Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2006, 13:31
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Daarom. En in 7 maanden kan je wel verliefd worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2006, 13:36
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Eigenlijk zijn alle relaties gewoon gedoemd te mislukken.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:38
Crimson
Crimson is offline
nah niet die van mn ouders denk ik
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 14:32
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-11-2006 @ 14:29 :


En als je in een relatie van 4 jaar zit, is alle spanning eraf. Soms wil je best wat nieuws, weer die spanning van opnieuw verliefd zijn, lekker flirten, je lekker laten gaan.
Dat hoef je me zeker niet te vertellen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 14:39
mara18
mara18 is offline
En mensen, ik snap dat jullie alle aspecten willen belichten en ik weet: alles is mogelijk, maar dat weet de topicstarter net zo goed. Ik denk dan ook niet dat ze op dit soort speculaties zit te wachten, maar meer vraagt om ervaringen van andere mensen of om hoe wij met dat gemis zouden omgaan?

Maar dat is dan mijn mening natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 14:40
Verwijderd
Als ik over mijn relatie spreek, vind ik wat we nu hebben echt compleet niet te vergelijken met wat je hebt als je verliefd bent. Ik vind dit zoveel meer waard en zo voelt het ook. Verliefd zijn is leuk, maar voor mijn gevoel doe je het voor het gevoel dat ik nu heb. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat ooit zou weg gaan gooien omdat ik weer verliefd wil zijn.

Toen mijn man in het buitenland zat, probeerden we iedere dag even te praten via Skype (lekker handig, we hadden altijd een goede verbinding, dus dat ging echt prima), dat deden we meestal als ik opstond en hij naar bed ging - tijdsverschil . Ik heb hem de eerste paar dagen wel echt flink gemist, maar daarna ging ik gewoon mijn eigen dingen doen en verheugde ik me op onze Skype-momenten. Ik kon er toen dus ook prima mee omgaan. En ja, toen hij weer terug kwam, ben ik hem van Schiphol gaan halen, en dat was echt gewoon zoo leuk en spannend en fijn Hij had een enorme baard
't Is niet leuk om elkaar een tijd niet te kunnen zien, maar als je jezelf een beetje dwingt eraan te wennen door een nieuw ritme te maken en dat te accepteren, is het echt zo voorbij.

Ik zou het natuurlijk nooit 'uitmaken' vanwege het feit dat hij een aantal maanden niet bij me kan zijn. Maar dat lijkt me logisch, ik ben niet met hem getrouwd om vervolgens bij de eerste tegenslag maar weer te gaan scheiden.

Laatst gewijzigd op 04-11-2006 om 15:21.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 14:43
Mariposa
Avatar van Mariposa
Mariposa is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 04-11-2006 @ 14:31 :
Daarom. En in 7 maanden kan je wel verliefd worden.
Je kunt ook aangereden worden als je zometeen naar buiten stapt. Dat weerhoudt je er toch ook niet van om je dingen te blijven doen?

Waarom probeer je mensen te overtuigen van jouw gelijk, als er altijd meerdere mogelijkheden en vooral verschillende personen zijn? Komt een beetje negatief over.

Ontopic:

Ik zou het heel moeilijk vinden als mijn vriend voor zo'n lange tijd vertrekt. Het zal geen directe reden zijn om de relatie te beeindigen, maar als het té moeilijk wordt, weet ik niet hoe ik daarmee zal omgaan.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Amon Din schreef op 04-11-2006 @ 13:02 :
Pas als het je zelf overkomt?
'per definitie'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Afscheidscadeau beste vriend
Hemmingway
9 20-09-2013 12:49
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #118
Verwijderd
500 09-09-2011 17:03
Liefde & Relatie Souvenir voor vriend in buitenland
Mr. Nobody
6 24-08-2010 00:21
Verhalen & Gedichten Dag goede vriend
Tink*
5 05-01-2006 18:13
Psychologie Eenzaam gevoel door vertrek van mijn moeder
Mariposa
5 12-11-2005 13:31
Liefde & Relatie Lang apart
The Holy Terror
15 23-08-2005 17:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.