Oud 12-09-2003, 16:13
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Verliefd zijn is leuk en ik kan heel vrolijk worden van mensen die zwijmelend zitten te vertellen over hun grote liefde. Maar wat toch wel zó vermoeiend is is als ze na de eerste maanden nóg niet uit gekwijnd zijn en dat overduidelijk laten merken. Door bijv. aan ieder gesprek een draai te geven zodat je weer over je vriend(innet)je kan beginnen. Of twintig x herhalen wat hij/zij nou weer gesmst/gezegd/gemaild heeft..

Een vriendin van mij gaat nu al 5mnd met haar vriend en ze is echt zo in haar nadeel veranderd En dan zegt ze wel dat ik het moet zeggen als ze irritant begint te worden, maar ik weet ook wel dat ze dat helemaal niet wil horen Hoe komt dat toch dat mensen zo veranderen? Als ik die vriendin zo hoor is ze echt incompleet zonder dat vriendje van dr (en alstie nou leuk was ) Goodness...
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2003, 16:18
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik vind het altijd heerlijk als mensen die verliefd zijn er over vertellen, die slepen je helemaal mee in het gevoel en daardoor ga je je ook een beetje zo voelen... bij mij dan
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 16:20
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Citaat:
Gothic schreef op 12-09-2003 @ 17:18:
Ik vind het altijd heerlijk als mensen die verliefd zijn er over vertellen, die slepen je helemaal mee in het gevoel en daardoor ga je je ook een beetje zo voelen... bij mij dan
ja ik de eerste maanden ook nog.. maar als na een tijdje er niet veel meer uitkomt dan de bewuste naam...
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 16:24
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Hehe heeeel herkenbaar... En heel vermoeiend.. Gewoon een keertje wat van zeggen..

Vindt het trouwens niet leuk als iemand helemaal erover zit te praten, terwijl je zelf niet verliefd ben *jaloers, jaloers*...

Op vakantie had een vriendin van mij dat ze de laatste twee dagen beetje uit haar humeur was, omdat ze der vriend mistte en blaaaaaa.. Toen dacht ik ook van hmmm ben je dan goed bezig => dat je echt niet zonder iemand meer kan.. Wat dan als het uitgaat?! Je moet vindt ik ook nog je eigen leven ernaast hebben, en dat ook leuk vinden...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 16:43
Verwijderd
Jaaa zeker weten dat die vermoeiend zijn Niet allemaal hoor, ik word best vrolijk van verliefde mensen, alleen ze moeten er niet té veel over zeuren.
Ik ken inderdaad ook een paar van die mensen die dat wel doen en ik word er af en toe niet goed van. En het is helemaal erg als je zelf niet verliefd of bezet bent... gaan zij ff het geluk zitten etaleren wat jij niet hebt en ook graag wilt...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 17:10
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
stelling: mensen die alleen maar over 1 onderwerp praten zijn vermoeiend
DUH
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 17:23
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
little nemo schreef op 12-09-2003 @ 18:10:
stelling: mensen die alleen maar over 1 onderwerp praten zijn vermoeiend
DUH
ja dat is eigenlijk wel waar
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 17:27
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 12-09-2003 @ 18:10:
stelling: mensen die alleen maar over 1 onderwerp praten zijn vermoeiend
DUH
Yep
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 19:22
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Als ik af en toe ook tegen hen aan mag praten/zeuren, vind ik het oke. maar ik kan me voorstellen dat het na een tijdje enorm vermoeiend is, ja.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30.