Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2004, 12:34
Asperientje
Avatar van Asperientje
Asperientje is offline
Om eerlijk te zijn vond ik deze eigenlijk t.o.v. de vorige stukjes veel minder. Het kwam bij mij zo over net of je het eigenlijk met tegenzin schreef.. Ik vond het maar een "saai" stukje dat laatste..

MAAR.. er komt meer en ik hoop dat die veel beter zullen zijn en ik die met veel plezier kan gaan lezen!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2004, 12:59
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Asperientje schreef op 11-01-2004 @ 13:34:
Om eerlijk te zijn vond ik deze eigenlijk t.o.v. de vorige stukjes veel minder. Het kwam bij mij zo over net of je het eigenlijk met tegenzin schreef.. Ik vond het maar een "saai" stukje dat laatste..

MAAR.. er komt meer en ik hoop dat die veel beter zullen zijn en ik die met veel plezier kan gaan lezen!!
Je hebt een beetje gelijk, het laatste stuk vind ik ook minder. iets teveel dialoog en iets te weinig gedachten van Bella vind ik. Het nieuwe stuk is alweer deels af, komt vanavond denk ik er wel op. Ik doe mn best!
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 13:05
Asperientje
Avatar van Asperientje
Asperientje is offline
Citaat:
Redhair schreef op 11-01-2004 @ 13:59:
Je hebt een beetje gelijk, het laatste stuk vind ik ook minder. iets teveel dialoog en iets te weinig gedachten van Bella vind ik. Het nieuwe stuk is alweer deels af, komt vanavond denk ik er wel op. Ik doe mn best!

Kijk.. das weer beter dan!! Ik zal geduldig proberen te zijn..
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 16:44
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
het laaste stuk vind ik minder... maar dat vind je zelf ook... ik kijk uit naar het volgende deel...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 17:19
resse
resse is offline
Net binnen, heb je verhaal in een adem uitgelezen en ben onder de indruk. Het leest als een trein. En wat een inlevingsvermogen heb je!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 19:46
MUBA
Avatar van MUBA
MUBA is offline
Het verhaal op zich, het Verhaal zeg maar, is echt top. Oke, misschien een beetje een clichematig onderwerp, of beter gezegd, een aantal clichematige onderwerpen, maar de manier waarop je het verhaal (het Verhaal dus) uitwerkt is beter.

Waarom zo die nadruk op Verhaal? De manier waarop je het vertelt is heel mooi, de manier waarop je gedachten van Bella naar voren brengt. Echt top. Maar de grammatica is echt jammer. Als je wil, wil ik wel een keer voor je op een uitgeprintte versie wat puntjes aanstrepen.

Andere mensen vonden de taalfouten blijkbaar minder hinderlijk dan ik, maar het leest gewoon een stuk prettiger als het goed geschreven is, vind ik.

PieEe.
__________________
Reporter to Ghandi: "What do you think of Western Civilisation?" - Gandhi: "I think that would be a good idea."
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 20:53
Redhair
Redhair is offline
“Jij raakt zwanger van dat vriendje van je! Ik hoef niet op jou zoon te passen! Schiet op Bella! Breng Raoul naar de crèche en ga naar school!” Ik zuchtte. Steeds die ruzie’s over Raoul met mama. Ik wist dat ik stom was. Johan had een condoom om moeten hebben. Maar we hadden ze allebei niet en waren allebei aan seks toe. Ik werd niet ongesteld en toen ik Johan vertelde dat ik zwanger was, dumpte hij me. Mama nam me kwalijk dat ik mijn kind niet had laten afstaan. Ze vond me veel te jong voor Raoul en wilde zelf zo min mogelijk voor hem zorgen, alleen om mij te laten voelen wat zo’n kind met je deed. Snel wurmde ik de baby in zijn jasje en deed hem in de draagzak. Hij kraaide van plezier, de draagzak vond hij geweldig. Ik liep de tuin in en gooide de deur achter me dicht. Op de fiets keken veel mensen zoals gewoonlijk mij na. Ze zagen dat ik jong was. Ik had er schijt aan. Raoul was mijn kleine jongen en ik hield van hem. Ondanks de vele ruzie’s wist ik dat mama ook van hem hield. In de verte zag ik dat het licht op groen stond. Ik maakte extra vaart en zag de auto van rechts niet aankomen. De piepende remmen zal ik nooit vergeten. Ik liet het stuur los en sloeg mijn armen beschermend om Raouls hoofdje heen. We smakten op de grond. Nog even was ik bij bewustzijn. Ik zag dat er bloed uit Raouls hoofdje liep. "Shit! Raoul? je mag niet weggaan!" Toen viel ik weg.

