Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Kampioen?
PSV 17 15.60%
Ajax 49 44.95%
Feyenoord 13 11.93%
AZ 6 5.50%
Nac Breda 6 5.50%
NEC Nijmegen 3 2.75%
SC Heerenveen 2 1.83%
FC Twente 0 0%
FC Groningen 4 3.67%
FC Utrecht 1 0.92%
Willem II 1 0.92%
Roda JC 0 0%
Vitesse Arnhem 2 1.83%
RKC Waalwijk 0 0%
Heracles Almelo 1 0.92%
Sparta Rotterdam 0 0%
ADO den Haag 3 2.75%
Excelsior 1 0.92%
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2006, 19:51
one.
one. is offline
Citaat:
Strever schreef op 12-07-2006 @ 20:00 :
Het wordt niets met Feyenoord dit seizoen, dat wordt lachen, gieren en brullen
Gast, het is maar een voorbereidingswedstrijd. En hoewel ik hoop dat Feyenoord op zn bek gaat, zegt dit nog niet veel, ze hebben nog zat tijd om voor te bereiden.
__________________
.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2006, 21:32
Strever
Strever is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 12-07-2006 @ 20:51 :
Gast, het is maar een voorbereidingswedstrijd. En hoewel ik hoop dat Feyenoord op zn bek gaat, zegt dit nog niet veel, ze hebben nog zat tijd om voor te bereiden.
Feyenoord gaat down
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 18:09
Verwijderd
Met 3-0 verloren van Genk. Geen schande, maar er moet echt een spits bij.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 00:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-07-2006 @ 19:42 :
en het eerste elftal van NEC speelde met 3-3 gelijk tegen de amateurs van NEC.
Ik was erbij op de Eendracht en heb een prima wedstrijd gezien van de amateurs. Meer viel er eigenlijk niet over te zeggen. Ze oogden fit (trainden ook al twee weken langer), scherp en scoorden drie prachtige doelpunten (met als klap op de vuurpijl de derde, een doelpunt van zeldzame schoonheid). Toen stond het 3 - 0 voor de amateurs en kon het eerste in de slotminuten nog drie keer scoren.

Belachelijk dat je met 3 - 3 gelijkspeelt waar je voorgangers altijd met 6 - 0 of meer wonnen natuurlijk, maar ze zijn weer even wakker.

Let niet op de spelfouten, het zijn maar voetbalsupporters, maar over het shirt:











__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 14:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
En de shirts worden aangepast
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 14:16
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
gelukkig maar
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 15:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 14-07-2006 @ 15:16 :
gelukkig maar
Als ze dat in 2004 nou ook gedaan hadden...

Het uitshirt blijft wel hetzelfde, maar dat valt qua lelijkheid nog wel mee.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 18:40
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
goede reclame van Jiba
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 21:49
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-07-2006 @ 15:09 :
En de shirts worden aangepast
Leuke actie... en ook mooi dat het gewerkt heeft.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 19:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Voor FC Twente wordt het nog lastig zonder Zomer de 1 - 0 verliespartij weg te poetsen. Hopen dat het toch nog lukt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 20:32
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
1-0 verloren in de Intertoto of wat bedoel je?

Vanavond voor het eerst mijn cluppie aan het werk gezien tegen de amateurs van Meerssen. 5-2 gewonnen (0-1 achterstand en 2-2 ruststand) en een slechte wedstrijd gezien. Er is nog veel werk aan de winkel. Ook nog gehoord dat twee jongens de eerste wedstrijden van de competitie moeten missen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 10:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 15-07-2006 @ 21:32 :
1-0 verloren in de Intertoto of wat bedoel je?
Ja, gisteren tegen Kalmar FF.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 10:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NEC blameert zich trouwens opnieuw in de voorbereiding. Tot de laatste minuten stond het 1 - 1 tegen Juliana en in de slotfase knalde Barreto er nog een vrije trap in.

