Oud 29-06-2003, 13:42
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
kydnav schreef op 29-06-2003 @ 13:24:
Het was Questor gewoon!
Ghehe Questor heeft een grote bek, maar volgens mij is hij daar écht niet toe in staat hoor..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Advertentie
Oud 29-06-2003, 13:55
Rioto
Ben ik nou de enigste die benieuwd is wie die fucker is ?
Oud 29-06-2003, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef op 29-06-2003 @ 13:55:
Ben ik nou de enigste die benieuwd is wie die fucker is ?
neuh. Heb je het over de persoon met een frans mail adres en die (volgens koen) achter een proxy zit of die andere?
Oud 29-06-2003, 14:09
Verwijderd
ik heb een alibi, ik was op dat moment Peter R de Vries aan het kijken en dat is een geldige alibi
Oud 29-06-2003, 14:16
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Maypole schreef op 29-06-2003 @ 13:55:
Ben ik nou de enigste die benieuwd is wie die fucker is ?
Ben ik nou de enige die niet aan deze indoctrinatie meedoet en eerst de feiten ook van de andere kant wil horen, alvorens te veroordelen
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 29-06-2003, 14:16
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 29-06-2003 @ 14:09:
ik heb een alibi, ik was op dat moment Peter R de Vries aan het kijken en dat is een geldige alibi
Hoe weet jij op welk tijdstip het precies gebeurde dan?

gotcha.
Oud 29-06-2003, 14:17
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Marcade schreef op 29-06-2003 @ 14:16:
Hoe weet jij op welk tijdstip het precies gebeurde dan?

gotcha.
..hoe praat je je daar nu uit

Maar ff serieus ik begrijp werkelijk waar niet hoe snel mensen hier hun veroordeling klaar hebben liggen...zijn we nu weldenkende mensen, of is bij de eerste de beste beschuldiging de schuld gelijk bewezen...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -

Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 14:20.
Oud 29-06-2003, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 29-06-2003 @ 14:16:
Ben ik nou de enige die niet aan deze indoctrinatie meedoet en eerst de feiten ook van de andere kant wil horen, alvorens te veroordelen
mnee hoor, hier zit er nog één nml
Oud 29-06-2003, 14:41
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Ik vind het moeilijk je te te geloven, als het echt waar is dan zou ik toch op een of andere manier iets doen zodat hij niet door kan gaan met andere meisjes dit aandoen, maar dan erbij als het waar is, wat zal hij dat van dit topic vinden
__________________
Kleine Denise
Oud 29-06-2003, 14:55
poesiefox
poesiefox is offline
Dat is dan ook het enge van beschuldigingen met aanranding of verkrachting. Het is iets waar maar een getuige van is, namelijk het slachtoffer. Als ze vol zit met sperma en blauwe plekken, en zijn DNA is op haar te vinden, dan is het vrij duidelijk. Maar in alle andere gevallen is eigenlijk niet te bewijzen.

Ik kan nu met een knul vrijwillig naar bed gaan, en me van de trap laten vallen en huilend aangifte doen. Sperma en blauwe plekken volop aanwezig.

Het wordt helaas maar al te vaak gebruikt als chantagemiddel en als wraakoefening.

Vooral als er kinderen en voogdij en echtscheiding en omgangsregelingen aan de orde zijn. Machtsmiddel nummer 1 voor moeder de ex vrouw.

Omdat het zo erg is als het wel waar is, gelooft iedereen het slachtoffer op haar woord.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 29-06-2003, 14:58
poesiefox
poesiefox is offline
Ik heb maar even mijn licht opgestoken bij de dader in kwestie: die gaf een iets andere, maar ook zeer plausibele lezing van het gebeurde...
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 29-06-2003, 15:03
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 29-06-2003 @ 14:58:
Ik heb maar even mijn licht opgestoken bij de dader in kwestie: die gaf een iets andere, maar ook zeer plausibele lezing van het gebeurde...
Aha... en dat houdt in...?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 29-06-2003, 15:07
poesiefox
poesiefox is offline
Het is haar woord tegen het zijne. Ik weet het niet.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 29-06-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 28-06-2003 @ 18:32:
Verkrachting/aanranding is iets serieus wat op Admin forum gewoon over gepraat moet worden, zolang ze het maar aan *iemand* verteld huh.
idd (al weet poesiefox het nu)