Die avond zat ik op de bank bij Stefan thuis. Daan was er ook. Hij had zijn spullen gepakt en Cassey verteld dat hij wegging en ging afkicken. Cassey was geflipt. Maar Daan had voor zichzelf gekozen en was met ons mee naar Amsterdam gegaan. Suzie zat tegen me aan en streelde mijn haren. Stefan en Daan zaten samen op internet. “We kunnen het beste naar die advocaat gaan lief, hij kan ons wel vertellen bij welk gezin Raoul nu is.” Ik knikte afwezig. Daan was op het idee gekomen om Raoul op te zoeken. Hij was nu net een jaar oud, maar het laatste beeld wat ik van hem had was dat hij bewusteloos in mijn armen lag, met het bloed op zijn kruin. Toen ik in het ziekenhuis bij was gekomen zat Stefan naast mijn bed. Ook al was hij degene die ons had aangereden, het was mijn schuld geweest en ik hield van hem. Dat Raoul van me afgepakt was had ik weggestopt. Met mama kon ik er ook niet over praten. Zij had besloten dat ik niet langer voor mijn kindje kon zorgen en had meteen geregeld dat hij naar een tehuis ging. Ik kon niet eens afscheid nemen. Ik haalde alles weer op en schrok toen Suzie aan mijn arm schudde. “Je was helemaal van de wereld, hier een boterham. Je moet even wat eten.” Ik dacht niet na en nam een hap, en nog een. Het smaakte goed, eten, eindelijk weer eten. Ik vergat dat ik wilde afvallen en at de hele boterham in een paar happen op. Suzie lachte. ‘Goed zo! Nog een?” Ik knikte gretig. Nog meer eten, verstand op nul. Suzie bracht me nog een boterham en ik at hem gulzig op. Stefan stond op en gaf me een kus. “Geweldig lieverd! Dat smaakt toch goed?” Ik knikte en zette met moeite een glimlach op. Het smaakte inderdaad goed. Ik wilde meer. Ik wilde niet, ik smachtte naar meer. Ik viste mijn schoenen onder de bank vandaan en stond op. “Euh.. Jongens?” Ze keken op. “Ik ga even een eindje lopen, beetje afkoelen.” Stefan keek bezorgd. “Moet een van ons mee?” Snel schudde ik mijn hoofd. Misschien iets te snel. Daan fronste kort zijn wenkbrauwen. “Jij gaat toch geen gekke dingen doen he?” Ik perste een lachje op mijn lippen en schudde mijn hoofd. “Tuurlijk niet.” Hierna liep ik de hal in, trok mijn jas aan en liep naar buiten.

Bij de Albert Heijn zuchtte ik van opluchting. Hij was gelukkig nog open. Ik pakte een mandje en liep naar de schappen met snoep. Ik pakte blindelings een zooi zakken een gooide ze in het mandje. Bij de chips pakte ik ook wat zakken. Het mandje zat vol en ik ging in de rij bij de kassa staan. De caissière maakte een grapje. ‘Feestje vanavond? Zomaar doordeweeks?” Ik antwoordde niet. “Nou dan niet hoor. Drie-entwintig vijftig alsjeblieft.” Ik schrok van het bedrag. Zoveel? Maar toch rekende ik af.

Toen ik naar huis liep voelde ik me ellendig. Ik had alles in een kwartier tijd opgegeten. Nee niet opgegeten, maar naar binnen gepropt. Daar ging mijn afvalvoornemen. Verdomme, zelfs dat kon ik niet. Toen ik thuiskwam liep ik meteen door naar boven, waar ik me jankend op bed liet vallen. Mijn maag voelde zwaar, ik was misselijk en haatte mezelf. Stefan kwam naar boven en ging naast me zitten. hij sloeg zijn armen om me heen en ik voelde me veilig. Het was weer even zoals vanouds. Hij vroeg niks, ik zei niks. Stefan was geweldig, hij wist meestal waar ik aan toe was. na een tijdje stond Stefan op en liep naar de badkamer. Ik hoorde dat hij het bad vulde en hij trok me overeind. "Zullen we samen in bad gaan? Net als vroeger?" Ik knikte. Samen liepen we naar de badkamer waar Stefan mij uitkleedde. Daarna kleedde hij zichzelf uit en deed het licht uit. Hij stak 2 kaarsen aan enliet zich in het warme bad zakken. Ik stapte ook in bad en ging tegen hem aan liggen. Hij zette de cd-speler aan en Evanescence klonk door de badkamer. Stefan sloeg zijn armen om me heen. Ik sloot mijn ogen. "You don''t remember me but I remember you…"

