Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2010, 17:07
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Het idee kwam voorbij op Admin. Aangezien er veel slotjes van de WSZ op DK rondslingeren, kwam het idee van een openbaar subforum waarin de DK WSZ topics komen met een slotje. Zodat DK wat overzichterlijker blijft. Een beetje het idee als bij Vraag en Aanbod en dan het WSZ archief als 'Kamerverhuur.'

Persoonlijk hoeft het van mij niet en vind ik een subforum bij DK alleen maar lelijk en niet zo nuttig.

Wat vinden jullie?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2010, 17:09
Verwijderd
Lijkt me vrij overbodig, maar ik heb er verder geen bezwaar tegen ofzo. Wie heeft er dan last van die topics met slotjes?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 17:10
Verwijderd
Een subforum dat alleen maar als archief dient vind ik ook nogal onzin en lelijk staan. Die slotjes zakken toch snel genoeg naar benee.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 17:11
Verwijderd
Prima
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 17:11
Verwijderd
Het lijkt me niet echt nodig. Ze zakken snel genoeg naar beneden.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 17:12
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Een subforum dat alleen maar als archief dient vind ik ook nogal onzin en lelijk staan. Die slotjes zakken toch snel genoeg naar benee.
Dit. Wat heb je nou aan een subforum met dichte topics?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 17:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vind slotjes lelijk, maar een subforum met slotjes is nu ook een beetje vreemd.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 17:41
Verwijderd
Ik vind het ook nergens voor nodig, topics zakken snel genoeg op DK.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 17:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vind slotjes lelijk, maar een subforum met slotjes is nu ook een beetje vreemd.
Dat.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Ik vind slotjes lelijk, maar een subforum met slotjes is nu ook een beetje vreemd.
Precies!

Kan er iets gebeuren dat je onderaan de pagina gewoon een soort kader maakt met de laatste drie slotjes, en de rest automatisch naar de andere pagina?
Ik vind het lelijk, een heel subforumoverzicht met keiveel slotjes.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 18:12
liquidRain
Avatar van liquidRain
liquidRain is offline
Citaat:
Ik vind slotjes lelijk, maar een subforum met slotjes is nu ook een beetje vreemd.
IS niet vreemd, gebeurt heel vaak op forums (eigenlijk de meeste die ik ken)
Maar mag geen links posten anders krijg ik weer geszeik over reclame maken
__________________
Asian pride!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 18:54
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Precies!

Kan er iets gebeuren dat je onderaan de pagina gewoon een soort kader maakt met de laatste drie slotjes, en de rest automatisch naar de andere pagina?
Ik vind het lelijk, een heel subforumoverzicht met keiveel slotjes.
Ja, kan zoiets niet? Dat de laatste slotjes onderaan de pagina staan in een kadertje. Dat heb ik volgens mij wel eens op andere fora gezien. Dat lijkt me iig beter dan een subforum met alleen maar slotjes.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 20:31
liquidRain
Avatar van liquidRain
liquidRain is offline
Citaat:
Ja, kan zoiets niet? Dat de laatste slotjes onderaan de pagina staan in een kadertje. Dat heb ik volgens mij wel eens op andere fora gezien. Dat lijkt me iig beter dan een subforum met alleen maar slotjes.
Wrm moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Tja vrouwen onlogica he... (jk voordat er reports komen)
__________________
Asian pride!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me vrij overbodig. Wie heeft er dan last van die topics met slotjes?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me vrij overbodig, maar ik heb er verder geen bezwaar tegen ofzo. Wie heeft er dan last van die topics met slotjes?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 10:44
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Lijkt me overbodig maar heb er geen bezwaar tegen. Ik zou liever hebben dat de topics met slotjes automatisch onderaan kwamen of zo want er zijn inderdaad wel veel topics met slotjes.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 13:56
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Voor de technische dingen moeten we bij M@rco zijn. M@rco naamzoek, is zo iets te realiseren?

Anders blijft het wat mij betreft gewoon zo.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 15:28
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Lijkt me overbodig maar heb er geen bezwaar tegen. Ik zou liever hebben dat de topics met slotjes automatisch onderaan kwamen of zo want er zijn inderdaad wel veel topics met slotjes.
Dat lijkt me een prima idee voor alle subfora!
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-06-2010, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me een prima idee voor alle subfora!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 07:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik vind het ook nergens voor nodig, topics zakken snel genoeg op DK.
Ligt aan de instellingen. Als je alleen topics van de afgelopen 2 dagen kunt zien (mijn eigen instelling) valt het reuze mee inderdaad, maar wanneer je alle topics ziet bestaat de eerste pagina van DK voor zo'n 40% uit slotjes en dat is best veel.
Maar voor een apart subforum voel ik ook niets, geeft alleen maar meer onnodig werk en een subforum vol met slotjes is ook niet mooi.

Citaat:
Lijkt me overbodig maar heb er geen bezwaar tegen. Ik zou liever hebben dat de topics met slotjes automatisch onderaan kwamen of zo want er zijn inderdaad wel veel topics met slotjes.
Voor alleen DK blijkt het volgens M@rco technisch niet haalbaar te zijn, zou deze mogelijkheid wel de beste optie vinden idd. Maar op een aantal subfora is het juist niet wenselijk om dit door te voeren. Deze optie is in de discussie tussen de forumbazen ook al geopperd en hier was zo goed als iedereen voorstander van. Misschien dat dit toch haalbaar blijkt te zijn, zou erg mooi zijn!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 15:09
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Lijkt me een leuke technische uitdaging

Ik vraag me alleen af wat voor probleem er nu is, dat dit idee zou moeten oplossen, naast dat het misschien iets eleganter staat.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.