Ik hoop écht dat de selectie nu snel compleet is, want dit is echt heel slecht voor de voorbereiding.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 10:40
name.no
name.no is offline
jee echt alleen maar jongens/mannen hier
en geen feyenoord-fans ... ze hebben hun blamage tegen Katwijk alweer rechtgezet hoor met 18-0
Als Kuyt blijft, maken ze best een goede kans om kampioen te worden. De Ceulaer is trouwens een aardige aankoop
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 12:57
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Wordt inderdaad nog een hele klus om de UEFA-cup te halen, Kalmar was net als in de wedstrijd tegen de Finnen van ze de mindere ploeg naar het schijnt maar wint weer.. We zullen zien hoe het hier uitpakt
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 18:25
Strever
Strever is offline
Citaat:
name.no schreef op 16-07-2006 @ 11:40 :
jee echt alleen maar jongens/mannen hier
en geen feyenoord-fans ... ze hebben hun blamage tegen Katwijk alweer rechtgezet hoor met 18-0
Als Kuyt blijft, maken ze best een goede kans om kampioen te worden. De Ceulaer is trouwens een aardige aankoop
Die blamage zet je echt niet recht met een 18-0. Ik zag dat Feyenoord de eerste wedstrijd tegen FC Groningen moet in de Euroborg. Groningen is veel beter dan Katwijk, dus dat worden sowieso drie punten voor Groningen

En daar wil ik nog even wat aan toevoegen. Feyenoord won wel met 18-0, maar FC Boszoom is wel een 5e klasser.. Wat wil je ook? En, Feyenoord wordt dus echt geen kampioen.

*Ajax won met 8-0 van een hoofdklasser
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!

Laatst gewijzigd op 16-07-2006 om 18:36.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 12:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline


<3
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 13:02
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-07-2006 @ 13:51 :
[afbeelding]

<3
t blijft lelijk

Vitesse eerste wedstrijd in de voorbereiding met 9-1 gewonnen van een 2e klasser? (dacht ik iig)
Opvallend: Aadje geeft aan te gaan kiezen voor een 442 opstelling en de voorbereiding te gebruiken om een 1e elftal te maken en niet om spelers te pleasen zoals ie zelf zegt.
Met 442 lijken er 2 mannen op de flanken te komen en een centraal blok met Vd Schaaf en Janssen lijkt het meest logisch. Knopper lijkt kind van de rekening te worden, zou apart zijn van aanvoerder naar bankzitter in 1 zomer..
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 13:16
Strever
Strever is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-07-2006 @ 13:51 :
[afbeelding]

<3
Ik vind het wel een leuk tenue
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 13:25
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-07-2006 @ 00:10 :
[afbeelding]

Deze foto spreekt boekdelen. Sit-ups voor Denneboom
volgens mij krijgt ie gewoon een blowjob.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 13:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Escapism schreef op 17-07-2006 @ 14:25 :
volgens mij krijgt ie gewoon een blowjob.
Van "zusje" Pothuizen, of wat?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 13:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Strever schreef op 17-07-2006 @ 14:16 :
Ik vind het wel een leuk tenue
Ik ook. Ik was erg blij toen ze in 2000 voor dit shirt kozen, de komende 100 jaar. Het was dan ook verschrikkelijk dat dat in 2004 ineens tenietgedaan werd. Ik ben blij dat ze nu wél tot bezinning zijn gekomen.

Mensen noemen de kleurcombinatie vaak lelijk, ik vind het een prachtige combinatie, maar ik ben er dan ook mee opgegroeid
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 13:54
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Over tenues gesproken.
Ik ben ook wel tevreden over het tenue dat Quick voor ons heeft ontwikkeld. Ik had mijn twijfels bij het strakke shirt, maar dit valt uiteindelijk nog best mee. En die zwarte accenten vind ik ook zeker niet lelijk.


