Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2005, 19:38
TenaciousD
TenaciousD is offline
[niet bestemd voor luie mensen ivm lange tekst]

Ok, ik ben een jongen van 16 jaar oud en heb sinds 1 maand flinke ruzie met iemand.

Ik ken(de) hem een jaartje, hij werd mij voorgesteld als "de homo". Nuchter als ik ben nam ik dit niet serieus, en hij zei zelf ook dat hij "gewoon" hetero was. Ik ging dus ook gewoon met hem om. Na een paar weken kwam hij ook in onze vriendengroep, we deden dingen zoals naar de stad gaan, uitgaan, etc.

In de pauze op school begon hij steeds "aardiger" tegen mij te doen, mijn huiswerk maken, eten kopen voor mij. Ik klaagde niet ik vertrouwde hem immers. Steeds vaker was hij bij mij thuis, het werd bijna zo erg dat hij vaker bij mij dan bij zijn eigen huis was(25 minuten fietsen van mijn huis) . Ik dacht van, die kerel heeft gewoon weinig vrienden en wat boeit mij dat nou, ik had ook geen zin om naar zijn huis te gaan om dan trug te fietsen. Hij had dus erg veel voor mij over.

Ook gingen we op een gegeven moment logeren, niet bij mij maar bij een andere kameraad. We lagen daar met zijn 3en, ergens 's ochtends vroeg werd ik wakker. Ik voelde dat iemand onder mijn dekens zat. Toen ik echter hem probeerde wakker te maken, reageerde hij niet. Ik dacht dus dat hij gewoon aan het slapen/woelen was. 'S morgens 8uur ofso beschuldigde hij mij ervan dat ik aan hem had gezeten. Ik dacht echt soiets van WTF ik ben hetero en weet van mezelf dat ik zulke dingen niet doe. Hij zij iets in de trend van; ok laten we het gewoon vergeten ( waar die andere kameraad dus bij was). Ik dacht van vooruit dan maar.

Later gingen we nog een keer logeren bij mij thuis. Hij , 2 andere kameraden en ik waren hierbij aanwezig. Toen ik 's morgens wakker werd bleef ik rustig liggen tot het licht werd. Opeens tilde iemand mijn dekens op, ik deed alsof ik sliep om "bewijs" te hebben. Het duurde niet lang voordat hij weer opzoek ging naar mijn boxer en inhoud. Op dat moment werd ik echt wakker, hij schrok zich zichtbaar de pleuris en verklaarde dat hij opzoek was naar zijn pyama omdat het koud was. Ten eerste; het was focking benauwd in mijn kamer. Ten tweede; Zijn pyma lag helemaal niet daar. Toen ik begon met deze opmerkingen kwam hij met deze smoesjes. Toen ging hij snel weg naar huis. Omdat toen mijn moeder ziek was (27-11-04 gestorven) Had ik geen zin mijn energie daar aan te verspillen. Ik ging minder met hem om, maar hij des te meer met mij.

Toen we daarna zonder hem ging logeren bij mij, ging een kameraad van mij met hem op mijn msn praten. Hier ging hij van alles opbiechten; zoals dat hij homo was, dat hij in zijn droom aan mij had gezeten etc.
Later die nacht belde hij om 4uur ofso half huilend op dat als ik het aan iemand zou vertellen dat hij zelfmoord zou plegen. Die andere kameraden die bleven logeren wisten het al. Ik was toen van slag gebracht en wou dus niet dat hij zelfmoord zou plegen.

Later vertelde hij ons dat hij het bewust had gedaan. En ook dat hij echt heel verliefd op mij is. Toen hij nog een keer belde die nacht vertelde ik hem dat ik niks meer met hem te maken wilde hebben. Toch probeerde hij steeds weer contact te zoeken met mij, dmv ander verhalen te vertellen met steeds de "echte waarheid" zo heb ik wel meer dan 20 verhalen in mijn mailbox staan.

Toen ik laatst 16 werd probeerde hij me 10 euro aan te smeren, hoewel hij een week daarvoor had gesegt dat hij mij het meeste haatte van de hele wereld. Ik accepteerde het niet en hij ging teleurgesteld weg, dit was overigens op school.

Omdat mensen het vreemd vonden dat hij niet meer bij stond, vertelde ik die mensen het echte verhaal. Achter de schermen vertelde dat ding ook zijn versie van het verhaal aan mensen (ik had hem gerukt enzo .) Nu probeerd hij er zich vanaf te maken dat we elkaar gewoon moeten vergeten. Ik ben het niet met deze "oplossing " eens . Nu is mijn vraag aan jullie; wat vinden jullie een redelijke oplossing. Een kameraad van mij zei dat ik geld van hem moest eisen. Een ander zei dat ik hem helemaal in elkaar moet slaan, afreageren dus. Wat raden jullie me aan? Hij heeft me toch zeker wel een (mini)trauma bezorgt

Even voor de moderators hier; het komt mss haatdragend over maar zo is het niet bedoeld.
En voor iedereen; ik heb echt (bijna) niks tegen homo's maar nu kijk ik echt wel uit.
__________________
signature's zijn voor mensen die altijd hetzelfde willen zeggen.
Advertentie
Oud 02-05-2005, 19:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Je bericht komt overigens wél heel homo-onvriendelijk over. En dan bedoel ik niet wat er gebeurd is, maar de manier waarop je over homo's praat. maar dat terzijde

Waarom wil je het niet vergeten zoals hij voorstelde? Ieder z'n eigen weg, en klaar?

Je andere oplossingen lijken me weinig praktisch.
- Geld eisen: tsjah, als jij vindt dat het met een tientje kan worden afgekocht? Ik persoonlijk zou geen geld hoeven van hem.
- Hem in elkaar slaan / je afreageren. Dat je dit uberhaupt overweegt. Maar goed, het lijkt me geen oplossing om hem nou wat aan te doen. Wil je je echt tot zijn niveau verlagen? Bovendien heeft hij dan wat om jou op te pakken (geen woordspeling voor de grapjassen ). Jij bent dan schuldig aan een geweldsdelict, terwijl jij van hem niet kan bewijzen dat hij je aangerand heeft.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-05-2005, 19:56
Verwijderd
Ga lekker verder met je leven joh. Vergeet hem. (Ook al weet ik dat dat best moeilijk kan zijn...)
Oud 02-05-2005, 19:56
TenaciousD
TenaciousD is offline
Je hebt gelijk erin dat geweld/geld niet veel oplossen. Maar ik kan wel degelijk iets tegen hem bewijzen. Via telefoongesprekken/msn-gesprekken/ emails kom ik denk wel een heel eind. Ik vind gewoon dat hij er op deze manier te makkelijk vanaf komt. Na alle dingen die hij heeft gedaan. Ook dat hij mij heeft beschuldigt neem ik hem erg kwalijk. Daarom wil ik jullie vragen naar welke mogelijkheden ik eventueel nog meer heb.

