Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2005, 14:26
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Ik heb sinds gister (tenminste toen voelde ik het pas) een bultje in m'n hals nek. Het zit meteen onder m'n oorlel. Nou heb ik vorige week oorbellen laten zetten, maar ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft wel?

Het is niet echt een hele harde bult maar ook niet echt zacht. En ik kan het een beetje indrukken en het beweegt een beetje mee. Echt pijn doet het niet, maar het is nu gewoon gevoelig omdat ik er een hele tijd op heb gedrukt. Ik weet niet of dit misschien een verstopt talgkliertje is ofzo. Maar als dat zoiets is, gaat dat dan vanzelf weg of is het toch verstandig om even naar de huisarts te gaan?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 15:03
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Het kan zijn dat je een opgezette lymfeklier hebt. Dit kan heel goed te maken hebben met het gaatjes prikken wat je vorige week hebt laten doen. Dat was een makkelijke manier voor bacteriën om je lichaam binnen te komen (wellicht niet steriel geprikt).
Dit is niet iets om je zorgen over te maken; gaat als het goed is binnen een paar dagen wel over.
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 15:12
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht!

Maar ze heeft er wel een bepaald spul op gesmeerd, maar misschien dan niet goed genoeg? Ik vind het gewoon heel erg vreemd dat ik nu opeens dat bultje daar krijg nadat ik die gaatjes heb laten zetten. Dus dat zou het misschien wel kunnen zijn ja! Bedankt. Ik hoop dat het snel weggaat.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 14:57
Nina-de-Ralph
Avatar van Nina-de-Ralph
Nina-de-Ralph is offline
Het kan ook een (beginnend) puistje zijn...
__________________
''Wat doe je nou blij dan?''
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 13:50
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
hou het in de gaten... als het blijft zitten zou ik wel even naar de huisarts gaan
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 19:51
Verwijderd
heej dat heb ik ook achter mijn oor, maar dat zit er al een tijdje. Denk dat het ook gewoon een vet bultje kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 20:08
Verwijderd
Niet iets om je per se zorgen over te maken. In mijn nek zitten ook 2 knobbeltjes, maar die zitten er al jaren. Maar als je het niet vertrouwt moet je gewoon even naar je huisarts gaan.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 11:59
my iron lung
Avatar van my iron lung
my iron lung is offline
Ik heb hetzelfde, alleen wat lager in m'n nek. Volgens de huisarts is het gewoon een kliertje, niets speciaals.
__________________
It's easy to be miserable. Being happier is tougher, and cooler. -Thom Yorke
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 20:28
Verwijderd
Citaat:
iemand of niemand schreef op 22-07-2005 @ 21:08 :
Niet iets om je per se zorgen over te maken. In mijn nek zitten ook 2 knobbeltjes, maar die zitten er al jaren. Maar als je het niet vertrouwt moet je gewoon even naar je huisarts gaan.
Jeps, heb hetzelfde... zijn opgezette lymfeklieren (bij mij iig). Als je het niet vertrouwt kan je altijd naar de huisarts gaan voor de zekerheid.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Brand na het scheren baard
rTn
4 24-06-2012 03:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44.