Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2007, 22:00
Zyh
Avatar van Zyh
Zyh is offline
Palop van sevilla
http://www.youtube.com/watch?v=ePIoGptFUh0

in de 94ste minuut even de gelijkmaker binnenkoppen als keeper zijnde

en netjes van AZ, zeer verdiend gewonne
__________________
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2007, 22:23
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Kom net thuis van het werken, helaas kan ik nooit UEFA cup voetbal zien. Zonde want volgens mij was het genieten vanavond.

Super
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 09:54
Strever
Strever is offline
ik geniet elke dag weer van Az
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 11:07
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Wat een avond gister... Prachtige sfeer, geweldige wedstrijd, nog betere uitslag. Iedereen stond zijn mannetje, maar vooral Donk en De Zeeuw waren geweldig. Donk had die Martins in zijn broekzak zitten, en dat voor zo'n jonge speler die slechts een paar keer in de basis heeft gestaan.

Strax de loting... Natuurlijk heb ik voorkeuren, maar ergens maakt t me ook niet uit. Er zitten alleen nog maar mooie clubs in, en we maken tegen al die clubs kans, zeker als de instelling is zoals gister!
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 11:24
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Escapism schreef op 09-03-2007 @ 17:01 :
van gaal kennende heeft ie genoeg geleerd van de 1e wedstrijd en speelt ie dar de 2e wedstrijd adequaat op in.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 13:36
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=40881

AZ Alkmaar zal het in de kwartfinales van de UEFA Cup moeten opnemen tegen Werder Bremen, zo is vanmiddag geloot in Glasgow. In Europa zal echter de meeste aandacht uitgaan naar het mooie affiche tussen Sevilla en Tottenham Hotspur.

In Werder Bremen treft AZ de nummer twee van de Bundesliga. De Duitsers weten de laatste weken de vorm echter niet te vinden: uit de laatste zes wedstrijden werden slechts vijf punten behaald. Eerder dit jaar slaagde Werder Bremen er wel in om Ajax uit het UEFA Cup-toernooi te knikkeren.

Overigens zijn ook de mogelijke halve finales direct bekend gemaakt. AZ lijkt bij het behalen van de laatste vier zeker niet kansloos te zijn, aangezien de Alkmaarders het bij winst moeten opnemen tegen Espanyol of Benfica.

Kwartfinales
AZ Alkmaar - Werder Bremen
Bayer Leverkusen - Osasuna
Sevilla - Tottenham Hotspur
Espanyol - Benfica

Halve finales
Espanyol / Benfica - AZ Alkmaar / Werder Bremen
Bayer Leverkusen / Osasuna - Sevilla / Tottenham Hotspur

De ploegen die als eerst worden genoemd, zullen de eerste wedstrijd thuis moeten spelen. De kwartfinales staan gepland op 5 en 12 april, terwijl de halve finales op 26 april en 3 mei worden afgewerkt.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 14:04
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Eerst thuis, dat is wel een groot nadeel... Alhoewel, niet als we meteen een goed resultaat neer kunnen zetten. Toch is Bremen wel de sterkste ploeg die we konden loten denk ik (samen met Sevilla). Alhoewel, laatst genoemde hebben we uit ook verslagen in een periode dat ze goed in vorm waren...

Het is vooral een mooie loting, maar we moeten niet naast onze schoenen gaan lopen door die prestatie van gister. Werder is wat mij betreft echt wel de favouriet.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 14:59
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ik denk dat az wel kan winnen eigenlijk. werder is al een beetje aan het zwalken de laatste tijd en ajax heeft in die tweede wedstrijd laten zien dat je goed tegen ze kan voetballen.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 01:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik denk dat Tottenham momenteel ook een zware loting was geweest.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-03-2007 @ 02:07 :
Ik denk dat Tottenham momenteel ook een zware loting was geweest.
dat denk ik ook, zwaarder dan weder in deze vorm denk ik..

