Oud 18-04-2018, 16:06
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2018, 16:08
Verwijderd
JA!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 16:08
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Nou
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 16:10
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ben al wat rood Toch maar ingesmeerd nu.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 16:11
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik ben al wat rood Toch maar ingesmeerd nu.
Kreeft
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 23:27
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ben al wat rood Toch maar ingesmeerd nu.
Ik blijk allergisch te zijn voor (wrs) m'n zonnebrandcreme, dus ik loop nu al een paar dagen met een rare bultige bek en jeuk echt overal.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 23:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik blijk allergisch te zijn voor (wrs) m'n zonnebrandcreme, dus ik loop nu al een paar dagen met een rare bultige bek en jeuk echt overal.
Welke zonnebrandcrème is dat?
Ik had het vorig jaar met een vrij dure zonnebrandcrème van Australian Gold met dagcrème er onder had ik nergens last van, maar als ik die vergeten was verging ik echt van de jeuk. Substantie van de crème was ook een beetje gek, dus ik heb toen maar even een berichtje naar het merk gestuurd met mijn klachten. Kreeg heel netjes een andere zonnebrandcrème speciaal voor de gevoelige huid opgestuurd (één die volgens mij in NL niet te koop is) met een goodiebag en zonnebril en die zonnebrandcrème is wel super fijn!

Heb vroeger ook wel eens een allergische reactie gehad op Garnier zonnebrandcrème volgens mij
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 00:56
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hij was van de kruidvat. Ik heb maar 1 keer eerder een slechte reactie gehad door een creme en dat was een paar maanden terug. Daarvoor nog nooit ergens last van gehad. En nu heb ik echt voor het eerst dat ik ook bultjes heb op m'n gezicht. Ik had ook zaterdagochtend gesmeerd en pas 's nachts voelde m'n gezicht erg warm en was 't helemaal opgezet, dus ik weet niet precies wat dit is.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 07:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hij was van de kruidvat. Ik heb maar 1 keer eerder een slechte reactie gehad door een creme en dat was een paar maanden terug. Daarvoor nog nooit ergens last van gehad. En nu heb ik echt voor het eerst dat ik ook bultjes heb op m'n gezicht. Ik had ook zaterdagochtend gesmeerd en pas 's nachts voelde m'n gezicht erg warm en was 't helemaal opgezet, dus ik weet niet precies wat dit is.
Naar Klinkt meer als zonneallergie of warmte uitslag dan als allergische reactie op de crème
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Hij was van de kruidvat. Ik heb maar 1 keer eerder een slechte reactie gehad door een creme en dat was een paar maanden terug. Daarvoor nog nooit ergens last van gehad. En nu heb ik echt voor het eerst dat ik ook bultjes heb op m'n gezicht. Ik had ook zaterdagochtend gesmeerd en pas 's nachts voelde m'n gezicht erg warm en was 't helemaal opgezet, dus ik weet niet precies wat dit is.
Zonne-allergie!

Dit kan ook zomaar ontstaan, zonder dat je daar eerder last van hebt gehad, of maar licht last van hebt gehad.

Ik ben ook allergisch voor de zon, maar achteraf had ik altijd wel wat klachten na de zon en ik verbrand ook supersnel. Nu word ik al jaren bruin met factor 50 met A en B blok!

Ik zou eens Vichy zonnebrandcreme 50 proberen of Vision 50. (zijn er ook in 30 variant trouwens). Vichy ruikt lekker, maar vind ik een beetje te vettig voor echt hele hete zanderige landen waar het richting de 40 graden kan gaan. Vision is wat minder vettig en heeft eigenlijk geen parfum en dat is ook wel chill. Zijn beide te koop bij de apotheek.

Als je echt zonne-allergie hebt, moet je al gaan smeren vanaf maart, de zonkracht kan dan heel hoog zijn.

Ik had ook heel snel bijna tweedegraadsverbrandingen in de Nederlandse zon en jeukende bultjes op mijn benen en armen, maar als ik nu onbeschermd de zon in ga krijg ik heel veel blaasjes/serieuze blaren.

Je bent dan wel de gene die altijd moet smeren en het langste wit blijft, maar je hebt daarnaast lekker geen pigmentvlekken en je huid blijft lekker gezond en strak!

Laatst gewijzigd op 21-04-2018 om 05:00.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 10:09
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Ik ga denk ik zo lekker met m'n cliënt ijsjes halen
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 12:19
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik wil zooooooo graag naar buiten en het terras op en meer van zulks.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 12:20
Verwijderd
Ik wil ijsjes eten en dronken en rozig worden van de rosé op het terras en mensen kijken en dan giechelend naar huis fietsen. Maar ik durf niet eens naar buiten
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 12:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Zonne-allergie!

