Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2007, 08:48
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5. Skilly
6. Roos
7. Dukko
8. Tink*
9. Maxwell
10. Majel
11. Hanneke
12. Flyaway
13. Elpida
14. TopDrop
15. Femic
16. drukknoopje
17. Leekah
18. Dark Phoenix
19. Spectrum
20.

Spelleiders:
Eye of Sauron
Twinkebel

Net op tijd!

Citaat:
Ik had trouwens een ideetje. Laatst is ingevoerd dat mensen die 3X niet stemmen uit het spel verwijderd worden. Iemand merkte op dat dat ook niet helemaal eerlijk is voor zijn teamgenoten, die verliezen immers een man.
Daarom dacht ik om een nietstemmer een rode kaart te geven voor het eerstvolgende spel ipv een verwijdering uit het huidige spel. Met andere woorden: hij of zij mag het volgende spel niet mee doen en als hij of zij zich toch op de lijst zet zal de spelleider zijn of haar naam eraf knikkeren zodat die plaats weer openvalt voor iemand anders.
Wat denken jullie ervan? Goed idee of een beetje té zware straf?
Goed idee! Ik was die 'iemand' die het oneerlijk vond en dat vind ik nog steeds, dus dit is beter idee!
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Advertentie
Oud 08-03-2007, 08:49
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
@sterrenmeisje: Nee joh het wordt wel minimaal 24u van tevoren aangegeven hoor
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 08-03-2007, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 08-03-2007 @ 09:49 :
@sterrenmeisje: Nee joh het wordt wel minimaal 24u van tevoren aangegeven hoor
ow okeej... maar moest het toch even melden

nog maar 1 open plek!!
Oud 08-03-2007, 10:02
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
Citaat:
Spectrum schreef op 08-03-2007 @ 00:19 :
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5. Skilly
6. Roos
7. Dukko
8. Tink*
9. Maxwell
10. Majel
11. Hanneke
12. Flyaway
13. Elpida
14. TopDrop
15. femic
16. drukknoopje
17. Leekah
18. Dark Phoenix
19. Spectrum
20.Gaming champion
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Oud 08-03-2007, 10:05
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
waar is de link naar de spelregels?
niet alles gelezen
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Oud 08-03-2007, 10:07
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
gaming champion schreef op 08-03-2007 @ 11:05 :
waar is de link naar de spelregels?
niet alles gelezen
vorige bladzijde.
Oud 08-03-2007, 10:23
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
jeuj de lijst is vol


Edit: @sterrenmeisje: ik ben nieuw en ik geloof Dark Phoenix ook. Verder weet ik het niet.

Laatst gewijzigd op 08-03-2007 om 10:25.
Oud 08-03-2007, 12:28
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik heb trouwens nog wel een vraag over 'de geliefden'. Wanneer winnen die nou? Want als de één wolf is en de ander dorpeling, kunnen ze toch nooit allebei winnen?
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 08-03-2007, 12:33
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 08-03-2007 @ 00:52 :
hoeveel mensen doen nu voor het eerst mee eigenlijk?
[edit]vanavond ga ik met een man uit een ander dorp naar een optreden van een groep frankische troubadours , dus als er dan al gestemd moet worden kan dat misschien een probleem zijn... ik ben waarschijnlijk wel voor 12u terug, maar ik heb geen idee hoe het zit met tijden voor stem-deadlines en dergelijke
Je hebt je functie nog niet eens Maak je geen zorgen, vandaag of morgen de functies, en dan minimaal 24 uur om te stemmen.
Oud 08-03-2007, 12:38
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Femic schreef op 08-03-2007 @ 13:28 :
Ik heb trouwens nog wel een vraag over 'de geliefden'. Wanneer winnen die nou? Want als de één wolf is en de ander dorpeling, kunnen ze toch nooit allebei winnen?

Volgens mij als ze samen overblijven. Dus dan zou het wel kunnen als de een wolf is en de ander dorpeling. Maar wel moeilijk!
Oud 08-03-2007, 13:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik denk dat de geliefden het nog het moeilijkst hebben.

Ik ben benieuwd
Oud 08-03-2007, 13:02
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Godverdomme.

