Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2003, 19:23
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Tis beetje vaag probleem, maar et zit zo.

Ik heb een half jaar met een meisje uit italie gehad (ja, lange-afstandsrelatie), dat is nou 9 maand ofzow uit. We mailen nog wel wat, maar daar zit het probleem. Ik vind het vrij normaal om binnen 1, misschien 2, weken terug te mailen. Maar zij maakt dr een sport van daar ontzettend lang over te doen. Een keer duurde het 2 maanden, en dan krijg je een lullig mailtje van 'hey, hoe gaat het?' letterlijk zo dus. Daarna gaat weer eventjes in normaal tempo zegmaar. Ze heeft niet een heel druk leven ofzow, dr computer staat op dr kamer, dus zoveel moeite kan het toch niet zijn te mailen? Ben ik nu gewoon aandachtsgeil, of is zij heel erg slordig? Ben overigens niet verliefd ofzow op dr meer. Maar ik wilde een mailtje sturen van de strekking 'doe normaal, of kap maar helemaal met het contact'.

Ik wil hier graag wat meningen over, hoe andere mensen dr tegenaan kijken. Ik heb het mailtje overigens nog niet gestuurd, weet nog niet wanneer ik dat ga doen.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2003, 19:27
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
Kun je dan niet beter eerst aan dat meisje vragen waarom ze soms zo lang niet terugmailt?
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 19:34
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Oh ja, was ik nog vergeten te zeggen;

Ik heb een paar keer zo'n mailtje gestuurd, en toen zei ze dat ze het heel druk had enzo, of andere vage verhalen. Dat kan wel zijn, maar ik denk niet dat je het zo druk kan hebben dat je een of twee maand niks van je kan laten horen.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 19:41
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Goh misschien mailt ze zo weinig om je duidelijk te maken dat ze het liefst geen contact meer met je wilt hebben.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 20:46
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
ZerO schreef op 08-09-2003 @ 20:41:
Goh misschien mailt ze zo weinig om je duidelijk te maken dat ze het liefst geen contact meer met je wilt hebben.
dit vrees ik ook...
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 20:51
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik ben zelf zo iemand die helemaal mn contacten niet regelmatig onderhoudt. Tja ik vergeet vaak mensen terug te bellen of te smsen. Ook heb ik vaak geen tijd om gelijk terug te mailen. Maar daar zijn ze niet minder vrienden om.

Mensen die mij kennen weten dat, dr wordt ook geen punt van gemaakt. Zo gaan wij met elkaar om, als ze vinden dat ik lang niks van me heb laten horen bellen ze gewoon zelf even (andersom ook)Tis niet zo dat we ons gaan zitten ergeren aan elkaar terwijl de telefoon binnen handbereik is.

Tja als jij zo iemand bent die het een teken van vriendschap vindt dat je regelmatig wat van je laat horen, dat moet je haar dat duidelijk maken. Anders gebeurt er natuurlijk nooit iets. Kun je wel boos gaan zitten worden maar als zij niet weet dat jij daar niet van gediend bent moet ze dat wel eerst weten. Anders kan ze dr ook niks aan doen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 21:03
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Misschien moet je de zuidelijke omgangs regels in achtnemen.
In spanje sla je nooit een uitnodiging af: Je komt echter alleen opdagen als je zelf wilt. Misschien hebben dit soort beleeftheids vormen er ook mee te maken..

of ze leest je mailtje gewoon en voelt te weinig respons om terug te mailen, en dat gebeurt dan ook pas een x tal maanden later
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 21:53
J. Geelman
J. Geelman is offline
Waarlijk, dit vrouwenschepsel wenst geen contact meer met u te hebben maar heeft niet het fatsoen/lef om u dat te zeggen, dus ze laat botweg niks meer van zich horen in de hoop dat de boodschap* overkomt. Tip: Steek uw tijd in nuttiger zaken mijn kind.