En doe ajb ook aangifte.
Oud 29-06-2003, 15:22
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 29-06-2003 @ 14:55:
Omdat het zo erg is als het wel waar is, gelooft iedereen het slachtoffer op haar woord.
...
Het is haar woord tegen het zijne.
Daarbuitengelaten hoe de zogenaamde dader getekent is voor het leven, ook als hij onschuldig wordt bevonden...

Dit soort zaken zouden sowieso buiten de media moeten worden gehouden, aangezien iedereen de verdachte meestal inderdaad al schuldig heeft bevonden en zelfs bij vrijspraak daar nog van overtuigd blijft...zo zijn de meeste mensen nu eenmaal en helaas is dit topic daar een overduidelijk voorbeeld van dat mensen veel te snel hun oordeel klaar hebben helemaal in dit soort gevoelige kwesties...

Ik sta nogal wantrouwig tegenover dit soort zaken omdat zoals je al aangaf er maar wat graag misbruik van gemaakt wordt...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 29-06-2003, 15:28
Verwijderd
Ik vind dat als iemand zegt dat het zo is, hij/zij iig serieus genomen moet worden. Als hij/zij aangifte wil doen, dan moet hij/zij dat doen. Dan is het verder aan de politie ed om te oordelen of het echt is of wat dan ook. Als de politie er ook zo sceptisch (klopt dat in deze zin?) tegen over staat...zou het nog moeilijker worden om in dit soort gevallen aangifte te doen. Ze zullen al wel niet al te makkelijk zijn ed...maar goed. Stel dat het waar is, dan kan zo iets zo veel gevolgen hebben...
Oud 29-06-2003, 15:35
Knoop
Knoop is offline
ok...het zou ook erg aardig zijn als ff de "verdeding" van de "dader" gepost werd...dan kan iedereen die hier in spanning zit weten wat ie ervan moet denken of ie zich op moet geven voor de knokploeg.
Oud 29-06-2003, 15:36
poesiefox
poesiefox is offline
Als ze aangifte komt doen, wordt ze goed opgevangen, er komt ook een vrouwelijke agente. Maar daarna gaat de recherche wel haar verhaal natrekken en verhaal halen bij de persoon die ze beschuldigt, zeker als er geen overduidelijk lichamelijk bewijs is.

Maar dan nog, gaat de politie er niet a priori vanuit dat ze valse aangifte komt doen. De knul in kwestie zal stevig aan de tand gevoeld gaan worden, en als hij de schijn tegen zich heeft, kan hij een dagvaarding verwachten. Dan mag zijn advocaat de brokken opruimen. Vaak is er wel een motief te vinden voor de valse aangifte, dan is er ergens iets scheef gegaan tussen die twee en ligt het wraakmotief erg voor de hand.

Een rechter kan dan niet veroordelen, wegens gebrek aan bewijs.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 29-06-2003, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Knoop schreef op 29-06-2003 @ 15:35:
ok...het zou ook erg aardig zijn als ff de "verdeding" van de "dader" gepost werd...dan kan iedereen die hier in spanning zit weten wat ie ervan moet denken of ie zich op moet geven voor de knokploeg.
Dat is toch aan de 'dader' zelf of hij dat doet of niet?
Oud 29-06-2003, 15:39
Knoop
Knoop is offline
jah ok...maar die wil miss liever anoniem blijven, en aangzien poesiefox wel zijn kant weet is t miss aardig om het te posten...en natuurlijk ook voor iedereen die zich hierbij betrokken voelt door advies te geven en heel het verhaal hebben gelezen
Oud 29-06-2003, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Knoop schreef op 29-06-2003 @ 15:39:
jah ok...maar die wil miss liever anoniem blijven, en aangzien poesiefox wel zijn kant weet is t miss aardig om het te posten...en natuurlijk ook voor iedereen die zich hierbij betrokken voelt door advies te geven en heel het verhaal hebben gelezen
Dan maakt ie een andere nick aan?

