Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2003, 22:20
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Gatara schreef op 04-09-2003 @ 23:12:
Het gebied waar t in het artikel over gaat, was Groningen.
Uit jouw eerste post:

Meer Centra openen?

In 6 steden - Groningen, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Heerlen - wordt sinds het jaar 2000 op experimentele basis heroine verstrekt aan verslaafden die niet tot afkicken komen en geen baat hebben bij methadon.

__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2003, 11:12
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 04-09-2003 @ 23:20:
Uit jouw eerste post:

Meer Centra openen?

In 6 steden - Groningen, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Heerlen - wordt sinds het jaar 2000 op experimentele basis heroine verstrekt aan verslaafden die niet tot afkicken komen en geen baat hebben bij methadon.

JA maar ik bedoel dat in het artikel het over het gebied Groningen gaat wat betreft die 38 mensen
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 11:07
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
Maar werk je dan niet onder een verdoofde toestand? In die zin dat je "slomer" werkt dan iemand die niet onder invloed is van heroine?
ja, je zult misschien wel wat slomer werken maar als je heroïne gewoon bent dan merk je daar niet veel meer van. ik heb nog in de zomer in de horeca gewerkt (heel druk dus) en dat ging heel goed. nooit problemen gehad.
wel eens gehad dat ik tijdens het werk niks meer had (langer moeten werken) en dringend een shot nodig had. dan kwam mijn dealer op het terras iets drinken en gaf hij mij een klaargemaakte spuit. hield ik onder mijn plateau en vlug naar het wc.
'k zat er ook wel mee in als ik aan de tafels kwam dat de mensen mijn arm zouden zien.
maar voor de rest merkt niemand dat je onder invloed bent.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 15:54
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 03-09-2003 @ 21:12:
1) Hmm interessant, de eerste keer in mn leven dat ik P Fortuyn kwoot en meteen hoor ik bij zijn fans
En dat die mensen problemen hebben heeft geen ruk te maken met heroine verslaving. Niet alle mensen die misbruikt ziin worden heroineverslaafd...alleen de zwakkelingen.
Je noemt alle verslaafden zwakkelingen. Dat vind ik niet kloppen. Denk je dat ze allemaal zijn begonnen met het idee "Hmmz ik ga maar is lekker een heroinejunk worden "

Er zijn ook mensen op dit forum die een aantal keer heroine hebben gebruikt (is wel is een topic over geweest)

En het probleem met heroine is dat je echt denkt het allemaal in de hand te hebben.

Als je eenmaal ECHT verslaafd bent is het niet meer een kwestie van sterk of zwak zijn. Je bent gewoon verslaafd.
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 16:46
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Achja écht lastige junks moeten we gewoon van kant maken, alsof iemand die mist.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 17:58
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 03-09-2003 @ 21:17:
Het gaat bij verkrachter niet zo zeer om het neuken, maar meer de macht die ze over het slachtoffer uitoevenen.
of jihad jegens de hoogmoedigen
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 17:59
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
AtHell schreef op 06-09-2003 @ 17:46:
Achja écht lastige junks moeten we gewoon van kant maken, alsof iemand die mist.
je doet je nick eer aan
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 11:50
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
Achja écht lastige junks moeten we gewoon van kant maken, alsof iemand die mist.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 11:18
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
[QUOTE]Gatara schreef op 02-09-2003 @ 17:26:
[B]Heroine verstrekking als effectieve behandeling

.... Wanneer iemand alle behandelprogramma's heeft gevolgt, en afkickklinieken geen baad blijken te hebben, vind ik dat je voor deze mensen heroine mag verstrekken...
...Dit dus als LAATSTE optie!

Op deze manier kunnen ze misschien weer in de samenleving functioneren.. (werk et cetera)...

Wel vind ik dat deze mensen nog wel begeleid worden...

Tot zover mijn opinie (In beknopte vorm )

Joyce
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.