Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2018, 07:40
Meid (13)
Meid (13) is offline
Ik ben een meisje 13 jaar en ik heb Op snap fix met een jonge we hebben gewoon een beetje fotos gestuurd enzo (niet naakt) maar nu vroeg hij me of ik hem wil pijpen ik weet niet zeker of ik T wil maar aan de ene kant wel dus heeft iemand tips ofzo?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 07:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je bent hem niks verschuldigd, als jij dit (nog) niet wil, vooral niet doen. De een is 14 bij de eerste keer pijpen, de ander 21. Leeftijd zegt niet zoveel, het is belangrijk dat jij je er goed bij voelt!

Heb je al weleens gezoend? Een jongen naakt gezien? Iemand afgetrokken?

Persoonlijk zou ik dit liever doen binnen een vaste relatie, dan gewoon zomaar met iemand omdat hij dat graag wil. Pijpen is in mijn optiek niet geweldig om te doen, maar is vooral leuk omdat je je partner laat genieten. Voor iemand waar ik geen goede band mee heb zou ik dat dus ook niet doen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 07:50
Meid (13)
Meid (13) is offline
Citaat:
Je bent hem niks verschuldigd, als jij dit (nog) niet wil, vooral niet doen. De een is 14 bij de eerste keer pijpen, de ander 21. Leeftijd zegt niet zoveel, het is belangrijk dat jij je er goed bij voelt!

Heb je al weleens gezoend? Een jongen naakt gezien? Iemand afgetrokken?

Persoonlijk zou ik dit liever doen binnen een vaste relatie, dan gewoon zomaar met iemand omdat hij dat graag wil. Pijpen is in mijn optiek niet geweldig om te doen, maar is vooral leuk omdat je je partner laat genieten. Voor iemand waar ik geen goede band mee heb zou ik dat dus ook niet doen
Ik vind hem wel leuk hij mij ook ik ken hem ook goed maar ik heb nog niet gezoend we hebben sws afgesproken dat we een keer gaan afspreken en Dan zoenen waarschijnlijk, en misschien meer...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 08:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je nog nooit gezoend heb vind ik pijpen best een grote stap. Overhaast niks, als het goed voelt, prima, zo niet, dan is het beter er nog even mee te wachten. Je bent nog jong, dus je hebt nog genoeg tijd om alles te ontdekken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 11:55
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik zou niet zomaar een vreemde jongen gaan pijpen. Je weet niet of hij is wie hij zegt dat hij is (mensen liegen enorm) , je weet niet of hij een soa heeft, en je weet ook niet met hoeveel andere meisjes hij dit doet.
Zou je het ook doen als je wist dat hij zich elke week door een ander laat pijpen?

Als je het wel gaat doen: doe het veilig, doe niks waar je geen zin in hebt en vraag hem of hij je wil helpen door te zeggen wat hij lekker vindt. En op sense.info kun je lezen hoe het moet, pijpen en aftrekken enzo.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 12:00
Verwijderd
Hoe is oud is de bewuste jongen?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 12:09
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als hij al meteen begint met dit te vragen zou ik er maar eens goed over nadenken. Dit wekt een beetje de indruk van iemand die geen vriendin zoekt maar makkelijke seks.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 13:27
Meid (13)
Meid (13) is offline
Ik ken hem goed en hij is net zo oud als ik
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 14:43
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
In welke context vraagt hij dit? Want om het zomaar via snap te vragen vind ik best wel een vraag
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 14:45
Verwijderd
Als jij het wil en je kent hem en hij is even oud lekker doen meid.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 15:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als jij het wil en je kent hem en hij is even oud lekker doen meid.
Zolang je zeker weet dat hij geen SOA heeft/ je het veilig doet
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 19:38
xDutchGirlx
Avatar van xDutchGirlx
xDutchGirlx is offline
Ken je die jongen ook daadwerkelijk in het echt?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 20:53
Verwijderd
Haha nou ik ben niet preuts ofzo, maar ik vind het nogal wat om te vragen via snap hoi wil je me pijpen als je elkaar niet eens echt kent of gezoend heb ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 13:25
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Die is geen 13 eerder 53
Met citaat reageren
Oud 23-04-2018, 18:38
teenversnippera
teenversnippera is offline
Als je daar zin in heb en je kent hem lekker doen kind
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit GROTE SEKS VRAGENLIJST
kevinbi
105 30-03-2023 15:12
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.