Na een uur, toen het water koud was, de kaarsen uit waren en de muziek af was gelopen, duwde Stefan mij van zich af. Hij droogte zich af en pakte voor ook voor mij een handdoek. Hij zei dat hij alvast naar beneden ging om thee te zetten. Ik knikte en kwam ook uit het bad. Snel droogde ik me af en trok een hemdje en een boxer van Stefan aan. Toen ik naar de trap liep kwam ik langs de wc. Ik dacht aan al het eten in me en twijfelde even. Ik gaf me over aan mijn gevoel. Ik gaf over.

Beneden zat Chato ook op de bank. Weer schrok ik van haar uiterlijk. Chato stond op en omhelsde me. Lang hield ik haar vast en toen ze weer ging zitten kroop ik tegen haar aan. Stefan kwam uit de keuken, Luna liep achter hem aan. Luna kwam naar mij toe en gaf me een kus en ging zitten. Suzie draaide ondertussen een paar jointjes. “Chato? Hoe is het met... Mama?” Mijn zus schudde haar hoofd. "Ze wordt opgenomen." "In een psychiatrische inrichting." Voegde Luna toe. Ik schrok. Ik sloot mijn ogen en haalde raspend adem. Ik merkte dat mijn handen vastgepakt werden, Even opende ik mn ogen en zag Stefan, die voor me was gaan zitten. De stilte in de kamer was bedrukkend. "Het komt door mij toch?" Luna en Chato wisten niet wat ze moesten zeggen. Daan liep naar me toe en kwam tussen Luna en mij zitten. "Nee Bella, het is jou schuld niet. Jou moeder is gewoon een beetje aan het doordraaien. Er speelt vast wel meer en ze weet niet hoe ze daar mee om moet gaan." Ik wist niet wat ik moest denken of doen. Mijn gevoel en verstand zeiden twee verschillende dingen. Ik werd gek. "Ik wilde gewoon wat afvallen!" Begon ik onbeheerst te schreeuwen. "Alleen wat afvallen! Raoul is mijn kind. Hij moest bij mij blijven!" Iedereen keek geschrokken naar me. "Ik had het gewoon moeilijk! Waarom mocht ik dan niet even bij Stefan blijven? Waarom doet ze zo? Kon ik er wat aan doen dat ik zwanger raakte?" In mijn woedebui was ik opgestaan. Stefan legde zijn handen kalmerend op mijn armen en keek me strak aan. Hij maakte sussende geluiden. Ruw duwde ik hem van me af. "Blijf van me af!" Ik gilde nu. "Ik maak toch alles kapot, Raak me niet aan!" Ik gaf Daan een klap in zijn gezicht nadat hij mijn handen had vastgepakt. Geschrokken deinsde hij achteruit. "Jezus Bella! Wordt even rustig!' Luna was ook opgestaan. Daan kwam weer naar me toe en pakte mijn armen stevig vast. Buiten zinnen rukte ik me los en gaf Daan nog een klap. Nu werd hij ook woedend. Daan vloog op me af en duwde me op de grond. Ik probeerde weer op te krabbelen maar Daan was boven op me gaan zitten. Hij drukte mijn armen tegen de grond. "Nou rustig jij! Beheers je!" Ik probeerde nog los te komen maar het maakte allemaal niet meer uit. Daan was een stuk sterker. Mijn spieren verslapten. Daan merkte het en rolde van me af. Ik keek om me heen. Naar mijn zus, die geschrokken op de bank zat. Naar Luna, die weer naast Chato was gaan zitten en haar over haar rug wreef. Suzie zat nog op de grond, een paar jointjes lagen voor haar. Stefan was niet meer in de kamer. Daan lag naast me op zijn zij. Er druppelde bloed uit zijn neus. Hij trok zich er niks van aan en aaide voorzichtig mijn haar uit mijn gezicht. Ik keek weer naar Suzie. "Mag ik een joint?" Suzie dacht even na en gooide er een naar mij. "Delen met Daan."

Een uur later, rond halftwaalf, ging de telefoon. Suzie nam op.
"Met Suzie."