Ik zou het juist niet aardig van poesiefox vinden als ze het poste. Beetje de nieuwsgierigheid van anderen voeren, ten koste van iemand anders. Als je het wilt weten, dan mail/pm je de topicstartster, dan kan zij beslissen of ze het je wel of niet verteld en wat ze je verteld ed.
Oud 29-06-2003, 15:45
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 29-06-2003 @ 15:36:
Als ze aangifte komt doen, wordt ze goed opgevangen, er komt ook een vrouwelijke agente. Maar daarna gaat de recherche wel haar verhaal natrekken en verhaal halen bij de persoon die ze beschuldigt, zeker als er geen overduidelijk lichamelijk bewijs is.

Maar dan nog, gaat de politie er niet a priori vanuit dat ze valse aangifte komt doen. De knul in kwestie zal stevig aan de tand gevoeld gaan worden, en als hij de schijn tegen zich heeft, kan hij een dagvaarding verwachten. Dan mag zijn advocaat de brokken opruimen. Vaak is er wel een motief te vinden voor de valse aangifte, dan is er ergens iets scheef gegaan tussen die twee en ligt het wraakmotief erg voor de hand.

Een rechter kan dan niet veroordelen, wegens gebrek aan bewijs.
Maar daarom is aangifte doen nog wel belangrijk.. want stelt dat het nou wéér gebeurt, en een ander meisje doet dus aangifte over dezelfde jongen. Dan sta je al een stuk sterker.
Oud 29-06-2003, 15:47
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-06-2003 @ 15:28:
Ik vind dat als iemand zegt dat het zo is, hij/zij iig serieus genomen moet worden. Als hij/zij aangifte wil doen, dan moet hij/zij dat doen. Dan is het verder aan de politie ed om te oordelen of het echt is of wat dan ook. Als de politie er ook zo sceptisch (klopt dat in deze zin?) tegen over staat...zou het nog moeilijker worden om in dit soort gevallen aangifte te doen. Ze zullen al wel niet al te makkelijk zijn ed...maar goed. Stel dat het waar is, dan kan zo iets zo veel gevolgen hebben...
Daar heb je ook volkomen gelijk in, maar mijn wantrouwen komt vooral voort uit het feit dat mensen gewoon te snel hun oordeel vellen en dat vind ik nogal bekrompen, aangezien daar het gevaar van dit soort zaken in ligt...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 29-06-2003, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 29-06-2003 @ 15:47:
Daar heb je ook volkomen gelijk in, maar mijn wantrouwen komt vooral voort uit het feit dat mensen gewoon te snel hun oordeel vellen en dat vind ik nogal bekrompen, aangezien daar het gevaar van dit soort zaken in ligt...
En daar heb jij weer volkomen gelijk in.
Oud 29-06-2003, 15:48
poesiefox
poesiefox is offline
Als haar lezing van het gebeurde klopt, heeft hij haar aangerand en geprobeerd te verkrachten, als zijn lezing klopt is er niks aan de hand, en is het hooguit een wat onhandig uitgevoerde zoenpoging geweest, en is hij erg geschrokken van haar paniekreactie.

Ik was er niet bij, ik weet het niet. Ik ken haar niet, ik ken hem ook niet, ik weet niet wie ik moet geloven.

Maar omdat zij niet naar de politie is geweest met duidelijk zichtbare verwondingen, als die er waren, zullen we het nooit weten.

PS: wie heeft er nooit eens een onhandige eerste zoen vol op de bek uitgedeeld of gekregen? Ik vond de mijne ook vies hoor!
__________________
Pfff. Boeie.

Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 15:58.
Oud 29-06-2003, 16:01
Maddan
Avatar van Maddan
Maddan is offline
wtf..

dat is klote om te horen meissie gaat het wel n beetje..

ik kan niet echt meer tips geven dan dat er al neergezet zijn dus.. maja, heel veel sterkte ermee
__________________
Dingen. Doen. Gebeuren!
Oud 29-06-2003, 16:02
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik ben het wel eens met Sithan. Ik heb nog al verhalen gehoord waarin iemand beschuldigd werd van ongewenste intimiteiten en het uiteindelijk niet waar bleek te zijn. Dat meisje heeft het dan later ook toegegeven. Maar die jongen is gestigmatiseerd voor de rest van z'n leven. Want of het nu waar is of niet: de mensen blijven je ermee associëren.

MAAR daarmee wil ik niet zeggen dat het niet waar is hé topicstartster, laat me even duidelijk zijn. Niemand weet wat daar is gebeurd, behalve jullie twee.
Je had beter aangifte bij de politie gedaan, en dat kan je nu nog. Dat lijkt me wel het verstandigste.
Maar dit posten op een forum waar hij waarschijnlijk ook op komt, vind ik nogal raar: je wéét toch dat je op die manier zijn wraak op je nek haalt?
Oud 29-06-2003, 16:38
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 29-06-2003 @ 15:48:
Als haar lezing van het gebeurde klopt, heeft hij haar aangerand en geprobeerd te verkrachten, als zijn lezing klopt is er niks aan de hand, en is het hooguit een wat onhandig uitgevoerde zoenpoging geweest, en is hij erg geschrokken van haar paniekreactie.
Als ik hem was, en het is allemaal een grote misverstand, zou ik idd. een andere nick aanmaken, (of zelfs onder mijn eigen nick komen) en hier gewoon proberen uit te praten met haar. Of over MSN.

Ik vraag me af waarom die dat niet doet.

(Mja, ik kan me wel een reden bedenken en dat is dat op dit forum veel mensen eerst schieten en dan pas vragen stellen)
Oud 29-06-2003, 16:46
poesiefox
poesiefox is offline
Het mooiste is nog dat er wel klappen zijn uitgedeeld, maar door haar! Tja, hij probeerde aan haar borsten te voelen, en toen sloeg ze helemaal door.

Hij heeft haar al zijn excuses aangeboden, hij had een dergelijke reactie helemaal niet verwacht.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 29-06-2003, 18:10
Sithan
Sithan is offline
En ineens valt er een heel ander licht op het hele voorval, omdat je de kijk van de ander ook hebt...

Dat bedoel ik dus, dat zulke reacties en zulke mensen er meteen maar met de strijdbijl naar gooien...

Citaat:
die goore mathhafucker moet je gelijk aan goort slaan ..zeg zn nick en waar die fucker woon en het is gedaan.
Citaat:
Je moet het ook niet te gek maken. Blote vuisten gebruiken, geen honkbalknuppel. Gewoon flink op zijn muil timmeren.
Citaat:
Zo'n smeerlap moet hard aangepakt worden.
Want de grote vraag blijft, " is het niet gewoon allemaal een groot misverstand tussen 2 personen..."
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -

Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 18:56.
Oud 29-06-2003, 18:41
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Sithan schreef op 29-06-2003 @ 18:10:
Want de grote vraag blijft, " is het niet gewoon allemaal een groot misverstand tussen 2 personen..."
Als het waar is wat poesiefox doorsluist lijkt me dat het meest logische..

Lullig voor allebei..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 29-06-2003, 18:59
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Qamra schreef op 29-06-2003 @ 18:41:
Lullig voor allebei..
En lullig voor de mensen die in dit topic hun domme onwetendheid en simplistische gedachtengang toonbaar hebben gemaakt...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 29-06-2003, 19:00
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Sithan schreef op 29-06-2003 @ 18:59:
En lullig voor de mensen die in dit topic hun domme onwetendheid en simplistische gedachtengang toonbaar hebben gemaakt...
Ach ja, heb haar ook gelooft.

We zijn ook allemaal maar mensen, toch?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 29-06-2003, 19:04
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Qamra schreef op 29-06-2003 @ 19:00:
Ach ja, heb haar ook gelooft.

We zijn ook allemaal maar mensen, toch?
T gaat hier helemaal niet om het geloven van iemand, maar om een realistische kijk op een gebeurtenis te krijgen alvorens iemand te veroordelen...