iig, az underdog, maar in mijn ogen zeker niet kansloos

alleen jammer dat de eerste wedstrijd in alkmaar gespeeld wordt..
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 11:20
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Vanavond DE (thuis) wedstrijd van het seizoen...
Ik hoop op een wedstrijd als tegen Newcastle, de sfeer zal iig weer geweldig zijn. We gaan de rest van Europa weer verrassen!
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 14:22
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ik zie az wel winnen vanavonnd.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 15:34
Verwijderd
Werder heeft al zes wedstrijden geen doelpunt meer tegengekregen. Hopelijk brengt AZ daar verandering in. Geen tegendoelpunten en zelf wel scoren, dat zou een fantastische uitgangspositie zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 21:10
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Dit gaat goed en die neger maakte een gekke actie
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 21:37
Verwijderd
Tsja. Werder zeven wedstrijden op rij geen goal tegen, dat zal zeker neit gemakkelijk worden in Duitsland.

AZ nog altijd ongeslagen in Europese thuiswedstrijden.

0-0 thuis is helemaal geen slecht uitgangspunt, één doelpunt en je bent spekkoper. Maar zoals al gezegd, dat is tegen Bremen niet gemakkelijk. Al hebben ze best wat kansjes gehad.

Tim de Cler zegt het net juist: "een heel gevaarlijke uitslag, voor beide teams."
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 00:37
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Het was een heel leuke wedstrijd van AS om naar te kijken! 0-0 is zeker geen slecht resultaat, maar in Bremen gaan winnen lijkt me onmogelijk.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 09:57
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 08-04-2007 @ 01:37 :
Het was een heel leuke wedstrijd van AS om naar te kijken! 0-0 is zeker geen slecht resultaat, maar in Bremen gaan winnen lijkt me onmogelijk.
Gelukkig hoeven ze ook niet te winnen... 1-1 is al genoeg.
Ach, als we die goal maar maken.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 10:47
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-04-2007 @ 10:57 :
Gelukkig hoeven ze ook niet te winnen... 1-1 is al genoeg.
Ach, als we die goal maar maken.
Klopt!
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 21:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Jammer, maar het was wel te verwachten.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 21:33
Verwijderd
Van de ene kant is het zonde dat het doelpunt van Jaliens onterecht werd afgekeurd. Van de andere kant heb ik het idee dat Werder dan nog gewonnen had, als Werder aanzette fietsten ze er zo doorheen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 21:41
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Tranen/tuiten.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 12-04-2007 @ 22:33 :
Van de ene kant is het zonde dat het doelpunt van Jaliens onterecht werd afgekeurd. Van de andere kant heb ik het idee dat Werder dan nog gewonnen had, als Werder aanzette fietsten ze er zo doorheen
AZ was verdedigend veel te zwak.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:37
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Sja, erg jammer, maar tegen dit Werder zat het er ook niet in. We speelden zwakker dan vorige week, en verdedigend stond het absoluut niet goed. Ik denk dat de afwezigheid van Steinsson daar toch wel mee te maken had, De Zeeuw werd namelijk erg gemist op het middenveld. En daarnaast speelden onze creatieve mensen, Jenner en Martens, geen beste partij.

Daarnaast was Werder gewoon een maatje te groot. Dat is ook geen schande lijkt mij. Hoewel ik teleurgesteld ben, ben ik wel heel erg tevreden met het Europese seizoen. Ik had niet gedacht dat we met zoveel nieuwe (jonge) spelers zo ver zouden komen.

Nu maar de beker proberen te pakken! En de resterende wedstrijden in de competitie, en wie weet maakt PSV nog die misstap. Neemt niet weg dat PSV nog favouriet is, en ik het onzin vind dat veel mensen AZ ineens bestempelen als beste kanshebber.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nu al terug? Heeft die bus ook snel gereden
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 23:03
Verwijderd
boukhari, jenner, donk... zucht

het was geen beste wedstrijd, az kwam duidelijk fysieke kracht voorin en kwaliteit achterin tekort..

jammer, maar helaas
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 23:20
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 06:44
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
De derde scheidsrechter in drie Nederlandse Europese Wedstrijden die een grove fout maakt op rij.
(en nooit eens in ons voordeel he )


