Oud 21-07-2022, 17:36
Anoniem4135
Anoniem4135 is offline
Hoi allemaal,
Ik zit in een ongelooflijk moeilijke situatie en ik weet niet wat ik ermee moet:
Mijn vriendin heeft al een relatie, maar vroeg mij vorig jaar december verkering waarop ik ja antwoordde.
Steeds als we samen zijn, voel ik zo´n ongelooflijk fijne warmte door mijn hele lijf.
Maar het probleem is dus: mijn vriendin heeft al een relatie en ze vind mij ook leuk maar ik ben dus bang dat ze het gaat uitmaken met mij omdat ze meer van haar andere vriendje houdt. En dat wil ik juist niet, want als ze het uitmaakt met mij dan ga ik sowieso kapot van de pijn en moet ik sowieso wekenlang huilen.
Ik ben gewoon zoo bang om haar kwijt te raken, want sinds ik haar ken is mijn leven beter geworden en zij is de reden dat ik nu zo positief in het leven sta.
Ik wil haar gewoon echt niet kwijt, maar ik ben bang dat mijn allergrootste nachtmerrie werkelijkheid wordt!
Hoe moet ik hiermee omgaan?
Want mijn zus bemoeit zich er ook tegenaan en zegt dat het beter is als ik het uitmaak met haar, maar zoals ik al zei ik wil haar niet kwijt!
Ik wou dit gewoon even kwijt!
Liefs,
Anoniem4135
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2022, 06:19
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Oke sowieso

Je had geen relatie met haar moeten nemen met haar in de eerste plaats als ze al een relatie heeft.
1. Je bent haar eerste relatie dus keihard aan het backstabben dat is niet oke. Als je het niet wist dat ze al iemand had snap ik wel dat je dan wat met haar neemt, maar dan zou je het alsnog meteen moeten uitmaken toen je erachter kwam. Het is niet oke om de vriendin van iemand anders te nakken.
2. Als ze al op haar eerste relatie vreemdgaat gebeurt dat dus ook bij jou.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2022, 11:14
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Wtf weet je ook meteen dat ze vreemdgaat heel makkelijk
Met citaat reageren
Oud 22-07-2022, 19:15
Anoniem4135
Anoniem4135 is offline
Dank jullie wel voor jullie reacties!
Ik wil haar gewoon niet kwijt, want mijn vriendin geeft me zo veel kracht dat is gewoon onbeschrijfelijk.
Als ik niet bij haar ben, voelt het eigenlijk alsof alle kracht uit mij wordt gezogen en ik kan gewoon echt niet zonder haar leven!
En ik ga haar sowieso een hele lange tijd niet zien, want ze gaat 4 weken naar Marokko en nog eens naar Finland....
Met citaat reageren
Oud 22-07-2022, 22:07
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Wacht, in het vorige topic heb je het nog over je vriend…
Met citaat reageren
Oud 23-07-2022, 12:24
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Oh nee wat erg.

Gast maak het uit, het is niet oké om de vriendin van iemand anders te nakken
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2022, 12:24
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Als je 1 greintje respect in je donder hebt maar je het meteen uit
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2022, 00:28
Kelly078
Kelly078 is offline
Ik zit nu ook met n jongen super leuk alleen nou wil die volgend weekeind blijven slapen maar ik plas nog in bed snachts dus gaat die zoeiso zien dat ik een plasbroekje/ luier aan heb iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2022, 22:21
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik zit nu ook met n jongen super leuk alleen nou wil die volgend weekeind blijven slapen maar ik plas nog in bed snachts dus gaat die zoeiso zien dat ik een plasbroekje/ luier aan heb iemand tips?
Mag je best een eigen topic voor maken. En het hem vertellen lijkt mij het beste. Hij is je vriend. Dan moet hij dat toch kunnen bespreken met je
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2022, 12:53
Marijn-S
Avatar van Marijn-S
Marijn-S is offline
Citaat:
Ik zit nu ook met n jongen super leuk alleen nou wil die volgend weekeind blijven slapen maar ik plas nog in bed snachts dus gaat die zoeiso zien dat ik een plasbroekje/ luier aan heb iemand tips?
Ik heb er ook nog last van, ik zou het niet erg vinden als een meisje een luier draagt. Als je een goede luier hebt weet ik dat ze 100% zeker houden als je in je slaap plast. Vooral die ze maken voor kinderen met problemen tussen 10 en 20. Dus er is geen gedoe met natte bedden opruimen enzoo. Voor de rest loop ik niet zoo snel rond alleen op een luier als ik van bed afkom, meestal draag ik een pyjama eroverheen. Op een kamp is er weleens door iemand die naast me lag op een ander bed gevraagd toen ik de dekens van me afhaalde en opstond uit bed: ben je nat ? Ik zij gewoon kort nee, omdat ik het niet voelde en ik kon liegen want mijn pyjamabroek is altijd droog. in de douche zie je wel dat erin geplast is. Niks eroverheen dragen ziet je vriend ook dat je een plasluier hebt.

Ik zou het hem vertellen maar ook meteen erbij dat de luier 100% zeker alles houd als je nat word.

Laatst gewijzigd op 04-08-2022 om 13:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist!
anjer1000
1 16-02-2013 10:03
Liefde & Relatie Vriendin is gevoel kwijt, wat te doen
FW
29 30-11-2007 14:59
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #63
WolterB
500 10-06-2007 19:55
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?? help me..
tiffie1234981
24 09-07-2005 19:10
Psychologie bang
boe-1986
11 21-09-2004 20:29
Psychologie veels te ban mn beste vriendin kwijt te raken..
evalevi
4 20-07-2003 21:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12.