En als men dat allemaal mag doen onder het excuus " we zijn mensen" , dan zijn we toch wel diep gezonken met zn allen...

*want stel nou dat ze allebei een van je beste vrienden zijn, heb je dan ook meteen je oordeel klaar?...*
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 29-06-2003, 19:09
poesiefox
poesiefox is offline
Dat is het mechanisme achter aanrandings/verkrachtings beschuldigingen: Het is niet te bewijzen, en we geven de dader het nadeel van de twijfel, want als het waar is komt hij weg met iets ernstigs, en dat mag toch niet.

Maar beter een schuldige laten lopen dan een onschuldige straffen: omdat er niks te bewijzen valt, kan hij dus ook geen tegenbewijs leveren, en zich helemaal niet verdedigen.

Maar goed, we zullen zien: als hij haar lastig gaat vallen, kan-ie alsnog een ram voor zijn kop verwachten. Niet voor de aanranding, maar wel voor het lastigvallen.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 29-06-2003, 19:16
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Sithan schreef op 29-06-2003 @ 19:04:
*want stel nou dat ze allebei een van je beste vrienden zijn, heb je dan ook meteen je oordeel klaar?...*
Ligt er maar net aan natuurlijk Als die vriendin al d'r hele leven bij elkaar liegt en die vriendn iet, dan geloof ik die vriend. En anderom natuurlijk.. En als ze allebei lieverdjes zijn dan geloof ik ze geen van beiden..

En anders ga ik tóch voor die vriendin.. Hoe small-minded ook..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 29-06-2003, 19:22
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Qamra schreef op 29-06-2003 @ 19:16:
Ligt er maar net aan natuurlijk Als die vriendin al d'r hele leven bij elkaar liegt en die vriendn iet, dan geloof ik die vriend. En anderom natuurlijk.. En als ze allebei lieverdjes zijn dan geloof ik ze geen van beiden..

En anders ga ik tóch voor die vriendin.. Hoe small-minded ook..
Kortom je heb t je oordeel dus nu al klaar liggen, in het geval dat...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 29-06-2003, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 29-06-2003 @ 19:22:
Kortom je heb t je oordeel dus nu al klaar liggen, in het geval dat...
Ik denk niet dat er op de hele wereld iemand is, die nergens van te voren een oordeel over heeft. De één is daar erger in dan de ander, maar ik denk dat iedereen wel iets heeft, waar hij van te voren al een oordeel over heeft. Jij net zo goed als ieder ander.
Oud 29-06-2003, 19:29
poesiefox
poesiefox is offline
Gelukkig geef je zelf toe dat een dergelijk uitgangspunt small-minded is. Nou kost dit de arme jongen en goede vriendin in dit voorbeeld, maar hoeveel mensen zijn er niet bijna alles kwijtgeraakt door een valse beschuldiging?

Kun jij je de politie inspecteur op Terschelling nog herinneren die van zijn bed gelicht werd en opgeloten omdat zijn dochter had gezegd dat papa zijn handjes niet kon thuishouden? Later trok ze het weer in, het liep niet zo lekker thuis en ze wilde aandacht.

Zijn hele carriëre kan hij wel op zijn buik schrijven, want als er met modder gesmeten wordt, blijft er altijd wel wat hangen. En waarom? Omdat zijn dochter een moeilijke puber was.

Hoeveel vaders krijgen na de echtscheiding hun kids niet meer te zin omdat mama valse verhalen van kindermisbruik gaat ophangen? We nemen het risico niet, stel dat het wel waar is, en zonder rechter die hem veroordeelt of zelfs maar de zaak bekijkt, kan hij zijn omgangsregeling gedag zeggen. Kinderen vervreemden zo snel, zeker als ze nog klein zijn.