Ik ben nu echt niet een homohater oid geworden, ik kijk er alleen wel beter mee uit nu. Het is eerder zo dat ik mensen minder snel vertrouw.

Edit; ik zie hem elke dag wel op school, en hij wil niet naar een andere school gaan .
__________________
signature's zijn voor mensen die altijd hetzelfde willen zeggen.
Oud 02-05-2005, 19:58
Verwijderd
Citaat:
TenaciousD schreef op 02-05-2005 @ 20:56 :
Je hebt gelijk erin dat geweld/geld niet veel oplossen. Maar ik kan wel degelijk iets tegen hem bewijzen. Via telefoongesprekken/msn-gesprekken/ emails kom ik denk wel een heel eind. Ik vind gewoon dat hij er op deze manier te makkelijk vanaf komt. Na alle dingen die hij heeft gedaan. Ook dat hij mij heeft beschuldigt neem ik hem erg kwalijk. Daarom wil ik jullie vragen naar welke mogelijkheden ik eventueel nog meer heb.

Ik ben nu echt niet een homohater oid geworden, ik kijk er alleen wel beter mee uit nu. Het is eerder zo dat ik mensen minder snel vertrouw.
Wát wil je bewijzen? Dat jíj gelijk hebt? En je denkt dat je daar geld voor kan vragen? Laat hem lekker met rust en ga verder met je eigen leven, zoals ik al zei, ik zou er echt geen energie in steken, als ik jou was. Dat is het echt niet waard.

(En natuurlijk gaat hij niet naar een andere school. Jeetje, zet je er over heen, vergeet het, kijk hem gewoon niet meer aan. Je hoeft je niet altijd te bewijzen.)
Oud 02-05-2005, 20:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
TenaciousD schreef op 02-05-2005 @ 20:56 :
Je hebt gelijk erin dat geweld/geld niet veel oplossen. Maar ik kan wel degelijk iets tegen hem bewijzen. Via telefoongesprekken/msn-gesprekken/ emails kom ik denk wel een heel eind. Ik vind gewoon dat hij er op deze manier te makkelijk vanaf komt. Na alle dingen die hij heeft gedaan. Ook dat hij mij heeft beschuldigt neem ik hem erg kwalijk. Daarom wil ik jullie vragen naar welke mogelijkheden ik eventueel nog meer heb.

Ik ben nu echt niet een homohater oid geworden, ik kijk er alleen wel beter mee uit nu. Het is eerder zo dat ik mensen minder snel vertrouw.

Edit; ik zie hem elke dag wel op school, en hij wil niet naar een andere school gaan .
En voor wie wil je het dan wel niet bewijzen?
voor de mensen op school? Denk je dat het hen uitmaakt wie er van jullie gelijk heeft? Als er bij jou op school over iemand anders wordt geroddeld dat de één de ander heeft aangerand, terwijl de ander zegt dat ie juist afgetrokken is door de ander: lig jij daar een nacht wakker van? Hoop jij dat iemand een maand later nog komt bewijzen dat HIJ gelijk had en niet die ander? Nee toch zeker?
De enige voor wie je het zou willen doen is jezelf, maar ik denk dat je d'r een stuk minder voldoening van zal krijgen dan je nu denkt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-05-2005, 20:32
mwja
mwja is offline
Ajow, dit is wel erg.

Je kan in elk geval aangifte doen (aanranding) en misschien eens met een vertrouwenspersoon op school gaan praten.
Met geweld en geld kom je in elk geval niet ver.
Oud 02-05-2005, 20:36
TenaciousD
TenaciousD is offline
Het gaat niet om het gelijk krijgen, dat heb ik toch al zo goed als wat. Het gaat erom dat ik samen met hem een oplossing moet vinden. En daarbij vraag om mogelijke oplossingen. Hij heeft het toch al toegegeven etc dus er valt weinig te winnen.

Die mensen op school zullen er inderdaad niet van wakker liggen, maar ik heb wel nachten dat ik wakker lig en na lig te denken hoe ik van hem af te komen (zonder geweld). En ik denk dat het plan niet gaat werken, ik zie hem steeds en denk dan weer terug aan wat hij bij mij heeft gedaan.En hij praat vast wel achter mijn rug om, niet dat ik dat niet doe maar toch. Niemand hier ervaring met zoiets?

[ Het is toch dom (zo komt het op mij over) ik misbruik iemand, spreek met hem af dat we elkaar niet meer zien. En ga naar mijn volgende slachtoffer. ]

Citaat:
Ajow, dit is wel erg.

Je kan in elk geval aangifte doen (aanranding) en misschien eens met een vertrouwenspersoon op school gaan praten.
Met geweld en geld kom je in elk geval niet ver.
Dankje, met een vertrouwenspersoon praten is inderdaad wel een goed idee, en gelijk even vragen wat hij/zij vind dat ik moet doen.
__________________
signature's zijn voor mensen die altijd hetzelfde willen zeggen.

Laatst gewijzigd op 02-05-2005 om 20:38.
Oud 02-05-2005, 21:17
darkpsycho_666
Avatar van darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Citaat:
TenaciousD schreef op 02-05-2005 @ 21:36 :
Het gaat niet om het gelijk krijgen, dat heb ik toch al zo goed als wat. Het gaat erom dat ik samen met hem een oplossing moet vinden. En daarbij vraag om mogelijke oplossingen. Hij heeft het toch al toegegeven etc dus er valt weinig te winnen.