IK BEN EERSTE RESERVE EN NEEM DE PLAATS VAN IEMAND IN DIE OM EEN OF ANDERE REDEN NIET (MEER) MEE KAN DOEN!!!
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 08-03-2007, 13:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Lees je quote nog eens in het laatste weerwolf topic. Je wilde 6 weken niet meer meedoen.
Oud 08-03-2007, 13:16
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 08-03-2007 @ 14:01 :
Ik denk dat de geliefden het nog het moeilijkst hebben.

Ik ben benieuwd

Dat denk ik ook.
Oud 08-03-2007, 18:24
Verwijderd
Upperdeupup

Wanneer komen de functies?
Oud 08-03-2007, 19:18
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 08-03-2007 @ 14:02 :
Godverdomme.

IK BEN EERSTE RESERVE EN NEEM DE PLAATS VAN IEMAND IN DIE OM EEN OF ANDERE REDEN NIET (MEER) MEE KAN DOEN!!!
Tweede reserve Met de hoop dat er 4 weerwolven komen en 22 deelnemers.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 08-03-2007, 19:18
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
ijdele hoop, sterveling.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 08-03-2007, 19:24
Verwijderd
Zegzeg, het was wel duidelijk dat de vorige ronde gewoon erg goed ging voor de weerwolven, veel 'goede' functies gingen er vroeg uit. Ik ben dan ook weer voor 4 weerwolven, en evt 22 deelnemers
Oud 08-03-2007, 20:10
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Meer deelnemers kan best, lijkt mij. Aangezien er ook veel functies zijn.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 08-03-2007, 20:15
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De functies zijn verdeeld. Ze worden nu gestuurd.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 08-03-2007, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 08-03-2007 @ 21:10 :
Meer deelnemers kan best, lijkt mij. Aangezien er ook veel functies zijn.
vind ik ook

maar ik ben allang blij dat ik ruim op tijd was en ik heb er weer zin in
Oud 08-03-2007, 21:11
Verwijderd
Citaat:
leekah schreef op 08-03-2007 @ 22:00 :
vind ik ook

maar ik ben allang blij dat ik ruim op tijd was en ik heb er weer zin in
Volgens mij is het te laat. Anders weten we dat ze dorpelingen zijn he. (of natuurlijk één van de twee een weerwolf)
Oud 08-03-2007, 21:13
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Dit verhaal speelt zich af in Midden-aarde ten tijde van de Vierde era. Na de vernietiging van de Ene Ring, de val van Sauron en het heengaan van de drie ringen breekt er een periode van vrede aan. Vijfentwintig jaren zijn verstreken onder de heerschappij van Koning Elessar. Het verhaal begint in Amon Barad, een klein Gondoriaans fort op de grens van Gondor en Rhûn, de oostelijke landen. Voor en tijdens de oorlog om de Ring voerden de oosterlingen regelmatig overvallen uit op de landen van Gondor, vandaar dat er verschillende forten op de grens van de twee rijken werden gebouwd. Maar nu hebben de oosterlingen zich al vijfentwintig jaar koest gehouden. Het garnizoen van Amon Barad is laks geworden, zoals alle mensen laks worden als ze lang zonder zorgen hebben geleefd…