Dit kan ook zomaar ontstaan, zonder dat je daar eerder last van hebt gehad, of maar licht last van hebt gehad.

Ik ben ook allergisch voor de zon, maar achteraf had ik altijd wel wat klachten na de zon en ik verband ook supersnel. Nu word ik al jaren bruin met factor 50 met A en B blok!

...
Normaal mijd ik de zon als een malle, want ik verbrand idd snel en heb 't sowieso te gauw warm. Dit keer had ik braaf gesmeerd met een factor 50 (met ook uv-a blok), maar ik denk dat ik toch te lang buiten ben geweest. Antihistamine-pilletjes werken iig niet tegen de jeuk.
Ik zal volgende keer een Hypo-Allergene creme proberen en vaker bijsmeren.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 16:20
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik zit in de tuin van de Hermitage (na de Hollandse Meesters) een frisje te drinken. Zo nog even over het Waterlooplein slenteren, een wit wijntje drinken en dan Viernamees eten in het CS. En vanavond naar het Eye voor The Fly en Invasion Of The Body Snatchers. Heb slechtere dagen meegemaakt!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Normaal mijd ik de zon als een malle, want ik verbrand idd snel en heb 't sowieso te gauw warm. Dit keer had ik braaf gesmeerd met een factor 50 (met ook uv-a blok), maar ik denk dat ik toch te lang buiten ben geweest. Antihistamine-pilletjes werken iig niet tegen de jeuk.
Ik zal volgende keer een Hypo-Allergene creme proberen en vaker bijsmeren.
Haha boks! Ik loop ook met petten en hoeden op ja.

Vaker bijsmeren en letten op houdbaarheidsdatum, ik koop elk jaar gewoon een nieuwe tube. Maar het gaat dan ook echt wel op in een jaar.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 16:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik kom echt nooit door zonnebrand heen in een jaar (oké, misschien moet ik het niet kopen als er een 1 + 1 gratis actie is, zodat ik niet gelijk twee tubes heb)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 16:44
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik zit in de tuin van de Hermitage (na de Hollandse Meesters) een frisje te drinken. Zo nog even over het Waterlooplein slenteren, een wit wijntje drinken en dan Viernamees eten in het CS. En vanavond naar het Eye voor The Fly en Invasion Of The Body Snatchers. Heb slechtere dagen meegemaakt!
Was daar vandaag een meeting?
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-04-2018, 21:13
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zonne-allergie!

Dit kan ook zomaar ontstaan, zonder dat je daar eerder last van hebt gehad, of maar licht last van hebt gehad.

Ik ben ook allergisch voor de zon, maar achteraf had ik altijd wel wat klachten na de zon en ik verband ook supersnel. Nu word ik al jaren bruin met factor 50 met A en B blok!

Ik zou eens Vichy zonnebrandcreme 50 proberen of Vision 50. (zijn er ook in 30 variant trouwens). Vichy ruikt lekker, maar vind ik een beetje te vettig voor echt hele hete zanderige landen waar het richting de 40 graden kan gaan. Vision is wat minder vettig en heeft eigenlijk geen parfum en dat is ook wel chill. Zijn beide te koop bij de apotheek.

Als je echt zonne-allergie hebt, moet je al gaan smeren vanaf maart, de zonkracht kan dan heel hoog zijn.

Ik had ook heel snel bijna tweedegraadsverbrandingen in de Nederlandse zon en jeukende bultjes op mijn benen en armen, maar als ik nu onbeschermd de zon in ga krijg ik heel veel blaasjes/serieuze blaren.