Die mensen op school zullen er inderdaad niet van wakker liggen, maar ik heb wel nachten dat ik wakker lig en na lig te denken hoe ik van hem af te komen (zonder geweld). En ik denk dat het plan niet gaat werken, ik zie hem steeds en denk dan weer terug aan wat hij bij mij heeft gedaan.En hij praat vast wel achter mijn rug om, niet dat ik dat niet doe maar toch. Niemand hier ervaring met zoiets?
Waarom wil je iets tegen hem bewijzen? Uit je verhaal klinkt hij als een puberende jongen die met zijn sexualiteit in de knoop zit. Dat hij verliefd was op jou kan echt waar geweest zijn, maar jij hebt zijn liefde niet beantwoord. Ipv met hem er rustig over te praten heb je hem beschuldigd van aanranding. Dit heeft blijkbaar het effect op hem gehad dat hij jou daarvoor wilde terug pakken en heeft uit wanhoop deze leugens over jou verspreid.

Je schiet er niet veel mee op om hem aan te klagen of om te bewijzen dat hij je "aangerand" heeft. Als je tenminste om je medemens geeft. Ik kan me best wel voorstellen dat je wraak wilt maar daar help je hem en jezelf niet mee. Hij gaat zich alleen maar verder isoleren en jij zal er daarna spijt van hebben.

Citaat:
[ Het is toch dom (zo komt het op mij over) ik misbruik iemand, spreek met hem af dat we elkaar niet meer zien. En ga naar mijn volgende slachtoffer. ]
Waarom denk je dat hij een volgend "slachtoffer" zoekt? Deze jongen heeft echt wel geleerd met zijn ervaringen met jou. Hij had blijkbaar gevoelens voor je maar wist daar niet mee om te gaan. Op die leeftijd is dat best wel voor te stellen.


Citaat:
Toen ik laatst 16 werd probeerde hij me 10 euro aan te smeren, hoewel hij een week daarvoor had gesegt dat hij mij het meeste haatte van de hele wereld. Ik accepteerde het niet en hij ging teleurgesteld weg, dit was overigens op school.
Dit lijkt mij de manier van goedmaken voor iemand die zeer in de knoop zit met zichzelf en uit wanhoop niet meer weet wat hij moet doen, want blijkbaar wilde hij jullie vriendschap niet kwijt.


Citaat:
Achter de schermen vertelde dat ding ook zijn versie van het verhaal aan mensen
dat ding?? dat klink tozh wel zeker haatdragend...

p.s. gecondoleerd met je moeder
__________________
.:The Perfection Of Religion Becoming Our Own Death:.
Oud 02-05-2005, 21:21
Shyra
Avatar van Shyra
Shyra is offline
Jezus man, iemand heeft bijna je boxer aangeraakt. Je bent niet meervoudig verkracht door een soa-opslag.

Ga je bezig houden met andere dingen. Je stelt je namelijk aan.
Oud 02-05-2005, 21:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
TenaciousD schreef op 02-05-2005 @ 21:36 :
Het gaat niet om het gelijk krijgen, dat heb ik toch al zo goed als wat. Het gaat erom dat ik samen met hem een oplossing moet vinden. En daarbij vraag om mogelijke oplossingen. Hij heeft het toch al toegegeven etc dus er valt weinig te winnen.

Die mensen op school zullen er inderdaad niet van wakker liggen, maar ik heb wel nachten dat ik wakker lig en na lig te denken hoe ik van hem af te komen (zonder geweld). En ik denk dat het plan niet gaat werken, ik zie hem steeds en denk dan weer terug aan wat hij bij mij heeft gedaan.En hij praat vast wel achter mijn rug om, niet dat ik dat niet doe maar toch. Niemand hier ervaring met zoiets?

[ Het is toch dom (zo komt het op mij over) ik misbruik iemand, spreek met hem af dat we elkaar niet meer zien. En ga naar mijn volgende slachtoffer. ]



Dankje, met een vertrouwenspersoon praten is inderdaad wel een goed idee, en gelijk even vragen wat hij/zij vind dat ik moet doen.
Ik zie toch echt geen andere oplossing hoor. Zolang je met hem te maken blijft hebben (en dat heb je als je SAMEN met hem een oplossing wil zoeken) zul je er toch wel mee geconfronteerd worden.
En ja, tuurlijk word je er ook mee geconfronteerd als je hem op school ziet, maar dit kan je alleen voorkomen door één van beiden niet meer naar school te laten gaan. Hij heeft al aangegeven dit niet te willen en ik neem aan dat jij dit ook niet wil, dus dan houdt het op. Er is geen manier waarop je hem kan dwingen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-05-2005, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Shyra schreef op 02-05-2005 @ 22:21 :
Jezus man, iemand heeft bijna je boxer aangeraakt. Je bent niet meervoudig verkracht door een soa-opslag.

Ga je bezig houden met andere dingen. Je stelt je namelijk aan.
Oud 02-05-2005, 21:46
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Het houdt je bezig, dat is duidelijk. Je kan er idd met iemand over praten, een vertrouwenspersoon. Iemand die een objectieve blik heeft en die jou kan helpen dit op een rijtje te zetten.

Verder zou ik het zo laten. Negeren dus. Die jongen heeft het moeilijk genoeg met zijn gevoelens. Dat neemt niet weg dat hij niet aan je had mogen zitten. Maar goed, het is gebeurd. Je kan idd aangifte doen, maar het is de vraag of dat wat oplost/bijdraagt. Negeren en vergeten dus..

Ik vind trouwens absoluut niet dat je je aanstelt, het is al vervelend genoeg als iemand aan je zit, en het lijkt me extra lastig als deze persoon van hetzelfde geslacht is.
__________________
free, single, sexy and sweet
Oud 02-05-2005, 21:54
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Shyra schreef op 02-05-2005 @ 22:21 :
Jezus man, iemand heeft bijna je boxer aangeraakt. Je bent niet meervoudig verkracht door een soa-opslag.

Ga je bezig houden met andere dingen. Je stelt je namelijk aan.
Ik wou het maar ff zeggen...

Als je ermee zit, moet je er met hem over praten. Je bent echt niet verkracht of aangerand. Praat er met hem over, en leg het bij, en leg uit dat je er niet van gediend bent. Einde verhaal.
Oud 02-05-2005, 22:20
TenaciousD
TenaciousD is offline
Ik heb vaak genoeg met hem een gesprek gehad hierover. Elke keer zegt hij weer de waarheid te vertellen maar toch is het steeds een (klein beetje) anders verhaal. Hij had eerst aan mij gezeten en toen ben ik hem pas echt gaan vragen hoe hij nou precies is geaard. Ik had na de 1ste keer iets van; laat maar hangen, nooit meer doen. Toen is hij daarna weer verdergegaan.