Normaal natuurlijk gewoon witte broeken eronder...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 14:30
Strever
Strever is offline
Ik vind dit ook een prachtig tenue:



en deze blijft altijd mooi:



Ach jah, ik ben voor Ajax, dan krijg je dat
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 14:43
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ook Vitesse heeft een nieuwe kledingsponsor en omdat het italiaans is, speelt Vitesse in deze uitshirts:


en dat Afab wordt in de competitie kleiner, maar het blijft de lelijkste sponsor in de Eredivisie (ja nu Jiba veranderd is.. )

edit: let ook op het reclame bord, altijd lachen..
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 15:09
name.no
name.no is offline
Citaat:
Strever schreef op 16-07-2006 @ 19:25 :
Die blamage zet je echt niet recht met een 18-0. Ik zag dat Feyenoord de eerste wedstrijd tegen FC Groningen moet in de Euroborg. Groningen is veel beter dan Katwijk, dus dat worden sowieso drie punten voor Groningen

En daar wil ik nog even wat aan toevoegen. Feyenoord won wel met 18-0, maar FC Boszoom is wel een 5e klasser.. Wat wil je ook? En, Feyenoord wordt dus echt geen kampioen.

*Ajax won met 8-0 van een hoofdklasser
FC Boszoom is geen vijfde, maar 4e klasser En gelijk heb je misschien wel een heel klein beetje, maar ze hebben dat verlies iig van zich afgespeeld. En het is nog maar voorbereiding, ze komen er heus nog wel

Bovendien mag Groningen dan wel beter zijn dan Katwijk, maar Feyenoord is beter dan Groningen, dus dat worden sowieso drie punten voor Feyenoord



" Ach jah, ik ben voor Ajax, dan krijg je dat "

En dit zegt genoeg he
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 15:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Winnen in de Euroborg? Ik wens je veel succes.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 15:49
name.no
name.no is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-07-2006 @ 16:36 :
Winnen in de Euroborg? Ik wens je veel succes.
Dankje (Ja, ik heb er echt wel genoeg verstand van: ik weet dat dat moeilijk is, maar ik vind dat de nationaal kampioen ook van Groningen in Euroborg moet kunnen winnen )
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 17:11
Strever
Strever is offline
Citaat:
name.no schreef op 17-07-2006 @ 16:09 :
FC Boszoom is geen vijfde, maar 4e klasser En gelijk heb je misschien wel een heel klein beetje, maar ze hebben dat verlies iig van zich afgespeeld. En het is nog maar voorbereiding, ze komen er heus nog wel

Bovendien mag Groningen dan wel beter zijn dan Katwijk, maar Feyenoord is beter dan Groningen, dus dat worden sowieso drie punten voor Feyenoord



" Ach jah, ik ben voor Ajax, dan krijg je dat "

En dit zegt genoeg he
Ik weet niet of je het vorige seizoen toevallig gevolgd hebt, maar Groningen was onverslaanbaar in " De Groene Hel". Maar dat kan dit seizoen heel anders zijn, maar als ze de vorm van vorig jaar hebben, dan zeg ik: " drie punten voor Groningen"

BTW, Boszoom is volgend seizoen, dus nu, 5e klasser. Ze zijn gedegradeerd, tenminste dat las ik in de krant. Dus
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 20:01
Xavi Hernández
Avatar van Xavi Hernández
Xavi Hernández is offline
Citaat:
Strever schreef op 17-07-2006 @ 18:11 :
Ik weet niet of je het vorige seizoen toevallig gevolgd hebt, maar Groningen was onverslaanbaar in " De Groene Hel". Maar dat kan dit seizoen heel anders zijn, maar als ze de vorm van vorig jaar hebben, dan zeg ik: " drie punten voor Groningen"

BTW, Boszoom is volgend seizoen, dus nu, 5e klasser. Ze zijn gedegradeerd, tenminste dat las ik in de krant. Dus
t is ook maar net hoeveel waarde je eraan hecht he, zo'n oefenwedstrijdje. Je kunt er echt geen pijl op trekken bij Feyenoord, voor hetzelfde geld verslaan ze Groningen in de Euroborg tijdens de eerste competitiewedstrijd.

