over iets belangrijks. En in een dronken bui per ongeluk vreemdgaan zit er ook niet in; hij drinkt nooit genoeg om zo dronken te worden, en sowieso zit hij er niet om vakantie te vieren, maar om te werken.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 14:09
Crimson
Crimson is offline
achja, ik zeg ook niet per se dat het niet kan.
de zus van een goede vriendin is al vanaf klas 2 samen met haar vriend en ze zijn nu allebei bijna klaar met hun (WO) studies, dus ze zijn zo'n 9 jaar samen denk ik zo. en ze gaan binnenkort trouwen.
zij is al een keer een halfjaar naar Suriname geweest en hij naar Zweden. en dat is zo ver ik weet goed gegaan.

maar een oordeel voor hun klaarleggen is makkelijker, omdat ik die mensen (weleens waar niet goed) ken, en zie hoe ze met elkaar omgaan.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 14:10
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 04-11-2006 @ 14:00 :
En hoe weet jij of ie daar niets uitgevreten heeft?
Ik krijg niet de indruk dat je serieus op t topic wilt reageren maar meer hier bent om mensen te stoken en bang te maken... ga dat ergens anders doen of lever echt een nuttige bijdrage?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 14:10
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Ik HOEF helemaal niet te twijfelen want het mijn zaak helemaal niet, het interesseert me niet, ik wil alleen de mensen aan het denken zetten. IK zie het best gebeuren en het is MIJN mening. Als jij iemand volledig vertrouwt, prima, maar er zit maar een kleine grens tussen vertrouwen en naïviteit. 7 maanden naar het buitenland is lang en ik heb al wel vaker gezien dat relaties daarop kapot gaan. Maargoed, als het lukt is dat prachtig, maar daar kan je pas na afloop iets over zeggen. Sowieso is dit een nutteloze discussie want je kan alleen maar speculeren.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 14:12
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 04-11-2006 @ 14:10 :
Ik krijg niet de indruk dat je serieus op t topic wilt reageren maar meer hier bent om mensen te stoken en bang te maken... ga dat ergens anders doen of lever echt een nuttige bijdrage?
En in jouw ogen is de enige nuttige bijdrage een troostend: "komt wel goed, 7 maanden zijn zo over, en dan zijn jullie nog closer"?

Bekijk het nou ook eens van de andere kant.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 14:29
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
mara18 schreef op 04-11-2006 @ 13:34 :
Als je namelijk in een relatie van vier jaar zit, waarbij je je voelt als twee handen op één buik (is in mijn relatie net hetzelfde, alleen net geen vier jaar) dan denk je wel twee keer na voordat je gewoon je lul achterna loopt.
Het fijne is, je kunt er mee weg komen. Daarom is de drempel zoveel lager. Je hoeft het niet te vertellen, zij hoeft het niet te weten en jij kan gewoon genieten.

En als je in een relatie van 4 jaar zit, is alle spanning eraf. Soms wil je best wat nieuws, weer die spanning van opnieuw verliefd zijn, lekker flirten, je lekker laten gaan. En dat kan. Want zij is er niet.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Afscheidscadeau beste vriend
Hemmingway
9 20-09-2013 13:49
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #118
Verwijderd
500 09-09-2011 18:03
Liefde & Relatie Souvenir voor vriend in buitenland
Mr. Nobody
6 24-08-2010 01:21
Verhalen & Gedichten Dag goede vriend
Tink*
5 05-01-2006 19:13
Psychologie Eenzaam gevoel door vertrek van mijn moeder
Mariposa
5 12-11-2005 14:31
Liefde & Relatie Lang apart
The Holy Terror
15 23-08-2005 18:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.