Dat hij geld geeft met mijn verjaardag vind ik best nutteloos, we hadden elkaar (gelukkig voor ons beiden) 2 weken oid niet gesproken. En dan probeert hij weer iets te beginnen. Wat mij betreft was het ook wel afgelopen. maar hij heeft elke keer weer proberen contact te zoeken.

Ik zal vast ook wel fouten hebben gemaakt, zoals te snel proberen afsluiten. Maar hij probeert om de week wel weer contact met mij te zoeken, wat op zich best zielig is. Hij wil niet begrijpen dat ik niet op hem val en dat ik geen homo ben. Hij zal het zelf waarschijnlijk ook niet zo lang weten maar toch. Zelfs toen ik een beetje zat te playen met een meisje begreep hij het nog niet. Ik heb echt weinig respect voor hem. Ik vind niet dat hij zo moet gaan experimenteren, met wie dan ook.

hier een fragment uit een emailtje van hem.

Citaat:
Beste ####### ( ikdus),

Ten eerste wil ik ff zegge dat het me erg spijt (nu wel met een t) wat er
allemaal is gebeurd.
Dus hier het verhaal:
Ik was verliefd op je, daarom droomde ik dus veel over je. Toen ik bij kameraad1
ging logeren lag ik naast jou, ik droomde die nacht over je en toen ik half
wakker werd merkte ik dat de dekens beetje over elkaar lagen. Ik zag dat je
sliep, ik dacht dat althans, en ging half slaperig richting jou met mijn
hand. Na poosje schrok ik eigenlijk van mezelf en trok me terug. Natuurlijk
schaamde ik me hiervoor, ik hoopte dat jij dit nooit zou merken of er achter
zou komen. Dit is toch gebeurd, helaas.
Daarna hoorde ik dat het heel slecht ging met je moeder. Daardoor vond ik
het eigenlijk nog erger wat ik had gedaan. Ik wou eigenlijk iets minder met
je omgaan, voordat ik dat wist, maar ik vond dat ik er voor jou moest zijn
om je te steunen. Toen jij dingen vroeg over homoseksualiteit ontkende ik
dit allemaal, ik durfde er niet voor uit te komen en ik wist niet zeker of
jij doelde op die nacht bij Kameraad1.
Hier ging het dus over de 1ste nacht.

HIer een emailtje over de 2de keer

Citaat:
Die ene keer bij jou thuis was het een vreemde avond, jij half dronken en
rare dingen doen/willen. Ik was die tijd nog steeds op je, maar probeerde
het beetje af te bouwen. Toen ik mijn pyjama wou zoeken kwam ik bij jou uit.
Half slaperig ging ik verder in de veronderstelling dat het mijn pyjama was,
maar snel kwam ik erachter dat het niet zo was. Op dat moment ging er door
mijn hoofd de vraag om door te gaan of niet, jij had dacht ik de vorige keer
ook niks gemerkt. De dingen die toen in me hoofd afspeelden weet je
allemaal: Doorgaan, vorige keer merkte hij het ook niet.
Stoppen, dit doe je niet, zeker niet als je weet dat je vriend (toen nog
wel) het zo moeilijk heeft.
Ik weet niet hoe lang jij dit al doorhad. Het enige wat er door mijn hoofd
ging was: Kut: smoes. Ik was op zoek naar mijn pyjama, dus ik zei dat ook
maar. Ik had geen idee of jij dit geloofde, blijkbaar niet.
Die volgende dag zei ik dat ik homo/bi was. Pas later vertelde ik je dat ik
op je was, ik wou dit al eerder zegge, maar ik vond het steeds maar geen
goed moment
Citaat:
ik wou het proberen goed te maken en verzon er
wat omheen. Ik heb het zovaak gezegd (ook tegen mezelf) dat ik er zelf bijna
in begon te geloven. Tot aan nu heb ik dat verhaal voorgehouden, steeds iets
meer waarheid.

Hier even letterlijk zijn woorden.
__________________
signature's zijn voor mensen die altijd hetzelfde willen zeggen.
Oud 02-05-2005, 22:37
darkpsycho_666
Avatar van darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Zijn e-mailtjes spreken voor zich en bewijzen wat ik je al eerder gemeld heeft.
Hij zit gewoon in de knoop met zijn sexuele geaardheid en door zijn lage ervaring met jongens (op sexueel gebied) zag hij kansen bij jou om iets te doen. Dit was zeker niet goed gedacht van hem, maar ergens kan ik hem wel begrijpen...
Ik vind dat je je eens moet inleven in zijn gevoelens de enigste persoon waar jij namelijk aan denkt ben je zelf. Hoe denk je dat dit voor hem is.. uit zijn e-mails lees ik dat hij er erg spijt van heeft. Waarom kun je dat niet gewoon accepteren?

Als je niets meer met hem te maken wil hebben moet je hem gewoon negeren.. ookal zoekt hij contact met jou.
__________________
.:The Perfection Of Religion Becoming Our Own Death:.
Oud 02-05-2005, 23:17
TenaciousD
TenaciousD is offline
Over dat negeren zit wel wat in.

Ok hij heeft er spijt van, waarom gaat hij dan als ik een wedstrijd moet spelen tegen zijn club (hockey) achter mijn goal staan om me af te leiden? Dat toont aan dat ie weinig respect voor me heeft. Maar goed, dat negeren spreekt me wel aan. Er zijn alleen zoveel onduidelijkheden van wat hij nou precies heeft gedaan. Je zegt dat je je het kan voorstellen. Maar stel je voor dat jij naast een vrouw/man ligt waar je verliefd op bent, ga je op haar/hem dan ook allerlei dingen uitproberen? Dit begrijp ik niet. En hij zelf zegt ook dat hij het niet begrijpt.

Ik leef me heus wel in zijn situatie in, maar als ik er half achter zou komen dat ik homo/bi zou zijn. Zou ik met mijn vader/vrienden over praten. Dan kunnen ze daar rekening mee houden. Ik zou zeker niet homo's belachelijk maken als je erzelf een bent .
__________________
signature's zijn voor mensen die altijd hetzelfde willen zeggen.