Je bent dan wel de gene die altijd moet smeren en het langste wit blijft, maar je hebt daarnaast lekker geen pigmentvlekken en je huid blijft lekker gezond en strak!
Die van P20 werkt ook wel goed, is volgens mij ook special voor mensen met zonne-allergie gemaakt. Ruikt niet heel lekker maar hoef je wel maar 1x per dag te smeren (dwz dat is wat ze beloven en voor mij is dat ook echt genoeg om verbinding tegen te gaan maar ik heb geen last van zonne-allergie)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 21:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind Vision heel fijn maar de nieuwe versie ruikt anders. Met een buiten/watersport gaat er heel wat zonnebrandcrème doorheen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 21:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik kom echt nooit door zonnebrand heen in een jaar (oké, misschien moet ik het niet kopen als er een 1 + 1 gratis actie is, zodat ik niet gelijk twee tubes heb)
Twee kleinere tubes? Ik koop ook altijd een hoge factor voor op het water en zonnig buitenland en een lagere factor voor elke dag.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 22:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Twee kleinere tubes? Ik koop ook altijd een hoge factor voor op het water en zonnig buitenland en een lagere factor voor elke dag.
Ik had vorig jaar Vision gekocht, een factor 50 en een factor 30. Veel gebruikt, maar steeds kleine hoeveelheden (alleen gezicht en nek insmeren voor het hardlopen bijvoorbeeld) en op vakantie bijna niet aangeraakt in de UK
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 22:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nee, afgelopen zomer in Engeland heb ik ook bijna niet gebruikt
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 22:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik gebruik wel standaard dagcrème met SPF 15, daardoor smeer ik ook iets minder denk ik. Dan ben ik voor even op de fiets al wel genoeg beschermd.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-04-2018, 08:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik zweer echt bij sport-zonnebrand! Ook vaak in handige kleine tubes voor in je tas en één van de weinige die écht niet plakt en ook écht niet in je ogen loopt als je zweet
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2018, 11:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Welk merk is dat?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2018, 12:53
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik zweer sinds 3 jaar bij Byron Bay factor 30. Het spuit en smeert zo lekker uit EN OH MY HET RUIKT ZO FOKKING FOKKING LEKKER <3
Als ik in de winter een dipje heb dan smeer ik sochtends een beetje op gewoon voor de geur en het zomergevoel
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2018, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Ik had het vorig jaar met een vrij dure zonnebrandcrème van Australian Gold met dagcrème er onder had ik nergens last van, maar als ik die vergeten was verging ik echt van de jeuk. Substantie van de crème was ook een beetje gek, dus ik heb toen maar even een berichtje naar het merk gestuurd met mijn klachten. Kreeg heel netjes een andere zonnebrandcrème speciaal voor de gevoelige huid opgestuurd (één die volgens mij in NL niet te koop is) met een goodiebag en zonnebril en die zonnebrandcrème is wel super fijn!

Ik gebruik Australian Gold factor 10 op vakantie, en ook dan niet veel eigenlijk. In Nederland verbrand ik sowieso niet. En ja, dan moet ik eigenlijk toch maar wel smeren et cetera. Ik ben daar erg laks in en hoop maar dat het me nooit gaat opbreken. Ik heb ooit in de tropen, daar was het hoogzomer (voor zover dat bestaat in de tropen maar de zon stond echt recht boven de plek waar ik was), een week op zee doorgebracht. Rechtstreeks vanuit de Nederlandse winter. Alleen maar in zwembroek rondgelopen. En alleen maar met factor 10 ingesmeerd. Niet verbrand. Sindsdien geloof ik niet dat ik ooit nog een hogere factor nodig ga hebben

Enfin wat ik eigenlijk wilde zeggen, grappig feitje: Australian Gold is in Australië niet te verkrijgen, het is een Amerikaans bedrijf. Het type zonnebrandbescherming dat ze aanbieden is ook niet of nauwelijks in Australië te krijgen. Daar heb je vrijwel alleen maar factor 50+ en totale blokkers.

Citaat:
Ik zweer sinds 3 jaar bij Byron Bay factor 30. Het spuit en smeert zo lekker uit EN OH MY HET RUIKT ZO FOKKING FOKKING LEKKER <3
Grappig, Byron Bay is een stad(je) in Australië. Byron Bay suncare is 100% Nederlands. Ook dit wordt uiteraard niet in Australië verkocht.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2018, 13:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik verbrandde vroeger echt heel snel, na mijn vakantie in Griekenland een paar jaar terug is dat gelukkig wat minder geworden, maar ik smeer voor de zekerheid nog steeds wel met een hoge factor wanneer ik bewust de zon in ga.

Mooi hoe die merken niks met hun merknaam te maken hebben
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-04-2018, 14:26
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik gebruik Australian Gold factor 10 op vakantie, en ook dan niet veel eigenlijk. In Nederland verbrand ik sowieso niet. En ja, dan moet ik eigenlijk toch maar wel smeren et cetera. Ik ben daar erg laks in en hoop maar dat het me nooit gaat opbreken. Ik heb ooit in de tropen, daar was het hoogzomer (voor zover dat bestaat in de tropen maar de zon stond echt recht boven de plek waar ik was), een week op zee doorgebracht. Rechtstreeks vanuit de Nederlandse winter. Alleen maar in zwembroek rondgelopen. En alleen maar met factor 10 ingesmeerd. Niet verbrand. Sindsdien geloof ik niet dat ik ooit nog een hogere factor nodig ga hebben

Enfin wat ik eigenlijk wilde zeggen, grappig feitje: Australian Gold is in Australië niet te verkrijgen, het is een Amerikaans bedrijf. Het type zonnebrandbescherming dat ze aanbieden is ook niet of nauwelijks in Australië te krijgen. Daar heb je vrijwel alleen maar factor 50+ en totale blokkers.