Kapitein Dukko liep gapend de grote zaal in. Hij had er een lange dag op zitten. En een tamelijk zinloze, zo vond hij zelf. Als het aan hem had gelegen dan hadden ze Amon Barad al jaren geleden verlaten. Hij zag er echt het nut niet van in om een garnizoen te handhaven in de afgelegen toren. Die oosterlingen waren vijfentwintig jaar geleden zo hard in de pan gehakt dat ze nooit meer zouden proberen Gondor’s landen aan te vallen. Daar was hij heilig van overtuigd.
Dukko ging bij het vuur zitten en gespte zijn harnas los. Terwijl hij aan de riempjes zat te sjorren vloekte hij in zichzelf. Vroeger paste het harnas als een handschoen, maar tegenwoordig zat het veel te strak. Al dat nietsdoen was niet goed voor zijn gewicht. Zoals elke avond nam Dukko zich voor om de dag erop wat meer aan zijn conditie te doen teneinde die pens weer kwijt te raken. Maar dat nam hij zich al twee jaar voor en tussen voornemen en doen zat bij kapitein Dukko een groot verschil. Dukko slaakte een zucht van opluchting toen hij eindelijk zijn harnas uit had. Hij haalde zijn pijp uit zijn zak en begon te roken. Hij was helemaal verzot op roken, en dan het liefst een speciaal soort tabak dat in de volksmond ‘hasj’ werd genoemd. Wat dat betekende wist Dukko niet, maar hij dacht zelf dat het een verbastering was van ‘ghâsh’, wat vuur betekende. Wat hij wel wist dat de tabak licht hallucinerend was. Zijn pijpje was het enige waar hij naar uit keek op een dag. Wel, dat en het moment dat de aflossing zou komen, zodat hij eindelijk kon terugkeren naar Minas Tirith. Maar dat duurde nog zes maanden…
Dukko rookte nog een uurtje totdat hij in slaap viel. Enkele uren gingen voorbij. Op de achtergrond hoorde hij wat geruchten. Nog half slapend opende hij één oog. Hij zag een wazige gestalte die over hem heen gebogen stond. Toen hij wat beter keek zag hij dat het een vrouw was. En wat voor een! Zo’n mooie meid had hij nog nooit gezien! Droom ik nou nog?? dacht hij bij zichzelf. Dat moet vast die hasjroes zijn. besloot hij. Maar toen hij met zijn ogen knipperde was de vrouw er nog. Ze had mooie, indringende ogen en lang, ravenzwart haar. Dukko had het gevoel alsof hij in haar ogen aan het verdrinken was. Moeizaam maakte hij zich los van haar ogen en keek naar beneden, om zich te verlekkeren aan haar voorgevel. Maar toen pas zag hij wat er niet klopte aan het plaatje. De vrouw droeg het bronzen pantser van een oosterling! En in haar rechterhand had ze een vlijmscherp mes! Meteen was Dukko klaarwakker. De vrouwelijke oosterling dacht dat hij in een diepe slaap was en was ongetwijfeld van plan om hem in zijn slaap te vermoorden. Maar Dukko reageerde meteen. Hij trapte de oosterlingdame hard in haar buik. Ze slaakte een kreet en sloeg dubbel. Dukko vloog overeind en schatte de situatie in. Er waren nog meer oosterlingen in de zaal. Verschillende van zijn mannen lagen dood op de grond, enkelen waren nog in gevecht. Maar het was duidelijk dat de Gondorianen zwaar in de minderheid waren. Dukko pakte zijn zwaard van de grond en vocht zich een weg naar de deur. Hij keek de gang in. Op het einde van de gang zag hij één van zijn mannen wenken. ‘Kapitein! Ze zijn overal! Deze kant op, vlug!’ Meteen daarna viel de man neer met een pijl in zijn keel. Nog meer oosterlingen kwamen de hoek om. Hij was ingesloten. Toen viel zijn blik op een open raam. Hij bedacht zich geen moment en sprong zonder aarzelen naar buiten. Toen pas realiseerde hij zich dat hij op de derde verdieping was! Met een kreet viel hij naar beneden. Hij viel door het bladerdak heen en raakte een paar dikke takken. Dit deed erg zeer maar redde vermoedelijk wel zijn leven: als de bomen er niet hadden gestaan was hij te pletter gevallen. Met een smak viel hij op de grond en meteen begon hij van de heuvel af te rollen. Eenmaal beneden aangekomen rolde hij het kreupelhout in, waar hij ongelukkig met zijn hoofd tegen een boomstam smakte. Toen werd alles zwart…