Laatst gewijzigd op 02-05-2005 om 23:23.
Oud 02-05-2005, 23:55
Astraea
Avatar van Astraea
Astraea is offline
Citaat:
TenaciousD schreef op 02-05-2005 @ 20:38 :
Later gingen we nog een keer logeren bij mij thuis. Hij , 2 andere kameraden en ik waren hierbij aanwezig. Toen ik 's morgens wakker werd bleef ik rustig liggen tot het licht werd. Opeens tilde iemand mijn dekens op, ik deed alsof ik sliep om "bewijs" te hebben. Het duurde niet lang voordat hij weer opzoek ging naar mijn boxer en inhoud. Op dat moment werd ik echt wakker, hij schrok zich zichtbaar de pleuris en verklaarde dat hij opzoek was naar zijn pyama omdat het koud was. Ten eerste; het was focking benauwd in mijn kamer. Ten tweede; Zijn pyma lag helemaal niet daar. Toen ik begon met deze opmerkingen kwam hij met deze smoesjes. Toen ging hij snel weg naar huis. Omdat toen mijn moeder ziek was (27-11-04 gestorven) Had ik geen zin mijn energie daar aan te verspillen. Ik ging minder met hem om, maar hij des te meer met mij.
Ik denk dat weinig mensen dit echt goed hebben gelezen, want er wordt immers verteld, dat ie aan zijn boxer (met inhoud) wilde gaan zitten en dat is NOOIT goed. Ook niet als ie met zijn seksuele gevoelens in de knoop zit. Een pedofiel, die in de war is, moet het ook niet proberen om in een kind z'n onderbroek te komen. Het feit dat deze jongen werd gestopt voordat ie het daadwerkelijk kon doen, maakt zijn daad niet minder slecht. Namelijk, als de topicstarter niet wakker was geweest/geworden, was de jongen echt wel verder gegaan met "proberen". Ik denk gewoon niet dat er te licht over gedacht moet worden. Want de topicstarter is inderdaad, zoals zijn titel al zegt, half aangerand door iemand.

Ik weet verder niet goed welke oplossing ik zou willen hebben. Ik vertel je wel even dat ik het helemaal met je eens ben. Iedereen moet met z'n poten van je afblijven! Het in de war zijn is geen reden om wel aan iemand te zitten, het is zeker geen excuus!
__________________
Goddess of Innocence and Purity.. ~*~ Who ever Saves one Life, Saves the World Entire..
Ads door Google
Oud 03-05-2005, 00:37
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-05-2005 @ 20:50 :
Je bericht komt overigens wél heel homo-onvriendelijk over. En dan bedoel ik niet wat er gebeurd is, maar de manier waarop je over homo's praat. maar dat terzijde

hoe is dit homo-onvriendelijk dan


ik zeg, inmekaar bossen. stel dat jij een meisje was en een jonge zit aan je terwijl je niet wilt, dan ga schop je em ook tussen zn benen noh?
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Oud 03-05-2005, 01:14
Astraea
Avatar van Astraea
Astraea is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 03-05-2005 @ 01:37 :
hoe is dit homo-onvriendelijk dan


ik zeg, inmekaar bossen. stel dat jij een meisje was en een jonge zit aan je terwijl je niet wilt, dan ga schop je em ook tussen zn benen noh?
Hmm, jij zegt het iets ongenuanceerder dan ik, en de term 'in elkaar bossen' zou ikzelf niet gebruiken, maar kort samengevat is dit inderdaad het punt, dat ik probeerde te maken in mijn vorige post.
Als-ie als jongen aan een meisje had gezeten, of als pedofiel aan een kind, dan had iedereen moord en brand geschreeuwd, over hoe erg het allemaal is! En natuurlijk, dan had diegene echt wel aangeklaagd moeten worden. Maar nu is het een homo, die zogenaamd in de knoop zit met zijn gevoelens, en dan is het opeens wel goed om zomaar aan mensen te zitten?

Onzin vind ik het.
__________________
Goddess of Innocence and Purity.. ~*~ Who ever Saves one Life, Saves the World Entire..
Oud 03-05-2005, 01:18
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Jongen, schaf een goeie bivakmuts aan.
__________________
Sterf, kuthoer.
Oud 03-05-2005, 01:20
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
ik vind denk ik dat je hem toch maar moet vergeven. niet met zoveel woorden, maar gewoon afspreken om het goede verhaal op anderen over te brengen, waarin je ook zijn kant betrekt. (want ik denk dat je hier ook mee zit, dat anderen niet precies weten hoe het is gegaan). verder gewoon n beetje nadenken hoe hij zich voelt, en ieder je eigen kant uit gaan.

ik vind trouwens reacties als 'je stelt je aan' belachelijk. alleen omdat hij een jongen is moet ie dr maar tegen kunnen en negeren. Als het bij een meisje gebeurd zou zijn zouden velen haar aanraden een aanklacht in te dienen.
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$
Oud 03-05-2005, 03:00
TenaciousD
TenaciousD is offline
Wat dachten jullie hier van; ik stuur hem naar de psycholoog, wacht het (eventuele) resultaat af. En ga hem dan echt negeren. Misschien helpt het ook nog wel, hij is zeker vreemd. Met zelfmoord dreigen tegen je "slachtoffer" Best vreemd.
__________________
signature's zijn voor mensen die altijd hetzelfde willen zeggen.
Oud 03-05-2005, 03:05
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Citaat:
TenaciousD schreef op 03-05-2005 @ 04:00 :
Wat dachten jullie hier van; ik stuur hem naar de psycholoog, wacht het (eventuele) resultaat af. En ga hem dan echt negeren. Misschien helpt het ook nog wel, hij is zeker vreemd. Met zelfmoord dreigen tegen je "slachtoffer" Best vreemd.
Nee. Je haalt een bivakmuts, pakt een grote knuppel en slaat'm helemaal naar de tyfus. Aanranders moeten bloeden.
__________________
Sterf, kuthoer.
Oud 03-05-2005, 04:55
TenaciousD
TenaciousD is offline
Citaat:
Kreator schreef op 03-05-2005 @ 04:05 :
Nee. Je haalt een bivakmuts, pakt een grote knuppel en slaat'm helemaal naar de tyfus. Aanranders moeten bloeden.
gedeeltelijk mee eens, hij verdient eigenlijk wel wat klappen. Aan de andere kant (in het nederlandse rechstysteem) de mishandelaar van de aanrander krijgt langer dan de aanrander. Dus dat is niet echt een optie aangezien ik geen zin heb om te zitten.

