Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2013, 03:26
mediaROCKS
mediaROCKS is offline
Hey,
Ik zit in een soort dillema...
2weken was ik opeens mijn 30€ oortjes kwijt die ik voor kerst heb gekregen nadat mn vrienden langskwamen.
Dus ik mij rotzoeken. Had zo'n gevoel dat Sander mijn oortjes per ongeluk had gepakt. Hij ontkent. Nu was ik vandaag bij Sander aan t chillen en zag opeens exact die oortjes op zijn bed liggen en hij zegt: "die heb ik van een vriend". Alleen er zat een markering op die oortjes die ik express had gemaakt. Dus ik vraag: "zijn dit niet toevallig mijn oortjes? Er zat bij mij ook exact diezelfde markering op..." Hij reageert: "nee! Deze oortjes heb ikvan robert". Ik heb hem nu stiekem meegenomen. Wat moet ik nu doen? Ik weet zeker dat hij vol zal blijven houden...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2013, 09:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
DK ---> L&R.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2013, 10:11
Verwijderd
Wil jij vrienden die van je stelen? En het niet durven toe te geven?

Ik heb jaren een goede vriendin gehad die behoorlijk kleptomaan gedrag vertoonde. Dat was vervelend, maar toen ik het eenmaal wist, heb ik daar mee om proberen te gaan. Als ik haar vroeg hoe het zat, dan biechtte ze het op en gaf het terug. De vriendschap was me meer waard dan dat snoep en die 20 frank in mijn jaszak en ik wist ook wel een beetje over haar achtergrond. In dat geval kon ik er dus mee leven.

Ik heb ook een vriendje gehad dat niet van mij stal maar wel van onze vrienden en die het ontkende als hij er op aangesproken werd. Toen ik daar achter kwam, heb ik hem aan de deur gezet.

Het ligt voor mij aan hoe/wie/wat/waarom. En hoe ze ermee omgaan als ze ermee geconfronteerd worden.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2013, 10:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb jaren een goede vriendin gehad die behoorlijk kleptomaan gedrag vertoonde. Dat was vervelend, maar toen ik het eenmaal wist, heb ik daar mee om proberen te gaan. Als ik haar vroeg hoe het zat, dan biechtte ze het op en gaf het terug. De vriendschap was me meer waard dan dat snoep en die 20 frank in mijn jaszak en ik wist ook wel een beetje over haar achtergrond. In dat geval kon ik er dus mee leven.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 28-04-2013, 10:56
Verwijderd
Wat?

Ik heb het overigens ook over de middelbare schooltijd op internaat (kostschool, geen instelling voor onhandelbare kinderen) waar wel meer meisjes met grijpgrage handjes zaten die zich heel wat meer konden veroorloven dan dat meisje waar ik het over heb.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2013, 14:05
Verwijderd
Is het je vriendje alsin boyfriend of is het gewoon 'een vriend'? Verder wat Mutant zegt.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2013, 22:23
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Als je 100% zeker weet dat ze van jou zijn, moet je die gast keihard dumpen. Helemaal als ie het niet wil toegeven.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 13:14
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Levensbeschouwing & Filosofie Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!!
IGRA
1 15-01-2004 16:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22.