Een paar uur later kwam Dukko kreunend bij. Hij had geen idee hoe lang hij bewusteloos was geweest. Met barstende koppijn kwam hij overeind. Hij had nog geen drie stappen gezet toen iemand iets riep in een vreemde taal. Dukko draaide zich verschrikt om en zag dat er twee oosterlingen zijn kant op kwamen rennen. Die waren hem vast aan het zoeken! dacht hij bij zichzelf. Hij probeerde zijn zwaard te trekken maar ontdekte dat hij dat kwijt was geraakt. Hij slikte en dacht: ‘dit is het einde. Ik kan geen twee gewapende mannen aan zonder zwaard!’ De eerste oosterling had hem nu bereikt en haalde uit met zijn kromzwaard. Maar toen klonk er een kreet: Baruk-Khazâd!! Khazâd ai-menu!!! De oosterling draaide zich verbaasd om en trok een vreemd gezicht toen hij zag wie er had geroepen. Het was een eenzame dwerg. De dwerg had een lange, bruine baard en was gewapend met een kort zwaard en een klein schild. Voordat de man uit het oosten zich kon richten op de nieuwe bedreiging had de dwerg zijn zwaard in de buik van de man gestoken. De oosterling viel rochelend op de grond. Maar de tweede oosterling viel de dwerg nu van achteren aan. ‘Kijk uit!!’ riep Dukko. Voordat de oosterling kon toesteken vlogen er echter twee pijlen uit het struikgewas die de man neerlegde. Daarna stapte er een tweede dwerg uit de bosjes. Deze leek als twee druppels water op de eerste, behalve dat deze gewapend was met een korte boog.
‘Heb ik je weer gered!’ zei de dwerg met de boog met een grijns. De andere dwerg snoof. ‘Bah! Ik had hem ook wel alleen aan gekunnen hoor’ Hij veegde zijn zwaard schoon aan de jas van de oosterling die hij gedood had. Toen richtte hij zich tot Dukko. ‘Mijn naam is Top. En die lelijkerd daar is mijn tweelingbroer Drop’ Dukko maakte een kleine buiging. ‘Bedankt dat jullie me gered hebben. Gondor is jullie dankbaar!’ Drop gromde iets. ‘Niks te danken hoor, we deden het niet voor jou. We hebben helemaal geen liefde voor Gondor sinds Denethor de stadhouder ons de stad uit gegooid heeft! Dwergen zijn niet langer welkom in de Witte Stad zei hij tegen ons!’ ‘Ja!’ vervolgde Top. ‘Je hebt gewoon geluk dat we oosterlingen nog meer haten! Die plunderaars overvallen onze steden en doden onze kinderen! Mensen zouden beter moeten weten!’ Hij vloekte in de dwergentaal. Toen zei Dukko: ‘Maar weten jullie dan niet dat de Koning is teruggekeerd!? En dat de betrekkingen tussen de Eenzame Berg en de Witte Stad weer helemaal hersteld zijn!?’ Top en Drop schudden hun hoofd. ‘We zijn al een tijdje niet meer in de Eenzame Berg geweest’ Dukko vervolgde: ‘De nieuwe koning is dol op dwergen! Eén van zijn beste vrienden is een dwerg! En als hij hoort dat jullie één van zijn kapiteins hebben gered dan zal hij jullie rijkelijk belonen! Maar voordat het zover is’ besloot Dukko, ‘moet ik eerst levend en wel terug zien te keren naar de Witte Stad. De oosterlingen zijn begonnen met een invasie en het is van levensbelang dat ik Koning Aragorn zo snel mogelijk op de hoogte breng!’ Top en Drop overlegde even met elkaar en zeiden toen. ‘Ok Gondoriaan, je hebt ons overtuigd. Wij zullen je begeleiden naar Minas Tirith. Maar we moeten nu gaan, het is minstens vijf dagreizen en er zijn vast nog meer Oosterlingen in de buurt!’

Deelnemers
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5. Skilly
6. Roos
7. Dukko
8. Tink*
9. Maxwell
10. Majel
11. Hanneke
12. Flyaway
13. Elpida
14. TopDrop
15. femic
16. drukknoopje
17. Leekah
18. Dark Phoenix
19. Spectrum
20.Gaming champion

Blauw = gedood
rood = opgegeten

Ok, de functies zijn verdeeld dus we kunnen beginnen.
Wederom een LOTR-verhaal, ik ben namelijk erg geïnspireerd geraakt door Twinkebels LOTR-episode in zijn tijdreisverhaal. De vierde era is erg interessant omdat daar nauwelijks wat over geschreven is...