"Hey! We maakten ons al zorgen, waar ben je?"

"Hmm, en je blijft daar vannacht?"

"Ja is goed joh. Moet je Bel nog even hebben?"

"Oke, kusje en pas op jezelf!"
Suzie gaf de telefoon aan mij. Zachtjes vroeg ik Stefans naam. Toen ik zijn stem aan de andere kant van de lijn hoorde was ik opgelucht. Stefan vertelde dat hij even bij een vriend bleef slapen. 'Het spijt me lief, maar ik weet het gewoon even niet meer." Ik snapte hem. Ik was totaal doorgedraaid en Stefan had gewoon even rust nodig. Na een half uur verbraken we de verbinding. Het gesprek had me opgelucht. Het uur hiervoor was ik opgefokt. Bang dat Stefan het zou uitmaken. Ik gaf mijn zus en broer een kus en ging naar boven. Toen ik onder de koude lakens lag begon ik te huilen. Een klopje op de deur zorgde ervoor dat ik stopte. "Ja?" Daan stak zijn hoofd om de deur. "He mooie meid, heb je nog wat nodig?" Ik knikte. "Ja warmte." Daan lachte even. "Daar kan ik niet voor zorgen. Jammer genoeg." Ik keek hem aan. "Jawel hoor, wil je even bij mij komen liggen?" Daan trok even zijn wenkbrauwen op maar trok zijn schoenen uit. Toen hij naast me lag vlijde ik me tegen hem aan. Ik had echt even iemand nodig die er voor me was, waar ik even weg kon zijn. We lagen met onze gezichten dicht tegen elkaar, er hing een rare spanning tussen ons. Met mijn lippen streelde ik langs zijn neus. Ik kuste zijn wang. Daan pakte even mijn kin vast. "Bella, ik zou dit graag willen, maar je hebt..." Ik onderbrak hem met een zoen. Daan gaf zich over aan zijn gevoel en zoende terug. De warmte waar ik naar verlangde kwam.
__________________
Digital ash in a digital urn.

Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 20:57.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 21:33
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
dit is egt weer goed

dat over raoul is nu ook eindelijk wat duidelijker... zekker wel meer
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 00:12
ijscoman
Avatar van ijscoman
ijscoman is offline
Ik kwam hier bij toeval lang en heb het verhaal tot nu toe gelezen en vind het echt een heel goed verhaal Heb deze topic in mijn favorieten gezet en hoop snel dat je het vervolg plaatst
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 16:08
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
heeeeeel mooi...meer, meer, meer!
__________________
You can't stop growing old...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 16:16
Slettelina *
Slettelina * is offline
Meer!!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 17:24
Asperientje
Avatar van Asperientje
Asperientje is offline
Dat van daan en bella had ik wel verwacht eigenlijk..

Maar prima stuk!

You go girl!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 17:33
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
jeeh! je bent weer terug in je verhaal gekropen!!
goed hoor! maar ik wil meer, meer, meer!!

nijn
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 17:34
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
ijscoman schreef op 13-01-2004 @ 01:12:
Ik kwam hier bij toeval lang en heb het verhaal tot nu toe gelezen en vind het echt een heel goed verhaal Heb deze topic in mijn favorieten gezet en hoop snel dat je het vervolg plaatst
Wow, Ik voel me zwaar vereerd!

Citaat:
Dat van daan en bella had ik wel verwacht eigenlijk..

Maar prima stuk!

You go girl!
Hahaha, Dank je!
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 17:43
Redhair
Redhair is offline
Nog bedankt allemaal voor de reacties! ben er erg blij mee!
en broertje (lees: Muba), ik print nog wel uit, mag je me helpen!
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 17:47
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik wil niet meer
ik eis het
echt zo een lekker door lees boek, je wil niet stoppen......nog een hoofdstuk....en nog een.....wat al 12 uur ...... aah nog een paar bladzijde.......shit moet nu toch wel slapen.......ow bijna uit..........ff doorlezen nog
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 20:57
Verwijderd
Echt super! Meer
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 21:05
Asperientje
Avatar van Asperientje
Asperientje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 13-01-2004 @ 18:47:
ik wil niet meer
ik eis het
echt zo een lekker door lees boek, je wil niet stoppen......nog een hoofdstuk....en nog een.....wat al 12 uur ...... aah nog een paar bladzijde.......shit moet nu toch wel slapen.......ow bijna uit..........ff doorlezen nog


