Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2008, 19:59
epidemic
epidemic is offline
Ik moet deze vrijdag een bloedonderzoek doen omdat ik altijd zo moe ben, inverband met vitaminen die ik te kort zou hebben enzo, maar vandaag werd me gezegt dat ik een

"Volledig bloedonderzoek ging krijgen 'ze kijken naar alles wat in je bloed zit'" ...
zoals me moeder het zei. er worden 2 staaltjes bloed genomen,

Nu maak ik me wel echt zorgen omdat ik een beetje bang heb dat een drugstest inbegrepen is bij dat "volledig onderzoek" weetje,... omdat ik nogal eens cannabis rook zo eens per week in het weekend, toch al wel een poosje!


moet ik me voorbereiden op een drugstest en het ergste of Hoef ik me toch geen zorgen te maken ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2008, 20:10
Verwijderd
Volgens mij, testen ze niet op cannabis bij een bloedonderzoek. Maar wacht maar even een andere reply af voor de zekerheid.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 20:16
epidemic
epidemic is offline
Citaat:
Volgens mij, testen ze niet op cannabis bij een bloedonderzoek. Maar wacht maar even een andere reply af voor de zekerheid.
ja dat weet ik maar ik maak me zorgen omdat er 2 staaltjes genomen gaan worden, lijkt me nogal veel en ook omdat mijn moeder zie specifieke kenmerken zo aanhaalde
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 14:26
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Ze mogen alleen maar testen op datgene waar ze naar zoeken. Als het vermoeden bestaat dat het probleem in je voeding(spatroon) ligt zullen ze idd kijken naar vitaminen en minderalen ed. Verder kunnen ze bij uitsluiting van die oorzaak kijken naar oorzaken als bloedarmoede ed, zolang daar aannemelijke aanwijzingen voor zijn.

Ongevraagd testen op de aanwezigheid en invloed van evt verdovende middelen is verboden ivm de privacy. Afgezien daarvan hebben medici geheimhoudingsplicht dus aan je ouders zullen ze het niet vertellen zonder jouw toestemming.

Maar het is wel zo dat als ze het vermoeden hebben dat 'middelen ten grondslag liggen aan je probleem, ze waarschijnlijk toch je toestemming zullen vragen om op dat soort dingen te testen. Dat kan je weigeren. Maar is lastig al je moeder ernaast zit.
Maar als het goed is houden je ouders van je en zijn ze er om je te helpen.
Als cannabis een oorzaak van je probleem blijkt te kunnen zijn kan je het beter uit de doeken doen, zeker als je je zorgen maakt.

In jouw geval klinkt het aannemelijker dat je idd een vitamine C,B &/of E tekort hebt, aangevuld met evt zout- of ijzertekort. Ik ga ervanuit dat ze ook zullen testen op pfeiffer. Niets onoverkomenlijks, dus ik zou nu niet meteen naar je ouders rennen met een confessie als ik jou was
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 17:35
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
drugstesten zijn sowieso erg prijzig, dat doen ze niet zomaar. Daarbij moet het geloof ik vermeld worden, als ze erop testen. 2 buisjes is trouwens niet veel.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 17:20
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
idd, als ik als nierpatient aan een reguliere bloedtest wordt onderworpen (1 keer in de 6 weken) zijn het meestal al 5 of 6 buizen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 18:32
Verwijderd
Ik heb regelmatig 3-4 buisjes bloed laten trekken voor gewone onderzoeken met vitamines, foliumzuur, bloedplaatjes, hormonen en shit. Bij een normaal onderzoek bij de dokter ofzo zullen ze daar normaal gezien niet naar zoeken. Heeft ook nooit op mijn bloedonderzoeken gestaan.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 21:26
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
niet para worden man, gwn die test doen.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 23:08
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
En inderdaad, 2 staaltjes is niet veel, dat is gebruikelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.