En voor de mensen die het zich afvroegen: Top en Drop de dwergen zijn dus inderdaad Topdrop's karakter. Er moet altijd wat nieuws in natuurlijk en dat iemand een dubbelrol speelt hebben we nog niet gehad. Dit had ik al twee weken in mijn hoofd, alleen zouden de dwergen Bier en Tank gaan heten (erg toepasselijke namen voor dwergen), en die zouden allebei 52 jaar oud zijn.
Maar helaas was Biertank net te laat met inschrijven


Anyway: stemmen kan tot morgenavond 20:30. Zoals gebruikelijk stemmen eerst de dorpelingen.
Maar ook wil ik de cupido vragen om zo snel mogelijk de twee namen die het koppeltje zullen worden naar de spelleider te sturen. Voor de duidelijkheid: dit hoeft niet persé een M en een V-lid te zijn, twee M of twee V mag ook. Dus Leekah je hoeft niet bang te zijn dat je gediscrimineerd wordt
Uiteraard mag de cupido alleen niet zijn of haar eigen naam opgeven.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 08-03-2007 om 21:19.
Oud 08-03-2007, 21:19
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Top verhaal.

En ligt het aan mij of hebben kaboutertjes het password veranderd? pm me die is ff heel gauw
Oud 08-03-2007, 22:02
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Let the game begin
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 08-03-2007, 22:38
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
yay, functie ontvangen

Edit: gaaf verhaal

Laatst gewijzigd op 08-03-2007 om 23:13.
Oud 08-03-2007, 22:45
Verwijderd
geweldig verhaal!!!
Oud 08-03-2007, 22:46
Verwijderd
heb toch opeens zin
Oud 08-03-2007, 22:47
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Aah! Helaas..

Ik heb al gestemd, ben er morgen de hele dag niet..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 08-03-2007, 22:57
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 08-03-2007 @ 23:46 :
heb toch opeens zin
Te laat.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 08-03-2007, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 08-03-2007 @ 23:57 :
Te laat.
weet ik
Oud 08-03-2007, 23:44
Verwijderd
ik ga nu stemmen. ik weet namelijk niet of ik morgen tussen stage en werk nog thuis kom en heb geen zin meteen de eerste ronde stemloos te blijven. niet echt een goed begin
Oud 09-03-2007, 01:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Gestemd.
Oud 09-03-2007, 05:27
Verwijderd
ik ga op één van de mensen stemmen die zeggen gestemd te hebben maar niet op wie.

ik weet alleen nog niet welke van de drie het wordt dus dat bekijk ik vanavond na mijn werk wel
Oud 09-03-2007, 08:26
Verwijderd
Gaaf verhaal!
Oud 09-03-2007, 09:10
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik stem de eerste ronde altijd met een kutreden op iemand en dit keer wordt het GamingChampion, omdat ie geen ava heeft.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 09-03-2007, 09:17
light fighter
light fighter is offline
gaaf verhaal!!!

Met stemmen wacht ik nog even kijken wat de rest doet en anders is mijn grm m'n vriend...
Oud 09-03-2007, 10:46
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 09-03-2007 @ 02:14 :
Gestemd.
Oud 09-03-2007, 11:13
Verwijderd
heb me vandaag gruwelijk verslapen dus had gewoon kunnen wachten met stemmen en nu loop ik ook de kans dat leekah op me stemt
ik heb mn vriend een getal tussen 1 en 20 laten noemen, hij is mijn persoonlijke stem-randomizer hihi... en natuurlijk noemde hij als eerste nummer 3 hahaha... daarna nummer 10 dus sorry majel (tenzij je natuurlijk een weerwolf bent )
de paranoia heeft nu al toegeslagen, durf praktisch niets te posten uit angst mezelf onterecht verdacht te maken...