Oefenwedstrijdjes zijn onderdeel van een trainingsproces. Het is daarom gekkenwerk om oefenwedstrijden uit te zenden of er uitgebreid verslag van te doen en er waarde aan te hechten.
__________________
Xavi Hernández fútbol control
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 20:17
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik denk zelf dat Feyenoord op kwalitatief gebied iets te kort komt om de titel te pakken als je de selectie vergelijkt met Ajax en PSV. De aankopen vinden ook niet echt aansprekend om even kampioen te worden. AZ heeft ook veel belangrijke bepalende spelers verloren (Timmer, Perez, Landzaat), maar heeft wel een hele brede selectie die deze spelers moet doen vergeten en die het dus meteen waar moeten maken. Is eigenlijk niet supergoed in te schatten. Maar op basis van de kwaliteit en breedte van de selecties denk ik toch op voorhand dat het tussen Ajax en PSV gaat dit seizoen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 22:04
Strever
Strever is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 17-07-2006 @ 21:17 :
Ik denk zelf dat Feyenoord op kwalitatief gebied iets te kort komt om de titel te pakken als je de selectie vergelijkt met Ajax en PSV. De aankopen vinden ook niet echt aansprekend om even kampioen te worden. AZ heeft ook veel belangrijke bepalende spelers verloren (Timmer, Perez, Landzaat), maar heeft wel een hele brede selectie die deze spelers moet doen vergeten en die het dus meteen waar moeten maken. Is eigenlijk niet supergoed in te schatten. Maar op basis van de kwaliteit en breedte van de selecties denk ik toch op voorhand dat het tussen Ajax en PSV gaat dit seizoen.
Ja, ik ben ik het mee eens. Maar ik denk dat AZ het met de nieuwe spelers niet gaat maken. Maar ach, wie weet? Ik had ook niet verwacht dat Italie wereldkampioen zou worden.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 22:07
Strever
Strever is offline
Citaat:
Xavi Hernández schreef op 17-07-2006 @ 21:01 :
t is ook maar net hoeveel waarde je eraan hecht he, zo'n oefenwedstrijdje. Je kunt er echt geen pijl op trekken bij Feyenoord, voor hetzelfde geld verslaan ze Groningen in de Euroborg tijdens de eerste competitiewedstrijd.

Oefenwedstrijdjes zijn onderdeel van een trainingsproces. Het is daarom gekkenwerk om oefenwedstrijden uit te zenden of er uitgebreid verslag van te doen en er waarde aan te hechten.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar ik vind wel dat je kunt zien aan Feyenoord dat ze niet zijn wie ze geweest zijn *d0h*. Het zegt wel wat dat Feyenoord met 1-0 van Katwijk verliest. Wie ben ik om dit allemaal te zeggen, ik wacht gewoon de eerste competitiewedstrijden af Net zo makkelijk toch Maar ik blijf er wel bij: "Volgend seizoen, Ajax Kampioen"
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 22:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Strever schreef op 17-07-2006 @ 23:04 :
Ja, ik ben ik het mee eens. Maar ik denk dat AZ het met de nieuwe spelers niet gaat maken. Maar ach, wie weet? Ik had ook niet verwacht dat Italie wereldkampioen zou worden.
Je kunt dat bijna niet voorspellen. Ik vind de aankopen echt verschrikkelijk goed, maar om er een team van te maken moet er nog wel heel wat gebeuren. Daar kun je pas na een wedstrijd of 5 ŕ 10 iets over zeggen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 17:47
name.no
name.no is offline
Citaat:
Strever schreef op 17-07-2006 @ 18:11 :
Ik weet niet of je het vorige seizoen toevallig gevolgd hebt,
maar Groningen was onverslaanbaar in " De Groene Hel". Maar dat kan dit seizoen heel anders zijn..