Gegroet,

Jozef Geelman

*Voor diegene die mij aan willen klagen wegens zieltjeswinnerij of i.d.: dit is een andere boodschap dan DE Boodschap.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 22:27
Waldkrieger
Avatar van Waldkrieger
Waldkrieger is offline
Citaat:
miro schreef op 08-09-2003 @ 21:51:
Ik ben zelf zo iemand die helemaal mn contacten niet regelmatig onderhoudt. Tja ik vergeet vaak mensen terug te bellen of te smsen. Ook heb ik vaak geen tijd om gelijk terug te mailen. Maar daar zijn ze niet minder vrienden om.

Mensen die mij kennen weten dat, dr wordt ook geen punt van gemaakt. Zo gaan wij met elkaar om, als ze vinden dat ik lang niks van me heb laten horen bellen ze gewoon zelf even (andersom ook)Tis niet zo dat we ons gaan zitten ergeren aan elkaar terwijl de telefoon binnen handbereik is.

Tja als jij zo iemand bent die het een teken van vriendschap vindt dat je regelmatig wat van je laat horen, dat moet je haar dat duidelijk maken. Anders gebeurt er natuurlijk nooit iets. Kun je wel boos gaan zitten worden maar als zij niet weet dat jij daar niet van gediend bent moet ze dat wel eerst weten. Anders kan ze dr ook niks aan doen.
Zo ben ik ook en het is tevens mijn intepretatie van het door de topicstarter geschetste verhaaltje.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Last Resort schreef op 08-09-2003 @ 20:23:
Een keer duurde het 2 maanden, en dan krijg je een lullig mailtje van 'hey, hoe gaat het?' letterlijk zo dus.
Stuur je over een aantal weken een mailtje terug.. 'goed'.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 10:49
Verwijderd
Ik ben slecht in terugmailen. Soms doe ik het direct, maar wanneer ik dit niet doe heb ik er daarna eigenlijk nooit zin in. Dan wordt het mezelf verplichten tot het terugmailen, dat wordt geforceerd en leuk vind ik het dan niet. Meestal wacht ik tot ik een enthousiaste dag heb en daarop werk ik dan in 1 keer alle mailtjes af.

Gevolg, mensen mailen me nog weinig

Maar goed, het heeft dan nooit iets met de persoon in kwestie te maken, ik vind terugmailen gewoon niet leuk ofzo.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 13:38
AngelEyez
Avatar van AngelEyez
AngelEyez is offline
wat ik denk, als ze geen contact meer met je had gewilt ze dan gewoon helemaal nooit meer gemalt had. Ik denk dat het juist een teken is dat ze nog wel met je wil mailen.
Ik ben zelf echt precies hetzelfde, heb 2x via internet een mailvriend gehad. Ik vond het echt heel leuk en bij allebei is het gestopt omdat ik zonder reden gewoon zo lang niet had teruggemailt dat ik op een gegeven moment niet meer durfde te mailen omdat het al zo lang geleden was en dat vond ik echt heel erg jammer.
weet natuurlijk niet hoe het bij haar zit maar het was voor haar, als ze geen contact meer met je zou willen makkelijker geweest helemaal nix meer van zich te laten horen toch?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 20:47
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 08-09-2003 @ 20:34:
Oh ja, was ik nog vergeten te zeggen;

Ik heb een paar keer zo'n mailtje gestuurd, en toen zei ze dat ze het heel druk had enzo, of andere vage verhalen. Dat kan wel zijn, maar ik denk niet dat je het zo druk kan hebben dat je een of twee maand niks van je kan laten horen.
klinkt vaag
maar kweet uit eerdere ervaringen dat italianen gewoon zo zijn
ookal issut vriendschappelijk contact.....tussen meisje meisje
ze hangen altijd teveel aan de tel met mensen
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 19:19
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Ze wil je niet meer. Ze is je aan het vergeten. Heeft geen zin je zo vaak te spreken omdat jullie niet zo veel meer aan elkaar te vertellen hebben. Enz.

Het verwatert gewoon, heel normaal als je elkaar een hele tijd niet ziet. Je kunt niet vol blijven houden zoveel te mailen.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Psychologie enquete
Judy2
69 16-05-2005 08:42
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Sari
Ieke
0 02-04-2005 23:53
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40
Lifestyle Karakter
Verwijderd
26 05-11-2002 15:45
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Krijg de kanker: Nederland!
Fellaci
30 28-01-2002 14:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45.