IDD
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 13:01
pudding met vel
Avatar van pudding met vel
pudding met vel is offline
echt een superleuk verhaal! kan niet wachten op het vervolg!!

maar ben ik de enige of ging dat socializen tussen bella en daan wel heel snel? ze liepen tegen elkaar aan en ze ging meteen met m mee naar huis, pakt zijn hand en zo, ik weet niet, lijkt me niet echt wat je meteen doet met een vreemde. maar ja maybe thats just me. ook vind ik wel dat bella wel heel vaak moet janken, na een tijdje begint me dat toch wel een beetje te irriteren...

maar verder echt heel leuk! vooral doorgaan!!!
__________________
(\__/)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 16:55
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
het was wel weer een lekker dramatisch stuk..
maar ik vind dat je moet oppassen dat je Bella niet al het verschrikkelijke wat je kunt bedenken laat meemaken. In die week ofzo heeft ze anorexia, laat haar moeder haar vallen en moet ze naar een psygiatrische inrichting, heeft ze opeens een baby gehad, die ook nog es van haar is afgepakt, gebruikt ze drugs, slaat ze mensen, gaat ze vreemd en heeft ze ook nog es ooit een ongeluk gehad.. dat maakt een normaal mens niet mee hoor!! ik vind het soms moeilijk om niet te gaan lachen wanneer Bella weer iets ontzettend verschrikkelijk ergs meemaakt.. en dat is vast niet je bedoeling!
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:00
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
Citaat:
pudding met vel schreef op 14-01-2004 @ 14:01:
echt een superleuk verhaal! kan niet wachten op het vervolg!!

maar ben ik de enige of ging dat socializen tussen bella en daan wel heel snel? ze liepen tegen elkaar aan en ze ging meteen met m mee naar huis, pakt zijn hand en zo, ik weet niet, lijkt me niet echt wat je meteen doet met een vreemde. maar ja maybe thats just me. ook vind ik wel dat bella wel heel vaak moet janken, na een tijdje begint me dat toch wel een beetje te irriteren...

maar verder echt heel leuk! vooral doorgaan!!!
Ik vind dat juist allemaal wel logisch...
__________________
You can't stop growing old...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 18:59
kattebolleke
Avatar van kattebolleke
kattebolleke is offline
supergoed verheel zo zéééker doorgaan ! vooral dat laatste stuk! ambetant mens, om juist daar te stoppen haha ! neenee, just a joke. ik hoop dat je d'r een boek van gaat maken ! keep on writing ! kusies, katrien
__________________
To cath me, you gotta be fast... To find me, you gotta be smart...Butt to be me...!!DAMN!!You must be kidding !!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 19:58
stefanie-dylano
Avatar van stefanie-dylano
stefanie-dylano is offline
Echt een super stuk.
Ik wil meer!!!!!!!!
Ik hoop snel op het vervolg
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 08:44
Rareman2
Rareman2 is offline
Echt een mooi verhaal! Goed geschreven!!

Maar ik vind wel dat het soms een beetje 'te' depressief word. Het is wel een mooi verhaal, maar bella maakt de ene slechte gebeurtenis na de andere mee. Af en toe heb ik het idee dat dat teveel gebeurd.

Maar ga door met dit mooi verhaal!! Mag het een onsje meer zijn?
__________________
Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:44
snootie
Avatar van snootie
snootie is offline
T0ppie meid!!! mijn complimenten
__________________
grote broer toch
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 15:16
Juli-tje
Juli-tje is offline
hey redhair
leuk verhaal!
schrijf je snel meer?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 17:38
Verwijderd
Ja, ik wil een vervolg!!!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:27
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
WOOOWW!! Dit is goed!!!!!
Echt hoor, ik kan niet wachten op een vervolg!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 15:07
Asperientje
Avatar van Asperientje
Asperientje is offline
Het is weer een tijdje geleden he.. Wanneer komt het nieuwe stukje..?