BTW, Boszoom is volgend seizoen, dus nu, 5e klasser. Ze zijn gedegradeerd, tenminste dat las ik in de krant. Dus
ja tuurlijk heb ik het vorige seizoen gevolgd
En dat Groningen onverslaanbaar was in Euroborg kan idd komend seizoen heel anders zijn

En over Boszoom: okee, sorry dan, ik had ut van Feyenoord.nl, daar stond 4e klasser. Maja we zullen zien. Als ik heel eerlijk ben, denk k zelf ook wel dat het tussen Ajax en PSV zal gaan, maar dan ben ik voor PSV

Laatst gewijzigd op 18-07-2006 om 17:49.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 20:30
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-07-2006 @ 23:07 :
Je kunt dat bijna niet voorspellen. Ik vind de aankopen echt verschrikkelijk goed, maar om er een team van te maken moet er nog wel heel wat gebeuren. Daar kun je pas na een wedstrijd of 5 ŕ 10 iets over zeggen.
Inderdaad, waar de selectie van AZ gaat eindigen dit seizoen vind ik echt moeilijk te voorspellen. Als Van Gaal van deze spelers die op papier erg goed zijn een nieuw team kan smeden, dan is Europees Voetbal weer haalbaar. Maar als dit niet gebeurt zou het misschien wel eens een minder jaar kunnen worden vergeleken met de vorige jaren. We'll see...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 21:10
Strever
Strever is offline
Eerlijk is eerlijk, ik ben zeer neerbuigend over Feyenoord geweest, maar ik hoor net dat Ajax met 3-2 van Spakenburg heeft verloren. Dan moet ik ook wel zeggen: "Wat ontzettend slecht ". Ik neem alles terug van Feyenoord en ik ben nu zeer benieuwd hoe de competitie gaat verlopen.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 21:15
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zo hey, wordt dat een nieuwe trend soms, topclubs die van amateurs gaan verliezen?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Strever schreef op 18-07-2006 @ 22:10 :
Eerlijk is eerlijk, ik ben zeer neerbuigend over Feyenoord geweest, maar ik hoor net dat Ajax met 3-2 van Spakenburg heeft verloren. Dan moet ik ook wel zeggen: "Wat ontzettend slecht ". Ik neem alles terug van Feyenoord en ik ben nu zeer benieuwd hoe de competitie gaat verlopen.
Hihi ik was al benieuwd naar je reactie

Er is altijd wel een topclub die zich in de voorbereiding laat verrassen door een amateurclub, maar dit jaar al twee, dat is toch wel zeldzaam.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 21:43
Strever
Strever is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 18-07-2006 @ 22:15 :
Zo hey, wordt dat een nieuwe trend soms, topclubs die van amateurs gaan verliezen?
Ja volgens mij wel. Hoe voel je je dan als je verliest van een amateurclub. Hoe moet ten Cate zich nou voelen, en wat zou Koeman gevoeld hebben? Ik zou door de grond zakken van schaamtje, doe ik nu trouwens ook voor Ajax..
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 21:44
Strever
Strever is offline
Citaat:
Ertur schreef op 18-07-2006 @ 22:41 :
Hihi ik was al benieuwd naar je reactie