Maar ik kan hem ook chanteren met geld . Ik schiet er best wel wat mee op, en hij heeft nog minder geld. Emotioneel helpt dit niet, maar ja het helpt wel een beetje economisch gezien. (voor mij dan)

Maar vooralsnog hoef ik niet echt geld van hem te krijgen (uitzondering bij extreem hoge bedragen).
__________________
signature's zijn voor mensen die altijd hetzelfde willen zeggen.

Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 04:59.
Advertentie
Oud 03-05-2005, 07:45
Verwijderd
Citaat:
TenaciousD schreef op 03-05-2005 @ 05:55 :
gedeeltelijk mee eens, hij verdient eigenlijk wel wat klappen. Aan de andere kant (in het nederlandse rechstysteem) de mishandelaar van de aanrander krijgt langer dan de aanrander. Dus dat is niet echt een optie aangezien ik geen zin heb om te zitten.

Maar ik kan hem ook chanteren met geld . Ik schiet er best wel wat mee op, en hij heeft nog minder geld. Emotioneel helpt dit niet, maar ja het helpt wel een beetje economisch gezien. (voor mij dan)

Maar vooralsnog hoef ik niet echt geld van hem te krijgen (uitzondering bij extreem hoge bedragen).
Dat schiet lekker op, hem chanteren. Dan ben je net zo erg als hij. Het is heel simpel: je moet hem duidelijk maken dat je dit soort dingen niet meer wilt en niks meer met hem te maken wilt hebben. Begrijpt hij dit niet, dan kun je aangifte doen van aanranding of naar een vertrouwenspersoon op school gaan.
En, Kreator: alle aanranders moeten in elkaar gerost worden: vind je dat zelf ook niet een beetje overdreven? Iets van kwaad met kwaad vergelden?
Oud 03-05-2005, 08:35
polichinelle
Avatar van polichinelle
polichinelle is offline
je stelt je aan.
__________________
i was everything you wanted until i quit
Oud 03-05-2005, 08:48
Verwijderd
Wat een gezeur
Hém naar de psycholoog sturen? Hoe ga je dat doen? Ga zélf naar de psycholoog, probeer dit te verwerken - want oh hij heeft aan je boxer gezeten! - en misschien kan je hem overhalen hetzelfde te doen. (Of in ieder geval het advies geven.) Maar ga in ieder geval verder met je leven. Als hij telkens opduikt waar jij bent, word dan een keer boos - niet gaan slaan ofzo, dat is stom - maak duidelijk dat jíj verder wil met je leven en dat hij op moet houden met je 'achtervolgen' (als hij dat al doet). Maar ga niet wraak nemen, dat is zó laag.
Negeer hem, vergeet hem.
Oud 03-05-2005, 09:13
Verwijderd
Of hij nou wel of niet overhoop lag met zijn gevoelens, hij had/heeft het recht niet om je aan te raken zonder dat jij het wilt. Dus ja, in principe heeft hij je aangerand. Daarnaast, het feit dat hij de situatie probeert uit te leggen aan jou via die e-mails, zegt voor mij wel dat hij zich kapot schaamt voor wat hij heeft gedaan. En terecht natuurlijk!

Wat ik zou doen: Stuur hem nog één mail waarin je hem duidelijk maakt dat je niets meer met hem te maken wilt hebben, dat je zijn nummer wist (als je die al hebt) dat je hebt blokkeert op hotmail en internet en dat je niet wil dat hij bij je in de buurt komt of aanspreekt.
Wanneer je er echt last van hebt, kun je inderdaad gaan praten met een vertrouwenspersoon. Maar ik denk dat je dat beter kan doen om er zelf goed mee om te gaan, dan dat je hiermee bepaalde dingen van hem wilt.

Hem naar een psycholoog sturen kan inderdaad niet, tenzij het vrijwillig is of hij dit opgelegd krijgt door de rechter. En op het laatste zou ik niet hopen, want naast die mails heb je geen bewijzen. 9 van de 10 zedenzaken worden geseponeerd, en je moet je afvragen of dat het allemaal waard is als hij al laat merken dat hij zich schaamt.
Oud 03-05-2005, 09:24
Verwijderd
Citaat:
TenaciousD schreef op 03-05-2005 @ 05:55 :
gedeeltelijk mee eens, hij verdient eigenlijk wel wat klappen. Aan de andere kant (in het nederlandse rechstysteem) de mishandelaar van de aanrander krijgt langer dan de aanrander.
Toen ik dit las wist ik al een beetje hoe laat het was...

Citaat:
Maar ik kan hem ook chanteren met geld . Ik schiet er best wel wat mee op, en hij heeft nog minder geld. Emotioneel helpt dit niet, maar ja het helpt wel een beetje economisch gezien. (voor mij dan)
...en toen dat er nog achteraan kwam wist ik het zeker: jij bent minstens zo zielig als die vermeende aanrandende homo. Misschien moet jij eens goed in je reet gepakt worden, voor straf, omdat je zulke domme dingen zegt.
Oud 03-05-2005, 09:24
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 03-05-2005 @ 10:24 :
Toen ik dit las wist ik al een beetje hoe laat het was...



...en toen dat er nog achteraan kwam wist ik het zeker: jij bent minstens zo zielig als die vermeende aanrandende homo. Misschien moet jij eens goed in je reet gepakt worden, voor straf, omdat je zulke domme dingen zegt.
Oud 03-05-2005, 11:19
Baka²
Avatar van Baka²
Baka² is offline
goeie, nare man (klinkt vreemd, maarja )

En TenaciousD: Laat 't gewoon achter je liggen. Zeg even volwassen tegen hem (niet via email, maar gewoon onder 4 ogen, wat altijd beter overkomt) dat je hiervan baalt en voor een oplossing zoekt dat het niet meer gebeurd. Ik snap wel dat je ervan baalt, maar wat dacht je van hem? Hij heeft eerst waarschijnlijk ook het idee gekregen dat jij hem ook leuk zou hebben gevonden, en misschien wilde hij zo wel meer. PRAAT GEWOON! Chantage met geld of klappen zijn te onvolwassen, beide partijen schieten er niets mee op (hij krijgt klappen en raakt geld kwijt, jij krijgt uiteindelijk schuldgevoel).