Toen Ajax bij Werder speelde was het niet anders. Tel daar de uitsluiting van Feyenoord bij op en kom tot de conclusie dat we niet veel vrienden hebben in Europa.
__________________
ofzoiets

Laatst gewijzigd op 13-04-2007 om 06:49.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 08:42
Verwijderd
Om heel eerlijk te zijn was mijn "onterecht afgekeurd" een eerste reactie. Ik ben er nu niet meer zo zeker van, het zou goed kunnen dat Jaliens toch hands maakte. Als dat zo is, heeft die scheids een prima wedstrijd gefloten, dat wa szijn enige in het oog springende fout.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 09:21
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2007 @ 23:56 :
Nu al terug? Heeft die bus ook snel gereden
Gloryhunters gaan niet naar uit-wedstrijden... dat weet je toch.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 17:12
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik was hier de enige die meteen hands zag bij dat doelpunt van Jaliens en ook na het 5x terug te hebben gezien; hij sloeg hem er écht met zijn elleboog in hoor! Verder vond ik Donk echt dra-ma-tisch, zelden iemand zoveel fouten zien maken, en Werder simpelweg een maatje te groot. Frings wat een fantastische speler is het toch..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 09:59
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 13-04-2007 @ 18:12 :
Ik was hier de enige die meteen hands zag bij dat doelpunt van Jaliens en ook na het 5x terug te hebben gezien; hij sloeg hem er écht met zijn elleboog in hoor! Verder vond ik Donk echt dra-ma-tisch, zelden iemand zoveel fouten zien maken, en Werder simpelweg een maatje te groot. Frings wat een fantastische speler is het toch..
Jammer van Donk ja, de hele verdediging stelde trouwens zwaar teleur in vergelijking met de wedstrijd thuis tegen New Castle.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 20:34
Verwijderd
Citaat:
0oFZo0 schreef op 14-04-2007 @ 10:59 :
Jammer van Donk ja, de hele verdediging stelde trouwens zwaar teleur in vergelijking met de wedstrijd thuis tegen New Castle.
Maar je kritiek op de scheidsrechter, die naar mijn mening echt prima floot, trek je nog altijd niet in? Ook nu toch steeds meer blijkt dat het wel degelijk hands was en de scheids verder nauwelijks fouten gemaakt heeft? Je vindt nog altijd dat hij Wer Der Br Em En voortrok?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 09:33
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Ertur schreef op 15-04-2007 @ 21:34 :
Maar je kritiek op de scheidsrechter, die naar mijn mening echt prima floot, trek je nog altijd niet in? Ook nu toch steeds meer blijkt dat het wel degelijk hands was en de scheids verder nauwelijks fouten gemaakt heeft? Je vindt nog altijd dat hij Wer Der Br Em En voortrok?

Ik ben nog steeds van mening dat het geen hands was van Jaliens. En ik vond de scheidsrechter op zijn minste wisselvallig fluiten. Natuurlijk speelde AZ gewoon niet goed genoeg om gelijk te spelen of te winnen. Maar met mijn post wilde ik even aangeven hoe vaak er de laatste tijd zeer twijfelachtige beslissingen worden genomen.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 09:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Kom op man, die scheids floot uitstekend.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 09:16
PV
PV is offline
Werd nog spannend gisteravond jammer van de penalties, maar ze werden ook wel erg slecht ingeschoten.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 19:01
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
PV schreef op 17-05-2007 @ 10:16 :
Werd nog spannend gisteravond jammer van de penalties, maar ze werden ook wel erg slecht ingeschoten.
Ja idd...en die goalie maar afstempelen als Dè held van de wedstrijd...
zal mij benieuwen of ze de strijd in de competitie nog aan kunnen gaan met Real en Barcelona
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 13:37
Strever
Strever is offline
Ik hoop volgend jaar FC Groningen - Bayern Munchen
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Nederland op weg naar EK 2008
Fides
500 22-08-2007 22:55
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 3.
Verwijderd
500 10-05-2007 20:37
Vrije tijd Transfers & Geruchten X
Stom Konijn
500 03-02-2007 12:03
Vrije tijd Uefa Cup 2004-2005
BarbapapaX
401 22-05-2005 19:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14.