Laatst gewijzigd op 09-03-2007 om 13:09.
Oud 09-03-2007, 11:34
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oh, ik wilde nog wel vertellen op wie ik ging stemmen, hoor, ik wilde het alleen niet doen als nog niemand dat gedaan had

Hoe dan ook, ik heb op Gaming Champion gestemd omdat ie nummer 20 is. (wat een kutreden weer )
Oud 09-03-2007, 12:32
Verwijderd
Had nu pas tijd het verhaal te lezen, maar

Ik denk dat ik ook voor Gaming Champion ga, maar dan omdat hij eerst zo vervelend deed bij het topic bij beleidszaken. (Weet het, is geen goede reden, maar ach, de eerst ronde )
Oud 09-03-2007, 13:00
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 09-03-2007 @ 12:13 :
en natuurlijk noemde hij als eerste nummer 3 hahaha... daarna nummer 13 dus sorry majel (tenzij je natuurlijk een weerwolf bent )
Ik mis de logica een beetje Aangezien ik nummer 10 ben.
Oud 09-03-2007, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Majel schreef op 09-03-2007 @ 14:00 :
Ik mis de logica een beetje Aangezien ik nummer 10 ben.
ow... typfoutje... ga, ik meteen verbeteren!
Oud 09-03-2007, 15:22
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik verdenk Dark Phoenix, hij wilde eerst niet zeggen op wie hij stemde en daarna toch maar snel even. En hij was de eerste die een naam postte, dus hij is 'zeker' van zijn zaak. Dan trekt hij anderen mee en valt 'ie 'vast niet op'. Dus ik stem op hem.

En ik vind het lullig dat iedereen gelijk op Gaming Champion gaat stemmen Alleen omdat hij nieuw enzo is... ik dacht juist dat we het op de vorige pagina allemaal zo stellig eens waren dat het lullig is om gelijk de nieuwen eruit te stemmen?
Oud 09-03-2007, 15:49
Verwijderd
Maar dat is het nou juist. Niemand durft echt een naam te zeggen uit angst dat anderen hem gaan verdenken. Iedereen die opvalt, wordt eruitgekickt. Ik ben er zelf ook wel eens de eerste ronde uitgegooid, maar heb ermee leren leven. Je moet toch iemand kiezen.
Oud 09-03-2007, 16:38
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Net toen ik er niet achter kon werd er een nieuw spel gestart

Reserve zoveel dan maar
Oud 09-03-2007, 16:54
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Zoemzoem is eerste reserve.
Trass is tweede reserve.

Ik schrijf me namelijk uit als reserve, heb weinig zin eerlijk gezegd.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 09-03-2007, 17:00
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
mijn stem gaat naar dark phoenix
__________________
Abc.
Oud 09-03-2007, 17:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
flyaway schreef op 09-03-2007 @ 16:22 :
Ik verdenk Dark Phoenix, hij wilde eerst niet zeggen op wie hij stemde en daarna toch maar snel even. En hij was de eerste die een naam postte, dus hij is 'zeker' van zijn zaak. Dan trekt hij anderen mee en valt 'ie 'vast niet op'. Dus ik stem op hem.

En ik vind het lullig dat iedereen gelijk op Gaming Champion gaat stemmen Alleen omdat hij nieuw enzo is... ik dacht juist dat we het op de vorige pagina allemaal zo stellig eens waren dat het lullig is om gelijk de nieuwen eruit te stemmen?
Eigenlijk wilde ik eerst niet eens posten dat ik gestemd had, en daar heb ik mee gewacht tot iemand anders het had gedaan. En als je goed leest was ik niet degene die als eerste een naam poste, dus je 'beschuldeging' slaat nergens op.

Ennem, ik stemde niet op gaming champion omdat hij nieuw was, want ik weet behalve van het vorige spel mijn god niet wie er eerder mee gedaan hebben.
Oud 09-03-2007, 18:44
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik heb ook op Gaming Champion gestemd, maar ik had wel een reden... niet echt een goede maar toch. Ik had gelezen aan het einde van het vorige WWspeltopic dat hij graag gePMt wilde worden als het volgende spel ging beginnen dus dat had ik gedaan na mn inschijving, maar GC heeft me niet eens bedankt ofzo... Daarom heb ik op hem gestemd.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #95.1
Spelleider
500 27-11-2013 20:13
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 04-11-2013 23:14
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Spelleider
480 07-12-2011 09:07
De Kantine Weerwolfspel #70
Verwijderd
500 29-06-2010 13:13
De Kantine Weerwolfspel 69 #1
Dark Phoenix
500 27-05-2010 09:29
De Kantine Weerwolfspel 68 #1
Dark Phoenix
500 25-04-2010 20:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.