Het gebeurt opvallend vaak als pa een nieuwe vriendin krijgt. Dan slaan bij ma de stoppen door van jaloezie.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 29-06-2003, 19:29
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Maar wie was het nou
__________________
Czech us out
Oud 29-06-2003, 19:31
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Zaina schreef op 29-06-2003 @ 19:29:
Maar wie was het nou
sorry, dat kan ik echt niet zeggen.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 29-06-2003, 19:38
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Sithan schreef op 29-06-2003 @ 19:22:
Kortom je heb t je oordeel dus nu al klaar liggen, in het geval dat...
Jup.. Soms denk je wel eens over dat soort dingen en ik ben niet zo'n persoon die denkt; "Nou ik denk er wel weer over na als het me overkomt".. Ik vind het fijn om voor mezelf te weten wat ik in principe zou doen als een bepaalde situatie me overkomt, al dan niet te maken met jongens, aanranding, sex maar ook met school, ouders, mijn hobby's...

Maar mocht de situatie ooit eens voorkomen dan ga ik toch eerst alle feiten af..

Citaat:
Gelukkig geef je zelf toe dat een dergelijk uitgangspunt small-minded is.


Tsja ik wéét dat het small-minded is, maar ik vind het niet belangrijk genoeg om alles maar objectief te zien.. Ik voorzie écht geen toekomst voor mezelf als rechter..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 29-06-2003, 19:41
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-06-2003 @ 19:27:
Jij net zo goed als ieder ander.
Dat zie je mij ook niet zeggen...ik hou die oordelen alleen binnen mijzelf voordat er duidelijkheid over dit soort gevoelige kwesties is, het gaat er dus niet over dat ze een oordeel heeft, maar dat je dat publiekelijk velt voor er duidelijkheid is, vind ik wel een zwakte

Want of het nu hier of bij de bakker is, wanneer de naam bekend was geworden, was het proces van doorvertellen en sociale veroordeling al niet meer te stoppen...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -

Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 19:45.
Oud 29-06-2003, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 29-06-2003 @ 19:41:
Dat zie je mij ook niet zeggen...ik hou die oordelen alleen binnen mijzelf voordat er duidelijkheid over dit soort gevoelige kwesties is, het gaat er dus niet over dat ze een oordeel heeft, maar dat je dat publiekelijk velt voor er duidelijkheid is, vind ik wel een zwakte
Wanneer iemand zegt dat hij/zij aangerand is, dan vind ik dat hij/zij aangifte moet doen. Ik neem iemand iig serieus en dat doe ik dan ook openlijk. Dat betekend niet dat ik de desbetreffende jongen (in dit geval) veroordeel, dat is niet aan mij nl.
Oud 29-06-2003, 20:37
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-06-2003 @ 19:45:
Ik neem iemand iig serieus en dat doe ik dan ook openlijk.
Iemand serieus nemen is ook compleet iets anders, dan openlijk schuld toewijzen, lijkt me...

Ik neem de topic-starter ook wel degelijk serieus, maar ik kom niet aan met uitingen als "ram m maar ff in elkaar", ook al kan ik dat van binnen best denken, dat geeft mij niet het recht om iemand naar buiten toe zo te veroordelen als ik de ware toedracht niet ken...
En dat is het waar het mij om te doen is...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 29-06-2003, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 29-06-2003 @ 20:37:
Ik neem de topic-starter ook wel degelijk serieus, maar ik kom niet aan met uitingen als "ram m maar ff in elkaar", ook al kan ik dat van binnen best denken, dat geeft mij niet het recht om iemand naar buiten toe zo te veroordelen als ik de ware toedracht niet ken...
En dat is het waar het mij om te doen is...
Dingen als 'ram m maar ff in elkaar' vind ik sowieso een beetje...euhm...niet echt nuttig oid...
Oud 29-06-2003, 21:27
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-06-2003 @ 21:21:
Dingen als 'ram m maar ff in elkaar' vind ik sowieso een beetje...euhm...niet echt nuttig oid...
Dat vermoeden had ik al
T was ook niet gericht op jou, wel aan jou
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 30-06-2003, 13:24
Pletterprater
Pletterprater is offline
Maar als het gewoon een onhandige kus-poging was... waarom dan meteen al die borsten grijpen? Dat doe je niet met de eerste kus.

En... hoe zit het met aan de haren trekken? Opeens verzonnen?