Laat ons niet te lang wachten he..!!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 16:53
Redhair
Redhair is offline
Jongens, een beetje spijtig nieuws. Mijn floppydrive is kapot en het verhaal staat op mijn eigen laptop, waar op het moment geen internet opzit. Ik zet het verhaal steeds hier neer via mijn broers computer en floppy. Morgen ga ik mijn computer repareren, dan komt er wel wat nieuws op!
groetjes Anneloes (Redhair dus...)
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 09:35
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
echt balen
maar ja, geduld is een schone zaak
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 13:18
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
ik hoop dat ie het snel weer doet!
__________________
You can't stop growing old...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Mira Dos Santos schreef op 18-01-2004 @ 14:18:
ik hoop dat ie het snel weer doet!
hihi, ja dat hoop ik ook, ik kan nie wachten op een vervolg.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 20:17
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
owke... dan wachten we nog geduldig.....
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 20:45
Redhair
Redhair is offline
Jongens het gaat langen duren! . Ik schrijf het wel over van mijn computer en dan typ ik het wel op mijn broers computer, anders moeten jullie zo lang wachten. Dus binnekort weer nieuw!
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 23:08
ijscoman
Avatar van ijscoman
ijscoman is offline
Dank je. Ik wil graag verder lezen Vind het echt een goed verhaal!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 21-01-2004 @ 21:45:
Jongens het gaat langen duren! . Ik schrijf het wel over van mijn computer en dan typ ik het wel op mijn broers computer, anders moeten jullie zo lang wachten. Dus binnekort weer nieuw!

Ahhh geweldig!!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 15:25
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
gelukkig.. dat er weer wat komt dan
__________________
You can't stop growing old...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 21:48
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
pff k heb het nu wel een beetje gehad met het wachten hoor
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 17:55
resse
resse is offline
Hoi Anneloes, oftewel...STOP!!!
Dit mag je ons niet aandoen. Stap naar een uitgever, die van Carrie Slee bijvoorbeeld en neem je verhaal en onze reacties mee.
Er is maar een persoon die hier onder gaat lijden en dat is Carrie Slee, ze verdwijnt in jouw schaduw.
Veel mensen hebben het al gezegd, er moet nog wel een en ander bijgespijkerd worden maar daar helpt je broertje je wel mee en uiteraard de uitgever ook.
Kunnen we eindelijk het verhaal echt in een adem uitlezen.
Succes,
Resse
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 16:55
Redhair
Redhair is offline
Whoei! Goed nieuws! Internet op mijn computer doet het weer! Vanavond. (na het eten, we gaan zo eten) Komt er nieuw op! Belooft!
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 18:32
BrightEyes
BrightEyes is offline
Woei!
eindelijk weer! ik kijk er nu al naar uit!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 18:37
Redhair
Redhair is offline
GDVRDMM!!!!!!!!!!!!!
Internet doet het weer niet! Whaaaah ik smijt die klote laptop tege de muur en sla hem aan diggelen! ik ga het nog 1 keer proberen en anders pen ik alles wel over
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 18:38
BrightEyes
BrightEyes is offline
Citaat:
Redhair schreef op 25-01-2004 @ 19:37:
GDVRDMM!!!!!!!!!!!!!
Internet doet het weer niet! Whaaaah ik smijt die klote laptop tege de muur en sla hem aan diggelen! ik ga het nog 1 keer proberen en anders pen ik alles wel over
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 18:48
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*snif*
zit me er juist zo op te verheugen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 18:48
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Whauw. Een geweldig verhaal! Carry Slee is echt minder vind ik
Ik zit echt te wachten op t volgende deel, zo spannend en ongelooflijk mooi geschreven!!!
Als het verhaal klaar is moet je hem echt naar de uitgever sturen! Er zitten nog wat spelfoutjes in, maar die haalt de uitgever eruit. daar hebbe ze mensen voor
Echt!!! Ga zo door!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 18:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
maar geweld lost niets op
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 18:49
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Redhair schreef op 25-01-2004 @ 19:37:
GDVRDMM!!!!!!!!!!!!!
Internet doet het weer niet! Whaaaah ik smijt die klote laptop tege de muur en sla hem aan diggelen! ik ga het nog 1 keer proberen en anders pen ik alles wel over

Ohh jammer
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 18:55
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik mis t verhaal!!! Tis gewoon veelste mooi
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 19:46
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
via de pc van haar broer....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Vrouwenopvang Fryslân
Verwijderd
17 05-03-2007 14:12
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Gootsteenontstopper
Verwijderd
10 13-12-2004 14:35
Verhalen & Gedichten tja...een verhaal..ofzo
Romie
11 08-07-2004 06:11
Verhalen & Gedichten [kort verhaal] F.'s verhaal
Just Johan
2 23-02-2004 13:41
Psychologie Stap in het verhaal van de ander-Topic.
Dreamerfly
31 11-11-2003 18:30
Verhalen & Gedichten verhaaltje
b-z
7 03-05-2003 21:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.