Hoewel ik het stom vind van die vriend, dat hij dat had gedaan bij je, moet jij ook wat meer over de situatie nadenken. Stel dat een meisje dit bij je had gedaan, dan zou je 't COMPLEET NIET erg hebben gevonden Je moet je gewoon niet zo laten opfokken man, praat erover, zeg dat dit nooit meer mag gebeuren en dat je desnoods voor hem ook wel wil zoeken naar een nieuwe vriend en even goede vrienden.

en "dat ding", i.p.v. "die homosexuele vriend van me" komt ZEKER verkeerd over ja...
Oud 03-05-2005, 11:26
juno
Avatar van juno
juno is offline
Iedere vrouw wordt wel eens betast door een vent die haar ziet zitten en waarvan zij denkt: nou nee.

Dan gaan we ook niet lopen krijsen, maar zeggen we dat we er niet van gediend zijn, dat hij waarschijnlijk de verkeerde indruk heeft gekregen, en dat was dan dat.

Jij bent zo homofoob dat ik je ervan verdenk wel degelijk zelf ook homosexuele neigingen te hebben waar je je erg voor schaamt en die je nu des te harder probeert te compenseren.

Get over it en get on with your life.
Oud 03-05-2005, 11:28
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 03-05-2005 @ 01:37 :
hoe is dit homo-onvriendelijk dan
zinnen als "hij werd mij voorgesteld als "de homo". Nuchter als ik ben nam ik dit niet serieus" vond ik toch wel apart overkomen. Net als "dat ding", wat eerder al opgemerkt werd.

@nare man: lol

@TenaciousD: je hebt nog steeds niet door dat jij op geen enkele manier iets van hem kan eisen: geld noch een bezoekje aan de psycholoog.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-05-2005, 11:58
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Lol @ 'probleem'
Oud 03-05-2005, 12:10
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
TenaciousD schreef op 03-05-2005 @ 05:55 :

Maar ik kan hem ook chanteren met geld . Ik schiet er best wel wat mee op, en hij heeft nog minder geld. Emotioneel helpt dit niet, maar ja het helpt wel een beetje economisch gezien. (voor mij dan)

Maar vooralsnog hoef ik niet echt geld van hem te krijgen (uitzondering bij extreem hoge bedragen).
Hehehehe dit is best een mooi plan

En hem dan alsnog in elkaar bokken

Kom, als hij echt zo onzeker is. Bedreig hem dan eens flink. Zeg (natuurlijk zonder pottenkijkers) dat als je nog eens last van hem hebt je hem geweldig in elkaar ramt/laat rammen, met meerdere personen.

Dat moet afdoende zijn.

en jaaaa blabla dit is geen politiek correcte scholieren.com oplossing, maar op straat helpt het wel en daar gaat het om
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Ads door Google
Oud 03-05-2005, 14:14
TenaciousD
TenaciousD is offline
Zijn wel heel verschillende reacties hier.

Citaat:
@TenaciousD: je hebt nog steeds niet door dat jij op geen enkele manier iets van hem kan eisen: geld noch een bezoekje aan de psycholoog.
Ik heb dat inderdaad nog niet helemaal door, ik vind dat hij me best wat schuldig is. Als jij of iemand anders het er niet mee eens is moet je dat zelf weten. Ik kan hem chanteren, het is een mogelijkheid, niet een oplossing.
Citaat:
Maar vooralsnog hoef ik niet echt geld van hem te krijgen (uitzondering bij extreem hoge bedragen).
Ik ga hem heus niet dwingen geld te geven.

Citaat:
Jij bent zo homofoob dat ik je ervan verdenk wel degelijk zelf ook homosexuele neigingen te hebben waar je je erg voor schaamt en die je nu des te harder probeert te compenseren.
Als ik homo/bi zou zijn, waarom zou ik dan klagen, hij en ik waren toch de enigen die het wisten? Na zoiets kijk ik echt wel beter met wie ik omga danwel logeren.

Citaat:
zinnen als "hij werd mij voorgesteld als "de homo". Nuchter als ik ben nam ik dit niet serieus" vond ik toch wel apart overkomen. Net als "dat ding", wat eerder al opgemerkt werd.
Homo word nog steeds (bij ons) gebruikt als scheldwoord. Daarom nam ik het niet al te serieus. En van dat-ding-gedoe; ik vind dat hij een soort schande is voor de homo's. En dus noemde ik hem daarom 1keer zo. Ook dat hij probeerde aanvaller/slachtoffer rollen probeert om te draaien door mij belachelijk te maken. Het totaalplaatje komt voor mij soms langs als rescpectloos en niet nadenkend wat hij doet. Terwijl hij toch vwo4 doet. Wat opzich aangeeft dat hij wel zou moeten kunnen nadenken op zulke momenten.

Citaat:
Hij heeft eerst waarschijnlijk ook het idee gekregen dat jij hem ook leuk zou hebben gevonden, en misschien wilde hij zo wel meer. PRAAT GEWOON!
Ik denk niet dat hij dat idee had, toen we nog "vrienden" waren heb ik hem vrij vaak belachelijk gemaakt voor andere vrienden. Ik had geen hekel aan hem ofzo, maar ik zag hem zeker niet als een van mijn beste vrienden.

Praten helpt niet, zelfs recht in mijn gezicht 1op1 zit hij nog te liegen. Zodat er nog meer onduidelijkheden komen. De oplossing van MightyDuck lijkt me ook niet ideaal.
__________________
signature's zijn voor mensen die altijd hetzelfde willen zeggen.
Oud 03-05-2005, 14:19
Verwijderd
Citaat:
TenaciousD schreef op 03-05-2005 @ 15:14 :
Zijn wel heel verschillende reacties hier.


Ik heb dat inderdaad nog niet helemaal door, ik vind dat hij me best wat schuldig is. Als jij of iemand anders het er niet mee eens is moet je dat zelf weten. Ik kan hem chanteren, het is een mogelijkheid, niet een oplossing.