Grappig, Byron Bay is een stad(je) in Australië. Byron Bay suncare is 100% Nederlands. Ook dit wordt uiteraard niet in Australië verkocht.
Ik dacht dat t Brits was maar ja als je watervaste? Zonnebrand maakt en je noemt t naar een surfstrandje klinkt dat toch gewoon heel lekker
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2018, 14:31
Verwijderd
Byron Bay is onderdeel van Caresse Cosmetics BV.

Caresse Cosmetics BV
Wagenweg 250
2012NP Haarlem

Ik kan zo snel niet vinden waar Caresse Cosmetics BV weer onderdeel van uitmaakt, heeft veel weg dat het echt een Nederlands bedrijf is

Ik vind het hilarisch hoe ze verwijzen naar de andere kant van de wereld
Met citaat reageren
Oud 20-04-2018, 14:35
Verwijderd
Indrigerend onderwerp, dat zonnebrandcrème.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2018, 14:40
Barack Obama
Avatar van Barack Obama
Barack Obama is offline
Alsof ik dat hard nodig heb.
__________________
Yes, we can!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2018, 15:45
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Was daar vandaag een meeting?
Ja, maar op beide locaties was weer niemand komen opdagen!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 20-04-2018, 18:08
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik kom echt nooit door zonnebrand heen in een jaar (oké, misschien moet ik het niet kopen als er een 1 + 1 gratis actie is, zodat ik niet gelijk twee tubes heb)
Eentje weggeven aan iemand die heul arm is.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 20-04-2018, 18:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Welk merk is dat?
Meerdere merken hebben een sportvariant. Ik heb meestal die van het Kruitvat huismerk of die van Ganier. De laatste is het fijnst, maar stervensduur dus koop ik hem alleen in de aanbieding.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-04-2018, 18:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Okee, ga ik ook een keer proberen! Zonnebrandcrème in je oog met roeien is niet grappig.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2018, 20:15
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Indrigerend onderwerp, dat zonnebrandcrème.
Niet zo miepen jij. Een goede zonnebrand vinden is best ingewikkeld
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 20-04-2018, 20:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, maar op beide locaties was weer niemand komen opdagen!
Ik zat net nog in de tuin bij de Hermitage
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-04-2018, 04:52
Verwijderd
Citaat:
Die van P20 werkt ook wel goed, is volgens mij ook special voor mensen met zonne-allergie gemaakt. Ruikt niet heel lekker maar hoef je wel maar 1x per dag te smeren (dwz dat is wat ze beloven en voor mij is dat ook echt genoeg om verbinding tegen te gaan maar ik heb geen last van zonne-allergie)
Heb net een nieuwe Vision gekocht. Maar misschien kan ik die dan ook eens proberen als die op is. Thanks!

Ik heb alleen nog veel zonnebrandcreme van 50 dat nu 30 ofzo zal zijn. Ik vond dat altijd een beetje vreemd dat de bescherming achteruit gaat na openen van de tube, maar dat is dus echt waar! Bij mij althans. Nu doe ik dat vaak 's avonds op als ik al een beetje bruin ben en meer gewend ben aan de zon.

Ik geloof trouwens niet in 1 keer smeren, je zweet toch wel of gaat zwemmen of verliest het als je je ff je handdoek omdraait enzo...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2018, 04:53
Verwijderd
Wat hebben wij vrouwen deze topic goed gekaapt trouwens.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2018, 09:31
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Heb net een nieuwe Vision gekocht. Maar misschien kan ik die dan ook eens proberen als die op is. Thanks!

Ik heb alleen nog veel zonnebrandcreme van 50 dat nu 30 ofzo zal zijn. Ik vond dat altijd een beetje vreemd dat de bescherming achteruit gaat na openen van de tube, maar dat is dus echt waar! Bij mij althans. Nu doe ik dat vaak 's avonds op als ik al een beetje bruin ben en meer gewend ben aan de zon.

Ik geloof trouwens niet in 1 keer smeren, je zweet toch wel of gaat zwemmen of verliest het als je je ff je handdoek omdraait enzo...
1x smeren is ook een beetje eng omdat je vrij makkelijk een stukje kunt missen... Maar ik heb dit spul gebruikt (factor 20 maar ze hebben ook hoger) in Afrika en Zuid Europa, en ben met 1x smeren niet verbrand. Maar nogmaals, ik heb geen last van zonne-allergie en verbrand sowieso niet heel snel dus ik zou er zeker niet zomaar vanuit gaan dat het voor iedereen zo werkt
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 21-04-2018, 14:21
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik zat net nog in de tuin bij de Hermitage
Niet naar binnen geweest?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 21-04-2018, 14:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Niet naar binnen geweest?
Nee, vrienden van me hadden een BBQ in de tuin daar.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-04-2018, 23:47
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Zonnebrandspul trekt altijd zo langzaam in
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27.