En het slaan? Wie sloeg nu wie

Kan best zijn dat het meisje door de situatie at hand een verkeerde indruk kreeg van de situatie... kan ook best zijn dat de jongen in kwestie een verkeerde indruk kreeg van de situatie en het geheel anders opvatte.

Hmmm, maar sowieso, een jongen die op een hotelkamer woont?

Hmmm, ik weet uiteraard ook niet wat er is gebeurt, maar gezien wat er verteld is, moet ik toch gaan voor de meer plausibele verklaring van het meisje... aan die van de jongen hangen voor mijn ogen nog haken en ogen aan.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Oud 30-06-2003, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef op 30-06-2003 @ 13:24:
Maar als het gewoon een onhandige kus-poging was... waarom dan meteen al die borsten grijpen? Dat doe je niet met de eerste kus.

En... hoe zit het met aan de haren trekken? Opeens verzonnen?

En het slaan? Wie sloeg nu wie

Kan best zijn dat het meisje door de situatie at hand een verkeerde indruk kreeg van de situatie... kan ook best zijn dat de jongen in kwestie een verkeerde indruk kreeg van de situatie en het geheel anders opvatte.

Hmmm, maar sowieso, een jongen die op een hotelkamer woont?

Hmmm, ik weet uiteraard ook niet wat er is gebeurt, maar gezien wat er verteld is, moet ik toch gaan voor de meer plausibele verklaring van het meisje... aan die van de jongen hangen voor mijn ogen nog haken en ogen aan.
Ja, vind ik ook.

Ik bedoel: Nou erg hoor, dat hij een mep krijgt als hij zomaar naar haar borsten grijpt..

Moet je dat tegenwoordig maar normaal vinden ofzo, mag je je daar niet rot van schrikken...
Oud 30-06-2003, 13:59
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 30-06-2003 @ 13:29:
Ja, vind ik ook.

Ik bedoel: Nou erg hoor, dat hij een mep krijgt als hij zomaar naar haar borsten grijpt..

Moet je dat tegenwoordig maar normaal vinden ofzo, mag je je daar niet rot van schrikken...
Mijn vriend heeft ook de neiging om tegelijkertijd mijn lippen en mijn borsten aan te raken. Zoenen en voelen is voor hem een en dezelfde handeling. Ik kreeg ook bij de eerste zoen een harde bobbel tegen mijn kruis gedukt, zijn mond vol op de mijne, zijn ene hand on mijn middel en zijn andere om een borst.


Onbeholpen, ja, maar ja, hoeveel ervaring had hij nou helemaal...drie keer niks, en dat was net zoveel als ik. Hij had denk ik iets teveel naar films gekeken en dacht dat het zo hoorde.

Ik ook, overigens.

Ik schrok ook. Maar we stonden op SSR op de dansvloer, dus geen enge context, zelfs niet om drie uur in de ochtend. Maar ja, iedereen zat daar voortdurend all over eachother. ( is dat nog steeds zo Alicia?)

We zijn nog steeds zo heftig, en hij woelt ook graag door mijn haren. Het is zo lang en dan vindt-ie het zo sexy. Hij trekt wel eens te hard aan een paar klitten in mijn haar, maar ja, ik vind het wel sexy ergens. Hij pakt me stevig beet en geeft klapjes op mijn billen.( nee, geen pijn)

Maar alla, we weten allemaal dat ik niet echt moeilijk doe in bed. Ik ben geen mietje. Maar chinon waarschijnlijk wel, en als je dan een hitsige onervaren knul bij een verlegen onervaren meiske zet, tja, dat gaat fout.
__________________
Pfff. Boeie.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #96
Verwijderd
500 26-03-2009 22:15
Liefde & Relatie whelp, half aangerand door een homo
TenaciousD
94 09-05-2005 10:27
Psychologie mn dromen van de laatste tijd :S
EciD
14 08-07-2004 21:50
Psychologie meisje :S
zomaariemand6
6 25-01-2004 15:16
Psychologie aangerand... niet erg :S ??
mizz-unknown
23 08-11-2003 19:34
Seksualiteit Gevolgen van seksueel misbruik
DarkCat
29 22-01-2003 21:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50.