Ik ga hem heus niet dwingen geld te geven.

Je kan hem niet dwingen máár je wil hem chanteren? Doe niet zo kinderachtig
Oud 03-05-2005, 14:22
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Shyra schreef op 02-05-2005 @ 22:21 :
Jezus man, iemand heeft bijna je boxer aangeraakt. Je bent niet meervoudig verkracht door een soa-opslag.

Ga je bezig houden met andere dingen. Je stelt je namelijk aan.
En anders ga je ff een bezoekje aan een psycholoog brengen, misschien kan hij je van je homofobie afbrengen...

Er is ook gezegd dat als de TS een meisje was geweest er moord en brand was geschreeuwd, maar wat als de 'homo' een meisje was geweest? Dan heb ik zo'n vermoeden dat de TS het helemaal niet erg had gevonden...
De TS loopt gewoon te zeuren, knokken en afpersen heeft geen zin/slaat compleet nergens op! Ga gewoon verder met je leven, negeer hem en klaar is kees. Weer een dillema opgelost...
__________________
WOEi !
Oud 03-05-2005, 14:30
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Er is maar een ding dat ik niet snap aan dit verhaal, hoe die jongen in hemelsnaam op jóu verliefd heeft kunnen worden.
Oud 03-05-2005, 14:31
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Bloem schreef op 03-05-2005 @ 15:30 :
Er is maar een ding dat ik niet snap aan dit verhaal, hoe die jongen in hemelsnaam op jóu verliefd heeft kunnen worden.
Meesterlijk! Had ik nog niet eens aangedacht
__________________
WOEi !
Oud 03-05-2005, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 03-05-2005 @ 15:30 :
Er is maar een ding dat ik niet snap aan dit verhaal, hoe die jongen in hemelsnaam op jóu verliefd heeft kunnen worden.
Oud 03-05-2005, 15:09
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 03-05-2005 @ 10:24 :
Misschien moet jij eens goed in je reet gepakt worden, voor straf, omdat je zulke domme dingen zegt.
Oud 03-05-2005, 15:13
Verwijderd
Ik geloof dat de gemiddelde zestienjarige wel betere dingen te doen heeft?
Oud 03-05-2005, 15:20
Verwijderd
Ik denk het ook.
Oud 03-05-2005, 15:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
TenaciousD schreef op 03-05-2005 @ 15:14 :
Ik heb dat inderdaad nog niet helemaal door, ik vind dat hij me best wat schuldig is. Als jij of iemand anders het er niet mee eens is moet je dat zelf weten. Ik kan hem chanteren, het is een mogelijkheid, niet een oplossing.
en waarmee dan wel?
wat kan jij nou als chantagemiddel gebruiken?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-05-2005, 16:16
Verwijderd
Citaat:
TenaciousD schreef op 03-05-2005 @ 05:55 :
gedeeltelijk mee eens, hij verdient eigenlijk wel wat klappen. Aan de andere kant (in het nederlandse rechstysteem) de mishandelaar van de aanrander krijgt langer dan de aanrander. Dus dat is niet echt een optie aangezien ik geen zin heb om te zitten.

Maar ik kan hem ook chanteren met geld . Ik schiet er best wel wat mee op, en hij heeft nog minder geld. Emotioneel helpt dit niet, maar ja het helpt wel een beetje economisch gezien. (voor mij dan)

Maar vooralsnog hoef ik niet echt geld van hem te krijgen (uitzondering bij extreem hoge bedragen).
Wat voor een motherfucker ben jij eigenlijk??
Oud 03-05-2005, 16:39
TenaciousD
TenaciousD is offline
Waar slaat dit allemaal op. Iemand gaat aan mij zitten, ik haat hem. En dat is vreemd. Sorry hoor maar ik mag toch zeker wel wat van hem terugverwachten? (ik zou niet weten wat) Ik heb weinig behoefte te slaan ofso . Maar ik hoef dit toch niet te pikken? Is dit normaal dan in onze "samenleving" ?
Iemand gaat aan iemand anders zitten zegt sorry en daarna weer gewoon vrienden zijn, is dit wat jullie me aanraden ???

Die " homofobie" voor zover die er is, komt zeker door hem. En als het een meid was had ik zeker niet gezeurd, maar dat is hij niet.
__________________
signature's zijn voor mensen die altijd hetzelfde willen zeggen.
Oud 03-05-2005, 16:51
juno
Avatar van juno
juno is offline
Vrienden zijn hoeft niet, het was een ongewenste intimiteit, maar ruzie maken en hem willen afpersen als genoegdoening, dat vinden we gewoon overdreven.

Grow up. Zo erg is het nou ook weer niet. Als ik iedereen zou kunnen afpersen die tegen mijn kont aan heeft staan rijen in een disco was ik nu rijk.
Oud 03-05-2005, 16:51
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ten eerste: niet zo leuk dat je stukjes uit zijn mail naar jou hier op het forum post. wie weet heeft die jongen zoveel moeite gehad met die mailtjes!
en dan: hij is inderdaad wel erg dom bezig.. blijft comtact zoeken, zegt dat het andersom was.. hij weet duidelijk niet wat hij ermee moet of hoe hij erop moet reageren.
als ik jou was zou ik hem een mail schrijven, duidelijk uitleggen dat je geen homo bent en hem dan zoveel mogelijk negeren... met vechten los je niks op, stel je voor dat ie alleen maar meer over je begint te lullen. en zoiezo, je wil niet dat hij aan je zit dus moet je voral niet gaan vechten
mijn advies is dus, laat hem links liggen... hij snapt vanzelf dat jij niet geinteresseerd bent en verliest zijn hoop...\


en kan me goed voorstellen dat je nu even geen vrienden met hem kunt zijn na wat er gebeurd is... je denkt nu op een andere manier over zijn "aardige" manouvres.. dat is logisch. hij zou ok moeten weten dat dit een beetje teveel is voo jou...

maar aan de andere kant*lees net het hele topic door *
dat je denkt dat hij je iets verschuldigt is? what the fuck? hij heeft je niks gedaan, waarasxhijnlijk heeft ie nu een groter trauma door jou dan jij door hem!
__________________
ChIcHiNg!

Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 17:00.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.