Er is altijd wel een topclub die zich in de voorbereiding laat verrassen door een amateurclub, maar dit jaar al twee, dat is toch wel zeldzaam.
Geef toe, wel een eerlijke reactie toch Zo ben ik dan ook wel weer hoor
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 21:44
Strever
Strever is offline
Hebben jullie net die reportage over Van Nistelrooij gezien die ze in Italie uitgezonden hebben. Prachtig hoe ze praten over een speler dat uit je eigen land komt. Maar ze deden wel net alsof hij een god was
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Strever schreef op 18-07-2006 @ 22:44 :
Geef toe, wel een eerlijke reactie toch Zo ben ik dan ook wel weer hoor
Jaja, alle respect. Beter dan dat je nu niets van je had laten horen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 15:08
one.
one. is offline
Net als bij Feyenoord zegt deze voorbereidingswedstrijd (gelukkig) niet veel.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 18:07
name.no
name.no is offline
Citaat:
Strever schreef op 18-07-2006 @ 22:10 :
Eerlijk is eerlijk, ik ben zeer neerbuigend over Feyenoord geweest, maar ik hoor net dat Ajax met 3-2 van Spakenburg heeft verloren. Dan moet ik ook wel zeggen: "Wat ontzettend slecht ". Ik neem alles terug van Feyenoord en ik ben nu zeer benieuwd hoe de competitie gaat verlopen.
Heel netjes Al moet ik nu zeggen dat k vanmorgen de grootste lol had toen ik in de krant las dat Ajax verloren had (zelfs 2-0 bij rust achter) en daarna dat Feyenoord weer had gewonnen Maja ik ben nu ook benieuwd naar de competitie: Ajax en Feyenoord wordt afwachten, maar PSV lijkt me ook niet alles zonder Hiddink .. Misschien verrast Groningen wel, als die overslaanbaar worden in Euroborg

Laatst gewijzigd op 19-07-2006 om 18:19.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 18:43
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
oh btw leuk om weer nieuwe mensen op sport/voetbal te zien

en morgen eindelijk het nieuwe Vitesse aanschouwen, ik hoop dat het echt zo goed is als ik denk..
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 21:15
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
MVV - Sint Truiden: 1-4 (Doelpunt MVV: Caracciolo).

Hm, had beter gekund. Zonder extra verdediger en goede spits hoeven we denk ik weinig te verwachten.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 11:14
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Heel slim Jenner, om in je eerste weken bij ons al over ajax te lopen lullen... Hij is duidelijk niet echt snugger. Dit zal zijn populariteit zeker ten goede komen...
Citaat:
Jenner: 'Ajax is voor mij de absolute top'

Vanuit een smeulende bouwval in Breda vertrok Julian Jenner naar het steeds mooier wordende paleis van AZ. Met lichte pijn in het hart, dat wel; de rechtsbuiten voelt zich immers kind van NAC. Via AZ hoopt hij ooit nog eens in het shirt van Ajax te spelen.

Jenner is Gast in Gouda in de nieuwe Voetbal International. De 22-jarige rechtsbuiten vertelt honderduit over het chaotische afgelopen seizoen bij NAC, waar hij onder Cees Lok verpieterde. 'Je moet bitter weinig verstand van voetbal hebben wil je in mij een spits en geen rechtsbuiten zien', aldus Jenner.

In Alkmaar hoopt de technicus onder Louis van Gaal te laten zien wat hij in zijn mars heeft. 'Misschien vinden mensen me arrogant, maar ik zeg het toch. Ik vind mezelf de beste rechtsbuiten van Nederland.'

Op de vraag of Ajax zijn eerste keus zou zijn geweest antwoord Jenner 'Als een club als Ajax je wil aantrekken en dat mislukt omdat er dingen bij je eigen club spelen, is dat verschrikkelijk zuur. Niet dat AZ nu tweede of derde keus is, totaal niet zelfs, maar Ajax is voor mij de absolute top. Dat heb ik altijd al gevonden. Ajax is voor de buitenwereld, zowel in Nederland als daarbuiten, een club uit de top 4. Van kinds af aan ben ik fan van Ajax geweest en dan wil je ooit in je leven in dát rood-witte short spelen.'
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 17:09
Strever
Strever is offline
D0h, logisch. Ajax is gewoon de club
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 17:15
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Strever schreef op 20-07-2006 @ 18:09 :
D0h, logisch. Ajax is gewoon de club
dit gaat een leuk seizoen worden hier gok ik.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic
Gimme more beer
500 04-11-2006 10:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.