Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2013, 16:38
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Als ik seks ga hebben/heb/heb gehad wordt mijn kut altijd heel erg nat. Maar dan drenkt het ook echt door mijn slipje heen. De meeste jongens waarmee ik heb geneukt hebben hier geen last van en vinden het juist heel geil (zelfs enkele uren na de daad, of de hele nacht) maar ik kan me voorstellen dat ze dan minder voelen bij de penetratie.

Wat vinden de meeste jongens hiervan, juist heel geil of vind je het vies om een heel nat meisje bijvoorbeeld te beffen?

Mij maakt het niks meer uit, vroeger schaamde ik me nog weleens over dat mijn slipje helemaal onder mijn eigen vocht zat. Maar daar ben ik nu overheen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 16:40
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Als je er al overheen bent is het toch prima !
elk meisje is anders, en de een is wat natter dan de ander. Zelf heb ik er geen problemen mee. Alleen maar een teken dat je goed opgewonden raakt toch?

Oftewel, geen zorgen over maken, gewoon lekker van genieten
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 16:42
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Het is ook niet echt een persoonlijke vraag om mij over mijn schaamte heen te helpen. Ik ben meer benieuwd naar wat jongens hiervan vinden, en of meer meisjes dit hebben. Waarschijnlijk is het prettiger om altijd nat te zijn dan altijd droog.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 16:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik zou niet weten waarom het een issue zou zijn, volgens mij vinden de meeste mannen het alleen maar beter.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 16:45
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Denk idd dat niet of weinig nattigheid vervelender is. Zoals ik al zei, voor de man een teken dat je opgewonden van hem raakt, dus een goed teken. Heb trouwens nooit gehad dat ik minder voel bij de penetratie.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 18:50
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Hoe natter, hoe beter.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Hoe natter, hoe beter.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 22:53
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Kan ook moeilijk voor anderen oordelen, maar gezien bovenstaande reacties denk ik dat velen het met me eens zullen zijn - en ik ga dit heel plat zeggen: dat is gewoon enorm geil.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 23:14
Kutje31
Kutje31 is offline
Lekker nat Houvik van

Laatst gewijzigd op 11-01-2013 om 10:10. Reden: geen oproepen tot seksuele handelingen
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 18:42
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Gezellig.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 18:49
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Gezellig.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 20:22
Zamorak
Zamorak is offline
Ik vind het geweldig als mijn vriendin klets nat is en het zelf door haar onderbroek heen gaat
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 12:07
like
like is offline
natte kutjes zijn leuk
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 16:34
Streepjes
Streepjes is offline
Dit maakt 'ons mannen' alleen nog maar zekerder van de zaak haha
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 16:52
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Precies.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 19:18
likkoekje
Avatar van likkoekje
likkoekje is offline
ik heb daar ook totaal geen probleem of slechte ervaringen mee
__________________
Love sucks, when not answered
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 11:22
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 14:52
meisjeJ
meisjeJ is offline
Als ik opgewonden/geil word ben ik ook snel en vrij nat..eerst ook wel schaamte gehad.
Maar vind het nu ook minder erg, ook nooit klachten erover gehad.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 23:12
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Bijna elke jongen/man vind dit wel prettig .
(Tenminste dat leid ik af van hier boven)
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 09:58
goedlachs
goedlachs is offline
Wel ik heb dat wanneer een jongen aan mijn kut komt, dan begin ik enorm te lekken, maar ik moet zeggen dat dit eerder die jongen aanzet om meer te doen want hij denkt dan dat ik er enorm geil van wordt
"Eigenlijk is dat ook zo want ik heb het liefst dat ze daar aankomen", misschien heb ik zoals jij een poes fetish
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 10:16
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wel ik heb dat wanneer een jongen aan mijn kut komt, dan begin ik enorm te lekken, maar ik moet zeggen dat dit eerder die jongen aanzet om meer te doen want hij denkt dan dat ik er enorm geil van wordt
"Eigenlijk is dat ook zo want ik heb het liefst dat ze daar aankomen", misschien heb ik zoals jij een poes fetish
Volgens mij valt dat niet te kwalificeren als een fetisj hoor.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 15:25
Myfro
Myfro is offline
Citaat:
Als ik seks ga hebben/heb/heb gehad wordt mijn kut altijd heel erg nat. Maar dan drenkt het ook echt door mijn slipje heen. De meeste jongens waarmee ik heb geneukt hebben hier geen last van en vinden het juist heel geil (zelfs enkele uren na de daad, of de hele nacht) maar ik kan me voorstellen dat ze dan minder voelen bij de penetratie.

Wat vinden de meeste jongens hiervan, juist heel geil of vind je het vies om een heel nat meisje bijvoorbeeld te beffen?

Mij maakt het niks meer uit, vroeger schaamde ik me nog weleens over dat mijn slipje helemaal onder mijn eigen vocht zat. Maar daar ben ik nu overheen.

ik weet niet hoe andere het vinden.. maar ik vind het echt wauw...en ik ben vast niet de enigen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 17:17
mr beats
mr beats is offline
hey je hoeft je nergens druk om te maken 99% v/d jongens vinden het geiler dat een meisje lekker nat is dan helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 18:01
wijntjekonijntj
Avatar van wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
Citaat:
Het is ook niet echt een persoonlijke vraag om mij over mijn schaamte heen te helpen. Ik ben meer benieuwd naar wat jongens hiervan vinden, en of meer meisjes dit hebben. Waarschijnlijk is het prettiger om altijd nat te zijn dan altijd droog.
je bent niet de enige haha
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 23:28
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ik vind het niet vies, sowieso beffen niet (behalve als je er diep over na gaat denken) maar het kan eventueel wel problemen geven qua klaarkomen maar het is een lichaamsfunctie, het lijkt me dat als je gortdroog bent je toch eerst nog wat meer opwarmt, anders wordt het blaren prikken.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 23:29
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Wel ik heb dat wanneer een jongen aan mijn kut komt, dan begin ik enorm te lekken, maar ik moet zeggen dat dit eerder die jongen aanzet om meer te doen want hij denkt dan dat ik er enorm geil van wordt
"Eigenlijk is dat ook zo want ik heb het liefst dat ze daar aankomen", misschien heb ik zoals jij een poes fetish
nou dat is het dus niet persé, kan wel natuurlijk maar het is gewoon een automatische voorbereiding.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 15:09
danique_danst
danique_danst is offline
heey ik zit met hetzlfde probleem alleen ik ben pas 12
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 15:27
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
@Danique_Danst Wow Daniqueje toch 12 en dan al seks?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2013, 17:56
pink elephant
pink elephant is offline
Ik vind het alleen maar erg geil. het gaat dan alleen maar makkelijker. Met beffen zal het geen probleem zijn als het maar niet extreem bitter smaakt, ik weet dit niet omdat ik het nog nooit gedaan heb.

kortom, niks mis mee
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit te nat
brunettespy
8 16-02-2013 12:19
Liefde & Relatie Te nat zoenen
wesley1189
10 24-10-2012 17:58
Seksualiteit Vriendin te nat? weinig weerstand..
Experium
95 05-10-2005 18:20
Verhalen & Gedichten Mijn wangen blijven nat.
Mysterons
15 28-09-2004 18:31
Seksualiteit natte plek op broek :(
blote bosmens
30 16-06-2003 11:21
Seksualiteit Té natte jongen...
de overbuurman
26 31-03-2003 10:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55.